whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال والکس

1402/03/26 ساعت 22:21


سیگنال ارز دیجیتال والکس (یا والکس مارکت) با بیش از یک میلیون کاربر یکی از بهترین صرافی‌های کشور است که چند سالی است با ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیجیتال به کاربران ایرانی فعالیت می‌کند. این صرافی همانند صرافی رمزینکس توسط چندین دانشجو و فارغ التحصیل رشته‌های برنامه نویسی و مدیریت مالی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران طراحی و مدیریت می‌شود. در ادامه اطلاعات جامعی در مورد ثبت نام، امکانات، نحوه کار با این صرافی، مزایا و معایب آن ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با سیگنال ارز دیجیتال والکس

هدف از تشکیل این صرافی ارز دیجیتال ایرانی کمک به کاربران داخلی است تا مجبور به استفاده از صرافی‌های خارجی نشوند و سرمایه دیجیتال آن‌ها تهدید و مسدود نشود. سیگنال ارز دیجیتال والکس نیز هدف از تشکیل خود را ایجاد بستری با کارمزد منصفانه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیجیتال می‌داند تا با فراهم آوردن شرایط امن و با قیمت مناسب، خدمات خود را به کاربران ایرانی فعال در این حوزه ارائه دهد. این صرافی تخصصی امنیت دارد و می‌توان گفت یکی از امن‌‌ترین صرافی‌های کشور است. برخی از ویژگی‌های امنیتی این صرافی را در زیر بررسی می‌کنیم:

پشتیبان گیری منظم از اطلاعات کاربر

  • تبادل اطلاعات با پروتکل‌های SSL
  • فرآیند احراز هویت دو مرحله‌‌ای برای همه دسترسی‌ها
  • استفاده از سرورهای اختصاصی

کارمزد تراکنش در سیگنال ارز دیجیتال والکس

یکی از مهم‌‌ترین عواملی که کاربران برای استفاده از خدمات صرافی در نظر می‌گیرند، درصد کارمزد است که معمولاً در برداشت و واریز متفاوت محاسبه می‌شود. در ادامه در قالب جدولی میزان کارمزد سیگنال ارز دیجیتال والکس آورده شده است تا از کارمزد هر تراکنش از طریق این صرافی مطلع شوید:

  • کارمزد خریدار به صورت ارز دیجیتال و کارمزد فروشنده از مبلغ دریافتی شما کسر می‌شود.
  • کارمزد هنگام ثبت تراکنش در والکس به شما نمایش داده می‌شود.
  • کارمزد هر تراکنش با توجه به حجم تراکنش‌های 30 روز گذشته کاربر و طبق جدول زیر محاسبه می‌شود.

ثبت نام در سیگنال ارز دیجیتال والکس

برای ثبت نام در سیگنال ارز دیجیتال والکس باید آدرس https://wallex.ir/signup?ref=wpn7nkx را وارد کرده و اطلاعات ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و در صورت داشتن کد ارجاع نیز می‌توانید آن را در این قسمت وارد کنید. پس از ورود به پنل کاربری باید مراحل احراز هویت را انجام دهید تا حساب کاربری شما به طور کامل فعال شود.

سیگنال ارز دیجیتال والکس برای احراز هویت شما، اطلاعات شخصی، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت شما را دریافت می‌کند و به همراه کارت ملی شما عکس سلفی ارسال می‌کند. در نظر داشته باشید که شماره همراه وارد شده و شماره تلفن ثابت شما به صورت جداگانه تایید و با شما تماس گرفته خواهد شد. پس هنگام احراز هویت حتما به گوشی‌های خود دسترسی داشته باشید!

ویژگی‌های سیگنال ارز دیجیتال والکس

این صرافی در ویژگی‌های خود دارای مزایا و معایبی است که در ادامه سعی می‌کنیم مهمترین آن‌ها را برای شما بازگو کنیم. سیگنال ارز دیجیتال والکس با رابط کاربری خوب و آسان امکان تبادل ارزهای مختلف را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که سیگنال ارز دیجیتال والکس رقیب سرسخت صرافی‌های Nobitex و OK Exchange است. در ادامه سایر مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال والکس را برشمرده‌ایم:

