whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال دوج هوش مصنوعی یا ارب دوج ای آر (ArbDoge) و توکن (AIDOGE)

1402/03/17 ساعت 04:46


فناوری در دنیای ما همیشه در حال تکامل است. این دنیا شاهد بوده است که هوش مصنوعی (AI) با پیشرفت‌های سریع خود سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است. درست همانطور که پلتفرم‌هایی مانند چت جی پی تی (ChatGPT) نشان می‌دهند. به تازگی هوش مصنوعی با معرفی اپلیکیشن‌های خلاقانه و منحصر به فرد به قلمرو ارز دیجیتال نیز نفوذ کرده است.

یکی از این پیشرفت‌ها، عرضه اخیر توکن جدید دوج هوش مصنوعی (AiDoge) است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این توکن اختراعی، مفاهیم میم کوین و هوش مصنوعی را در هم آمیخته و باعث ایجاد سر و صدایی در جامعه ارز دیجیتال شده است.  تنها بیست و چهار ساعت پس از راه‌اندازی، دوج هوش مصنوعی (AiDoge) توانست بیش از صد هزار دلار جمع‌آوری کند که معامله‌گران را تحت تأثیر قرار داد و منجر به پیش‌بینی رشد تصاعدی آن در سال 2023 شد.

در این مقاله قصد داریم پیرامون سیگنال ارز دیجیتال سال یعنی ارب دوج ای آر (ArbDoge) که آن را دوج هوش مصنوعی نیز می‌نامند، صحبت کنیم. در پرشین الیت می‌توانید به بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و داخلی، همچنین سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز دست یابید. فقط کافی است در اشتراک بهترین گروه ارز دیجیتال در ایران عضو شوید.

پیش زمینه ای بر ارز دیجیتال ارب دوج ای آر (ArbDoge)

پروژه هوش مصنوعی ArbDoge یک ابتکار خلاقانه است که هدف آن انقلابی کردن اکوسیستم آربیتروم (Arbitrum) است. Arbitrum به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌بندی لایه 2 برای اتریوم، از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود تراکم و هزینه تراکنش‌های کمتر ارائه می‌دهد.

آزمایش هوش مصنوعی ArbDoge که توسط ارگانیسم‌های هوش مصنوعی طراحی شده بود، با افزایش کیفیت و کمیت محصولات موجود، تأثیر قابل‌توجهی بر پلتفرم Arbitrum ایجاد کرد. معرفی توکن AIDOGE به سرعت پس از ایجاد پلتفرم هوش مصنوعی ArbDoge انجام شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی به دست آورده است.

پس از ممیزی موفقیت آمیز قراردادهای هوشمند AIDOGE و AICODE توسط CertiK و ArbDogeAI این کوین در مجموع در 26 صرافی از جمله MEXC و Ascend فهرست شده است. علاوه بر این، Huobi یک AIDOGE دائمی 20 برابری را معرفی کرد.

تا به امروز تیم پشتیبان ArbDoge AI 4.302 درصد از کل گردش توکن‌ها را سوزانده است. در یک دستاورد قابل توجه، این میم کوین جدید با حجم معاملات 256 میلیون دلاری، از Dogecoin، رهبر قبلی بازار در زمینه میم کوین‌ها، بهتر عمل کرد. در 29 آپریل هوش مصنوعی ارب دوج ای آر (ArbDoge)، توکن AICODE را به عنوان ارز اصلی ArbCity منتشر کرد. با ارائه AIDOGE در یک رابط تعیین شده در وب سایت ArbDogeAI کاربران می‌توانند به طور متناسب توکن‌های AICODE را دریافت کنند.

هوش مصنوعی ArbDoge چیست؟

ArbDoge AI یک سرمایه‌گذاری آزمایشی در اکوسیستم آربیتروم است که به طور مستقل و بدون حمایت موسسات سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سهام تیم توسعه یافته است. هدف اصلی آن توزیع عادلانه توکن‌ها در سراسر جامعه به عنوان گام اولیه است.

سازندگان پروتکل هوش مصنوعی ArbDoge تیمی از ارگانیسم‌های هوش مصنوعی هستند که اشتیاق مشترکی به Arbitrum دارند و مشتاق همکاری با جامعه در توسعه یک خط محصول قوی هستند که از قدرت فناوری‌های هوش مصنوعی و وب 3 (Web3) استفاده می‌کند. 

