whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال sxp

1401/11/23 ساعت 03:49


بازار ارزهای دیجیتال به شدت رقابتی شده است، در این بین SXP شروع قدرتمندی دارد، SXP قصد دارد پس از خرید آن توسط بایننس، یک دارایی کاملاً غیرمتمرکز باشد، که ثابت می‌کند توسعه امیدوارکننده‌ای برای پروتکل است. اما در این مقاله، احتمال بازیابی حرکت مثبت Swipe (SXP) در سال‌های آتی را با بررسی اصول اصلی پروژه، پیشرفت‌های اخیر، تحلیل فنی قیمت و دیدگاهی دقیق از پیش‌بینی‌های قیمت SXP توسط کارشناسان ارزهای دیجیتال ارزیابی می‌کنیم.

دنیای ارز دیجیتال دنیای پر رمز و رازی است که فعالیت در آن مستلزم دانش است. یکی از بهترین راه ها برای کسب سود در دنیای ارز دیجیتال استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. وب سایت پرشین الیت مفتخر است که بهترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را در اختیار کاربران خود قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

Swipe (SXP) چیست؟

Swipe یا Solar Network یک پلتفرم غیرمتمرکز جامعه محور برای ایجاد اکوسیستمی است که در آن مشاغل یا افراد می توانند کارت های نقدی با پشتوانه ارزهای دیجیتال تولید کنند و تجربه پرداخت آسان را تقویت کنند. Swipe به عنوان پلی بین شبکه های پرداخت و صرافی های رمزنگاری ساخته شده است. هدف آنها تشویق حاکمیت واقعی در داخل شبکه با مشارکت قوی جامعه و استفاده از مکانیسم اجماع اثبات سهام (DPoS) برای حفظ یک پروتکل بلاک چین کارآمد و موثر با طیف وسیعی از ویژگی‌ها است. این پروتکل را منحصر به فرد و متمایز از سایر شرکت های بلاک چین کرد زیرا همچنان بر روی فناوری مدرن تمرکز می کند.

شبکه Swipe به کاربران یک چارچوب بسیار امن برای دسترسی به نزدیک به 150 ارز دیجیتال در بیش از 70 میلیون منطقه به عنوان وسیله ای برای تراکنش و پرداخت اعطا می کند. توکن بومی پروتکل، توکن SXP، یک سکه همه کاره است که عملکردهای زیادی را در شبکه انجام می دهد، مانند حاکمیت و پاداش، تراکنش های چند زنجیره ای، پرداخت های درون زنجیره ای و خارج از زنجیره و غیره. این توکن به پردازش کمک می کند. و کارمزد تراکنش، ابزاری برای رای دادن به پروتکل برای ارتقا و رهبری، دسترسی به زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس است و همچنین در کارمزد صدور کارت مفید است.

یکی از ویژگی های برجسته Swipe، API منحصر به فرد و ویژگی قفل است که به کاربر اجازه می دهد تا کارت دزدیده شده یا گم شده را گزارش دهد، که بلافاصله تا زمانی که کاربر کارت دیگری دریافت کند، رسیدگی می شود. شبکه خورشیدی در سال 2020 توسط بایننس خریداری شد و ویژگی خود را برای پشتیبانی از تبدیل NFT ها، دارایی های دیجیتال و ارزهای دیجیتال به فیات با نرخ تبدیل به روز گسترش داد.

مقیاس پذیری 

SXP یک توکن ابزاری است که برای قدرت سوخت شبکه Swipe ساخته شده است، یک پلتفرم DeFi که دارایی های مالی ارزهای دیجیتال را با پشتیبانی SXP فعال می کند. Swipe طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را با اپلیکیشن DeFi چند دارایی در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به آنها امکان تبدیل ارزهای دیجیتال و فیات را می دهد.

روند قیمت SXP

توکن SXP در سپتامبر 2019 عمومی شد و تنها 0.24 دلار قیمت داشت. با این حال، در نوامبر همان سال، SXP با افزایش قابل توجهی روبرو شد و قیمت آن از مرز 2 دلار عبور کرد. در ماه های بعد، شاهد نوسانات جزئی در قیمت SXP بودیم که از 1 تا 2 دلار متغیر بود. روند صعودی قیمت SXP در جولای 2020 آغاز شد. در آن زمان بود که قیمت SXP از 0.7 دلار به حدود 2.94دلار رسید. 

