whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Alice

1400/09/23 ساعت 02:19


همه چیز درباره توکن Alice

صنعت بازی و سرگرمی با ادغام شدن با دنیای رمزارزها، به یک صنعت عظیم و رو به رشد در سراسر جهان تبدیل شده است و تعداد افرادی که جذب این دنیای جذاب و سرگرم کننده میشوند، هر سال در حال افزایش است. هر کدام از این بازی ها، روشی مبتکرانه برای کسب درآمد به گیمرهای خود پیشنهاد می کنند. یکی از آنها که از طریق خودِ بازی امکان کسب درآمد را برای بازیکنان فراهم می آورد، بازی «همسایه من آلیس« (My Neighbor Alice) است که توکن Alice، توکن حاکمیت آن به حساب می آید. امروز قصد داریم به عنوان یک سیگنال ارز دیجیتال، شما را با این توکن و بازی جذابش آشنا سازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

image

توکن Alice

بازی "همسایه من آلیس" چیست؟

بازی »همسایه من آلیس« (My Neighbor Alice)، یک بازی جذاب و سازنده چند نفره بلاکچین است که با الهام از دو بازی معروف Minecraft و Animal Crossing و ادغام آن با حوزه Defi توسط شرکت Antler Interactive ساخته شده است. این شرکت، یکی از شرکت های خلاق و موفق در زمینه ساخت بازی های واقعیت مجازی است که بازی های جذاب زیادی را تا امروز طراحی کرده است. توکن Alice، توکن حاکمیت این بازی محسوب میشود.

شخصیت اصلی این داستان، دختر کوچکی به نام آلیس است که در مجمع الجزایر Lummelunda دوستانی از جمله خوزه ی کشتی ساز، بابِ زنبوردار و یک خرس دارد که جزیره را به نوعی با آنها شریک است. کاربران در این بازی بر روی این جزایر دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، بر روی آنها ساخت و ساز انجام می دهند، کلکسیون های جدید پیدا می کنند و بسیاری موارد سرگرم کننده دیگر را در این فضا به انجام می رسانند.

این بازی، یک بازی خانواده پسند و به دور از خشونت است که همین امر آن را برای هر رده سنی مناسب می کند. انتظار میرود، در بهار 2022 نسخه کامل بازی "همسایه من آلیس" به طور رسمی منتشر شود و این نسخه اولیه ای که در 2021 منتشر شده را تکمیل کند. همچنین از آنجایی که مبتنی بر بلاکچین اتریوم است، از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) بهره می گیرد. وجه تمایز بازی "همسایه من آلیس" را می توان در امکان معامله NFT ها و همچنین  قابلیت استیک کردن این بازی دانست.

image

بازی "همسایه من آلیس"

توکن Alice چیست؟

   توکن Alice، یک توکن ERC-20 است که در اکوسیستم بازی "همسایه من آلیس"، توکن اصلی محسوب می‌شود. همانند هر رمزارز دیگر، این توکن را نیز میتوان خرید، فروخت یا نگه داشت. توکن Alice را در فضای بازی میتوان از طریق مسابقات، رویدادها و یا راه های متنوع دیگر کسب کرد. از طرفی دیگر این رمزارز، بازار NFT های این بازی را نیز قدرت می بخشد و موجب میشود تا کاربران، سازه های خود را در این بازار معامله کرده و از آن سود کسب کنند. قیمت دارایی های دیجیتالیِ درون این بازی نیز با ارزش بازارِ توکن Alice ارتباط مستقیم دارند.

آینده قیمت توکن Alice

در حال حاضر به سختی میتوان ارزش توکن Alice در آینده را پیش بینی کرد. زیرا از زمانی که فاز اولیه آن منتشر شده تا به امروز قیمت های آن نوسانات بسیار زیادی داشته است. در ماه مارس 2021 که فاز آلفا (فاز اولیه) این پروژه راه اندازی شد، قیمت آن بالغ بر 23.64 دلار بود. با گذشت یک هفته قیمت آن رشد کرده و به 29 دلار رسید. کمی بعد نیز افت شدیدی کرد و به بازه قیمتی 14 تا 18 دلار نزول کرد. حتی در یک بازه زمانی، توکن Alice قیمت 3.5 دلار را نیز تجربه کرد و در حال حاضر (15 آذرماه 1400) قیمت هر توکن Alice معادل 13.43 دلار و ارزش بازار آن معادل 411.331.354 دلار است. اما به طور کل، تغییرات قیمتی این توکن در آینده، وابسته به موفقیت بازی "همسایه من آلیس" و استقبال کاربران از آن است. البته عوامل کلیدی دیگری که پس از عرضه نهایی به نوعی بر این پروژه تاثیرگذارند نیز دخیل خواهند بود.

   این بازی روندی روایی و جذاب داشته و جوایز ارزشمندی را به کاربران اهدا می کند و تا حدی با دیگر بازی های این چنینی متفاوت است. وجه تمایز اصلی آن نیز قشر متفاوتی از مخاطبان است که به خود جذب می کند. زمین در این بازی محدود عرضه می شود و به علت همین عرضه محدود، احتمال میرود که در طول زمان قیمت های اقلام درون بازی و ارزش توکن Alice که توکن اصلی این اکوسیستم به حساب می آید نیز افزایش خوبی داشته باشد.

   توکن Alice را میتوانید از رویدادهای درون بازی بدست آورده و یا از طریق صرافی های معتبری که از این توکن پشتیبانی می کنند، از جمله بایننس خریداری کنید.

image

آینده قیمتی توکن Alice را هنوز نمی توان به طور دقیق در فاز اولیه آن پیش بینی نمود.

کلام آخر

 اگر به حوزه بازی های بلاکچینی علاقه مندید، شاید دوست داشته باشید روی توکن Alice سرمایه گذاری کنید. هر چند این سرمایه گذاری در حال حاضر یک سرمایه گذاری پرریسک و مبتنی بر حدس و گمان محسوب خواهد شد. باید در نظر داشت که این پروژه هنوز بسیار نوپاست و زمان نیاز است تا بتوان درباره آینده آن پیش بینی دقیقی کرد. اگر بازی بتواند موفق عمل کند و کاربران زیادی را به خود جذب کند، مسلماً می توان انتظار رشد قیمت خوبی در آینده برای توکن Alice نیز داشت. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.