whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ترفندهای معاملاتی پرایس اکشن برای تبدیل شدن شما به معامله گر سودآورتر

1402/04/13 ساعت 00:18


امروزه معامله گران بیشتری در حال حرکت هوشمندانه به سمت معاملات نوسانی هستند. هر روز ایمیل‌هایی از معامله‌گرانی دریافت می‌کنیم که به یک رویکرد میان‌مدت یا بلندمدت با معاملات قیمتی علاقه دارند. این همان داستان تکراری است - آنها به خوبی با اسکالپینگ یا سیستم‌های معاملاتی روزانه که به آن اغوا شده‌اند، کنار نمی‌آیند.

استراتژی‌های سریع از نظر ذهنی مالیات‌زا هستند، بسیار استرس‌زا هستند، زمان زیادی را می‌طلبند و می‌توانند مقدار زیادی از پولی را که به سختی به دست آورده‌اید از دست بدهید. شما می توانید در سایت پرشین الیت به راحتی با خرید اشتراک سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز ترید کرده و سودهای فوق‌العاده‌ای کسب کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت ما به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

اکثر معامله گرانی که با ما تماس میگیرند تشنه درک حرکت های بازار هستند. آن‌ها می‌خواهند بتوانند نمودار قیمت را بدون هیچ شاخصی «بخوانند» و از این دانش برای انجام پیش‌بینی‌های دقیق‌تر برای حرکت قیمت استفاده کنند - اینجاست که قدرت تحلیل اقدام قیمت و معاملات نوسانی واقعاً «طنین‌انداز» می‌شود.

ما می‌دانیم که احتمالاً معامله گران زیادی توسط سیستم‌های معاملاتی که از شاخص‌های بسیار زیاد موجود در «جعبه سیاه» استفاده می‌کنند، که داده‌های گیج‌کننده‌ای را در نمودارها منتشر می‌کنند که هرگز نمی‌توانید به طور کامل آن‌ها را تفسیر کنید، یا اعتماد خود را با آن افزایش دهید متضرر شده اند. به همین دلیل است که اکثر معامله گران در نهایت با متدولوژی های معاملاتی پرایس اکشن «روش معاملاتی» خود را پیدا می کنند.

معاملات نوسانی که با تجزیه و تحلیل اقدام قیمت انجام می‌شود، روشی بسیار موثر برای معامله در بازار است، بیشتر به این دلیل که «معنای خاصی دارند» – شما در واقع معاملات خود را درک می‌کنید که این مسئله اعتماد شما را به شدت افزایش می‌دهد. در ادامه این مقاله ، می‌خواهیم چند نکته قدرتمند قیمت را با شما به اشتراک بگذاریم که می‌توانید از آنها برای بهبود معاملات نوسانی خود استفاده کنید.

1. خواندن ساختار بازار را بیاموزید.

یکی از مهم ترین مهارت هایی که به عنوان یک معامله گر فنی باید یاد بگیرید، توانایی خواندن ساختار بازار و گنجاندن آن در تجزیه و تحلیل خود است. این یک مهارت اساسی است که بسیاری از معامله‌گران از آن غفلت می‌کنند و در فرآیند تصمیم‌گیری آنها نقشی ندارند.

دلیل تاثیر گذاری زیاد این کار، این است: خواندن ساختار بازار یک جنبه اساسی از تحلیل تکنیکال است، و چون اساسی است - معامله گران آن را خیلی مهم نمی دانند، اما برعکس این موضوع صادق است. ساختار بازار با محیط فعلی ارتباط برقرار می کند که اقدام قیمت تحت آن عمل می کند.

آیا می خواهید بدانید که آیا روند بازار، محدود است، یا شاید روند در محدوده بسیار گسترده تری وجود دارد؟ در مورد بازارهای بدون روند چطور، آیا بازار در حال تحکیم است؟ یکی از دلایلی که درک تحلیل ساختار بازار بسیار مهم است، این است که الگوهای ساختار تثبیت بسیاری وجود دارد که می تواند شکست های بسیار انفجاری ایجاد کند.

اینها سوالاتی هستند که می توان به سادگی و به سرعت به آنها پاسخ داد. روشی که ما برای "برجسته کردن" ساختار بازار آموزش می دهیم این است که دو سطح را به خود اختصاص دهید. این سطوح می توانند به صورت افقی یا خط روند باشند. با این دو سطح، به نمودار قیمت بدون هیچ خط و اندیکاتوری بروید و خطوط اصلی مهارکننده عمل قیمت را ترسیم کنید.