در 4 ماه گذشته، SXP روند رو به رشدی را نشان داده است. بنابراین، ما فکر می کنیم که بخش های مشابه از بازار در آن دوره بسیار محبوب بودند. بر اساس آخرین داده های جمع آوری شده، حجم معاملات SXP از 4 ماه افزایش یافته است. حجم معاملات نقشی حیاتی در قیمت آن دارد.

Swipe (SXP) قیمت فعلی 

Swipe در حال حاضر 0.282855 دلار ارزش دارد . SXP در 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 17,256,435 دلار 8.29-٪ حرکت کرده است . Swipe در حال حاضر با ارزش بازار 156,789,837 دلار در بین تمام ارزهای دیجیتال در رتبه 172 قرار دارد .

Swipe (SXP) پیش بینی قیمت

با پتانسیل پذیرش بیشتر، همکاری‌ها و استفاده از Swipe، انتظار می‌رود اگر بازار جهانی برای مدت طولانی‌تری خنثی بماند یا صعودی شود، ارزش قیمت به بالاترین حد خود برسد. برخی از این همکاری ها با پروژه های خاص منجر به رشد ارزش بازار می شود. اما پیش بینی قیمت توکن در ده سال آینده چیست؟

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP) 2023

به گفته برخی، سوایپ یکی از شگفت‌انگیزترین ارزهای دیجیتال است که امسال رشد کرده است (SXP). پیش بینی قیمت SXP برای سال 2023 افزایش قابل توجهی را در نیمه دوم سال پیش بینی می کند که احتمالاً به 0.424282 دلار می رسد .

مانند سایر ارزهای دیجیتال، افزایش تدریجی خواهد بود، اما افت قابل توجهی پیش بینی نمی شود. میانگین قیمت 0.395997 دلار بسیار جاه طلبانه است، اما با توجه به همکاری ها و پیشرفت های پیش بینی شده در آینده نزدیک امکان پذیر است. انتظار می رود SXP دارای حداقل ارزش 0.339426 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP) 2024

در سال 2024، پیش‌بینی قیمت Swipe SXP فضای زیادی برای گسترش دارد. در نتیجه اعلامیه‌های احتمالی مشارکت‌ها و ابتکارات جدید متعدد، ما پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت SXP به زودی از 0.707137 دلار فراتر رود . با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شاخص قدرت نسبی SXP از منطقه فروش بیش از حد فروش خارج می‌شود یا خیر.

با توجه به نوسانات بازار، SXP با حداقل قیمت معاملاتی 0.56571 دلار و متوسط قیمت معاملاتی 0.622281 دلار معامله می شود .

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP) 2025

اگر روند صعودی تا سال 2025 ادامه یابد، می تواند به 0.989992 دلار برسد و SXP ممکن است سود کند. اگر بازار با افت مواجه شود، ممکن است به هدف نرسیده باشد. انتظار می رود SXP با قیمت متوسط 0.905136 دلار و پایین ترین قیمت 0.848565 دلار در سال 2025 معامله شود.

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP) 2026

اگر Swipe با موفقیت احساسات بازار را در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تقویت کند، قیمت سکه SXP می تواند تا پنج سال آینده ثابت بماند.
طبق پیش بینی های ما، SXP در سال 2026 سبز خواهد شد. انتظار می رود SXP در سال 2026 به بالاترین حد خود برسد و از آن فراتر رود. در سال 2026، ارزش ارز مجازی 1.27 دلار با حداقل قیمت 1.13 دلار و میانگین خواهد بود. 

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP) 2027

پس از پیش‌بینی‌های گسترده و تحلیل‌های فنی، ما تخمین می‌زنیم که قیمت SXP تا سال ۲۰۲۷ از سطح متوسط قیمت ۱.۴۷ دلار عبور کند ، با حداقل قیمت ۱.۴۱ دلار تا قبل از پایان سال. علاوه بر این، SXP دارای حداکثر ارزش قیمت 1.56 دلار است .

پیش‌بینی قیمت Swipe (SXP)2030

با توجه به شراکت های آتی که انتظار می رود تا سال 2030 اتفاق بیفتد، انتظار داریم که روند صعودی ادامه یابد و میانگین قیمت به حدود 1.75 دلار برسد . اگر SXP بتواند سطح مقاومت را در سال 2030 بشکند، می‌توانیم حداکثر قیمت 1.84 دلار را ببینیم ، در صورتی که پشتیبانی مورد نیاز SXP تا سال 2030 جمع‌آوری نشود، می‌تواند منجر به کاهش قیمت 1.70 دلاری شود 

چند سکه Swipe وجود دارد؟

یک منبع در حال گردش 192,768,788 (80٪ حداکثر عرضه فعلی) وجود دارد. به عنوان یک ارز کاهش تورم، حداکثر عرضه در طول زمان با سوزاندن توکن ها کاهش می یابد.

