whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صفر تا صد سیگنال کریپتو

1400/07/22 ساعت 20:25


سیگنال کریپتو اطلاعات بسیار ارزشمندی از ارز های دیجیتال، فضای کریپتوکارنسی و سمت و سوی بازار در اختیار شما قرار می دهد. اما نکته مهم در این رابطه یافتن منبعی معتبر برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال است.

یک سیگنال معاملاتی کریپتویی، ایده‌ای تجاری عملی است که مبتنی بر تجزیه و تحلیل جو بازار کنونی و یا تاریخی است و با استفاده از شاخص‌‌های فنی و با ارتباط زمانی و قیمتی به دست آمده است. اگر به دنبال این منبع ارزشمند ارز دیجیتال هستید، با ما همراه شوید.

در جهانی سرشار از ماجرا و هیجان، «پرشین الیت» همچون فانوسی در دستانتان می‌تابد. تصور کنید به تازگی وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده‌اید و به دنبال ترکیب برترین استراتژی‌ها برای سبد ارز دیجیتال خود هستید. حالا فرض کنید انواع سیگنال‌ فارکس و سیگنال فیوچرز و حتی کانال سیگنال‌ ارز دیجیتال بین‌المللی به سادگی در اختیارتان قرار گیرد.

با «پرشین الیت»، به قله موفقیت نزدیک‌تر هستید. تیم متخصص ما، مانند ناخدایی کارآزموده، شما را در این دریای عظیم از فرصت‌ها هدایت می‌کند. آنچه ما برایتان داریم، مشاوره تخصصی بازارهای مالی است که شما را به بهترین ترکیب‌های ارز دیجیتال معرفی می‌کند. «پرشین الیت»، نه تنها یک خدمت است، بلکه تجربه‌ای است که به یاد دارید!

 

image

سیگنال کریپتو

سیگنال کریپتو کارنسی چیست؟

برای شناخت سیگنال کریپتو ابتدا بهتر است با کریپتوکارنسی آشنا شوید. 

کریپتو کارنسی بستر خرید و فروش رمز ارز ها است. در این بستر می توانید هر رمز ارزی را خریده و یا به فروش برسانید. 

سیگنال کریپتو حاوی اطلاعات بسیار مهم و ارزشمندی در رابطه با ارز های دیجیتال است. این اطلاعات از طریق تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال حاصل می شوند و به شما نقاط ورود به سهم و یا خروج از آن را اعلام می کنند. 

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است و سرمایه های بسیار بزرگی را جذب کرده، ورود به این بازار بدون اطلاعات کامل می تواند ریسک بسیار بالایی داشته باشد و با کوچکترین سهل انگاری ضرر های بسیار بزرگی را متحمل شوید. 

اگر به تازگی وارد این بازار شده اید و هنوز تسلط کافی بر ابزارهای تحلیل ندارید، مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری های سودآور و جلوگیری از ضرر های بزرگ،  دریافت سیگنال ارز دیجیتال از منابع معتبر است. همچنین می‌توان برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز  و یا سیگنال فارکس از این منابع ارزشمند استفاده کرد.

با دریافت روزانه چندین سیگنال ارز دیجیتال و ترید بهنگام خواهید دید که بیشتر از پیش به سود می‌رسید. برخی از این سیگنال‌ها رایگان هستند ولی با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال و اشتراک vip که در پیام‌رسان تلگرام شکل می‌گیرد، با کیفیت و کمیت بهتری به نتیجه می‌رسید. ضمن این که از پشتیبانی تیم سیگنال‌دهی نیز برخوردار خواهید شد.

این سیگنال‌ها توسط حرفه‌ای ترین‌های دنیا در کانال‌های بین‌المللی ارائه می‌شود. کاری که پرشین الیت انجام داده است خرید اشتراک‌های لایف تایم و تهیه رباتی است که در کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام با اختلاف زمانی کم‌تر از دو دقیقه این سیگنال‌ها را کپی می‌کند. دریافت سیگنال فیوچرز باعث می‌شود تا خیلی بیش‌تر از تحلیل‌های عادی به سود برسید. بررسی بهترین گروه ارز دیجیتال، فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر از دیگر خدماتی است که این سایت به شما ارائه می‌دهد.

