whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آدم فضایی ها از رمز ارزها استفاده میکنند

1402/05/11 ساعت 03:35


وجود موجودات فضایی حقیقت دارد. و آن‌ها از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنند.
این حکم مستقیماً اثبات‌پذیر نیست، اما برای همه ما ممکن است بیت‌کوین هدیه‌ای از بیگانگان باشد. آیا چیز دیگری می‌تواند ناپدید شدن ساتوشی ناکاموتو را توضیح دهد؟
طبق شهادت‌های اخیر دیوید گروش، کارمند سابق واحد دفاع ملی که به شخص مخبر تبدیل شده است، بخش‌هایی از دولت آمریکا در حاله‌ی انجام کنفرانسی حدود یک قرنه بوده‌اند که اطلاعات مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) در فضای هوایی این کشور را پوشش دهند.

این ادعا در طول جلسه‌ای از زیرکمیته نظارت بر خدمات ملی دیروز (یکشنبه) مطرح شد و با ادعاهایی از جانشین مدیر اجرایی آمریکایی‌ها برای هوانوردی ایمن رایان گریوز و فرمانده بازنشسته نیروی دریایی دیوید فریور تأیید شد. در سال 2004، فریور، در آن زمان یک خلبان در یک ماموریت روزانه، تصویری به نام "تیک‌تاک" از یک شیء با شکل مشابه شکل تیک‌تاک که توانایی انجام حرکات هوایی به مراتب فراتر از محدودیت‌های فنی هواپیماهای مدرن دارد، ضبط کرد. حالا، ممکن است تعجب  کنید که چه ارتباطی بین بحث نیروهای هوایی غیر شناخته یا صحبت‌هایی درباره "زیست‌شناسی‌های" غیر انسانی و فناوری‌هایی که قوانین فیزیک را دور زده‌اند، به ارزهای رمزنگاری شده دارد.

درست است، موجودات فضایی وجود دارند و از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. برخی از مردم زمینی نیز به جدیت درباره‌ی اینکه ارزها در فضا چگونه به نظر می‌آیند، فکر می‌کنند، و دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهد اگر انسانیت همواره به جمعیت چند سیاره‌ای تبدیل شود یا جهان‌های خارج از سامانه خورشیدی ما را استعمار کند، نیاز به ارزهای کاملاً قابل احراز هویت و خود تسویه وجود دارد. بیت‌کوین به عنوان اولین ارزی بود که مسئله ژنرال‌های بیزانس را حل کرد - راهی برای هماهنگی اعتماد میان افرادی که توسط زمان، فاصله و انگیزه‌ها جدا شده‌اند - در حالی که ارزهای فیات این قابلیت را ندارند.

ما نمی‌دانیم چگونه شیءهای هوایی ناشناس کار می‌کنند و دلایل زیادی وجود دارد که مشکوکیت را نسبت به آنچه گفته شده است، نشان دهد. گروش خود را درباره دسترسی و دسترسی نداشتن به اطلاعات مربوط به این شیءها در آمریکا، تناقض‌آمیز کرد. و بسیاری از شواهد ادعاهای شاهد چشم‌به‌چشم دیده‌های بر روی بشقاب‌های پروازی را می‌توان به وسیله حسگرهای ناقص در هواپیماهای نظامی توضیح داد. اما می‌توانم یک دلار شرط ببندم که اگر موجودات فضایی وجود دارند و اگر آن‌ها به اندازه ما وحشی باشند که به پول نیاز دارند، پول آن‌ها "دیجیتال" و قابل اعتماد به طور ذاتی خواهد بود.

ایمکون کنکین سوم، فیلسوف سیاسی که اصطلاح اگوریسم را آغاز کرد و آن را ترویج کرد، بهترین توصیفی برای آنچه جهان به نظر خواهد رسید اگر ارزهای رمزنگاری شده در گستردگی وسیعی در جریان باشد، بدست آورد. در مرحله‌ی بیانیه جدید لیبرتاریسم خود، کنکین به مبارزه با فرآیندهای سیاسی علیه‌گیری کرد و به جای آن، به مردم تشویق کرد که با تنها انجام معاملات در بازارهای سیاه یا خاکستری، رضایت خود را از تحت نظر بودن از دست بدهند. اگورها برای کنکین بازارهای آزادی هستند که به طور خلاصه به نظر می‌آید کاملاً رمزنگاری شده باشند.

