whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

راه اندازی صندوق چندامضایی خود نگهداری Ethereum در کازا

1402/04/04 ساعت 04:20


کازا، یک چندامضایی تودیع‌گاه Ethereum خود نگهداری راه‌اندازی می‌کند. کازا، پشتیبانی از Ethereum را به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی خودنگهداری اضافه کرده است و امنیت چندامضایی برای BTC و ETH فراهم می‌کند.

پلتفرم خودنگهداری ارزهای دیجیتالی کریپتوکارنسی کازا، پشتیبانی از ذخیره‌سازی Ether ETH را به عنوان اولین ارائه‌دهنده در صنعت با امضای چندگانه برای Bitcoin BTC و ETH خودنگهداری معرفی کرده است.

از زمان تأسیس در سال 2016، کازا خودنگهداری چندامضایی را در صنعت کریپتوکارنسی ترویج کرده است. ولت بیتکوین نمادین پلتفرم، به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از حداکثر پنج کلید، رمزارز را در جایی با امنیت توزیع شده بیشتری ذخیره کنند.

خدمات کازا در ابتدا برای "حوت"‌های بیتکوین معرفی شد که مشتاق بودند حداقل 10000 دلار در سال برای خودنگهداری هزینه کنند، اما پس از آن خدماتش را به گروهی از کاربران گسترده‌تر نیز باز کرده است. این شرکت حالا ولت Ether را به پلتفرم خود اضافه کرده است، طوری که دارندگان ETH هم می‌توانند از حداکثر پنج کلید برای امنیت دارایی خود استفاده کنند.

با توجه به اینکه بیتکوین و اتریوم به عنوان پروتکل‌های متفاوت کاملاً عمل می‌کنند، به جز انواع مختلف سخت‌افزار‌های کیف پول، صنعت هنوز به یک راه‌حل امنیتی برای هر دو در یک پلتفرم پیوسته نشده است، به عبارت دیگر، کازا اولین پلتفرمی است که چنین پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

این شرکت نیز با کاربران درباره افزودن پشتیبانی خودنگهداری برای انواع دارایی‌های مرتبط با ETH، از جمله توکن‌های غیرقابل معامله (NFT)، stablecoin  و ERC-20 در حال بحث و تبادل است.

همانطور که سایت Cointelegraph قبلاً گزارش داد، هم‌مؤسس و مدیر فنی ارشد کازا، جیمزون لاپ، نیاز به خودنگهداری ETH چندامضایی را از طرف کاربران خود و جامعه کریپتوکارنسی در حال افزایش برشمرده است.

کازا در میان فروپاشی‌های بسیاری از نگهدارندگان مشهور مانند FTX، اعلام کرد که قصد دارد یک راه‌حل ذخیره‌سازی ETH را عرضه کند. بسیاری از کاربران نه تنها دسترسی به ETH را از دست دادند بلکه به stablecoin  مبتنی بر Ethereum و سایر توکن‌های ERC نیز دسترسی خود را از دست دادند.

هکر‌ها در سال 2022 نیز در فضای Web3 آوار خرابی بیشماری ایجاد کردند، با دزدیدن میلیاردها دلار از طریق هک‌های پل‌های مالی غیرمتمرکز و بهره‌برداری از قراردادهای هوشمند. این یک نکته است که نیک نیومن در زمانی که کازا برنامه‌های خود را برای ذخیره‌سازی ETH در پلتفرم خود اعلام کرد، تأکید کرده است. بسیاری از هک‌ها در "Web3/crypto space" به دلیل مدیریت نامناسب کلیدهای خصوصی رخ داده‌اند.

در یک مصاحبه با خبرنگار Cointelegraph، جو هال، سایفرپانک جیمزون لاپ بر اهمیت تسهیل دسترسی به راه‌حل‌های خودنگهداری تأکید کرد و گفت که این راه‌حل‌ها باید برای کاربران آسان‌تر و به صورتی باشد که کاربران کنترل کاملی بر دارایی‌های خود و آرامش روحی در مدیریت مسئولیت‌های مرتبط با آن داشته باشند.

همچنین، کارشناسان صنعت اظهار داشته‌اند که سخت است تا مقدار BTC در کیف پول‌های خودنگهداری‌شده را در حال حاضر تخمین بزنیم.

پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال، باعث شده است که مبادلات مالی بین المللی به سرعت و با کارآیی بیشتری صورت بگیرد. در این راستا، تیم پرشین الیت با هدف ارائه یک راه حل امن و مطمئن برای خرید و فروش ارز دیجیتال و فارکس به وجود آمده است.

پلن‌های پرشین الیت با بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی و در زمان مناسب، سیگنال‌ فارکس و سیگنال ارز دیجیتال را دریافت کنید. با استفاده از این سیگنال‌ها و پلن‌های پرشین الیت، شما می‌توانید به سرعت و با ریسک کمتر، سود خود را افزایش دهید.

اگر به دنبال یک راه حل مطمئن و کارآمد برای خرید و فروش ارز دیجیتال و فارکس هستید، پلن‌های پرشین الیت را از دست ندهید. با مراجعه به وب‌سایت ما و تماس با تیم پشتیبانی ما، شما می‌توانید به آسانی اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید و پلن‌هایی را که بهترین راه حل برای شماست، انتخاب کنید. با تیم پرشین الیت همیشه یک قدم جلوتر باشید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.