 

image

سیگنال کریپتو

آشنایی با مفهوم سیگنال ارز دیجیتال 

سیگنال‌ ارزهای دیجیتال نوعی ابزار تحلیلی در بازار کریپتو است. این سیگنال‌ها به تریدرها کمک می‌کنند تا بتوانند در خرید یا فروش رمزهرزها آگاهانه تصمیم بگیرند. سیگنال ارز دیجیتال به مثابه علامت‌ رمزنگاری شهرت دارد. در این نوع سیگنال‌ها علامت‌های بازار آنالیز شده‌اند و ریسک معاملات بازار تا جای ممکن کم شده است. این امر به افزایش بهره‌وری و کسب سود کمک شایانی می‌کند.

نکته مهمی که باید به آن دقت کرد، ضمانت 100 درصدی در هیچ سیگنال ارز دیجیتال وجود ندارد. زیرا بازار ارز دیجیتال به عنوان یک فضای نوسانی تلقی می‌شود. سیگنال ارز دیجیتال یک جور محرک است تا به تریدرها کمک کند کارایی بهتری برای معاملات خود داشته باشند. علاوه بر این که در زمان و انرژی آن‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند.

اطلاعات موجود در سیگنال ارز دیجیتال 

شاید بپرسید یک سیگنال ارز دیجیتال معمولا چه اطلاعاتی ارائه می‌دهد. به طور معمول یک سیگنال ارز دیجیتال با مشخص کردن نوع ارز برای خرید و یا فروش، قیمت آن و اهداف توقف ضرر و یا سود به تریدرها کمک می‌کند. البته هر معامله‌گری می‌تواند با توجه به تجربه و دانشی که دارد، تحلیل دقیق‌اری نیز از شرایط بازار داشته باشد و با دیدی آگاه نسبت به اعمال سیگنال دریافت‌شده اقدام کند.

مهم ترین ویژگی های بازار کریپتوکارنسی

مهمترین دلیل استقبال بسیار بالا از بازار کریپتوکارنسی، ویژگی های بسیار خاص این بازار است که در ادامه به آن ها می پردازیم. مهمترین ویژگی های ارز های دیجیتال عبارتند از:

  • امنیت بسیار بالا رمز ارز ها به واسطه رمزنگاری های بسیار پیچیده
  • نداشتن ماهیت فیزیکی 
  • عدم وابستگی به کشور ها و قدرت های بزرگ جهان با دلیل غیر متمرکز بودن 
  • ویژگی های همتا به همتا بودن که به معنایی معامله شخص با شخص است و هیچ بانک یا مرکزی بر آن نظارت ندارد. 
  • حفظ حریم شخصی افراد و ناشناس بودن در هنگام مبالات مالی یا سرمایه گذاری های کلان
  • امکان دسترسی به بازار و معامله و سرمایه گذاری در جای جای کره خاکی
  • سرعت بسیار بالای تراکنش های سنگین 
  • غیر قابل هک بودن 

تمامی این ویژگی ها باعث شده است تا ارزهای دیجیتال به مکانی امن برای سرمایه گذاری و یا تبادلات مالی تبدیل شود. از همین رو آشنایی با این بازار و سرمایه گذاری در آن همین امروز نیز دیر است. برای آشنایی با این بازار و دریافت سیگنال کریپتو، تا پایان همراه ما باشید. 

 

image

سیگنال کریپتو

استفاده از سیگنال کریپتو چه مزیت هایی دارد؟

حال که با این بازار و ویژگی های آن آشنا شده اید، شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که، چرا از سیگنال کریپتو استفاده کنید؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است با مزایای سیگنال کریپتو آشنا شوید.

  • سیگنال کریپتو به معامله گر کمک می کند تا با دید باز وارد معاملات شود. 
  • سیگنال ارز دیجیتال در زمان و انرژی معامله‌گر صرفه‌جویی می‌کند و این احتمال را که او بتواند در مدت زمانی کم به سودی بالا برسد، تضمین می‌کند.
  • این سیگنال میتواند مکمل خوبی برای تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال شما باشد.
  • سیگنال ارز دیجیتال می تواند حد ضرر و حد سود را برایتان مشخص کند تا از ضرر های بزرگ خیالی آسوده داشته باشید. 
  • سیگنال کریپتو کمک بسیار خوبی برای کم کردن زمان تحلیل ها خواهد بود. 