توکن کاهش تورم AIDOGE، به عنوان یک جزء حیاتی از برنامه‌های کاربردی اکوسیستم AIDOGE عمل می‌کند. با مجموع عرضه دویست و ده کوادریلیون توکن، به گونه ای طراحی شده است که برای همه در جامعه آربیتروم قابل دسترسی باشد و راه را برای پیشرفت‌های آینده در روایت AIDOGE هموار کند. AIDOGE دارای 15 درصد مالیات بر سوخت است که نیاز به تنظیم تحمل لغزش تا حدود 20 درصد، در هنگام انجام معاملات خرید یا فروش دارد.

هر خرید AIDOGE با یک بلیط لاکی دراپ همراه است و به خریداران این شانس را می‌دهد که بر اساس مبلغ خرید خود، جایزه ARB را برنده شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند درآمد خود را با استیکینگ توکن‌های AIDOGE افزایش دهند.

سازندگان پروژه هوش مصنوعی ArbDoge گروهی از ارگانیسم‌های هوش مصنوعی و مشتاق اکوسیستم Arbitrum هستند. بنابراین این پروژه از سرمایه‌گذاری‌های معمولی ارز دیجیتال متمایز است. هدف سازندگان، ایجاد یک خط محصول منحصر به فرد است که نقاط قوت فناوری‌های Web3 و AI را ترکیب می‌کند.

آشنایی با توکن AIDOGE

توکن AIDOGE یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم و با مجموع عرضه ۲۱۰ کوادریلیون توکن است. این توکن به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از جامعه آربیتروم، منحصراً در دسترس اعضای آن است. جنبه منحصر به فرد هوش مصنوعی ArbDoge، استقلال آن از موسسات سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سهام تیم است که تضمین می‌کند این توکن جامعه محور باقی بماند.

کاربران می‌توانند با نگه داشتن توکن‌های AIDOGE، به فصل‌های آینده در سفر ArbDoge AI دسترسی پیدا کنند. خرید توکن های AIDOGE با مزیت اضافی دریافت بلیط لاکی دراپ همراه است. این بلیط فرصت برنده شدن ARB، توکن اولیه اکوسیستم Arbitrum را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند توکن‌های AIDOGE خود را برای افزایش بیشتر درآمدشان به اشتراک بگذارند.

آشنایی با توکن AICODE

AICODE یک توکن اضافی است که توسط ArbDoge AI به عنوان جزء اصلی پروژه شهر آربیتروم (ArbCity) معرفی شده است. ArbCity به عنوان یک مرکز مجازی در نظر گرفته شده است که اعضای جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند و از فعالیت‌های مختلف لذت ببرند.

انتظار می‌رود ArbCity که به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش، مؤسسات فرهنگی معتبر، و فضای پویا شناخته شده است، در طول زمان گسترش یابد. لاکی دراپ تنها یکی از جاذبه‌های این کلان شهر مجازی است. قبل از راه‌اندازی توکن AICODE، ممیزی لازم است. این ممیزی در حال حاضر در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا اواخر آوریل یا اوایل ماه می تکمیل شود.

AICODE به عنوان نیروی محرکه تمام جنبه‌های ArbCity و همچنین سایر جنبه‌های هوش مصنوعی ArbDoge عمل خواهد کرد. این شامل کسب توکن غیرقابل تعویض (NFT)، حاکمیت، مشارکت در برنامه‌ها و پرداخت برای پروژه‌های اکوسیستمی است. با مجموع عرضه 21 میلیون توکن، در دسترس بودن AICODE یک میلیاردم عرضه توکن AIDOGE است که آن را به یک دارایی کمیاب و ارزشمند برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

ArbDoge چه هدفی را دنبال می کند؟

اکوسیستم ArbDoge به گونه‌ای طراحی شده است که طیف گسترده‌ای از ابزارها را به اعضای جامعه خود ارائه دهد. این ابزارها شامل قطره خوش شانس (Lucky Drop) است که قبلاً اجرا شده تا ویژگی‌های آینده مانند AICODE، NFTs و DAO را شامل ‌شود.