 

بله، برخی افراد می‌توانند ادعا کنند که بیت‌کوین و ارزهای رمزنگاری شده به طور کامل مخالف "دولت" نیستند و راهی وجود دارد تا این سیستم‌ها را به جامعه‌ی گسترده‌تری یکپارچه کنند. اما به عنوان یک واقعیت ساده، در دورانی که محصولات بیت‌کوین بلک‌راک مورد تحسین قرار می‌گیرند، درست است که بیت‌کوین برای بازگرفتن قدرت معامله آزاد از شرکت‌های اینترنتی راه‌اندازی شد و برخی از اطلاعات خصوصی را از نظارت محافظت می‌کند.

باز هم می‌توان طرح کرد که این علت می‌تواند توضیح دهنده‌ی این باشد که چرا دولت آمریکا در حال کار کردن روی ارزهای رمزنگاری شده است، یا حداقل آن‌ها را به یک نسخه‌ای کنترل‌پذیر تبدیل کند. می‌توانم یک دیگر دلیل شرط بندی کنم: اگر صحیح باشد که پنتاگون در حال سرکوب اطلاعاتی است که ممکن است ما را به آشنایی با کیهان به نحوی رهنمون کند و همه چیز مرتبط با دوستان فضانوردی‌مان را مخفی می‌کند، پس کاملاً معقول است که آن‌ها ارزهای رمزنگاری شده را نیز سرکوب کنند.

 

طبق گفته‌های فیزیکدان معروف (و همکار اوپنهایمر) انریکو فرمی، احتمالاً گونه‌های هوشمند مدت زمان مشخصی دارند تا توانایی‌های فناوریکی مورد نیاز برای ترک محل زندگی خود را ایجاد کنند. اگر این محدوده زمانی به اتمام برسد - اگر جنگ‌ها منجر به فروپاشی اجتماعی شوند یا اگر پیشرفت علمی به هر دلیلی متوقف شود - ما فرصت انداختن ما به سراسر جهان قبل از آنکه خورشید زمین را فرا گیرد را از دست خواهیم داد. شاید ارزهای رمزنگاری شده به همان اندازه‌ی کارگشا برای کاوش فضا باشند، و به همین دلیل باید محدود شوند تا از ما جلوگیری شود که از سلطنتیان خود رها شویم.

در واقع همین اندازه از مقصود ارزهای رمزنگاری شده است. در یک دنیایی که ممکن است دولت درباره مسائلی اساسی مانند وجود زندگی فرازمینی درخشان، دروغ بگوید و احساس نیاز به توطئه بگوید تا ما را از خود محافظت کند، در حقیقت یک گزینه برای شورش وجود دارد. به همان اندازه‌ای که کنکین عمل کرد و در سرزمین خود یک بیگانه شد.

تاکید می‌شود که ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک وسیله‌ی انتقاد و مخالفت با انحصار قدرت دولت‌ها و سازمان‌ها عمل می‌کنند. این ارزها امکان پرداخت‌ها و معاملات بین افراد بدون واسطه‌ها و تأثیرات ناشی از تصمیم‌گیری‌های سیاسی و اقتصادی مربوط به دولت‌ها را فراهم می‌کنند.

بنابراین، انتخابی که به ما داده می‌شود، این است که آیا می‌خواهیم به عنوان شهروندان انحصاری از طرف دولت‌ها و نظام‌ها زندگی کنیم یا از ارزهای رمزنگاری شده و فناوری‌های آزاد مانند بیت‌کوین استفاده کنیم و برای محافظت از حریم شخصی و خود رها شویم. این انتخاب به افراد اجازه می‌دهد تا آزادی و کنترل بیشتری را در معاملات مالی خود داشته باشند و در آینده به سوی یک جامعه بدون مرز احتمالی حرکت کنند.

 

با پرشین الیت همواره بهترین سیگنال های ارز دیجیتال خارجی در دسترس شماست 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.