هنگامی که این سطوح را علامت گذاری می کنید - باید تأثیر فوری بر نحوه مشاهده نمودار داشته باشد. نمودار باید به سمت شما حرکت کند و وضوح بیشتری را ارائه دهد که ادامه تجزیه و تحلیل فنی شما می تواند از آن استفاده کند.

توجه کنید که چگونه ما فقط به دو سطح نیاز داشتیم تا بتوانیم وضعیت قیمت را در نمودار بالا به طور دقیق نشان دهیم؟ اکنون نمودار معنایی دارد که  کاتالیزوری برای برخی تحلیل‌های قدرتمند است. سطوح ساختار بازار جایی است که قدرتمندترین معاملات معکوس می توانند شکل بگیرند. اگر خلاف روند را دنبال می کنید، یکی از بررسی های کنترل کیفیت شما باید این باشد: "آیا قیمت از سطح ساختار اصلی بالا می رود؟

در تصویر بالا مشاهده میکنید چگونه از دو سطح برای "محدود کردن" عمل قیمت و برجسته کردن ساختار بازار استفاده کرده ایم. اگر نمی توانید دید واضحی داشته باشید، گاهی اوقات بهتر است به نمودار هفتگی بروید و امتیاز ساختار خود را از آنجا بگیرید. این رویکرد «تحلیل از بالا به پایین» نامیده می‌شود و بسیاری از معامله گران از آن در تمام تحلیل‌های قیمتی خود استفاده می‌کنند.

به کندل های ریجکشن صعودی که درست روی سطوح حمایتی ساختار اصلی بازار شکل گرفته‌اند، توجه کنید. این به ما نشان می دهد که سطح ساختار مورد احترام است و می خواهد از طریق شواهد صعودی قوی حفظ شود.

هنگامی که یک سیگنال معکوس قوی در یکی از این سطوح مهم دریافت میکنید - کاندیدای بسیار خوبی برای حرکت خلاف روند و امتحان کردن شانس برای گرفتن یک روند معکوس عظیم است. به یاد داشته باشید، تجارت تماماً در مورد بهره برداری از احتمالات بالا است.

وقتی سیگنال‌های معکوس بزرگ در سطوح ساختاری بزرگ شکل می‌گیرند، فرصت معاملاتی با احتمال بالایی برای خود دارید. هنگام معامله با ساختارهای رنج, سودآورترین سیگنال ها در مرزهای ساختار رنج شکل می‌گیرند.

در تصویربالا یک بازار با ساختار بسیار زیبای رنج وجود دارد که از بالا به پایین حرکت می کند. برخی از سیگنال‌های معکوس قیمت بسیار خوب در محدوده‌های رنج شکل گرفتند که معکوس‌های قوی را آغاز کردند.

همانطور که ممکن است برای بسیاری از شما سوال باشد این یک کندل ریجکشن در بالای محدوده رنج  است، حتی اگر سایه بالایی نداشته باشد. شما باید از گپ باز شدن بازار که توسط بازار پرشده است، فاکتور بگیرید. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کرد شکست ساختار است. وقتی ساختارهای بازار شکسته می‌شوند، می‌توانند باعث بروز انفجارهای بسیار قوی شوند.

ساختارهای تثبیت از نظر فرصت های معاملاتی واقعاً برای ما خوب نیستند - اما وقتی توسعه می یابند باید یک پرچم قرمز بزرگ باشند که اتفاقی در راه است. به طور کلی زمانی که قیمت در نهایت الگوهای ساختار تثبیت قوی را می شکند - شکست ها می توانند کاملاً انفجاری باشند.

تجزیه و تحلیل ساختار بازار باید بخش بسیار مهمی از معاملات پرایس اکشن شما باشد. هر بار که به نمودار نگاه می کنید، باید اولین قسمت از تجزیه و تحلیل شما باشد که اجرا می کنید. این یک «نقطه شروع» خوب برای بقیه تحلیل‌های فنی شما خواهد بود. ساختار بازار به شما می گوید که نقاط عطف اصلی یک بازار کجا هستند، شرایط معاملاتی ایده آل هستند یا به شما کمک می کند برای یک شکست بزرگ برنامه ریزی کنید.

