whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مقایسه ارزش دوج (DOGE)، شیبا (SHIB)، پپه (PEPE)

1402/07/07 ساعت 20:49


کدام یک از میم کوین ‌های دوج (DOGE)، شیبا (SHIB)، پپه (PEPE) ارزش سود بالاتری دارد؟ آمارهای کلیدی زنجیره‌ای، حقیقت را در مورد سه‌گانه میم‌کوین آشکار می‌کند: کدام طرف بیشترین سود را کسب می‌کند؟ متریک‌های کلیدی زنجیره‌ای،  سودآورترین ‌را آشکار می‌کند. براساس سرمایه‌ بازار جهانی PEPE از ۱۰۰ تاپ خارج شد و یک میم‌کوین مرتبط با لایه 2 به عنوان یک گنجینه پنهان برتری یافت.

امسال میم‌کوین‌های معروف اغلب موضوع محبوبی در دنیای کریپتو بوده‌اند. در حالی که سکه‌های با سرمایه بازار بزرگ مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج‌کوین (DOGE) از مدت‌ها پیش برای عموم مردم شناخته شده‌اند، سال ۲۰۲۳ شاهد ظهور توکن PEPE بوده است، یک میم‌کوین بر پایه یک میم اینترنتی نمادین که از سال‌ها قبل وجود داشته است.

 

 

در حال حاضر، شرایط برای میم‌کوین‌های رقیب SHIB و DOGE خوب به نظر نمی‌رسد، اما این دو توکن توانسته‌اند جایگاه خود را در نمودارهای کریپتوی جهانی حفظ کنند. در همین حال، $PEPE روز سه‌شنبه اوایل صبح از تاپ ۱۰۰ خارج شده و مجموع زیان‌های ماهانه‌اش را به ۵۲٫۵٪ رسانده است. 

 

 

از زمانی که تیم pepe ۱۶ میلیون دلار از کیف پول چند امضا فروخته‌اند، قیمت پیوسته در حال کاهش است. بعضی‌ها معتقدند که این موضوع افکار مثبتی دارد چرا که اکنون بیشتر آن‌ها خارج شده‌اند، دیگران هنوز مخالف‌اند. PEPE در مقابل رقبای اصلی زنجیره‌ای عقب مانده است.

PEPE در مقابل رقبای اصلی زنجیره‌ای عقب مانده است

PEPE در سه هفته از راه‌اندازی 399.9٪ سود کسب کرد و به سرمایه بازار کریپتوی جهانی 2 میلیارد دلار رسید. سکه تزئین‌شده با عکس قورباغه از سرمایه بازار 400 میلیون دلار به 1.8 میلیارد دلار در تاریخ 6 مه 2023 در تنها سه روز افزایش یافت.

با این حال، سرمایه بازار جهانی فعلی PEPE تنها 284,079,846 دلار است که این سکه را به محدوده سرمایه بازار 1 می 2023 برده است، قبل از اینکه برای اولین بار پس از لیست‌شدن توسط مبادله OKX افزایش یابد.

 

 

در مقابل، ورود Shiba Inu به سرمایه بازار بالای 1 میلیارد دلار در 279 روز رخ داد، در حالی که Dogecoin در 2585 روز به این سطح رسید. همانطور که $PEPE اکنون زیر حد آستانه غرق شده است، تفاوت در نقدینگی و حجم معاملات نشان‌دهنده نبود پایه‌ای مستقر نسبت به SHIB و DOGE است.

متریک‌ های کلیدی زنجیره‌ای یک میم‌کوین را متمایز می‌کنند

شرکت تحلیل زنجیره‌ای IntoTheBlock پیشنهاد می‌دهد تا شش میم‌کوین معروف را از منظر متریک کلیدی زنجیره‌ای "In The Money" بررسی کنیم که تعیین می‌کند چه تعداد از دارندگان فعلی ارز دیجیتال در این قیمت سود می‌برند.

بر اساس داده‌های از پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای، 19٪ از دارندگان فعلی PEPE از این قیمت سود می‌برند. در مقایسه، Doge Killer (LEASH) متعلق به Shiba Inu 16٪ و Dogelon Mars (ELON) 13٪ از دارندگان در سود است. بدترین عملکرد‌ها با دومین 9٪ از دارندگان در سود، متعلق به SHIB و Floki (FLOKI) هستند.

جالب است که میم‌کوین اصلی یعنی DOGE، در این دسته فنی، با 40٪ از دارندگان فعلی $DOGE که در محدوده قیمت فعلی سود می‌برند، بهترین عملکرد را دارد. حتی با این وجود، خرس‌های بی‌رحم کریپتو نتوانسته‌اند با یک کاهش 18.5٪ در 30 روز گذشته $DOGE را در طول ماه رها کنند. 

کاهش دو رقمی برای $DOGE سکه سگی را از خط پشتیبانی بلندمدتش در شش سنت رها نکرده است، در حالی که $SHIB در همان دوره 31٪ کاهش یافت. سیگنال‌های کلیدی زنجیره‌ای به این نتیجه می‌رسند که همبستگی قیمت Dogecoin با Bitcoin (BTC) 0.9، در حالی که همبستگی $SHIB 0.83 و $PEPE 0.61 است. این ویژگی تبعیت از $BTC در نمودار قیمت برای میم‌کوین اصلی مفید شده است، چرا که کمتر تحت تاثیر نوسان‌های مرتبط با التکوین قرار می‌گیرد.

 

 

در نهایت، تنها میم‌ارزی که با این معیار به DOGE نزدیک است، توکن هزینه گاز Shiba Inu به نام Bone ShibaSwap (BONE) است. با 36٪ از دارندگان در سود، $BONE پتانسیل رشد دارد چرا که توکن SHIB موفق به راه‌اندازی مجدد Shibarium  لایه 2 شد. با این وجود، لیست‌نشدن‌های عمده باعث استون‌زدن گسترش وسیع‌تر این توکن شده است.

در واقعیت دیگر:

شهرت فرهنگی متفاوت میم‌کوین $PEPE منجر به نامیدن این میم به عنوان یک نماد نفرت توسط لیگ ضد توهین (ADL) شده است. Coinbase در یک خبرنامه ایمیلی به موضوع مورد بحران این توکن اشاره کرد که این موضوع جامعه PEPE را به حدی عصبانی کرد تا یک کمپین هماهنگ علیه مدیر عامل Coinbase یعنی برایان آرمسترانگ راه بیندازند.

چرا این مهم است:

میم‌ارزها اغلب به رهبری رمزارزهای جانبی می‌پردازند و تعهدات اجتماعی قابل توجهی برای فناوری بلاک‌چین و رمزارز فراهم می‌کنند. Swan Bitcoin پس از حمله Fortress در حالت دفاعی است. SBF در پی درخواست موقت برای آزادی شکست خورد در حالی که محاکمه در انتظار است.

با پرشین الیت به دنیایی پر از فرصت‌ها گام بگذارید! 🎉 به کانال سیگنال ارز دیجیتال ما بپیوندید و دنیای وسیع سیگنال فیوچرز و فارکس را جستجو کنید! 🌐

مشاوره‌ بازارهای مالی، مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال و خدمات احراز هویت بایننس در دسترس شما قرار می‌گیرد! 💰 فرصت را از دست ندهید، همین حالا عضو شوید و دارایی‌های ارزشمند و فرصت‌ها را کشف کنید! 🌟"


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.