whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پیوستن Valkyrie به برنامه ETF بیت کوین همراه ماینرها

1402/04/01 ساعت 15:14


Valkyrie به برنامه ETF نقطه‌ای BTC می‌پیوندد تا با ETFهای آتی خود، همراه ماینرها شود. مدیر صندوق ارزهای دیجیتال حداقل چهارمین نفری است که در هفته گذشته به دنبال فهرست ETF نقطه بیت‌کوین بوده است. شایعه شده است که Fidelity نیز در حال آماده‌شدن برای درخواست دادن است.

مدیر صندوق رمزارزهای Valkyrie  برای یک صندوق قابل‌معامله در بازار بیت‌کوین (ETF) مطرح می‌دهد و با چند شرکت مالی دیگر متحد می‌شود و در هفته اخیر درخواست های همانندی را به نهادهای ناظر بازار سرمایه ایالات متحده (SEC) فرستادند. Valkyrie  در 21 ژوئن برگه ثبت‌نام S-1 به‌منظور ETF بیت‌کوین را در SEC مندرج کرد. در این برگه، شرکت نشان داد که به دنبال این است که صندوق خود را در نزدک تحت نماد BRRR فهرست کند.

 ETFهای آتی دومین ETF معاملات آتی BTC را در ایالات متحده به نام Valkyrie Bitcoin Strategy ETF (BTF) در اکتبر 2021 راه‌اندازی کرد و فرصت‌های ترازنامه Valkyrie (VBB) را در دسامبر همان سال استارت زد. این شرکت در اکتبر 2022، VBB را تعطیل نمود. Valkyrie همچنین Valkyrie Bitcoin Miners ETF (WGMI) را اجرا می‌کند که اوراق بهادار شرکت‌هایی را که درآمد یا سود خود را از استخراج بیت‌کوین به دست می‌آورند، ردیابی می‌کند.

در 16 می، این شرکت پیشنهادی را برای یک ETF آتی BTC به نام ETF استراتژی اهرمی آتی بیت‌کوین Valkyrie (BTFD) نامیده می‌شود عرضه کرد. BTFD به‌جای یک تراست، یک صندوق است، همان‌طور که در مورد ETF پیشنهادی شرکت BTC Spot وجود دارد.

و ما یک نفر دیگر داریم! جالب‌تر اینجاست که این دفترچه به‌روزرسانی شده صندوق بیت‌کوین، آنها صرافی خود را به نزدک همان BlackRock تغییر داده‌اند و به ما یک تیک‌تیک $BRRR دادند.

جیمز سیفارت (@JSeyff) 16 ژوئن 2023

ظاهراً Valkyrie از فعالیت اخیر رقبای خود الهام گرفته است تا اقدامی انجام دهد. استیون مک‌کلورگ، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Valkyrie در یک پادکست Hashing It Out در ماه مارس به کوین تلگراف گفت که فکر می‌کند ETF بیت‌کوین تنها «در دولت آینده پس از انتخابات بعدی یا از طریق اقدامات قانونی» امکان‌پذیر خواهد بود.

بااین‌حال، بلک راک به‌منظور لیست‌کردن یک ETF نقطه بیت‌کوین در نزدک به‌عنوان یک تراست در 15 ژوئن درخواست داد.WisdomTree و Invesco پیشنهادات مشابهی را در 20 ژوئن به ثبت رساندند. همچنین گزارش‌های تأیید نشده‌ای مبنی بر اینکه Fidelity پیشنهاد برای ETF نقطه BTC ارسال خواهد کرد وجود دارد. در همین حال، بیت‌کوین به‌سرعت در حال افزایش است و در زمان‌نگارش مقاله 6.41 درصد افزایش‌یافته است.

اگر شما هم علاقه بسیاری به اخبار بازار کریپتو و فارکس و همچنین کسب درآمد دلاری دارید می‌توانید عضویت خود را در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت ثبت نمایید. شما با عضویت در این تیم می‌توانید از سود سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال بهره‌مند شوید به‌شرط آن که احراز هویت بایننس خود را تکمیل کرده باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.