whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بیت کوین در بالاترین قیمت ماه می

1402/02/15 ساعت 22:20


معامله‌گران قیمت بیت کوین را به بالاترین قیمت ماه می بالای 29.5 هزار دلار رساندند. با تداوم بحران بانکی ایالات متحده، گاوهای بیت کوین در مسیر رقابت مجدد 30000 دلاری، به آرامی زمین‌های از دست رفته را پس می‌گیرند.

قیمت بیت کوین در ماه می به بالاترین حد خود یعنی 29.5 هزار دلار رسید. نگاه معامله‌گران در به روز رسانی بازار بود. صدای تیک تیک قیمت بیت کوین در 29,109 دلار پایین می‌آید. تریدرها در 5 می به دنبال بازپس‌گیری زمین‌های از دست رفته‌اند، زیرا 30000 دلار در بازی باقی مانده است.

نمودار شمع یک ساعته BTC/USD منبع: تریدینگ ویو

نمودار شمع یک ساعته BTC/USD منبع: تریدینگ ویو

بازگشت قیمت بیت کوین از رکود سهام

داده‌های برنامه‌های بازارهای کوینتلگراف و تریدینگ ویو پس از BTC/USD در بیتس مپ (Bitstamp) به 29529 دلار رسید که بالاترین قیمت جدید در ماه می امسال است. این جفت ارز روز قبل با سهام ایالات متحده در وال استریت افت کرده بود، اما با بازگشت حمایت 29000 دلاری، این ضعف کوتاه‌مدت بود.

آشفتگی های مداوم بازار ناشی از بحران بانکی ایالات متحده، که اکنون چندین بانک منطقه‌ای را تحت تاثیر قرار داده است، همچنان احساسات ناظران را شکل می‌دهد. حساب رسانه ای کریپتو  وال وایر (Whalewire) در توییتر نوشت: صد درصد، تمام بانک‌های منطقه‌ای در ایالات متحده، امروز برای اولین بار سهام خود را قرمز کرده‌اند.

این یک روز بعد از زمانی شکل گرفت که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت: «سیستم بانکی ایالات متحده قوی‌تر از همیشه است.» کوبیسی لتر (The Kobeissi Letter) منبع تفسیری مالی، پتانسیل را برای ادامه موج‌دار شدن و تبعات آن در نظر گرفت. او در حالی که سهام و ارزهای دیجیتال سقوط کردند، گفت: «امروز اولین روز از ماه مارس است که بازارها بحران بانکی را جدی می‌گیرند.

شاخص S&P 500 بیش‌تر از صد واحد نسبت به بالاترین حد خود در این هفته سقوط کرد، در حالی که بانک‌های منطقه در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند. در ابتدا به نظر می‌رسید که بحران منزوی شده است.»

پس از اینکه فدرال رزرو در این هفته نرخ بهره را افزایش داد، انتظارات بازار به پیش‌بینی پایان چرخه صعود معطوف شد. با توجه به ابزار فد واچ (FedWatch) گروه CME، تصمیم بعدی نرخ که در اواسط ژوئن قرار خواهد گرفت، منجر به تغییرات بیشتری نخواهد شد.

نمودار احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو منبع: گروه CME 

نمودار احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو منبع: گروه CME 

بهترین حالت بیت کوین در 32000 دلار از دید معامله گر

وقتی نوبت به واکنش قیمت بیت کوین رسید، معامله‌گران به یک پتانسیل رقابتی مجدد نزدیک‌تر به 30000 دلار و بالاتر از آن توجه کردند.

«در حال حاضر با ایده‌ها در بیت‌کوین بازی می‌کنم. من اغلب از این نوع خطوط روند استفاده نمی‌کنم، اما نمی‌توانم این یکی را نادیده بگیرم، زیرا به خوبی با دامنه بالایی که به دنبال آن هستم، مطابقت دارد. ما در بهترین حالت، محدوده 32000 دلار را انتخاب و محتوای توئیت شده کریپتو تونی را حذف می‌کنیم.»

معامله‌گر محبوب آلن، مشهور به معامله‌گر تریدی‌گرید (Trader Tardigrade)، نسبت به ادامه روند صعودی که می‌تواند از اواخر سال 2020 تقلید کند، خوش بین است. او در کنار یک نمودار مقایسه‌ای به دنبال‌کنندگان توییتر گفت: «بیت کوین وارد فاز «ذخیره قدرت» شده  و این برای آماده سازی Bull Run آینده است.»

مقایسه فراکتال نمودار BTC/USD منبع: توییتر تریدی‌گرید تریدر

مقایسه فراکتال نمودار BTC/USD منبع: توییتر تریدی‌گرید تریدر

در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر، معامله‌گر همکار نینجا (Ninja) سطوح محافظه‌کارانه‌تری را برای بازگشت به عنوان پشتیبان تعیین کرد. او در بخشی از تحلیل جدید نوشت: «گاوها باید قیمت را در بالای 28.9 تا 29 هزار دلار نگه دارند... هر چه قدر سریعتر بالای 29.2 هزار دلار باز پس بگیرند، بهتر است».

نمودار مشروح BTC/USD منبع: توییتر نینجا

منبع خبر : کوینتلگراف 25 می 2023

با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت در اوج باشید. در این گروه ارز دیجیتال می‌توانید به انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز دسترسی داشته باشید. پرشین الیت به شما کمک می‌کند علاوه بر دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال از خدمات ارزنده‌ای چون احراز هویت بایننس، خرید اندیکاتور vip، استعلام قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، اخبار و مقالات ارز دیجیتال برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.