whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

چگونه از لیست شدن ارزهای جدید در بایننس مطلع شویم؟

1400/07/18 ساعت 02:31


ارزهای دیجیتال جدید به طور منظم به بازار معرفی می‌شوند. جمع‌آوری داده‌های CoinMarketCap به طور روزانه ارزهای جدید و توکن‌ها را فهرست می‌کند و Top ICO List جزئیات ICO‌های جدید را ارائه می‌دهد. X و تلگرام نیز از پلتفرم‌های محبوب رسانه‌ای اجتماعی برای اعلام ارزهای جدید هستند.

برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدیدی که بایننس می‌پذیرد، سرمایه‌گذاران می‌توانند به صفحه‌ اعلامیه‌ها در بورس نگاه کنند. برخی از آخرین ارزهایی که پذیرفته شده‌اند، MAGIC و توکن کاربردی Rocket Pool به نام RPL هستند. ارزهای بعدی که ممکن است بایننس پذیرش آن‌ها را اعلام کند شامل Wall Street Memes، Sonik، Chimpzee، Launchpad XYZ و yPredict می‌شوند.

پرشین الیت، برجسته‌ترین نام در دنیای خدمات مالی دیجیتال، استاد در ارائه انواع سیگنال‌ فارکس، ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز با دقت فوق‌العاده. ما بهترین کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهیم و با سبد ارز دیجیتال مناسب برای هر سرمایه‌گذار، در مسیر افزایش بازدهی شما همراهیم. با مشاوره حرفه‌ای بازارهای مالی و خدمات برتر احراز هویت بایننس و کوکوین، تضمین می‌کنیم که شما با اطمینان بیشتر و ریسک کمتر در بازار حرکت کنید.

 

image

لیست شدن ارزها

اهمیت لیست شدن ارزها 

لیست شدن ارزها یکی از کارهای مورد علاقه افرادی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. اطلاع داشتن از اضافه شدن ارز دیجیتال جدید در بسیاری از مواقع می‌تواند حتی سودآور باشد. اما این که چگونه از لیست جدید رمزارزها در صرافی بایننس مطلع شویم، مهم‌ترین بحث امروز ما است.

شناخت این ارزهای جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت از ارزهای جدید اطلاع پیدا کنند و آن‌ها را از طریق پلتفرم‌های دیگر بخرند یا حتی در مواقعی بفروشند. این عمل موجب دریافت سود برای معامله‌گر می‌شود. چرا که این صرافی برای اضافه کردن یک ارز جدید بررسی‌های کاملی درباره اعتبار آن ارز می‌کند.

زمانی که  یک ارز جدید به لیست اضافه شود اعتبار رمزارز جدید بیشتر می‌شود در نتیجه معامله با آن نیز بیشتر می‌شود. اما چگونه از لیست جدید بایننس اطلاع پیدا کنیم؟

لیست شدن ارزها در سایت صرافی

یکی از راه‌های اطلاع پیدا کردن از لیست شدن ارزها در صرافی بایننس کمک گرفتن از وب سایت این صرافی است. برای دیدن لیست ارزها کافی است وارد سایت شوید و با انتخاب صفحه Announcement از اضافه شدن ارز به لیست اطلاع پیدا کنید. در این صفحه شما می‌توانید تمامی اطلاعات و خبرهای مرتبط با بایننس را مشاهده کنید.

مهم‌ترین این اطلاعیه‌ها لیست جدید ارزهای دیجیتال است. برای مشاهده کافی است از منو گزینه New Cryptocurrency Listing را انتخاب کنید. در این صفحه در صورت وجود ارز جدید می‌توانید گزینه Binance Will List Gitcoin را انتخاب کنید. با انتخاب این عبارت اطلاعات کاملی درباره ارز جدید به شما می‌دهد. این اطلاعات شامل موارد زیر است.

  • تاریخ و زمان دقیق ارز دیجیتال جدید به صرافی
  • توضیح مختصر درباره باز شدن معاملات این ارز
  • مشخص شدن زمان برداشت ارز. اطلاع پیدا کردن از این زمان اهمیت بسیاری دارد چرا که وقتی ارزی در لیست قرار گرفت به هیچ عنوان امکان واریز یا انتقال آن وجود ندارد.

لیست شدن ارزها برای کاربران اهمیت زیادی دارد چرا که می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های دیگر ارز را خریداری کنند و با ورود دوباره به بایننس آن را در این صرافی وارد کنند. این کار در زمانی که قیمت ارز بالا می‌رود می‌تواند برای کاربران سود زیادی داشته باشد.

