whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Open Campus (اپن کمپوس) و توکن (EDU)

1402/05/13 ساعت 17:17


در این مقاله با پتانسیل‌ سی و یکمین پروژه بایننس لانچ پد یعنی اپن کمپوس یا Open Campus آشنا می‌شوید. شروع به سودآوری کنید! با خدمات مشاوره و سیگنال فیوچرز پرشین الیت، برنامه‌ریزی هوشمندانه‌تری داشته باشید و به سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز دست پیدا کنید. این فرصت یک جواهر است، عجله کنید و همین حالا خرید کنید!

"همیشه در جستجوی نقطه طلایی بازارهای مالی هستید؟ «پرشین الیت» همان کلید ویژه است که شما را به دروازه‌های موفقیت در بازار ارز دیجیتال هدایت می‌کند! با انجام احراز هویت بایننس، دست به سیگنال‌های داغ ارز دیجیتال خارجی و سیگنال فارکس بزنید و احساس نوسانات بازار را در نقاط کلیدی تجربه کنید.

در دنیای پیچیده فارکس، «پرشین الیت» با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، چراغ‌راه شماست. به فکر ترکیب بهینه سبد ارز دیجیتال خود نباشید، چرا که ما همراه شما هستیم، تا در هر گام، با استراتژی‌های پیشرفته، به سمت قله‌های سود برودید. همین حالا به جمع موفق‌ترین‌ها پیوسته و با ما به آرامش خاطر در بازارهای مالی دست یابید!"

اپن کمپوس (Open Campus) چیست؟

اپن کمپوس راه حلی برای ذینفعانی مثل مربیان، تولیدکنندگان محتوا، دانش آموزان، والدین و ناشران مشترک است تا به ایجاد محیط آموزشی غیرمتمرکز بپردازد و مشکلات موجود را حل ‌کند.

این پروتکل از فناوری بلاک چین برای باز کردن محیطی استفاده می‌کند که در آن هر کسی می‌تواند منافع مورد نظر خود را ایجاد کند. دانش آموزان محیط آموزشی جدید و متنوع تری دارند، معلمان/سازندگان محتوا درآمد اضافی ایجاد می‌کنند و والدین می‌توانند به راحتی فرزندانشان را مدیریت کنند.

نمای کلی مدل Campus و مدل Web3 آن را باز کنید.

جهت گیری ساخت و ساز Open Campus بر عوامل زیر تمرکز دارد:

مالکیت و مشارکت محتوای دیجیتال

اپن کمپوس، محتوا را به NFT تبدیل می‌کند تا دسترسی غیرمتمرکز را برای تعداد زیادی از کاربران ایجاد کند. معلمان/سازندگان محتوا با فروش حقوق انتشار مشترک محتوای خود از منابع درآمد جدیدی بهره می برند و از شراکت‌های جدید بهره‌مند می‌شوند.

استقلال و تمرکز زدایی

تمرکززدایی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس خواسته‌های خود محتوا را تنظیم، مدیریت، انتخاب و استفاده کنند.

شفافیت و در دسترس‌ پذیری

سوابق تحصیلی به صورت شفاف و دائمی نگهداری می شود. از طریق فناوری بلاک چین، گواهینامه‌ها و سطوح تحصیلات کاربران به طور شفاف و دائمی ذخیره می‌شود. کاربران در صورت نیاز می‌توانند بلافاصله به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

پلتفرم بی‌طرف و متعلق به جامعه

دارایی‌های مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین فرصت‌های بسیاری برای همکاری با پلتفرم‌های مختلف ایجاد می‌کند. سازندگان می‌توانند محتوای خود را در چندین کانال توزیع به اشتراک بگذارند و نسبت به مالکیت خود پایبند بمانند.

عناصر کلیدی پروتکل و مالکیت دیجیتال به عنوان NFTهای ناشر

کاربران محتوای خود را برای علامت گذاری مالکیت معنوی (IP) خود توکن می‌کنند و به راحتی عملکرد محصولات خود را آزمایش می‌کنند. اپن کمپوس (Open Campus) با استفاده از فناوری بلاکچین، به سازندگان محتوا کمک می کند تا دامنه درآمد خود را گسترش دهند و در عین حال مالکیت خود را دست نخورده نگه دارند.

ناشر NFTs Marketplace

سازندگان، پس از NFT کردن محتوای خود، می‌توانند آن را به صرافی پلتفرم بیاورند تا به ناشران مشترک بفروشند. ناشران مشترک پس از خرید محتوا، مسئولیت تبلیغ آن را بر عهده دارند و در ازای آن سهم درآمدی از اشتراک افرادی که به آن محتوا نیاز دارند دریافت می کنند.

برنامه آموزشی با منابع جمعی

اپن کمپوس (Open Campus) به سازندگان محتوا، ناشران مشترک و شرکا اجازه می دهد تا برای گسترش محتوای گسترده به جامعه گرد هم آیند. چندین منبع درآمد ایجاد کنید و به طور متناسب توزیع کنید.

توکنومیکس

توکن اصلی پلتفرم به نام EDU در شبکه زنجیره BNB با عرضه کل ثابت 1,000,000,000 EDU مستقر شده است.

تخصیص و برنامه زمانبندی توکن EDU

با توجه به نمودارهای بالا، EDU یک برنامه انتشار بزرگ تا حدود هفته هشتم خواهد داشت و سپس تا هفته بیستم کاهش می‌یابد. پس از آن، تعداد زیادی توکن به تدریج برای تیم پروژه و توسعه دهندگان باز می‌شود. پیشنهاد می‌شود تا اگر قصد سرمایه گذاری دارید زودتر به این پروژه بپیوندید.

