whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ایکس (X) یا برنامه همه چیز ایلان ماسک

1402/04/14 ساعت 02:42


برنامه «همه چیز» ایلان ماسک چیست؟ در اینجا مطلبی هست که بهتر است بدانید. ماسک روز چهارشنبه، تنها چند روز پس از تمدید پیشنهاد خود برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی، در توییتی نوشت: «توئیتر تسریع کننده‌ای برای تحقق چشم انداز اصلی X.com است.

ایلان ماسک اشاره می‌کند.

پس از مذاکرات اول هفته بین توئیتر و ایلان که طی آن او مجددا پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاریش را بر روی میز گذاشت، اظهاراتی نیز بیان داشت. او به چشم‌انداز احتمالیش در جهت ایجاد پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اشاره کرده و در توئیتی چنین نوشت: «خرید توییتر برای ایجاد X یا همان اپلیکیشن همه چیز، تسریع‌کننده است».

آشنایی با ایکس (X) برنامه همه چیز

ایکس (X) یا برنامه همه چیز ایلان ماسک چیست؟ قبلا ماسک ایده تبدیل توییتر به برنامه فوق‌العاده بعدی را عنوان کرده بود. برنامه‌ای که هم‌تراز با پلتفرم‌های چند بعدی و جذاب آسیایی مانند وی چت (WeChat) یا گریب (Grab) تلقی می‌شود.

ماسک ماه می در پادکست All-In، گفت که ایالات متحده به یک برنامه فوق‌العاده نیاز دارد. وی خاطر نشان کرد: « این برنامه یا توییتر را به آن چیز تبدیل می‌کند و یا چیز جدیدی را شروع می‌کند. این کار باید به نحوی اتفاق بیفتد. » 

ماسک افزود: « اگر در چین هستید، به نوعی در وی چت زندگی می‌کنید. این برنامه همه کارها را انجام می‌دهد. به نوعی مانند توییتر به علاوه پی پال، به علاوه یک سری چیزها با یک رابط عالی است. این برنامه واقعا یک برنامه عالی است و ما چیزی شبیه به آن را در خارج از چین نداریم.»

او در ادامه گفت: « این برنامه فوق‌العاده باید به عنوان میدان یک شهر دیجیتال عمل کند که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا نظراتشان و ویدیوهایشان را ارسال کنند.»

ماسک همچنین اظهار داشت: « در صورتی که این پلتفرم در بین مردم از سطح اعتماد بالایی برخوردار شود، در پرداخت ارز دیجیتال و یا فیات، می‌تواند یک گزینه بسیار منطقی محسوب شود».

ماسک این ایده را یک ماه بعد در یک رویداد شهرداری با کارکنان توئیتر، تکرار کرد. ایلان ماسک بیان کرد: « در چین، شما در وی چت زندگی می‌کنید، زیرا برای زندگی روزمره بسیار قابل استفاده و مفید است و من فکر می‌کنم اگر بتوانیم به آن دست یابیم یا حتی در توییتر به آن نزدیک شویم، یک موفقیت بزرگ به دست خواهد آمد. » 

وی همچنین پیشنهاد کرد که پایگاه کاربران توئیتر می‌تواند از حدود 200 میلیون نفر به حداقل یک میلیارد نفر برسد. ماسک روز سه‌شنبه در توئیتر گفت: « تویتر احتمالا X را 3 تا 5 سال شتاب می‌دهد اما ممکن است اشتباه کنم.» روز بعد چنین نوشت: «توئیتر شتاب دهنده‌ای برای تحقق چشم انداز اصلی X.com است.»

ماسک در سال 1999 یک بانک آنلاین به نام X.com را تأسیس کرد که بعداً با شرکت دیگری ادغام شد و PayPal را تشکیل داد. او در سال 2017، نام دامنه X.com را با مبلغی نامشخص از PayPal پس گرفت. در این بین ماسک در سال 2002 اسپیس ایکس را تأسیس کرد و از طریق شرکت خودروسازی خود تسلا، مدل X را در سال 2015 توزیع کرد. ماسک برای پیگیری پیشنهاد خود در توئیتر، سه شرکت هلدینگ را در دلاور (Delaware) تأسیس کرد که همه آنها در نام شعب ایکس (X) متفاوت بودند.

قطعا با وجود تعداد رقبای سنگین و جاه‌طلبی‌های یکسان و مشابه، ایجاد یک سوپر برنامه آن هم برنامه‌ای مستقر در ایالات متحده کار آسانی نخواهد بود. همان طوری که اینستاگرام و فیسبوک در تجارت الکترونیک نفوذ زیادی ایجاد می‌کند در حالی که برنامه اسنپ‌چت در حال آزمایش پرداخت‌های همتا به همتا است و آمازون در چندین جنبه از زندگی روزمره گسترش یافته و وال مارت در حال حرکت به سمت بانکداری دیجیتال است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.