whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

زمان رخ دادن درخشش بیت کوین

1401/12/09 ساعت 10:34


بیت کوین در سال 2008 اختراع و در سال 2009 راه اندازی شد، اما پس از سال ها شک و تردید در حال تبدیل شدن به بخشی از گفتگوهای اصلی است. این ارزش از سال 2017 به افزایش خود ادامه داده است، اما از آغاز سال 2021، قیمت افزایش یافته است و بسیاری از شرکت ها به دنبال راه هایی برای مشارکت هستند.

طلا برای هزاران سال به عنوان ذخیره ارزش عمل کرده است. به همین دلیل، سرمایه گذاران به طور گسترده از آن به عنوان یک ابزار پوششی در برابر اثرات رکود و تورم که اغلب ناشی از تنش های ژئوپلیتیکی است، استفاده کرده اند. با توجه به رویدادهای اخیر مانند همه‌گیری COVID-19 و اخیراً، بحران نظامی بین روسیه و اوکراین، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال جایگزین‌هایی برای طلا و سایر فلزات گرانبها به عنوان گزینه‌های پوشش ریسک هستند. با نزدیک شدن به عصر دیجیتالی شدن، این یک پیش نیاز است که جایگزین های طلا برای مقابله با آینده مجهز شوند. در این جستجو برای رقیب برای به چالش کشیدن سلطه طلا، بیت کوین (BTC) بیشترین درخشش را داشته است. افزایش قیمت طلا معمولاً نشان‌دهنده اضطراب در بازارهای سنتی سهام است، با اجماع فعلی بین سرمایه‌گذاران مبنی بر اینکه طلا در حال حاضر بیش از حد خریداری شده است، در حالی که سرمایه گذاران پیامدهای ژئوپلیتیکی و اقتصادی درگیری روسیه و اوکراین را بررسی می کنند، قیمت طلا به 2000 دلار رسیده است.

پرشین الیت که از معتبرترین سایت ها در عرصه ی ارز دیجتال است به صورت تخصصی بهترین سیگنال فیوچرز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در همین دوره، از سوی دیگر، بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاران خود را افزایش داده اند. شرکت تحقیقاتی Fundstrat گفت که خریداران سرمایه ریسک پذیر در طول سه هفته آخر فوریه 2022 تقریباً 4 میلیارد دلار در فضای کریپتو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در هفته اول مارس 2022، 400 میلیون دلار اضافی به استارت‌آپ‌های فضای کریپتو سرازیر شد. این افزایش بودجه نشان می‌دهد که سرمایه گذاران جهانی به دنبال مواجهه بیشتر با فضایی هستند که به اعتقاد آنها می تواند در برابر پیامدهای درگیری روسیه و اوکراین مقاومت کند. درگیری های مداوم باعث شده است که هر دو جمعیت از نظر اقتصادی آسیب ببینند. فعالیت نظامی در داخل اوکراین منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است که طبیعتاً به اقتصاد محلی آسیب وارد کرده است. روسیه تحت تحریم‌های اقتصادی قرار گرفته است که موجب محدودیت حساب‌های بانکی، از دست دادن دسترسی به اکثر اشکال پرداخت الکترونیکی و کاهش ارزش پول محلی آن‌ها شده است. با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین، هنوز قوانین بین المللی یکسانی برای تنظیم ارز دیجیتال وجود ندارد، به این معنی که بیت کوین بدون توجه به مکان دارنده آن، ارزش خود را حفظ می کند. بیت کوین در اکثر کشورها قانونی است و برخی حتی آن را به عنوان ارز قانونی اعلام می کنند.

مزایای بیت کوین  

بحران هایی که منجر به جابجایی افراد می شود، تأثیر بالقوه بیت کوین را بر آینده نشان داده است. بیت کوین به مقدار زیادی تلاش همچون برای انتقال طلا نیاز ندارد. یک فرد مجبور نیست هنگام عبور از مرزهای بین المللی بیت کوین خود را اعلام کند و خطر مصادره یا سرقت مرتبط با حمل و نقل طلای فیزیکی را بپذیرد. کاربرد بالقوه بیت کوین در مواقع ضروری، جذابیت آن را برای سرمایه گذاران سنتی افزایش می دهد. این جذابیت تا حدی به لطف کاهش اخیر ارزش بیت کوین نیز افزایش یافته است. یک مزیت کلیدی که بیت کوین نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده دارد، آگاهی از جریان اصلی است، زیرا به اندازه کافی در مکان های مختلف جهان به اندازه کافی حمایت و شناسایی شده است.