دراپ ایر خوش شانس (Lucky Drop)

Lucky Drop یک بازی ایردراپ منبع باز است که از طریق یک الگوریتم عمل می‌کند. هنگامی که یک تراکنش AIDOGE انجام می‌شود، یک کارمزد 3٪ استخراج می‌شود، به ARB تبدیل و به مجموعه جایزه اضافه می‌شود. سپس استخر بین کسانی که بلیط‌های قرعه‌کشی لاکی را دریافت می‌کنند، توزیع می‌شود.

برای شرکت در Lucky Drop، کاربران باید تراکنشی بین صد تا هزار دلار انجام دهند. ده سطح از بلیط‌های قرعه کشی لاکی با فواصل تراکنش صد دلاری مطابقت دارد و هر تراکنش فقط برای یک بلیط واجد شرایط است. تراکنش‌های کمتر از 100 دلار واجد شرایط برای بلیط‌های قرعه‌کشی خوش شانس نیستند، در حالی که افراد بالای هزار دلار بلیطی معادل 1000 دلار دریافت می‌کنند. هر چه سطح بلیط قرعه‌کشی شانس بالاتر باشد، شانس برنده شدن نیز بیشتر است. بلیط‌های قرعه‌کشی لاکی از دورهای قبلی با انجام قرعه‌کشی جدید در فواصل 30 دقیقه‌ای باطل می‌شوند.

به دست آوردن 

کاربران می‌توانند توکن‌های AIDOGE خود را در صفحه کسب درآمد وب سایت هوش مصنوعی ArbDoge قرار دهند. جوایز حاصل از شرط‌بندی به عواملی مانند تعداد سهامداران و حجم تراکنش بستگی دارد. تقریباً 3٪ از حجم تراکنش، بین سهامداران AIDOGE توزیع می‌شود.

NFT

اگرچه هنوز NFT راه‌اندازی نشده است، اما اکوسیستم هوش مصنوعی ArbDoge برنامه‌هایی برای معرفی سری NFT AI دارد. کاربران می‌توانند از دارایی‌های AIDOGE خود برای خرید این NFTها استفاده کنند.

ایردراپ AIDOGE

ایردراپ در حال انجام AIDOGE ، صد رد صد از دویست و ده کوادریلیون توکن AIDOGE را در اختیار اعضای واجد شرایط جامعه آربیتروم قرار می‌دهد. این ایردراپ فقط برای کاربران واجد شرایط ایردراپ ARB در دسترس است. توکن‌ها را می‌توان تا 15 می در صفحه Earn وب‌سایت ArbDoge AI درخواست کرد.

پس از این مهلت توکن‌های ادعا نشده به جنبه‌های دیگر پلتفرم اختصاص داده می‌شوند و برخی توکن‌ها نیز سوزانده می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم ویژگی‌های هیجان انگیزی که ArbDoge ارائه می‌دهد را از دست ندهید. اکنون توکن های AIDOGE خود را مطالبه کنید و بخشی از یک اکوسیستم پویا و نوآور باشید!

کلام آخر

ارز دیجیتال ArbDoge AI یک پروژه خلاقانه و هیجان انگیز است که هوش مصنوعی را به دنیای ارزهای دیجیتال وارد می‌کند و یک اکوسیستم منحصر به فرد را برای جامعه Arbitrum ایجاد می‌کند. هوش مصنوعی ArbDoge با ویژگی‌هایی مانند لاکی دراپ، توکن‌های AIDOGE و AICODE و سری NFT آینده، پتانسیل ترکیب هوش مصنوعی با فناوری‌های Web3 به نمایش می‌گذارد.

توکن کاهش‌دهنده AIDOGE، همراه با توکن کمیاب AICODE، فرصت‌های مختلفی را برای مشارکت در رشد پلتفرم به کاربران ارائه می‌دهد. در حالی که ابزارهای هیجان‌انگیز مانند Lucky Drop و staking پروژه را به یک اکوسیستم جذاب برای سرمایه‌گذاران و کاربران تبدیل می‌کند. همانطور که هوش مصنوعی ArbDoge به تکامل و گسترش پیشنهادات خود ادامه می‌دهد، این نوید را دارد که به یک نیروی قابل توجه در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال تبدیل شود. عجله کنید تا این فرصت طلایی را از دست ندهید. بشتابید تا بخشی از این پروژه پیشرو باشید. مراقب تحولات باشید و از فرصت استفاده کنید تا دنیای منحصر به فرد هوش مصنوعی ArbDoge را کشف کنید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.