2. تجارت "در موقعیت"

در این بخش می خواهیم در مورد ساختارهای بازار پرطرفدار صحبت کنیم. بسیاری از ما ضرب المثل قدیمی "روند دوست ماست" را می‌شناسیم - پس چرا اکثر معامله گران در این شرایط پول ساز ضرر می‌کنند؟

این را می توان به چند دلیل کلیدی خلاصه کرد، اما یکی از بزرگترین آنها  این است که معامله گران دائماً وارد روند "خارج از موقعیت" می شوند. ما هنوز باید تجارت فارکس را تا حد امکان ساده نگه داریم و به اصول اولیه تجارت احترام بگذاریم، و یکی از آنها «خرید در دره ، فروش در قله» است.

بسیاری از معامله‌گران را می‌بینیم که در یک روند صعودی «بالا خرید می‌کنند» و در یک روند نزولی «فروش پایین». این می تواند یک حرکت با ریسک بسیار بالا باشد و آنها به زودی متوجه می شوند که این کار چقدر می تواند خطرناک شود. آشکار خواهد شد که زمان بندی برای ورود به روند مهم است، به منظور خرید پایین، و فروش بالا - شما باید از اصلاح روند مخالف استفاده کنید.

در نمودار بالا، سناریوی «خرید پایین» در مقابل «خریدبالا» را مشاهده می‌کنیم و این که معمولاً چگونه بر معاملات روند شما تأثیر می‌گذارد. اگر سیگنال‌های معکوس را خریداری می‌کنید که یک پایین‌ترین قیمت جدید ایجاد می‌کنند - به طور قابل توجهی شانس خود را برای رسیدن به انتهای حرکت افزایش می‌دهید.

در مقابل، اگر سیگنال‌هایی را خریداری می‌کنید که به پایین‌ترین حد جدید نمی‌رسند، و حتی احتمالاً در عوض به اوج‌های جدید می‌پردازید، «بالا می‌خرید» و خود را در معرض خطر «خیلی دیر وارد معامله شدن» در حرکت و نابودی توسط یک اصلاح روند مخالف, قرار می‌دهید.

مثال بالا تصویر خوبی از یک سناریوی روند نزولی را نشان می دهد. توجه داشته باشید که چگونه دو سیگنال فروش کندل ریجکشن برتر، نوسانی جدید ایجاد کردند - به شما فرصتی برای "فروش بالا" می دهد. این اتفاق شانس شما را برای گرفتن یک حرکت معکوس خوب به حداکثر می رساند.

در ادامه خط، یک کندل معکوس دیگر، پس از فروش اصلی رخ داد. سیگنال پایین‌ترین قیمت را ایجاد می‌کرد و نشان می‌داد که شما در یک روند نزولی «پایین خرید می‌کنید». شما در اینجا "خارج از موقعیت" هستید، و مکان مناسبی برای قرار دادن خود در یک روند نیست.

به همین دلیل است که بسیاری از معامله گران در شرایط ترند پول خود را از دست می دهند، زیرا این قانون ساده نادیده گرفته می شود - همانطور که می بینید، عواقب بزرگی برای آن وجود دارد.این سیگنال فروش با کیفیت پایین در انتهای حرکت شکل گرفته و به سرعت توسط یک تغییر روند مخالف از بین رفته است.

برای به حداکثر رساندن شانس خود برای گرفتن یک معکوس در بازار، یا موقعیت صحیح در یک روند - باید از قانون طلایی «پایین بخر و بالا بفروش» پیروی کنید. بسیاری از معامله گران این قانون را نادیده می‌گیرند و به خاطر آن توسط بازار مجازات می‌شوند. این عمدتاً به دلیل سندرم "تصویر تونل" است، که در آن معامله‌گران بیش از حد بر سیگنال‌های کندل استیک تمرکز می‌کنند و آن‌ها را بر تحلیل‌های خوب بازار قدیمی اولویت می‌دهند.

3. استفاده از  تست مجدد سطوح فنی کلیدی 

برخی از سودآورترین معاملات نوسانی زمانی اتفاق می‌افتند که بازار سطوح فنی مهم را در نمودار شما دوباره آزمایش کند. این یکی از اصول اساسی معاملات نوسانی است، شما در حال تماشای سطوح مهمی هستید که قبلاً به عنوان یک دارایی شناخته می شدند تا به عنوان دیگری مورد توجه قیمت قرار گیرند.این بدان معنی است که مقاومت قدیمی، حمایت جدید - یا یک خط مهار تثبیت قدیمی که اکنون به عنوان پله ای برای شکست استفاده می‌شود.

