whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تحلیل آنچین ارز دیجیتال

1401/05/26 ساعت 22:26


معیارهای روی زنجیره، داده‌های تراکنش مبتنی بر بلاک چین را به بینش‌های عملی بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کنند. اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال موجود در بازار امروز از بلاک چین‌های عمومی برای تأیید و ثبت داده ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل، داده‌ها به صورت زنجیره‌ای یا تحلیل آنچین برای همه در هر زمان و از هر نقطه از جهان قابل مشاهده هستند.

تحلیل روی زنجیره به روش استفاده از اطلاعات دفتر کل بلاک چین برای تعیین احساسات بازار اشاره دارد. به طور خاص، شامل بررسی داده‌های تراکنش و موجودی کیف پول رمزنگاری می‌شود. به هر حال، اگر یک توکن توسط کسی معامله نمی‌شود و اکثریت قریب به اتفاق عرضه در گردش آن توسط تعداد انگشت شماری از دارندگان بزرگ، معروف به نهنگ کنترل می‌شود احتمالاً ایده خوبی نیست که روی آن سرمایه گذاری کنید.

 زنجیره‌ داده و تحلیل آنچین

زنجیره داده و تحلیل آنچین

بهترین آنچین‌هایی که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد

کاوشگرهای بلاک چین مانند EtherScan برای Ethereum و SnowTrace برای Avalanche به شما امکان می‌دهند آدرس کیف پول یا قرارداد هوشمند را جستجو کنید. اما آن‌ها داده‌ها را جمع نمی‌کنند یا ابزارهایی برای درک انبوه نقاط داده‌ای موجود ارائه نمی‌دهند.
امروزه پلتفرم‌ها و منابع بی‌شماری پدید آمده‌اند که هر کدام نمودارها و داشبوردهای روشن‌گری را برای کمک به کاربران در تجسم بهتر داده‌های بلاک چین و ردیابی حرکات ارزهای دیجیتال و کیف پول‌های فردی ارائه می‌دهند. بسیاری از این پلتفرم‌های تحلیل آنچین ارز دیجیتال یا رایگان هستند یا حداقل ویژگی‌های رایگان زیادی را ارائه می‌دهند.

دقت داشته باشید تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای به شما نمی‌گوید که چه کاری انجام دهید. این شما هستید که باید یک استراتژی بر اساس اطلاعات موجود طراحی کنید. در ادامه مطلب نیز چند مورد از محبوب ترین آنچین‌ها را نام می‌بریم تا انتخاب گزینه‌ای عالی برای‌تان راحت‌تر باشد.

  • گلاسنود
  • IntoTheBlock
  • نانسن
  • تجزیه و تحلیل تلماسه
  • مساری

گلاسنود معیارهای بسیاری را برای داده‌های بیت‌ کوین روی زنجیره ارائه می‌کند. برخی از معیارها نسبت به معیارهای موجود بهبود می‌یابند و ترکیبی از نقاط داده مختلف را نشان می‌دهند که می‌تواند برای شناسایی روندهای بلندمدت سیگنال ارز دیجیتال بازار بسیار مفید باشد. 

اگرچه گلاسنود چند نمودار برای اتریوم ارائه می‌کند، اما عمدتاً به بیت ‌کوین اختصاص دارد. برای فعالیت قراردادهای هوشمند، مانند تجزیه و تحلیل زنجیره ای از امور مالی غیرمتمرکز DeFi یا توکن‌های غیرقابل تعویض NFT باید به منابع دیگر مراجعه کنید.
نانسن نیز منبعی محبوب برای ردیابی محل ورود و خروج پول دیجیتال است. این پلتفرم بیش از 100 میلیون کیف پول فردی را برچسب گذاری کرده است تا فقط به صورت مخصوصی ظاهر شوند. این ویژگی‌های رایگان از جمله Hot DeFi Contracts را ارائه می‌کند، که به شما امکان می‌دهد پروژه‌هایی را دنبال کنید که افراد آگاه در حال حاضر مشغول بازی با آن‌ها هستند. 

حرکات بیت کوین

بیت کوین (BTC ) اولین ارز دیجیتال قابل دوام در جهان و بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. به همین دلیل، تغییرات قیمت کانال سیگنال ارز دیجیتال اغلب می‌تواند باعث ایجاد یک اثر دومینو در بقیه بازار شود.

به این معنی که اگر قیمت بیت کوین افزایش یابد، سایر دارایی‌های کریپتو نیز افزایش می یابد و بالعکس. بنابراین، بسیاری از سرمایه گذاران معمولاً فعالیت‌های زنجیره‌ای بیت کوین را زیر نظر دارند. دقت داشته باشید با انجام احراز هویت بایننس می‌توان خیلی راحت دارایی‌های موجود را مدیریت کرد.

دارندگان بیت کوین کلا به دو گروه تقسیم می‌شوند که با یک آستانه 155 روزه از هم جدا می‌شوند. کاربرانی که سکه‌های خود را برای بیش از 155 روز نگه می‌دارند، دارندگان طولانی مدت LTH نامیده می‌شوند. در مقابل، کاربرانی که سکه‌های خود را کمتر از این نگه می‌دارند، دارندگان کوتاه مدت STH هستند.

 تحلیل آنچین تحلیل آنچین

داده‌های مربوط به پروژه‌های خاص

اگر به دنبال داده‌های مربوط به یک پروژه DeFi یا NFT خاص هستید، احتمالاً آن را در Dune Analytics خیلی راحت پیدا خواهید کرد. بهتر است بدانید این پلتفرم رایگان توسط مشارکت ‌کنندگان اجرا می‌شود.

کسانی که به خوبی آموزش تحلیل آن چین را فراگیرند، می‌توانند راحت‌تر پروژه مورد نظرشان را انتخاب و اجرا کنند. توجه داشته باشید روند داغ اخیر NFTها همچنین منجر به مجموعه‌ای از ابزارهای تحلیل شاخص های کوین های هولد شده تبدیل شده است که به طور خاص بر بازار NFT متمرکز شده‌اند.

از آن جایی که قیمت اقلام در یک مجموعه NFT اغلب بر اساس نادر بودن آن‌ها تعیین می‌شود، معامله گران از ابزارهایی مانند Rarity.Tools و LuckyTrader استفاده می‌کنند تا بفهمند که نادر بودن یک آیتم در کجای مجموعه بر اساس داده‌های زنجیره‌ای قرار دارد.

سخن پایانی

با توجه به مطالب مهمی که در این مقاله ذکر شد، می‌توان گفت افرادی که شاخص جابجایی کوین های هولد شده را با دقت در نظر بگیرند و به طور مرتب تحلیل‌ها و سیگنال‌های پرشین الیت را هم دنبال کنند، هر روزه بیشتر سود می‌کنند و سرمایه‌شان نیز هدر نخواهد رفت. بنابراین به شما نیز توصیه می‌کنیم حتما از سرویس‌ها و خدمات این سایت بهره بگیرید.
 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.