با توجه به این مزایا و اگر هنوز در حال یادگیری تحلیل و معامله در بازار ارزهای دیجیتال هستید، استفاده از سیگنال کریپتو که توسط منبع معتبر ارائه شده باشد می تواند شروع خوبی برای معاملات شما باشد. 

 

image

سیگنال کریپتو

انواع مولفه سیگنال کریپتو در بازار رمز ارزها

در سیگنال های ارائه شده به طور معمول 4 مولفه بسیار ارزشمند وجود دارد که عبارتند از:

  •  مولفه اول: قیمت های خرید و فروش

در این مولفه بهترین قیمت برای خرید یک ارز دیجیتال یا فروش آن بر طبق تحلیل های صورت گرفته ارائه می شود و شما می توانید بر اساس این سیگنال، رمز ارزی را بخرید و یا بفروشید. 

  •  مولفه دوم: زمان خرید و فروش

در این مولفه بهترین زمان برای خرید یا فروش در اختیارتان قرار می گیرد. توجه به این مولفه به شما کمک می کند تا در تایم های اصلاح یا رکود بازار گیر نیفتید. 

  • مولفه سوم: قیمت وابسته به زمان

تحلیل های انجام گرفته بر روی ارز های دیجیتال بسیار وابسته به اخبار و شایعات اند و اطلاع از قیمت دقیق رمز ارز در زمان مشخص می تواند ریسک خرید یا فروش آن را کم کند. 

  •  مولفه سوم: حد سود و حد ضرر

همان اندازه که خرید یا فروش رمز ارز در زمان و قیمت صحیح مهم است. اطلاع از حد ضرر و حد سود و پایبند بودن به آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در سیگنال کریپتو یکی از مهم ترین نکات نقاط حد ضرر و سود است. 

نقطه خروج قیمتی است که معامله‌گر در آن موقعیت خرید یا فروش خود را می‌بندد تا به سود یا زیان دست یابد. نقاط خروج معمولا بر اساس استراتژی‌ها تعیین می‌شوند. 

بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری کدام است؟

اگر به دنبال نام یک ارز دیجیتال در پاسخ به این سوال هستید، سخت در اشتباهید.  در بازار ارز های دیجیتال و سیگنال کریپتو هیچ گونه حساسیت و یا تمرکزی بر روی ارز مشخصی نیست. در این بازار تحلیل تکنیکال و فاندامنتال حرف اصلی را بیان می کنند. 

همچنین بهتر است بدانید، بیت کوین تاثیر گذار ترین رمز ارز این بازار محسوب می شود و در نظر داشتن مسیر آن و همچنین اخبار و اطلاعات این ارز دیجیتال در ارائه سیگنال کریپتو بسیار مهم است. 

دلیل این اهمیت تاثیر پذیری بازار ارزهای دیجیتال از روند و قیمت بیت کوین است. پس میتوان گفت بهترین زمر ارز برای سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی، رمز ارزی است که تحلیل قدرتمند داشته باشد. 

تحلیل گران حرفه ای برای ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال رمز ارزی خاص، بیت کوین و تحلیل های آن را نیز مد نظر دارند. 

 

image

سیگنال کریپتو

بهترین منبع سیگنال ارز دیجیتال

بهترین منبع دریافت سیگنال کریپتو، کانال یا وب سایتی است که علاوه بر ارائه بهترین و جامع ترین تحلیل ها، به آموزش نیز اهمیت بدهد. 

اگر تصمیم به ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید و به دنبال منبعی معتبر و حرفه ای برای آموزش و دریافت سیگنال کریپتو هستید، کافیست با ما تماس بگیرید. 

کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین راهنمایی شما تا رسیدن به بهترین منابع آموزشی و دریافت سیگنال ارز دیجیتال هستند. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به گروه ارز دیجیتال را به دست آورید.

پیشنهاد خرید معتبرترین و بهترین سیگنال ارز دیجیتال  

همان طوری که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران بازار کریپتو، انتخاب ارز دیجیتال مناسب آن هم در نقطه قیمت و زمانی درست است. با کمک سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز می‌توان شانس موفقیت و سودآوری را تا 70% افزایش داد. 

