whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

میلکومدا (Milkomeda) چیست؟

1401/11/22 ساعت 02:18


زنجیره‌های جانبی ساخته‌شده توسط تیم Milkomeda به‌عنوان پل‌های بلاک‌چین عمل می‌کنند و امکان تعامل زنجیره‌ای متقابل بین Cardano و برخی از محبوب‌ترین راه‌حل‌های بلاک چین لایه ۱ و dApps ساخته شده بر روی آن‌ها را فراهم می‌کنند. این زنجیره‌های جانبی در بالای Cardano ساخته می‌شوند و در حالی که امکان اتصال بین زنجیره‌های بلاکی و انتقال پروژه‌ها از یک زنجیره به زنجیره دیگر را فراهم می‌کنند، از ADA بسته بندی ‌شده به نام milkADA به عنوان ارز اصلی خود استفاده می‌کنند.

MilkADA برای پرداخت هزینه و گاز برای تراکنش های انجام شده در زنجیره جانبی مورد نیاز است. این زنجیره‌های جانبی توسط اعتبارسنج هایی اداره می‌شوند که در ابتدا از گروه کوچکی از اپراتورهای استخر سهام Cardano، SPOها تشکیل می‌شوند. در نهایت، مدیریت این پروتکل‌های زنجیره جانبی از طریق یک DAO که بر روی شبکه اصلی Cardano اجرا می‌شود، انجام می‌شود.

در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی ویژگی های میلکومدا بپردازیم با ما همراه باشید. پرشین الیت وب سایت متخصص در ارز دیجیتال است که جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار میدهد.

میلکومدا (Milkomeda) چیست؟

زنجیره‌های جانبی Milkomeda به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا قراردادهای هوشمند را به زبان‌هایی بنویسند که برایشان آشنا است، به عنوان مثال Solidity، و استقرار آنها در زنجیره های متعدد به این معنی که توسعه‌دهندگان مجبور نیستند زبان‌های برنامه‌نویسی کاربردی Haskel و Plutus را برای ساختن بر روی Cardano یاد بگیرند، موانع ورود برنامه نویسان را کاهش می‌دهد و استخرسرمایه گذاران  را برای Cardano افزایش می‌دهد. Milkomeda با ارائه محبوب‌ترین زبان قرارداد هوشمند، Solidity، فناوری‌های جامع را به اکوسیستم‌های پیشرو لایه 1 ارائه می‌کند، در حالی که قابلیت همکاری بین بلاک‌چین، تجربه کاربر و تجربه توسعه‌دهندگان را در سطح لایه 2 افزایش می‌دهد. 

استفاده از سیگنال فیوچرز در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ضروری هستند، برای استفاده از جدیدترین سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

امکانات ویژه میلکومدا:

اولین سایدچین میلکومدا (M1):

اولین زنجیره جانبی یا ساید چین Milkomeda یک ماشین مجازی اتریوم، EVM، مبتنی بر زنجیره جانبی به نام M1 است. این زنجیره جانبی اکوسیستم کاردانو را به روی برنامه نویسان محبوب ترین زبان قراردادهای هوشمند، Solidity، باز کرده است. ADA milkADA، ارز بومی این زنجیره جانبی خواهد بود و برای استفاده از زنجیره جانبی باید هزینه و گاز پرداخت کنید. ADA که برای بسته بندی به زنجیره جانبی M1 منتقل می شود، به طور خودکار به استخرهای سهام واگذار می شود، به این معنی که زنجیره جانبی با شبکه اصلی Cardano همکاری می کند.