مزایای سیگنال ارز دیجیتال والکس

  • پشتیبانی از نمودارهای تحلیلی
  • امکان انجام تراکنش 24 ساعته
  • حجم معاملات نسبتا خوب
  • مجهز بودن به ابزار تحلیل و نمودار قیمت
  • پشتیبانی آنلاین 24 ساعته
  • انجام معاملات بازار از طریق تتر
  • هزینه معقول
  • امکان کسب درآمد برای کاربران از طریق وابسته
  • امکان برداشت ارز ریالی
  • داشتن امنیت دو مرحله‌‌ای برای دسترسی به هر بخش و نگهداری دارایی‌های کاربران در یک کیف پول

معایب سیگنال ارز دیجیتال والکس

  • پشتیبانی از تعداد کمی از ارزهای دیجیتال (پشتیبانی از بیش از 100 ارز دیجیتال)
  • نداشتن معامله حاشیه و معاملات آتی

چه ارزهای رمزپایه‌ای در سیگنال ارز دیجیتال والکس پشتیبانی می‌شوند؟

این صرافی ارزهای رمزپایه زیر را برای خرید و فروش کاربران پشتیبانی می‌کند، ارزهای رمزنگاری شده قابل خرید و فروش و معامله در والکس همگی ارزهای معتبر هستند و والکس بستر بسیار امنی را برای خرید و فروش آن‌ها ایجاد کرده است. در زیر لیستی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در این صرافی آمده است:

  • BTC
  • ETH
  • BCH
  • XRP
  • TRX
  • LTC
  • DA
  • USDT

آموزش کار با ربات معامله‌گر والکس

ربات معامله‌گر ابزاری است که ارزهای دیجیتال را تحت شرایط از پیش تعریف شده معامله می‌کند. کاربر به ربات اجازه می‌دهد تا سکه‌ها را با قیمت مشخصی بخرد و بفروشد، بنابراین کاربر نیازی به صرف کل روز برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ندارد.

با استفاده از استراتژی‌های هوشمند و تنظیم چند پارامتر، می‌توانید به راحتی یک ربات معامله‌گر در سیگنال ارز دیجیتال والکس ایجاد کنید. استفاده از سرویس تجارت ربات سیگنال ارز دیجیتال والکس رایگان بوده و کاربر فقط هزینه آن را پرداخت می‌کند.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری در ربات‌های معاملاتی به بازار و استراتژی انتخاب شده توسط کاربر بستگی دارد. ربات معامله‌گر نیازی به آنلاین بودن کاربر پس از ارسال سفارش ندارد. و کاربر می‌تواند در هر زمان فعالیت ربات را غیرفعال کند.

مزایای استفاده از ربات والکس

  • توانایی استفاده از استراتژی‌های هوشمند
  • با کارمزد کم‌تر معامله کنید (فقط 0.1 درصد کارمزد بپردازید)
  • ساده و سریع بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • امکان کپی برداری از ربات‌های برتر
  • 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بدون نگرانی تجارت کنید.
  • انواع ربات‌های تجاری
  • ربات نقطه‌‌ای گرید
  • ربات Infinity Grid
  • ربات متعادل کننده هوشمند
  • ربات مارتینگل
  • کیف پول واکس

یکی از ویژگی‌های بسیار خاص سیگنال ارز دیجیتال والکس که کم‌تر در صرافی‌های دیگر دیده می‌شود، داشتن کیف پول اختصاصی برای هر کاربر است. در واقع کاربران این صرافی جدا از تبدیل ارزهای خود و انجام تراکنش‌ها، می‌توانند از کیف پول این صرافی برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده نیز استفاده کنند و در عین حال از داشتن کیف پول اختصاصی نیز مطمئن باشند. کیف پول‌های والکس یک آدرس اختصاصی برای هر ارز دیجیتال دارند.

آیا سیگنال ارز دیجیتال والکس معتبر است؟

با توجه به عدم وجود قوانین خاص مرتبط با ارز دیجیتال در کشور، یکی از مهم‌‌ترین موارد برای انتخاب صرافی بررسی اعتبار و سابقه آن است.

سیگنال ارز دیجیتال والکس یکی از قدیمی‌‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است و از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.این صرافی هم اکنون به بیش از 600000 معامله‌گر ارزهای دیجیتال خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. شرکت خلق ثروت سرزمین پارس که با برند والکس شناخته می‌شود توانسته گواهینامه دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند و به عنوان شرکت نوپا تیپ 2 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شود. و هم‌چنین نرم افزارهای کامپیوتری.