لازم به ذکر است کاربران می‌توانند با انتخاب ارز جدید از بایننس و وارد کردن به صرافی که قیمت آن ارز به نسبت بایننس بیشتر است، سود کسب کنند.

لیست ارزهای جدید در توییتر

شبکه‌های اجتماعی این روزها تاثیر بسیاری در زندگی روزانه ما گذاشته‌اند به همین دلیل بسیاری از اخبار را از این پلتفرم‌ها می‌شنویم. دومین روش برای اطلاع یافتن از لیست شدن ارزها در صرافی بایننس کمک گرفتن از صفحه توییتر این صرافی است.

برای دسترسی به این صفحه می‌توانید از وب سایت بایننس کمک بگیرید و به صورت مستقیم به توییتر بایننس لینک شوید. در قسمت‌های پایینی شما می‌توانید اضافه شدن ارز دیجیتال جدید را مشاهده کنید. اما لازم است بدانید زمان وارد شدن لیست ارزهای دیجیتال جدید در توییتر 7 ساعت عقب‌تر از لیست وارد شده در وب سایت است. به همین دلیل بهتر است برای خبر داشتن از لیست جدید از سایت بایننس استفاده کنید.

مشاهده لیست ارزهای دیجیتال بایننس در تلگرام

همانطور که گفتیم صرافی بایننس از دو پلتفرم تلگرام و توییتر در میان پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. برای مشاهده و اطلاع پیدا کردن از لیست شدن ارزها می‌توانید از صفحه تلگرام این مجموعه نیز استفاده کنید.

کانال تلگرامی این صرافی 315000 عضو یا همان دنبال کننده دارد و شما می‌توانید به راحتی اطلاعیه لیست ارزهای جدید را در کانال مشاهده کنید.

لیست ارزها تقریبا همزمان با سایت بر روی این چنل قرار می‌گیرد در نتیجه می‌توانید بعد از وب سایت برای دسترسی سریع‌تر به لیست رمزارزهای جدید از این پلتفرم نیز استفاده کنید.

سایر پروژه‌های لیست شده در بایننس

لیست شدن ارزها در صرافی بایننس تنها مربوط به ارزهای دیجیتال جدید نمی‌شود بلکه بسیاری از پروژه‌های بزرگ مانند فایل کوین در بایننس لیست می‌شود. اختلاف زمانی اضافه شدن این ارزها چندان زیاد نیست و به فاصله کمی نیز این پروژه‌ها لیست می‌شوند.

به همین دلیل شما می‌توانید سایر پروژه‌ها را در صرافی‌های دیگر خریداری کنید و بعد از باز شدن معاملات در بایننس، آن‌ها را در این صرافی وارد کنید. همچنین شما می‌توانید با کمک قسمت Deposite پروژه‌های جدید را به صرافی ارسال کنید. در این هنگام با توجه به بالا رفتن قیمت ارز در همان ابتدا می‌توانید با کمک فرصت آربیتراژ به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

اما لازم است بدانید که این فرصت همیشه ریسک‌هایی برای ارسال یا برداشت دارد به همین دلیل باید به میزان کارمزد و مدت زمان انتقال توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

image

صرافی بایننس

مزایا و معایب بایننس

مزایا

  • هزینه‌های پایین در مقایسه با سایر صرافی‌ها
  • 25 درصد تخفیف هزینه معاملات در صورت پرداخت هزینه‌ها با استفاده از کوین‌ بایننس BNB

معایب

  • در همه ایالت‌ها موجود نیست
  • معامله حداقل 10 دلار
  • استفاده از سایت ممکن است مشکل باشد
  • کم بودن اطلاعات امنیتی

ارزهای دیجیتال موجود در بایننس

لیست شدن ارزها در بایننس می‌تواند به شما برای خرید این ارزهای دیجیتال کمک کند. در ادامه به معرفی ارزهای موجود در این صرافی می‌پردازیم.

صرافی بایننس همچنین تعداد زیادی ارزهای جفت معامله را، ارائه می‌دهد. این موضوع شامل گزینه‌هایی برای مبادله دو ارز رمزنگاری شده بدون نیاز به نقد شدن است. همچنین گزینه‌هایی برای معامله بین ارز دیجیتال و یک ارز فیات مانند USD وجود دارد. صرافی‌های مختلفی شیوه‌های معامله متفاوتی با جفت رمزارزهای پایه را ارائه می‌دهند.

کارمزد واریز و برداشت

قبل از معامله پول با ارز دیجیتال نیاز دارید هنگام واریز و برداشت پول از دلار آمریکا استفاده کنید. هزینه‌ها و کارمزدهای این صرافی حداقل است مخصوصا اگر از حساب بانکی خود با استفاده از ACH تراکنش را انجام دهید.