قراردادهای هوشمند پیچیده:

یکی از ویژگی های جدید پروتکل Milkomeda قراردادهای هوشمند پیچیده است. یک dApp، یا اصلاً هر کسی، می‌تواند یک قرارداد هوشمند را از یک ماشین مجازی متصل، VM، بلاک چین به زنجیره جانبی متصل کند. این امر قرارداد هوشمند را در دسترس کاربران Cardano قرار می دهد که می توانند از طریق زنجیره جانبی با این قرارداد هوشمند تعامل داشته باشند. این بدان معنی است که کاربران Cardano می توانند به طور یکپارچه از قراردادهای هوشمند استفاده کنند که بر روی زنجیره های دیگر ساخته شده اند و به زبان های کدنویسی غیر از Plutus نوشته شده اند. قراردادهای هوشمند پیچیده، قابلیت‌های قرارداد هوشمند زنجیره‌هایی را که از زبان برنامه‌نویسی Solidity استفاده نمی‌کنند، مانند. Cardano، Algorand، Solana و Terra، باز می‌کند.

یکی از ضروری ترین اقدامات در دنیای ارز دیجیتال احراز هویت بایننس است. برای احراز هویت در بایننس میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

تجربه برنامه نویسان 

عملکرد قراردادهای هوشمند پیچیده زنجیره‌های جانبی Milkomeda به این معنی است که قراردادهای هوشمند فقط یک بار باید مستقر شوند، به این معنی که برای کار روی زنجیره‌های دیگر نیازی به کدگذاری مجدد به زبان‌های دیگر ندارند. مزیت این کار این است که کد کمتری وجود دارد و تنها یک مجموعه از کد نیاز به بررسی دارد. کاهش مقدار کد مورد نیاز برای اجرای dApps زنجیره‌ای متقاطع که منجر به آسیب‌پذیری‌های کمتری برای هکرها برای سوء استفاده می‌شود و باعث می‌شود سرمایه گذاران سریع‌تر وارد بازار شوند.

یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال تتر است برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

تجربه کاربری 

کاربران می توانند از قراردادهای هوشمند در زنجیره جانبی بدون خروج از شبکه اصلی Cardano استفاده کنند. کاربر با یک تجربه کاربری یکپارچه مانند تراکنشی معمولی  با دارایی های خود ایجاد می کند و آن را به شبکه ارسال می کند. این دارایی ها در زیر پوشش، سپس به ساید چین  منتقل می شوند، جایی که با dApp قصد تعامل دارند. سپس نتایج تراکنش در کیف پول کاربر در شبکه اصلی Cardano ذخیره می شود. به همین دلیل است که نام میلکومدا را برای آن انتخاب کرده اند، نام "میلکومدا" از برخورد کهکشان راه شیری و آندرومدا گرفته شده است.

سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک میکند که سود مدنظر خود را راحت تر کسب کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت با جدیدترین سیگنال فارکس و دیگر سیگنال ارز دیجیتال میتواند یکی از بهترین گزینه ها در کانال سیگنال ارز دیجیتال باشد.

سایدچین به عنوان پل های بلاک چین 

زنجیره جانبی Milkomeda امکان انتقال پروژه‌ها را از یک بلاکچین به بلاک چین دیگر فراهم می‌کند و این پروژه‌ها را در معرض گروه دیگری از کاربران قرار می‌دهد و پایگاه کاربران بالقوه آن پروژه را افزایش می‌دهد. کاربرانی که توکن‌هایی در زنجیره متصل دارند، می‌توانند این دارایی‌ها را به کاردانو منتقل کنند و بالعکس، آنها را به سادگی روی سایدچین که دو بلاک چین را به هم متصل می‌کند، بپیچند. پس از بسته بندی این توکن ها به دارایی های بومی در شبکه اصلی Cardano تبدیل می شوند و درست مانند دارایی های بومی در Cardano کار می کنند.

پروتکل مجازی که می توانند با استفاده از پروتکل Milkomeda به Cardano متصل شوند عبارتند از:

  • ماشین مجازی اتریوم (EVM)
  • Move VM فیسبوک
  • سولانا وی ام
  • فلو/کادنس 
  •  هایپرلجر فابریک 
  • حد نصاب یاQuorum
  • نزدیک VM

استفاده از سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند که با تحلیل قیمت ها بتوانید سود بهتری را کسب کنید. برای استفاده از بهترین سیگنال فیوچرز میتوانید عضو کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت شوید.