در نمودار بالا یک خط روند رسم شده. این اتفاق در محدوده این تصویر نیست، اما این خط روند به عنوان یک ساختار قوی برای یک دوره طولانی مدت نگه داشته شده است. توجه داشته باشید که چگونه ساختار خط روند شکسته شد، سپس بازار برای آزمایش مجدد ساختار خط روند بازگشت - اما، این بار آن را به عنوان مقاومت جدید در نظر گرفت، در حالی که این سطح حمایت قبلی بوده است.

این یک رویداد بسیار مهم برای معامله گران نوسانی است، و این "آزمایش مجدد" است که فرصت های معاملاتی بسیار خوبی را برای معامله گران اقدام قیمت ایجاد می کند. در این مورد، یک سیگنال فروش کندل ریجکشن از این رویداد شکل می‌گیرد و یک فرصت تجاری بسیار سودآور را ایجاد می‌کند.

در این سناریوی خاص، ساختار خط روند دوباره شکسته شد و قیمت مجدداً خط روند را آزمایش کرد تا به عنوان پشتیبانی جدید حفظ شود. باز هم، در این رویداد آزمایش مجدد، یک سیگنال خرید کندل ریجکشن قوی به نظر می رسد، که یک حرکت صعودی خوب ایجاد می کند.

نمودار بالا یک سطح ساختار قوی را نشان می‌دهد که نقض شده است. توجه کنید که چگونه بازار برای آزمایش مجدد سطح فنی که از آن خارج شده بود، بازگشت و سطح به عنوان مقاومت جدید مورد توجه قرار گرفت. این را رویداد «برک‌آوت و آزمایش مجدد» می‌نامیم و اساساً «نقطه‌ای مناسب » برای فرصت‌های نوسانی معاملاتی ایجاد می‌کند.

در این مثال هیچ سیگنال تجاری پایانی وجود نداشت که بتوانم ببینم که ما را به حرکت وادار کند، اما به طور بالقوه چیزی در نمودار 4 ساعته وجود داشت که می‌توانستیم در این نقطه مهم وارد معامله شویم. اگر در مورد معاملات نوسانی جدی هستید، باید مراقب این رویدادهای شکست و آزمون مجدد باشید. در نمودارهای خود به عقب برگردید و ببینید چه تعداد از حرکت های قدرتمند را آغاز می‌کنند - آنها یکی از قدرتمندترین فرصت های معاملاتی هستند که بارها و بارها ارائه می‌شوند.

هنگامی که یک سطح ساختار ادغام طولانی مدت شکسته می شود، و پس از شکست دوباره از طرف دیگر آزمایش می شود - یک فرصت معاملاتی بسیار قدرتمند برای معامله گران نوسان ایجاد می کند. شما فقط باید به تاریخچه نمودار خود نگاه کنید تا حرکات بزرگی را که این رویدادهای اقدام قیمت با تاثیر بالا می توانند ایجاد کنند را ببینید.

4. به معاملات زمانی که واقعا نیاز دارند بدهید.

زمانی که در یک معامله هستید، موج جدیدی از درگیریهای ذهن شما را فرا می گیرد. ما متوجه شده ایم که بسیاری از معامله گران نظم لازم برای مشاهده معاملات را به سطح هدف خود ندارند. به همین دلیل است که تجارت با فرکانس بالا در یک سطح جذاب است، زیرا به معامله گران کمک می کند از ترس باقی ماندن طولانی مدت در بازار دوری کنند.

اسکالپرها و معامله گران روزانه فکر می کنند که انجام معاملات برای مدت طولانی خطرناک است. استدلال رایج برای این فکر است - "هر چه مدت بیشتری در یک معامله باشید، بیشتر در معرض خطر ضرر قرار می گیرید". در حال حاضر، اگرچه این تا حدی درست است، اما بیشتر بازی با کلمات است.

اکثر معامله گران حرفه ای پول خود را در حالی به دست آورده‌اند که معاملات را برای مدت طولانی‌تری انجام میداده اند, و در بازار حرکت‌های بزرگ‌تری انجام داده اند. اگر خطری وجود نداشته باشد، هیچ پاداشی وجود ندارد، اما اگر واقعاً عمیق شوید- خواهید دید که سیستم های معاملاتی با فرکانس بالا بسیار خطرناک هستند.