والکس در حال حاضر یکی از برترین صرافی‌های ایران از نظر حجم تراکنش است و از حجم معاملات قابل قبولی برخوردار است. هم‌چنین از ابتدای فعالیت تاکنون گزارشی مبنی بر پولشویی یا کلاهبرداری در این صرافی منتشر نشده است. با توجه به اعتبار این صرافی، می‌توانید با خیال راحت از خدمات ارائه شده در این بستر استفاده کنید. در صورت کوچکترین مشکل حتما ایران بروکر شما را در جریان خواهد گذاشت.

امکانات سیگنال ارز دیجیتال والکس

بازار معاملاتی:

این پلتفرم از طریق معاملات همتا به همتا (P2P) عمل می‌کند و دارای یک بازار معاملاتی است تا معامله‌گران بتوانند دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را در بازار معاملات بر اساس روش همتا به همتا خریداری کنند.

امکان ثبت سفارش:

والکس امکان استفاده از سفارش در بازارهای مختلف خود را برای معامله‌گران خود فراهم کرده است و کاربران می‌توانند سفارشات خود از جمله قرار دادن حد توقف و قیمت توقف بازار را در این بستر معاملاتی انجام دهند.

ثبت نام:

امکان معامله به صورت جفت ارز: در این پلتفرم امکان معامله توکن‌های محبوب به صورت جفت ارز وجود دارد و مشتریان می‌توانند توکن‌های مورد نظر خود را با ارزهای دیجیتال مختلف معامله کنند.

تجارت توکن‌های محبوب:

کاربران در سیگنال ارز دیجیتال والکس قادر خواهند بود حدود 100 توکن مختلف را فوراً خریداری و بفروشند و توکن‌های خود را در کیف پول‌های دیجیتال والکس ذخیره کنند.

کاربران در قسمت مربوط به حساب کاربری خود می‌توانند داده‌های آماری مربوط به دارایی‌های خود را در قالب نمودارهای مختلف مشاهده کنند تا کنترل بیش‌تری بر سود و زیان و تراکنش‌های خود داشته باشند.

در قسمت بازار معاملات می‌توانید ارز مورد نظر خود را از طریق بازارهای مختلف خریداری کنید و با توجه به میزان عرضه و تقاضا و مشاهده سفارشات با قیمت‌های مختلف، می‌توانید معامله مورد نظر خود را انجام دهید و یا سفارش خود را ثبت کنید تا معامله با قیمت دلخواه انجام شود.

هم‌چنین بازارهای مختلف دارای قسمت تحلیل تکنیکال می‌باشند تا معامله‌گران تحلیلی بتوانند تحلیل مورد نظر خود را در قسمت بازار معاملاتی انجام دهند. این ویژگی کیفیت معاملات مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

در قسمت معاملات آنی امکان خرید و فروش و معامله بدون ثبت سفارش برای کاربران فراهم شده است. با استفاده از تراکنش‌های آنی والکس به طیف وسیع و متنوعی از سکه‌ها دسترسی دارید و می‌توانید سکه مورد نظر را در سریع‌‌ترین زمان و مناسب‌‌ترین قیمت خریداری یا بفروشید.

بررسی سیگنال ارز دیجیتال والکس

سیگنال ارز دیجیتال والکس توسط تیم متخصصی متشکل از دانشجویان دانشگاه تهران و شریف که در سال‌های اخیر در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعال بوده اند ساخته شده است.

امروزه کاربران ایرانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارند با مشکلات عدیده‌‌ای مانند دسترسی به سایت‌های خارجی، کلاهبرداران داخلی و نبود بستر امن برای تراکنش‌های ارز دیجیتال مواجه هستند.

بنابراین هدف از ایجاد سیگنال ارز دیجیتال والکس ایجاد محیطی امن، حرفه‌‌ای و آسان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر این صرافی بیش از 400 هزار کاربر دارد.

روش ثبت نام در سیگنال ارز دیجیتال والکس چگونه است؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سیگنال ارز دیجیتال والکس از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟ در این مقاله با نحوه ثبت، احراز هویت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سیگنال ارز دیجیتال والکس آشنا می‌شویم.

خرید و فروش در سیگنال ارز دیجیتال والکس

پس از تایید احراز هویت، امکان خرید و فروش در سایت سیگنال ارز دیجیتال والکس را خواهید داشت. در این صرافی می‌توانید این کار را از طریق پایه ارزی ریالی یا ارز تتر انجام دهید. شما می‌توانید تجارت خود را به صورت خرید یا فروش سریع انجام دهید یا از طریق سفارش خرید یا فروش حرفه‌‌ای معامله کنید.