به سازندگان محتوا و ناشران مشترک پاداش دهید. برای استخراج NFT پرداخت کنید. برای پیوستن به پلتفرم های شریک Open Campus هزینه کنید. برای خرید/فروش در بازار از اپن کمپوس (Open Campus) استفاده می‌شود و می‌توانید از طریق Smart Donation از بورسیه‌های تحصیلی حمایت کنید. از این توکن در سیستم غیرمتمرکز بررسی همتایان استفاده کنید و خدمات ارائه دهنده آموزشی شریکتان را داشته باشید.

موارد استفاده توکن EDU و تأثیر آن بر کاربران در اکوسیستم:

  • سازنده محتوا

برای برش NFTهای انتشارات از توکن EDU استفاده و با فروش NFT یا درآمد حاصل از انتشار مشترک/هزینه حق امتیاز از بازار ثانویه، EDU دلار دریافت کنید.

  • ناشر مشترک

از توکن EDU برای خرید مخارج NFT یا بازاریابی انتشارات استفاده کنید و با این توکن، درآمد NFT  منتشرشده را دریافت کنید

  • پلتفرم شریک آموزشی

برای ثبت نام و استقرار خدمات به دلار، EDU پرداخت کنید. توکن EDU را از هزینه‌های ثبت نام و تراکنش دریافت کنید.

  • باز کردن صندوق های دانشگاهی

جوایز تشویقی (به دلار EDU) برای شرکت کنندگان پلت فرم در نظر گرفته شده است. برای دریافت توکن EDU از کارمزدهای تراکنش یا اشتراک‌های استخراج NFT ناشران و استقرار خدمات از پلتفرم‌های شریک کمک بگیرید.

والدین و دانش آموزان می‌توانند هنگام استفاده از خدمات Open Campus از توکنEDU برای پرداخت هزینه استفاده کنند.

نمودار اکوسیستم

اساس ساختن سیستمی از گروه‌های نزدیک و مکمل، پیوندهای مهمی را ایجاد می‌کند. سازندگان محتوای آموزشی خود را گسترش می‌دهند و توکن EDU را به بازبینان می‌پردازند. پس از تأیید محتوا، آن‌ها برای اثبات حقوق مالکیت معنوی NFT ناشران EDU پرداخت می‌کنند.

 سپس می توانند NFTهای خود را از طریق بازارها بفروشند تا از ناشران مشترک سود ببرند. انتشارات مشترک و همکار یا Co-publishers مسئول تبلیغ چنین محتوایی به جامعه کاربران است. خریداران محتوا هنگام استفاده از پلتفرم و خرید دوره هزینه پرداخت خواهند کرد. ناشران مشترک، سازندگان محتوا، پلتفرم های آموزشی مرتبط و Open Campus در درآمد حاصل از Publishers NFT سهیم خواهند بود.

نمودار اکوسیستم شریک

شرکای اپن کمپوس (Open Campus)  که عمدتا پروژه‌هایی از چین را شامل می‌شوند، نام‌های مشهوری در بازار ارز دیجیتال دارند که در ذیل آورده شده است:

  • مجموعه NFT Mocaverse Collection
  •  سندباکس The Sandbox
  • برندهای آنیموکا Animoca Brands
  • پروتکل هوکد  Hooked Protocol
  • های استریت Highstreet و غیره.

همکاران اپن کمپوس (Open Campus)

ارزیابی پروژه

این پروژه با مدلی جدید و منحصر به فرد در بازار حول 4 عامل اصلی است:

  • سازنده محتوا
  • ناشر مشترک
  • سوابق تحصیلی مرتبط
  • پروتکل

علاوه بر این، آموزش بخشی است که پیش بینی می‌شود تا سال 2030 به مقیاس 1 تریلیون برسد. بنابراین، فرصت پروژه‌هایی که این بخش را هدف قرار می دهند در بازار بسیار زیاد خواهد بود.

مزیت های اپن کمپوس (Open Campus)

  • توکنEDU موارد استفاده و تقاضای بسیار خوبی در بازار دارد.
  • مدل‌های تولید درآمد چندگانه در اکوسیستم (ایجاد/تبلیغ/خدمات)
  • به چندین پروژه اجازه می‌دهد تا در اکوسیستم Open Campus ترکیب یا ساخته شوند.
  • جوایز بر اساس ظرفیت هر شرکت کننده ایجاد شود.

معایب اپن کمپوس (Open Campus)

  • مشکل در دسترسی به فایل های کاربر از Web2.0 – Web3.0
  • به شدت به تعداد کاربران پلتفرم بستگی دارد.
  • استفاده از یک سیستم توکن واحد برای پرداخت یا پاداش، تعادل اقتصاد را دشوار می‌کند.

کلام آخر

اپن کمپوس (Open Campus) یک پروتکل مدیریت‌شده توسط جامعه برای معلمان، سازندگان محتوا، والدین و دانش‌آموزان است. این پروتکل تصمیم‌گیری‌ها درباره یادگیری را به دست معلمان و دانش‌آموزانشان باز می‌گرداند و با ایجاد یک محیط همکارانه، به معلمان اجازه می‌دهد مطالبی را ایجاد کنند که به نیازهای دقیق دانش‌آموزان ارتباط دارند.

به علاوه، اپن کمپوس انجام‌های معلمان و سازندگان محتوا که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا به دنبال دانش جدید بگردند، شناخته و این امکان را ایجاد می‌کند که معلمان موثر در سراسر جهان به منابع جدیدی از درآمد دسترسی پیدا کنند.

به دنیای فرصت‌ها خوش آمدید! با خدمات کانال سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز پرشین الیت، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به دست خواهید آورد. هوشمندانه‌تر از همیشه سرمایه‌گذاری کنید و به سودهای زیادی دست یابید. هر چه سریعتر عمل کنید و همین حالا خرید کنید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.