به طور کلی یک معامله نوسان می تواند ماه ها طول بکشد، یا می تواند 3 روز طول بکشد - این فقط به سرعت حرکت بازار بستگی دارد. برخی از بازارهای نزولی آنقدر سریع حرکت می کنند که می توانید خیلی سریع به اهداف بزرگ برسید.

مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به معامله خود زمان مناسبی برای رسیدن به یک هدف منطقی بدهید. ما می دانیم که قیمت از نقطه A به B در یک حرکت مستقیم حرکت نمی کند، حرکت روند قیمت به صورت زیگزاگ، پله های جانبی و لکنت می‌باشد.

بیایید نگاهی به یک مثال تجاری بیندازیم. ما انتخاب کردیم که این مثال را در یک معامله USDCAD نشان دهیم، زیرا این بازار می تواند یک بازار حیله گر واقعی برای معامله باشد. CAD به عنوان ناپایدار بودن شناخته می‌شود، راههای زیادی دارد و می‌تواند برای تجارت موفقیت‌آمیز آن مقدار نظم اضافی را به کار گیرد.

بنابر تصویر بالا ما یک سیگنال خرید خوب داریم، شما تصمیم می‌گیرید وارد شوید و از شتاب صعودی خارج شوید. چند روز پیشرفت در روند قیمت داریم و در شرایط تصویر زیر به سر می‌بریم.

اکنون می‌دانیم که بیشتر مردم در این شرایط دچار استرس می شدند و بدلیل ترس از تجارت خارج می‌شدند. به خصوص اگر به معاملات نوسانی عادت ندارید، این نوع موقعیت‌ها و احساسات منفی واقعاً به سطح می‌آیند. سپس اتفاق تصویر زیر می‌افتد…

اگر تسلیم ترس‌های خود می‌شدید، پشیمان می‌شدید، زیرا پس از مدت کوتاهی بازار دوباره افزایش یافت. اینگونه است که معامله گران از بازار عصبانی می شوند. اصلاح دوم اتفاق می افتد، و باید اعتراف کنیم که به نظر بد می رسد - اما این ماهیت USDCAD است، و ما می خواستم یک مثال شدید را به شما نشان دهیم.

این اصلاح مستلزم نظم و انضباط زیادی بود. این حتی بدتر از اولین وضعیت اصلاحی است، زیرا شما شاهد کاهش سود شناورتان از معامله هستید، زیرا اصلاحات آنها را از بین می‌برد.

تصویر بالا یکی دیگر از آزمون های عظیم نظم و انضباط توسط بازاراست. فکر می کنید می توانستید این معامله را انجام دهید؟

همانطور که گفتیم، این یک مثال افراطی بود، اما این نوع چیزها همیشه اتفاق می‌افتد و مردم را از تجارت خود می‌ترساند. شما باید متوجه شوید که اصلاحات طبیعی هستند و باید انتظار آنها را داشته باشید.

بنابراین دفعه بعد که معامله ای را باز می کنید، انتظار نداشته باشید که معامله شما به سمت سود حرکت کند و در آنجا باقی بماند – انتظار اصلاحاتی را داشته باشید که ممکن است به عنوان برخی از نکات در معامله بد به نظر برسند، اما نکته مهمی که باید انجام دهید این است که برنامه تجارت خود را کامل ببینید.

اگر بتوانید از این مانع ذهنی عبور کنید، موفقیت بیشتری را در بازار فارکس مشاهده خواهید کرد، زیرا معاملات شما بازده سرمایه‌گذاری بیشتری را به همراه خواهد داشت و رشد حساب شما را آسان‌تر می‌کند.

معامله‌گران خواهان «رضایت فوری» از معاملات خود هستند - به این معنی که معامله به سمت سود حرکت می‌کند و در آنجا باقی می‌ماند. واقعیت این است که اکثر معاملات قبل از اینکه به هدف خود برسند، اصلاح می شوند و این ممکن است باعث ایجاد سناریوهای موقتی شود که آنها با ترس شما بازی می کنند و باعث این واکنش تند و سریع می شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که منضبط بمانید و اجازه دهید معاملات شما به اهداف خود برسند. اجازه دهید استاپ لاس و سطوح هدف، کارهای سنگین را برای شما انجام دهند.

5. نمودارهای خود را بیش از حد تجزیه و تحلیل نکنید.