سیگنال‌های ارزی به سه دسته سیگنال ارز دیجیتال بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم می‌شوند. اگر مایلید اشتراک یک‌ماهه و یا سه‌ماهه پرشین الیت را دریافت کنید، باید به سیگنال‌های کوتاه‌مدت توجه بیشتری داشته باشید تا در مدت زمان کوتاه، سود خوب بگیرید. پرشین الیت به عنوان یک بستر امن و مطمئن به ارائه بهترین و معتبرترین سیگنال ارز دیجیتال پرداخته است. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید جدیدترین، دقیق‌ترین و بهترین هشدارهای خرید و فروش و همچنین پشتیبانی کارشناسان و متخصصین حوزه ارز دیجیتال را داشته باشید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

حبیب الله وفایی راد
حبیب الله وفایی راد 1400/07/24
نسبتا خوب بود که من استراتژی خود با اهرم را دارم که اگر ان استرادژی جواب داد میخواهم به دیگران کمک کن یعنی چه زمانی در یک کندول وارد ویا خارج شد .امیدوارم درک کنید منظورم چیست.در کل ممنون میشم بهترین سایت خریدو فروش ایرانی که با اهرم کار کند را برایم معرفی نمایید. واقعا ممنون میشه کمکم کنید .تا اولا با بهترین سایت خوب ومنصف اشنا شوم وهم ایکه این سایت دارای اهرم باشد تا بتوان سرمایه را چندین برابر با دقت خیلی واسواس گونه بالا برد.
حبیب الله وفایی راد
حبیب الله وفایی راد 1400/07/24
یک سوال اساسی وخیلی مهم داشتم وانهم ارز سولانا بود کهبا تراکنشهای خیره کننده اش یک تحول جدیدی در ارزها راه انداخته بود وبا رشد خیره کننده اش چشم تمام سرمایه گذاران را بسوی خود کشانده بود ولی از زمان حنک به یک باره نابود شد.ارزی که در یک ماه حدودا ۴۰۰ درصد رشدکرده بود . ایا اینقدر باید در جا بزنه با انکه مشکلش بنظرم حل شده چه دستی پشت این ماجراست.لطفا اگر اطاعاتی دارید کمکم کنید.من باتجزیه وتحلیل وارد شدم ولی یکباره دوسوم پولم پرید.ممنونم اگر کمکم کنید
حبیب الله وفایی راد
حبیب الله وفایی راد 1400/07/24
یک سوال اساسی وخیلی مهم داشتم وانهم ارز سولانا بود کهبا تراکنشهای خیره کننده اش یک تحول جدیدی در ارزها راه انداخته بود وبا رشد خیره کننده اش چشم تمام سرمایه گذاران را بسوی خود کشانده بود ولی از زمان حنک به یک باره نابود شد.ارزی که در یک ماه حدودا ۴۰۰ درصد رشدکرده بود . ایا اینقدر باید در جا بزنه با انکه مشکلش بنظرم حل شده چه دستی پشت این ماجراست.لطفا اگر اطاعاتی دارید کمکم کنید.من باتجزیه وتحلیل وارد شدم ولی یکباره دوسوم پولم پرید.ممنونم اگر کمکم کنید
حبیب الله وفایی راد
حبیب الله وفایی راد 1400/07/24
سلام. من ضمنا در صرافی رزینکس وقبلا نتوبیتکس فعالیت داشتم که اولا هیکدام با اهرم کار نمیکنند ودوم ایکه نوبیتکس ارز خیلی خیلی کمی دارد ولی رمزینکس ارزهای بیشتری دارد ولی خیلی خیلی هنک میکنه.بروز رسانی جدیدش کمی بهتر داره میشه ولی منو قانع نکرده لطفا سایت یا صرافی ایرانی که اولا مشکل حنک را نداشته باشد ودوما تعداد ارز خیلی داشته باشه وسوما بتواند با اهرم کار کند اگر اینو معرفی کنید من زودتر اقدام بخرید سیکنال کرده وکارم را با این صرافی شروع میکنم فعلا حدود ۵۰ میلیون خوده ای که از ۱۵۰ میلیونم باقی مانده را به این صرافی انتقال دهم.لطفا فقط کمکم کنید تا خانمم ارگز دستم دیوانه نشدده ممنونتانم وفایی راد