whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازدید از ویدئوی «خرید 1 دلار بیت‌کوین» 10 سال بعد

1402/04/05 ساعت 22:49


 BTS: بازدید مجدد از ویدئوی «خرید 1 دلار بیت‌کوین» 10 سال بعد
داوینچی جرمی بر این باور است که بیشتر مردم 10 سال قبل امکان تهیه بیت‌کوین را از دست دادند، درحالی‌که برای واردشدن به ارزهای دیجیتال خیلی دیر نیست.

درحالی‌که داوینچی جرمی، مدافع کریپتو، انتظار داشت پس از صحبت در مورد بیت‌کوین و اینکه چرا آنها باید حداقل 1 دلار از آن را 10 سال پیش بخرند، تبدیل به یک قهرمان برای جامعه خود شود، همه چیز آن‌طور که او انتظار داشت پیش نرفت.
جرمی در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، داستان چگونگی پیداکردن بیت‌کوین، آنچه جامعه او در آن زمان در مورد آن فکر می‌کرد و فکر می‌کند و اینکه چه چیزی به افراد بیشتری در بیت‌کوین کمک می‌کند را به اشتراک گذاشت.

اینفلوئنسر کریپتو داوینچی جرمی در تماسی با خبرنگار کوین تلگراف ازرا رگوئرا. منبع: کوین تلگراف

طبق صحبت‌های اینفلوئنسر کریپتو، همه چیز فراتر از 10 سال قبل شروع شده است، هنگامی که یکی از اعضای جامعه او در مورد بیت‌کوین به او گفت و خواست از او تا نگاهی به آن بیندازد. در نگاه اول، جرمی که یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار نیز هست، معتقد بود که این یک کلاهبرداری است، زیرا مشکل هزینه‌های مضاعف «قابل‌حل تلقی می‌شد». او توضیح داد:
من گفتم: "خوب، من کد منبع را می‌خوانم؛ زیرا من یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستم، و به شما می‌گویم که چگونه این یک کلاهبرداری بزرگ است." کد منبع را بخوانید، کاغذسفید را بخوانید و متوجه شدم: اوه، نه. این کلاهبرداری نیست."
پس از اطلاع از این موضوع و فهمیدن اینکه بیت‌کوین ممکن است راه‌حلی برای یک مشکل بزرگ در سیستم پولی باشد، ویدئوی پرطرف‌دار را تهیه کرد و از جامعه خود خواست حداقل یک دلار بیت‌کوین خریداری کنند. بااین‌حال، انتظارات او کمی متفاوت از آنچه اتفاق افتاد بود. درحالی‌که او انتظار داشت جامعه‌اش برای اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارد سپاسگزار باشند، آن‌طور که او فکر می‌کرد پاسخ ندادند.

هر چند وقت یک‌بار، چیزی پیش می‌آید که افراد فقیر را ثروتمند می‌کند، زیرا آنها آن را واقعاً ارزان به دست آورده‌اند. این یکی از آنها بود. فکر می‌کردم قهرمان جامعه‌ام می‌شوم، اما نه آنها فکر می‌کردند من دیوانه هستم. آنها در واقع فکر می‌کردند که من دارم عقلم را از دست می‌دهم.
درحالی‌که مردم فرصت زیادی را برای خرید بیت‌کوین با آن قیمت از دست دادند، جرمی معتقد است که برای ورود به کریپتو خیلی دیر نیست. طبق گفته اینفلوئنسر، هم اکنون فقط ۲% از مردم بیت‌کوین و اتر دارند. بااین‌وجود، مسئله این است که افراد می‌خواهند همه چیز را صاحب شوند. او توضیح داد:
همه می‌خواهند یک بیت‌کوین کامل داشته باشند. هیچ‌کس نمی‌خواهد به مغازه‌ای برود و بگوید: «آیا می‌توانم 1/100/000/000 سیب را بگیرم؟» آنها همه چیز را می‌خواهند؛ بنابراین، اگرچه بیت‌کوین قابل‌تقسیم است، اما دید بخشی از پاشنه آشیل آن است.
توسعه‌دهنده پیشنهاد کرد که ممکن است داشتن کیف پول بیت‌کوین مبتنی بر ساتوشی که موجودی‌ها را متفاوت نشان دهد، بهینه باشد. این توسعه‌دهنده نرم‌افزار معتقد است که نشان‌دادن به مردم که «با یک دلار کامل می‌توانید چند 100000 بیت‌کوین ساتوشی دریافت کنید» به طور بالقوه می‌تواند افراد بیشتری را جذب کند. او افزود: داشتن این فاصله اعشاری به‌اندازه داشتن یک بیت‌کوین جذاب نیست.
اگر به دنبال به‌روزترین خبرهای دنیای کریپتوکارنسی و فارکس می‌گردید می‌توانید با ورود به مجموعه پرشین الیت از تمامی آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باخبر شوید. از طرفی شما با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال و تکمیل‌کردن احراز هویت بایننس خود می‌توانید از سودهای سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز بهره‌مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.