احراز هویت بایننس از مهمترین اقدامات برای فعالیت در دنیای بیت کوین است.

ثبات بیت کوین در برابر بحران 

همه گیری جهانی COVID-19 به بسیاری نشان داد که بیت کوین می تواند در برابر پیامدهای درگیری اوکراین و روسیه مقاومت کند. این بیماری همه گیر منجر به کاهش اقتصادی در سراسر جهان برای بسیاری از بخش های سنتی شد. Coinbase در طول ۲۴ ساعت در زمان اوج شیوع همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰، ۱.۴ میلیارد دلار از فیات و ارزهای دیجیتال به کیف پول‌های صرافی خود وارد کرده است. در نیمه اول مارس 2020، سرمایه گذاران به سرعت متوجه شدند که بیت کوین توانسته ارزش خود را حفظ کند در حالی که ارزش سهام سنتی در اطراف آن فرو ریخت و به شدت کاهش یافت. این میزان سرمایه‌ای را که به ارز دیجیتال سرازیر می‌شود، افزایش داد و در نهایت به بالاترین قیمت در آن زمان یعنی حدود 60000 دلار در مارس 2021 منجر شد. ثبات نشان داده شده توسط بیت‌کوین در طول آن بحران خاص، جذابیت آن را به عنوان یک گزینه پوشش برای کسانی که نسبت به آینده طلا شک دارند افزایش داده است و محبوبیت آن را بیشتر از پیش کرده است. یکی از ارزهای دیجیتالی که به تازگی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است تتر است برای خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به صورت روزانه جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فارکس را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با وجود انفجار اخیر در بخش کریپتو، بازارهای کریپتو از نظر ارزش گذاری در سایه سرمایه گذاری های سنتی بازار باقی می مانند. از طریق قرار گرفتن در معرض جریان اصلی با پتانسیل بیت کوین، ما شاهد بسته شدن این شکاف با سرعتی بسیار سریعتر از پیش بینی اولیه بوده ایم. سرمایه گذاران همیشه به دنبال به روزترین و مناسب ترین گزینه ها برای پرتفوی خود بوده اند.

با مزایای بیت کوین نسبت به طلا و اطمینان از آینده دیجیتالی، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند و به نظر می رسد بیت کوین بهترین گزینه باشد. این جریان فزاینده سرمایه به فضای رمزنگاری تنها می تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد تا اینکه در نهایت دروازه های سیل باز شود و به بیت کوین اجازه دهد تا جای خود را به عنوان طلای جدید بگیرد.

جان سدونوف، دکترا، دانشیار امور مالی که بیت کوین را مطالعه می کند، گفت: من فکر می کنم اکوسیستم بیت کوین به حدی در حال توسعه است که مردم می توانند به استفاده از آن به عنوان ارز فکر کنند. با این حال، قیمت همچنان بی ثبات است و مشخص نیست که ارز بتواند ارزش فعلی خود را حفظ کند.

اگر میخواهید در دنیای ارز دیجیتال بهترین فعالیت را داشته باشید لازم است از سیگنال فیوچرز استفاده کنید.

کلام پایانی 

اگر زمانی وجود داشته است که بیت کوین برای آن ساخته شده است، اکنون است. ما که از خاکستر آخرین بحران مالی بزرگ جهانی متولد شده‌ایم، اکنون در اوج آشکار بحران بعدی ایستاده‌ایم و شاخه‌های سبز در نمودارهای بیت‌کوین ظاهر می‌شوند. با این حال، آزمون واقعی این است که وقتی این لایحه 6 تریلیون دلاری سوپرکرونا تصویب شد و ظاهراً بازار سهام نزول اجتناب‌ناپذیر «اخبار فروش» خود را آغاز کرد، قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. اما باید گفت اکنون زمان آن نیست که با پس انداز زندگی خود به سوی سرمایه گذاری در بیت کوین بروید. اما اگر به فن‌آوری و فلسفه پشتوانه آن اعتقاد دارید، قطعاً باید از این نقطه به بعد یک استراتژی معقول میانگین هزینه دلار (DCA) را در نظر بگیرید. پول نقد همیشه قرار نیست ارزش خود را حفظ کند و حداقل میتوان گفت جمع کردن آن در عصر دیجیتال دیگر فاقد ارزش است پس میتوان بخشی از آن را در این زمان که زمان درخشش بیت کوین است سرمایه گذاری کرد.

اگر میخواهید که یک راهنمای کامل برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال داشته باشید پرشین الیت با جدیدترین اخبار نوسانات قیمت ارز دیجیتال در اختیار شماست.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.