همچنین هزینه‌های برداشت فردی برای انتقال دارایی‌های رمزنگاری شده از حساب بایننس نیز وجود دارد. این هزینه‌ها بر اساس نوع ارز دیجیتال متفاوت هستند. اطلاع داشتن از کارمزدها و لیست شدن ارزها در این صرافی اهمیت زیادی دارد.

 

image

صرافی کوین بیس

مراحل لیست شدن ارزها در صرافی کوین بیس

بعد از اینکه یک ارز دیجیتال تایید شد باید مراحل لیست شدن ارزها در کوین بیس انجام شود. در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازیم.

مرحله انتقال

در این مرحله کاربر می‌تواند یک کیف پول دیجیتال ایجاد کند و تمام یا بخشی از دارایی خودش را به کیف پول منتقل کند. این مرحله ممکن است دو تا سه روز طول بکشد.

مرحله پیش گشایش

مرحله دوم لیست شدن ارزها در صرافی کوین بیس، پیش گشایش است. در این مرحله امکان ثبت سفارش‌های خرید و فروش توسط کاربران وجود دارد. اما نکته مهمی که باید بدانید، این است که در این مرحله که تقریبا یک هفته طول می‌کشد تنها سفارش شما ثبت می‌شوند و هیچ کدام از آن‌ها انجام نمی‌شوند.

مرحله کشف قیمت

در مرحله بعد سفارش‌های ثبت شده باید با یک‌دیگر جفت شوند تا قیمت آن‌ها کشف شود. لازم است بدانید در صورت قرار گرفتن در این مرحله امکان ثبت سفارش جدیدی را نخواهید داشت.  همچنین مدت زمان این مرحله نیز معمولا ده دقیقه است.

مرحله معاملات عادی

بعد از سپری شدن مراحل قبل و کشف قیمت معامله عادی شروع می‌شود. در این مرحله کاربران می‌توانند از تمامی امکانات موجود در صرافی کوین بیس از جمله معاملات شرطی نیز استفاده کنند.

آشنایی با ارزهای لیست شده در صرافی کوین بیس

صرافی coinbase بعد از صرافی بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است. لیست شدن ارزها همانطور که در بایننس رخ می‌دهد در صرافی کوین بیس نیز اتفاق می‌افتد. این پلتفرم با وسواس بسیار زیادی ارزهای دیجیتال جدید را اضافه می‌کند.

هر یک از این ارزها قبل از اینکه در لیست قرار بگیرند توسط متخصصان بسیاری بررسی می‌شوند. این ارزها زمانی می‌توانند در لیست قرار بگیرند که اعتبار آن‌ها تایید شده باشد و پتانسیل کافی برای ورود را نیز داشته باشند. همانطور که گفتیم لیست شدن می‌تواند باعث افزایش ارزش آن ارز در کوتاه مدت و بلند مدت شود. 

 

image

اضافه شدن ارز دیجیتال

DOT: ارز دیجیتال دات که مربوط به بلاک‌چین پولکادات است از جمله ارزهایی است که در 14 ژوئن در فاز انتقال برای لیست شدن در صرافی coinbase قرار گرفت.

  • ارزهای دیجیتال بارن بریج، لایو پیر و کوانت نیز در  23 ژوئن در فاز انتقال قرار گرفتند.
  • در روز 15 ژوئن نیز ارزهای دیجیتال چلیز، شیبا و کیپ نیز به فاز انتقال رفتند.

همانطور که گفتیم مهم‌ترین عاملی که باعث قرارگیری این ارزها در فاز پیش گشایش می‌شود، رسیدن به حجم مورد نیاز معاملاتی این رمزارزها است.

سخن پایانی

لیست شدن ارزها می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها بدون شک کسب سود است. صرافی بایننس همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است و شما می‌توانید به سادگی از طریق روش‌هایی که گفتیم از ارزهایی که قرار است به این صرافی اضافه شوند، مطلع شوید.

صرافی کوین بیس نیز از دیگر صرافی‌هایی است که اهمیت زیادی دارد. لیست شدن در این صرافی نیاز به طی شدن مراحل مختلفی دارد. زمانی که شرایط انتقال برای ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا وجود داشته باشد این ارزها در لیست این صرافی قرار می‌گیرند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

صدیق سلیمانی
صدیق سلیمانی 1400/07/19
سلام خسته نباشید بسیار عالی توضیح داده اید . من هم خیلی علاقه به ارزهای دیجیتالی دارم ولی اصلا نمی تونم کارکنم. یکی هم چون این صرافی ها ایران نیستن برای برداشت باید راههای دیگری را انتخاب کرد برای من سخت است