whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

درخواست بانک مرکزی ایتالیا برای ایجاد چارچوبی به منظور جلوگیری از اجرای استیبل‌ کوین

1402/04/08 ساعت 10:49


بانک مرکزی ایتالیا خواستار ایجاد چارچوبی برای جلوگیری از اجرای استیبل‌کوین است.
بانک مرکزی ایتالیا خواستار نظارت دقیق‌تر در مورد استیبل‌کوین‌ها است که به گفته آنها اصلاً ثابت نشده است.

بالاترین مقام بانکی ایتالیا خواستار یک چارچوب نظارتی قوی و مبتنی بر ریسک برای استیبل‌کوین‌ها شده است که می‌تواند به جلوگیری از بدترین سناریو - «اجرای» روی استیبل‌کوین‌ها کمک کند.
بانک مرکزی که اخیراً گزارش بازارها، زیرساخت‌ها و سیستم‌های پرداخت برای ژوئن 2023 منتشر کرده است، از قانون‌گذاران خواسته است که همان استانداردهای رفتار مالی را برای صادرکنندگان استیبل‌کوین در صنعت اعمال کنند.
#Bankitalia#الساندرا 26ژوئن#پرازلی در مورد چشم‌انداز مقرراتی در حال تحول برای دارایی‌های دیجیتال در @pointzeroforum پنل «وضعیت مقررات جهانی دارایی‌های دیجیتال: فرصت‌های پیمایش در یک چشم‌انداز در حال تحول» بحث کرد.

PZF2023 #PointZeroForum @sif

Banca d'Italia (@bancaditalia) June 26, 2023 —

این بانک گفت که ظهور ارزهای رمز پایه، همراه با چندین "دوره رونق و رکود" در یک محیط عمدتاً نامنظم باعث "آسیب چشمگیر مصرف‌کننده" شده است.
این بانک گفت که توجه نظارتی به‌ویژه صادرکنندگان استیبل‌کوین به دلیل ارتباط نزدیک آن با DeFi باید در اولویت قرار گیرد:
باتوجه‌به نقش‌برجسته این طبقه از دارایی در تأمین مالی غیرمتمرکز، یک مقررات قوی و مبتنی بر ریسک برای استیبل‌کوین‌ها که از جلوگیری از "اجرای" ناشران آنها اطمینان می‌دهد، شرط لازم برای کاهش شکنندگی اکوسیستم DeFi است.
در ادامه می‌افزاید: این بسیار مهم است که مداخلات سیاستی روی استیبل‌کوین‌ها و دیفای به‌خوبی هماهنگ شوند، زیرا انتشار استیبل‌کوین‌ها [...] احتمالاً موج‌های جدیدی از نوآوری دیفای را تحریک می‌کند و ارتباط متقابل بین مالی سنتی و غیرمتمرکز را افزایش می‌دهد.
مقامات بانکی ایتالیا همچنین خاطرنشان کردند که استیبل‌کوین‌ها «اصلاً ثابت نشده‌اند» - با اشاره به مهم‌ترین سقوط استیبل‌کوین الگوریتمی TerraClassicUSD (USTC) Terra در می 2022.
اتخاذ راه‌حل‌هایDLT#، به‌ویژه اگر توسط ساختارهای سازمانی ضعیف مشخص شود، می‌تواند سیستم مالی را به دلیل فقدان کنترل، فقدان قوانین خاص به‌عنوان ابزار کاهش، وابستگی متقابل بین نهادهای تنظیم شده و غیرقانونی تضعیف کند. تکه‌تکه‌شدن است…

Banca d'Italia (@bancaditalia) June 27, 2023 —

این بانک گفت که صنعت همچنین باید با اذعان به اینکه بیشتر پروتکل‌های غیرمتمرکز توسط سهام‌داران اصلی که اغلب می‌توانند «مزایای مالکیت را استخراج کنند»، «توهم عدم تمرکز» را از بین ببرد.
بانک افزود: این گونه پروژه‌ها باید به ساختارهای تجاری سنتی و پاسخگو به‌عنوان پیش‌شرط فعالیت در بخش مالی تنظیم‌شده بازگردانده شوند.
بااین‌حال، بانک تأکید کرد که لازم نیست هر دارایی یا فعالیت رمزنگاری تحت مقررات خدمات مالی قرار گیرد:
همه فعالیت‌های رمزنگاری و همه اشکال دارایی‌های رمزنگاری نیازی به پوشش یا باید تحت پوشش مقررات بخش مالی قرار نگیرند، به‌ویژه در مواردی که صدور، تجارت و نگهداری آنها نیازهای مالی مشتریان را از طریق عملکرد پرداخت یا سرمایه‌گذاری تأمین نمی‌کند.
از جمله موارد استفاده غیرمالی فعال شده توسط بلاک‌چین می‌توان به شناسایی غیرمتمرکز، املاک و مستغلات، زنجیره تأمین، رأی‌گیری و اعتبارات کربن اشاره کرد.
بانک مرکزی ایتالیا همچنین از کشورها خواست تا همکاری کنند و یک چارچوب نظارتی بین‌المللی ایجاد کنند، زیرا این فناوری بدون توجه به مرزهای کشور عمل می‌کند.

خدمات پرشین الیت

پرشین الیت با داشتن تحلیلگرانی حرفه‌ای مفتخر است تا با ارائه هر گونه کانال سیگنال ارز دیجیتال و یا فارکس شما را به منابع دلاری برساند که بتوانید در این شرایط متورم جامعه با خیالی آسوده‌تر پولتان را خرج نمایید. با احراز هویت بایننس می‌توانید از سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز سودهای شگفت‌انگیزی را دریافت نمایید.
این تیم به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان خود در این شرایط تصمیم گرفته است تا با مبلغ ناچیزی عضویت در این کانال‌ها را برای تمامی افراد میسر نماید. پس فرصت را از دست ندهید و برای عضو شدن اقدام نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.