یک مشکل بزرگ در مورد الگوی نموداری بسیاری از معامله‌گران، بی نظمی در تحلیل تکنیکال است - جایی که بار اضافی از سطوح افقی، خطوط روند، شاخص‌ها، نسبت‌های فیبوناچی و غیره روی هم قرار می‌گیرند.

اول، شما باید نمودارهای خود را ظریف و تمیز نگه دارید. تاجری نباشید که «بیش از حد شلوغ» به چیزها نگاه می کند. در نهایت با موقعیت‌هایی مواجه می‌شوید که تمام این داده‌ها در تضاد با خودشان هستند و هرگز نمی‌توانید یک تصمیم تجاری مختصر و واضح بگیرید.

یکی دیگر از مسائل رایج این است که می بینیم معامله گران انرژی زیادی را برای تجزیه و تحلیل نمودارهای خود در سطح کوچک صرف می کنند، تا فریم های زمانی پایین را کاهش می دهند، و سعی می کنند حرکت های جزئی قیمت را "روانکاوی" کنند - ایده های تجاری فانتزی را از داده های نمودار ناچیز برون یابی می کنند.

حقیقت صادقانه این است که متوقف کردن یک معامله‌گر از نزدیک شدن به این بازار در حالی که قبلاً ذهن خود را به آن معطوف کرده‌اند می‌تواند دشوار باشد، زیرا برای آنها «هیجان‌انگیزتر» است که در ابتدا شیرجه بزنند و با سرعت‌های سریع درگیر شوند. 

پرایس اکشن در نهایت منجر به فرسودگی شغلی یا برخی خرابی‌های دیگر در معاملات آنها می‌شود - فقط در این لحظه این اتفاق بد به نظر می رسد که آنها معمولاً مایلند به روش‌های جایگزین برای تجزیه و تحلیل بازار گوش دهند.

اگر قبلاً این کار را انجام میدادید، یکی از بزرگترین تغییراتی که می‌توانید برای بهبود مهارت‌های نمودارخوانی خود ایجاد کنید، تغییر رویکرد «تحلیل از بالا به پایین» است. این تکنیک از شما می‌خواهد که به طرح بزرگ‌تر کارها نگاه کنید و ابتدا تحلیل کلان خود را انجام دهید، سپس تحلیل خود را کوچک کنید – اما همیشه تصویر بزرگ‌تر را در ذهن داشته باشید.

در مرحله عمل ، ما همیشه سطوح ساختار هفتگی بزرگتر را در نظر میگیریم، همانطور که در بخش اول این مقاله بحث کردیم. وقتی تحلیل خود را کاهش می‌دهیم، معمولاً از چارچوب زمانی 4 ساعته پایین‌تر نمی‌رویم – زیرا فراتر از آن، نمودارها برای معاملات نوسانی بسیار غیرقابل اعتماد می‌شوند.

روی بازه های زمانی کمتر متمرکز نشوید و از آنها برای تجزیه و تحلیل بیش از حد بازار استفاده نکنید. نمودارهای خود را با انبوهی از سطوح فنی و ابزارها و حتی شاخص ها بارگیری نکنید. فقط نمودارهای خود را ظریف و تمیز نگه دارید تا بتوانید تجزیه و تحلیل اقدام قیمت خود را با حداکثر وضوح انجام دهید. به رویکرد تحلیل «بالا به پایین» بروید، تکنیکی که ابتدا به تصویر بزرگ‌تر نگاه می‌کند و مقیاس‌بندی می‌کند، اما همیشه تصویر بزرگ‌تر را در ذهن نگه می‌دارد.

کلام آخر

ما در این مقاله موارد زیادی را پوشش داده‌ایم، و معتقدیم اگر این نکات را در نظر بگیرید و از آنها در معاملات خود استفاده کنید - تأثیر زیادی در عملکرد معاملاتی خود خواهید دید. اقدام قیمت و معاملات نوسانی واقعاً مسئله ای مهم در رویکردهای معاملاتی برای ما و بسیاری از معامله‌گران دیگر است.

اگر بتوانید در معاملات نوسانی تسلط داشته باشید، نه تنها با بازگشت سرمایه، بلکه با احساس موفقیت به خاطر اینکه می‌توانید نمودار قیمت ساده را بخوانید، فرصت‌های معاملاتی خود را تفسیر و شناسایی کنید و نظم و انضباط برای دیدن آنها را داشته باشید، پاداش خواهید گرفت. پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر عزیز این است که به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی ما بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.