حکومت DAO

زنجیره های جانبی به طور جمعی توسط کاربرانشان اداره می شوند. این کار در Cardano از طریق Milkomeda DAO انجام خواهد شد، به این معنی که کاربران باید از شبکه Cardano برای مشارکت استفاده کنند. کاربران برای رای دادن از طریق جوایز تشویق می شوند و می توانند در مورد پارامترهای مختلف شبکه و مهمتر از همه، در مورد افزودن و حذف اعتباردهنده ها رای دهند. جنبه های مدیریت شده توسط DAO عبارتند از:

  • اضافه یا حذف اعتباردهنده ها
  • راه اندازی زنجیره های جانبی جدید
  • کاهش یا افزایش مبالغ وثیقه مورد نیاز
  • مجازات اعتباردهنده های مخرب
  • خرج کردن وجوه خزانه‌داری برای تامین مالی رشد اکوسیستم‌های سایدچین موجود
  • تصمیم گیری در مورد اینکه ADA بسته بندی شده به کدام سهام واگذار می شود.
  • پذیرش توکن‌ها در زنجیره جانبی 
  • تأیید و پذیرش قراردادهای بسته بندی شده جدید 

خدمات فروش اندیکاتور VIP به شما کمک میکند که با پیشبینی دقیق‌تر قیمت ارز دیجیتال در تحلیل تکنیکال بهتر عمل کنید. برای خرید اندیکاتور  VIPمیتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

اعتبار سنج ها

اعتباردهنده ها تولیدکنندگان بلاک برای زنجیره جانبی هستند و با رای هایی که در Milkomeda DAO انجام می شود، اضافه و حذف می شوند. لیست اعتبار سنج ها در شبکه اصلی Cardano ذخیره می شود. اعتباردهنده‌های اولیه زیرمجموعه‌ای از SPOهای کاردانو موجود هستند. اعتبارسنجیها باید وثیقه بگذارند تا اعتبارسنج زنجیره جانبی شوند. اگر مشخص شود که آنها بازیگران بدی هستند، این وثیقه کاهش می یابد. اعتبارسنج ‌ها همچنین وظیفه اجرای پل زنجیره جانبی را دارند که انتقال دارایی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند و امکان فراخوانی قراردادهای هوشمند ذخیره‌شده در زنجیره جانبی توسط کاربران کاردانو و سایر بلاک‌چین‌ها را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که پاداش اعتبار سنج ها هر هفته از خزانه پرداخت می شوند. پرداخت های آنها در قراردادهای هوشمند قرار می گیرد و به مدت دو هفته قفل می شود.

فعالیت در بازار رمز ارزها نیازمند به اطلاع درباره ی جدیدترین قیمت ها است با عضویت در گره ارز دیجیتال میتوانید از جدیدترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال و قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

سخن پایانی 

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت  خواندید میلکومدا Milkomeda با ارائه محبوب‌ترین زبان قرارداد هوشمند، Solidity، فناوری‌های جامع را به اکوسیستم‌های پیشرو ارائه می‌کند، در حالی که قابلیت همکاری بین بلاک‌چین، تجربه کاربر و تجربه برنامه نویسی را نیز افزایش می‌دهد. لازم است بدانید زنجیره جانبی Milkomeda از MilkADA به عنوان دارایی پایه خود برای پرداخت هزینه و گاز استفاده می کند. برای دسترسی به زنجیره جانبی، به یک کیف پول Cardano با مقداری ADA و همچنین افزونه مرورگر MetaMask نیاز دارید. 

برای استفاده از کیف پول ارز دیجیتال نیازمند احراز هویت در بایننس هستید. متخصصان پرشین الیت میتوانید شما را در احراز هویت بایننس راهنمایی کنند. پرشین الیت وب سایتی است که با وجود متخصصان و تحلیل سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند تا بتوانید به کسب سود مورد نظر خود دست پیدا کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.