آیا (SXP) سرمایه گذاری خوبی است؟

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در SXP می شود، باید مطمئن شوید که از استراتژی درستی استفاده می کنید. این نوع سرمایه گذاری برای کسانی که دارای پروفایل ریسک نامتقارن هستند مناسب نیست. با این حال، هنوز هم یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی است که تحمل ریسک بالایی دارند و موقعیت مالی خوبی دارند. SXP علاوه بر ماهیت حدس و گمان خود، در معرض یک فناوری جهانی و یک اکوسیستم در حال رشد نیز قرار می گیرد.

SXP را از کجا بخریم؟ 

SXP را می توان در چند صرافی مختلف خریداری کرد. اما بیشتر معاملات در بایننس انجام می شود، بنابراین توصیه می کنیم آن را خریداری کنید. همچنین اگر از بایننس کوین (BNB) برای خرید آن استفاده کنید، می توان آن را با تخفیف خریداری کرد. برای احراز هویت بایننس به راحتی پرشین الیت به کمک شما می آید.

 البته SXP یک توکن ERC-20 است، بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی آن را در کیف پول معمولی اتریوم خود ذخیره کنید

پرسش‌های متداول  

ارزش SXP در سال 2030 چقدر خواهد بود؟

از نظر قیمت، SXP پتانسیل فوق العاده ای برای رسیدن به ارتفاعات جدید دارد. پیش بینی می شود که ارزش SXP افزایش یابد. به گفته کارشناسان خاص و تحلیلگران تجاری، SXP می تواند تا سال 2030 به بالاترین قیمت 59.02 دلار برسد

Swipe متعلق به چه کسی است؟

مالکیت عمده Swipe متعلق به Binance است که این شرکت را در جولای 2020 به مبلغ نامشخصی خریداری کرد. Swipe در ابتدا توسط Joselito Lizarondo تاسیس شد.

ایا توکن  (SXP) ارزشمند است؟

توکن‌های جدید تقریباً هر روز در دنیای ارزهای دیجیتال ظاهر می‌شوند. این توکن با راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی و پلتفرمی که به رسمیت شناخته شده معامله گران رمزارز را به دست آورده است متمایز می شود. SXP از پذیرش ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ پشتیبانی می کند. و محبوبیت بیشتر برنامه ممکن است به قیمت فزاینده بالاتر توکن تبدیل شود.

قیمت SXP تا چه حد می تواند بالا برود؟

میانگین قیمت (SXP) ممکن است تا پایان سال جاری به 1.76 دلار برسد. اگر برنامه پنج ساله را برآورد کنیم، تخمین زده می شود که سکه به راحتی به مرز 8.15 دلار برسد.

آینده SXP چیست؟

آینده SXP به شدت به عملکرد کلی صنعت کریپتو بستگی دارد. انتظار می‌رود ارزش SXP همچنان به رشد خود ادامه دهد، زیرا کمبود تمایل به افزایش قیمت دارد. لطفا توجه داشته باشید، هر گونه سرمایه گذاری خطراتی دارد. فقط قبل از اینکه به هر نتیجه ای برسید روی آنچه می توانید انجام دهید سرمایه گذاری کنید و حداکثر تحقیقات ممکن را انجام دهید

کلام پایانی 

همانطور که در همان ابتدا ذکر شد ، کریپتو یک بازار بسیار بی ثبات است و بسیار نامشخص است. بنابراین ، برای شما بسیار مهم است که این واقعیت را درک کنید که دقیقاً مانند هر ارز دیگری که در بازار رمزنگاری وجود دارد ، SXP خطرات خاص خود را نیز دارد. برای کاهش این ریسک نیاز به تحلیل درست از عملکرد بازار است که برای بسیاری از افراد چه مبتدی چه با تجربه آسان تر است که از سیگنال ارز دیجیتال مطمئن استفاده کنند. بنابراین عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت برای دریافت سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز های خارجی معتبر جهانی برای خرید ارزهای برتر و همچنین خرید تتر توصیه می شود. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.