سفارش سریع در سیگنال ارز دیجیتال والکس

در سفارش سریع، قیمت سفارش خرید شما با بهترین قیمت فروش و به صورت میانگین وزنی قیمت‌های درج شده محاسبه می‌شود. به عنوان مثال اگر شخصی 2 بیت کوین را به قیمت 200 میلیون و شخص دیگری 1 بیت کوین را به قیمت 80 میلیون قرار داده است، قیمت سفارش خرید شما از میانگین وزنی این قیمت‌ها محاسبه می‌شود و برابر با 160 میلیون تومان است.

1- ابتدا در گوشه سمت راست بالای صفحه، در کادر قرمز رنگ، پایه بازاری را که می‌خواهید معامله کنید (مثلا ریال) انتخاب کنید.

سپس می‌توانید جفت ارز ریال به بیت کوین یا ریال به اتریوم را انتخاب کنید. مراقب باشید که اگر Tether را به عنوان پایه بازار انتخاب کنید، این مقادیر Tether به Bitcoin یا Tether به Ethereum محاسبه می‌شود.

2- کمی زیر نمودارها در قسمت خرید و فروش روی گزینه خرید سریع کلیک کنید.

3- سپس مقدار پول خود یا مقدار بیت کوینی که می‌خواهید بخرید را وارد کنید و سفارش شما در سیستم ثبت می‌شود.

پس از انجام این فرآیندها می‌توانید به کیف پول خود رفته و میزان سکه‌های خریداری شده را مشاهده کنید.

خرید و فروش حرفه‌‌ای در سیگنال ارز دیجیتال والکس

برای خرید و فروش حرفه‌‌ای مانند خرید و فروش سریع ابتدا باید بازار پایه و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه ثبت سفارش خرید یا فروش را انتخاب کنید. تفاوت خرید و فروش حرفه‌‌ای با فروش سریع در این است که شما قادر به تعیین قیمت و زمان انقضای دلخواه برای سفارش خود هستید و آزادی بیش‌تری در ثبت سفارش خود دارید.

شما می‌توانید با انتخاب مقدار بیت کوین و قیمت مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید و در صورت موافقت شخصی با قیمت مورد نظر شما، سفارش شما انجام خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید با انتخاب گزینه ترم سفارش، سفارشی با زمان انقضا مشخص در سامانه ثبت کنید. در شکل زیر در سمت چپ پایین تصویر می‌توانید لیست آخرین معاملات را مشاهده کرده و بر اساس آن‌ها برای قیمت سفارش خود تصمیم بگیرید.

در انتها در قسمت سفارشات من می‌توانید سفارش‌های ثبت شده خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن‌ها را لغو کنید. اگر سفارشی ثبت شود یا منقضی شود، آن سفارش به طور خودکار از لیست سفارشات من حذف می‌شود.

واریز و برداشت در سیگنال ارز دیجیتال والکس 

ابتدا بر روی گزینه کیف پول خود کلیک کنید.

سپس یکی از ارزهای دیجیتال موجود را به عنوان ارزی که می‌خواهید به حساب خود واریز کنید، انتخاب کنید. و روی گزینه واریز کلیک کنید. به عنوان مثال، شما می‌خواهید بیت کوین را به حساب خود واریز کنید.

در قسمت بعدی آدرس کیف پول شما در سایت در کادر مشخص شده است و می‌توانید با استفاده از آن یا بارکد QR کیف پول خود را اسکن کرده و کپی کرده و آدرس کپی شده را در کیف پولی که قصد ارسال آن را دارید وارد کنید.‌‌

پس از واریز، منتظر بمانید تا شبکه بلاک چین تراکنش را تایید کند و می‌توانید سپرده خود را در قسمت آخرین سپرده سکه مشاهده کنید.

برداشت ارز دیجیتال در سیگنال ارز دیجیتال والکس 

مانند مرحله قبل، دوباره بر روی کیف پول خود کلیک کنید و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید از آن برداشت کنید انتخاب کنید و روی گزینه برداشت کلیک کنید.

مقدار ارز دیجیتالی را که می‌خواهید انتقال دهید وارد کنید و آدرس کیف پول خود را وارد کرده و درخواست خود را ارسال کنید.

کد امنیتی ارسال شده را در کادر مشخص شده وارد کنید و منتظر تایید کارشناس باشید تا مراحل تکمیل شود.

