whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

استنفورد و ارزهای دیجیتال اهدایی

1402/06/30 ساعت 00:36


دانشگاه استنفورد اعلام کرده است که قصد دارد کل وجوه دریافتی از مبادله ارز دیجیتال سابق FTX را که بیشتر برای پیشگیری و تحقیقات مرتبط با همه‌گیری بوده است، برگرداند. براساس گزارشی از بلومبرگ، دانشگاه مستقر در کالیفرنیا نظر دارد تمام اموال دریافتی از مبادله رمزارزی حالا بسته شده FTX را برگرداند.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت، نقشه راه شما در دنیای مالی دیجیتال است. با سبد ارز دیجیتال، سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس و خدمات احراز هویت بایننس و مشاوره بازارهای مالی به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

 

 

استنفورد در مجموع ۵.۵ میلیون دلار هدیه از نهادهای مرتبط با FTX را میان نوامبر ۲۰۲۱ تا مه ۲۰۲۲ دریافت کرده است. در یک بیانیه ارسالی توسط ایمیل در تاریخ ۱۹ سپتامبر، یک سخنگوی دانشگاه گفته است:

"ما در مذاکرات با وکلا برای بازیافت این هدایا با بدهکاران FTX بوده‌ایم و قصد داریم این وجوه را به طور کامل برگردانیم." استنفورد در بیانیه خود توضیح داده که "هدایا از بنیاد FTX و شرکت‌های مرتبط با FTX را عمدتا برای پیشگیری و تحقیقات مرتبط با همه‌گیری دریافت کرده است."

هر دو والدین مدیر عامل سابق FTX، سام "SBF" بنکمن-فرید، یعنی آلن بانکمن و باربارا فرید، دانشمندان حقوقی هستند که در دانشکده قانون دانشگاه استنفورد تدریس کرده‌اند. انصراف استنفورد از حمایت مالی از FTX زمانی رخ می‌دهد که والدین SBF متهم به سرقت میلیون‌ها دلار از مبادله ارز دیجیتال می‌شوند.

بدهکاران FTX در تاریخ ۱۸ سپتامبر یک دعوا علیه این دو آغاز کرده‌اند و ادعا کرده‌اند که آن‌ها وجوه را از طریق مشارکت‌شان با مبادله برای غنی شدن مستقیم و غیرمستقیم به میلیون‌ها دلار تصاحب کرده‌اند. اسناد دادگاه از این اتهامات جدید نشان‌دهنده آن است که بنکمن، زمانی که نگرانی‌هایی در مورد حقوق سالانه‌اش بیان کرده که توسط SBF یا FTX US پاسخ داده نشده، فراید را درگیر کرده است.

براساس اسناد، بانکمن انتظار داشته حقوق سالانه‌ای به مبلغ ۱ میلیون دلار را دریافت کند. در تاریخ ۱۹ سپتامبر، وکلای SBF در مقابل یک پانل سه قاضی برای آزادی زودهنگام از زندان برای آماده‌سازی برای محاکمه آتی‌اش که قرار است در اکتبر شروع شود، مذاکره کرده‌اند.

یکی از قضات در جلسه گزارش شده است که ادعای تیم حقوقی SBF در مورد حقوق اصلاحیه اول او به دلیل تلاش‌هایش برای ترساندن شاهد و مدیر عامل سابق موسسه تحقیقاتی آلامدا، کارولین الیسون "دیگر اعتباری ندارد."


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.