whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

محکوم کردن مقررات ایالات متحده توسط مسئول ارشد بلاکچین استرالیا

1402/04/05 ساعت 21:35


مدیر عامل بلاک چین در استرالیا چنین گفت: « از ایالات متحده پیروی نکنید، "مقررات از طریق اجرا" را محکوم می‌کند.  اتحادیه بلاکچین استرالیا، سازمان برجسته صنعت ارزهای رمزنگاری کشور، معرفی مدیر عامل جدیدی را اعلام کرده است که قصد دارد فرایند نظارتی بر ارزهای رمزنگاری را سرعت بخشد.

 

سایمون کالاهان، مدیر عامل جدید بلاکچین استرالیا، امیدوار است که دولت فدرال از انگلستان، هنگ کنگ و سنگاپور الگویی را در نظارت بر ارزهای رمزنگاری بگیرد و قطعاً از ایالات متحده الگویی نگیرد.

کالاهان در موقعیت جدید خود، قصد دارد روند تعیین قوانین مربوط به ارزهای رمزنگاری در کشور را هدایت کند و از اقدامات مشابه کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که در حال پرونده‌بازی علیه دو بزرگترین صرافی جهان است و حداقل ۶۸ توکن را به عنوان اوراق بهادار شناسایی کرده است، اجتناب کند.

"تنظیم قوانین از راه اجرا مانند داشتن یک چکش و دیدن تمام چیز ها مثل یک پیچ است. فکر نمی‌کنم که این رویکرد صحیحی برای استرالیا باشد."

کالاهان در هفته بلاکچین، در سخنرانی خود به عنوان مدیر عامل بلاکچین استرالیا، دوره خدمت خود را اعلام کرد.

در تاریخ 26 ژوئن، کالاهان به عنوان مدیر عامل جدید سازمان برجسته صنعت ارزهای رمزنگاری معرفی شد. وی در زمان اخیر به عنوان رهبر برنامه دارایی‌های دیجیتال در دانشگاه کمبریج و همچنین یکی از هم‌بنیانگذاران ارائه دهنده خدمات شرکتی MOOPS Tech بود.

 

یک پست اخیر از سایمون کالاهان درباره ترک نقشش در دانشگاه کمبریج. منبع: لینکدین.

نقش‌های قبلی کالاهان شامل یک سال به عنوان رهبر منطقه آسیا برای شرکت وام‌دهنده ارزهای رمزنگاری سلسیوس بود، اما چند ماه قبل از فروپاشی این شرکت، آن را ترک کرد. وی همچنین به طور موقت در شرکت وام‌دهنده ارزهای رمزنگاری والد نیز حضور داشت.

تصویب او پس از تقریباً یک سال از زمان ترک سابقه‌ی مدیرعامل و دفاع از صنعت توسط استیو والاس در ژوئیه ۲۰۲۲ رخ داد. نقش مدیرعامل در ماه سپتامبر سال گذشته به طور موقت توسط لورا مرکوریو پر شد، اما وی تنها چند هفته بعد به دلیل تفاوت در دیدگاه با این سازمان جدا شد و در واقع صنعت بلاکچین استرالیا را برای بخش اعظمی از سال بدون یک دفاع کننده گذاشت.

در نقش جدیدش، کالاهان نماینده ۱۱۲ عضو انجمن، از جمله بایننس استرالیا، سیرکل، ریپل و مسترکارت خواهد بود، که همگی از تنظیمات واضح تر درخواست می‌کنند و اضافه می‌کنند:

"همه می‌خواهند بدانند هدف‌ها کجا قرار دارد تا بتوانند کسب‌وکارهای خود را اداره کنند، فناوری‌های خود را بسازند و شغل‌ها را ایجاد کنند."

کالاهان در گفتگوی خود با کوین‌تلگراف اعلام کرد که دولت استرالیا، بر خلاف مقامات و دولت بایدن آمریکا، نسبت به ارزهای رمزنگاری نگرش سخت‌گیرانه‌ای ندارد.

در حال حاضر، وزارت خزانه‌داری در حال انجام "تمرین نقشه‌برداری توکن" است تا قبل از تصویب هر گونه قانون، به تعیین رده‌بندی ارزهای دیجیتال مختلف بپردازد. انتظار می‌رود تا حداقل سال ۲۰۲۴ قانونی به این موضوع اختصاص نیابد.

او همچنین بیان کرد : "از دولتی که اکنون وجود دارد نه یک نظر و ایده قوی به شکل واقعی در یک راستا و نه در جهات دیگری دیده‌ایم. این ممکن است به دلیل تلاش آن‌ها برای انتخاب یک رویکرد مدنظر باشد که به طرز قابل قبولی خوب است."

مشاوره باز است! امروز ما کاغذ مشاوره نقشه‌برداری توکن را منتشر کردیم. این مشاوره بخشی از برنامه اصلاحات چند مرحله‌ای است که برای توسعه یک چارچوب مناسب برای بخش رمزنگاری ارزها ارائه می‌دهد.

او امیدوار است قانون‌گذاران از سنگاپور، هنگ کنگ و انگلستان الهام بگیرند که در حال توسعه طرح‌های نظارتی هستند که به همتاکان نوآوری و حفاظت از حقوق مصرف‌کننده توازن بخش باشند.

"آن‌ها سودی را از تکنولوژی، نوآوری و شغل‌هایی که برپا می کنند ، و علاوه بر ان منافعی برای بخش مالی به عنوان یک کل می‌بینند."

گزارشات اوایل ژوئن نشان می‌دهد که بانک مرکزی هنگ کنگ به بانک‌های بزرگ فشار می‌آورد تا صرافی‌های رمزارز را به عنوان مشتریان پذیرا کنند، همزمان با تلاش‌های شهر برای جذب شرکت‌های رمزارز بین‌المللی و سرمایه‌گذاران.

کالاهان اظهار داشت: "واقعیت این است که مقامات پولی هنگ کنگ بانک‌ها را تشویق به همکاری با این بخش می‌کنند، فکر می‌کنم این رویکرد صحیح است."

در سال 2021، یک گزارش کمیته سنا استرالیا درباره دارایی‌های دیجیتال پیشنهاد داد که شرکت‌های رمزارز باید قادر باشند تصمیماتی که منجر به قطع رابطه با بانک شده‌اند را مورد چالش قرار دهند و بانک‌ها باید نظارت مناسبی بر شرکت‌ها انجام دهند و به جای تحریم کلی از این بخش استفاده کنند.

با این حال، دو بانک بزرگ استرالیا در چند هفته گذشته تعطیلی‌ها، محدودیت‌ها و مسدودسازی‌های کامل برخی پرداخت‌ها به صرافی‌های رمزارز داخلی اعمال کرده‌اند، هر دو به دلیل تهدید رو به رشد تقلب‌های مالی.


کالاهان که اعلام کرد که قراردادهایی "در هفته‌های آتی" با بانک‌ها جهت درک بهتر موقعیت آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است، گفت: "فکر نمی‌کنم بتوانید همه چیز را در رمزارزها به عنوان یک تقلب برچسب زنید، در واقع باید به داده‌ها نگاه کنید."

خدمات پرشین الیت 

در پرشین الیت، علاوه بر ارائه تازه ترین اخبار روز، خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم. که شامل احراز هویت بایننس، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز و سایر سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. همچنین در کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه قوی ترین تحلیل‌های مارکت و نشانه‌های معاملاتی، به شما را یاری می‌کند تا بهترین تصمیمات را در ترید بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.