برای مشاهده تاریخچه برداشت‌ها می‌توانید بر روی گزینه «آخرین درخواست‌های تسویه سکه» کلیک کنید.

سپرده ریالی در سیگنال ارز دیجیتال والکس

کیف پول خود را انتخاب کنید و روی گزینه سپرده ریالی که در کادر مشخص شده است کلیک کنید.

در کادر مشخص شده مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید.

سپس وارد درگاه پرداخت شوید و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. این پول را حتما از حساب بانکی ثبت شده در سایت واریز کنید.

پس از تکمیل اطلاعات بانکی، سپرده گذاری تکمیل می‌شود و در قسمت آخرین سپرده‌های ریالی می‌توانید تراکنش انجام شده را مشاهده کنید.

برداشت ریالی از سیگنال ارز دیجیتال والکس 

کیف پول خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه برداشت ریالی که در کادر مشخص شده است کلیک کنید.

در کادر مشخص شده مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید و یکی از شماره‌های شباهایی که در سایت صرافی ثبت نام کرده‌اند را انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از برداشت کد دو مرحله‌‌ای برای شما ارسال می‌شود و کد را در کادر مشخص شده وارد کنید.

پس از انجام مراحل فوق منتظر تایید کارشناس باشید و در قسمت درخواست‌های تسویه حساب ریالی وضعیت آخرین برداشت‌های خود را مشاهده کنید.

پشتیبانی سیگنال ارز دیجیتال والکس

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب صرافی مناسب برای تراکنش، وجود پشتیبانی سریع و قابل قبول است. سیگنال ارز دیجیتال والکس برا حل مشکلات و پاسخ به سؤالات کاربران خود پشتیبانی 24 ساعته را برای آنان در نظر گرفته است. هم‌چنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به صفحه پشتیبانی، پاسخ مشکلات رایج کاربران را در این صرافی مشاهده کنند.

در صورت تخلف چگونه به سیگنال ارز دیجیتال والکس شکایت کنیم؟

در چند وقت اخیر با رشد روزافزون تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و افزایش پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش این ارزها، شاهد افزایش کلاهبرداری‌های مختلف در این زمینه بوده ایم. یکی از مشکلاتی که بخش بزرگی از تجار ایرانی با آن مواجه هستند عدم آشنایی با اقداماتی است که در صورت مشاهده تخلف صرافی‌ها باید انجام دهند.

گروه کارگزاری ایران بستری را برای گزارش تخلف صرافی‌ها و کارگزاران راه اندازی کرده و بستری را فراهم کرده است تا معامله‌گران و فعالان بازار مالی که در داخل ایران فعال هستند بتوانند گزارش تخلفات کارگزاران و صرافی‌ها را مطرح و پیگیری کنند.

اگر قصد دارید از صرافی خاصی شکایت کنید یا از کلاهبرداری آن اطلاع دهید، می‌توانید از طریق صفحه گزارش تخلف کارگزاران فارکس و صرافی‌های ارز دیجیتال این کار را انجام دهید. تیم ایران کارگزار در اسرع وقت به شکایت شما رسیدگی خواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تمامی جوانب صرافی ارز دیجیتال والکس به طور مفصل مورد بررسی قرار گیرد. سیگنال ارز دیجیتال والکس شاید بهترین صرافی ارز دیجیتال در کشور نباشد، اما بدون شک در زمره بهترین‌ها قرار دارد. این پلتفرم از سال 1396 با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران آغاز به کار کرده و یکی از قدیمی‌‌ترین صرافی‌های ایرانی در زمینه خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده به شمار می‌رود.

والکس در حال حاضر به بیش از 600000 معامله‌گر ایرانی در این حوزه خدمات ارائه می‌دهد و از پشتیبانی و حجم معاملات بسیار قابل قبولی در بین صرافی‌های ایرانی برخوردار است. سیگنال ارز دیجیتال والکس بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های ایرانی برای فعالیت در حوزه خدمات ارز دیجیتال است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. تیم پرشین الیت همواره تلاش کرده است تا بررسی‌های خود را با نهایت دقت و صداقت کامل انجام دهد تا هموطنان عزیز با اطمینان بیش‌تر و نگرانی کم‌تری مبادله خود را انتخاب کنند. هم‌چنین می‌توانید از طریق کانال سیگنال ارز دیجیتال در سایر صرافی‌های بررسی شده توسط پرشین الیت ترید داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.