whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال YFI

1401/01/07 ساعت 19:15


پروژه Yearn Finance

در تابستان سال ۱۳۹۹ کاربران شاهد اتفاقات عجیبی در بازار کریپتو یا همان ارزهای رمزنگاری شده بودند. یک رمز ارز تازه راه اندازی شده به اسم وای فای یا ارز دیجیتال YFI، در طی مدت کمتر از دو ماه پس از عرضه اولیه، توانست رقمی باور نکردنی برابر با ۴۰ هزار دلار را به ثبت برساند. همین امر سبب جلب توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتو کارنسی شد. که با سوالات فراوانی در مورد این که این رمز ارز چرا تا این میزان با ارزش است، رو به رو بودند. در این مقاله از سری مقالات پرشن الیت قصد داریم به معرفی کامل ارز دیجیتال YFI و بیان ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم Yearn Finance بپردازیم. پس اگر علاقمند به آشنا شدن با این توکن و یا سرمایه گذاری در آن هستید تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

ارز دیجیتال YFI

تاریخچه‌ یرن فایننس و ارز دیجیتال YFI

پروژه یرن فایننس Yearn Finance در فوریه سال 2020 میلادی طراحی و راه اندازی گشت. این طرح امروز به یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بازار ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده است. ارز دیجیتال YFI توسط فردی به نام آندره کرونژ  Andre Cronje بنیان گذاری شده است. آندره کرونژ یک برنامه نویس بسیار مجرب و توانا می باشد. وی در رشته‌ حقوق مشغول به تحصیل بود و انصراف داد. پس از آن در رشته فناوری مالی به تحصیل ادامه داد. به دلیل داشتن توانایی های خارق العاده در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر، شروع به کدنویسی نمود. تبدیل کد ها را به قرار دادهای هوشمند ادامه تا این که موفق به معرفی ایده جدیدی شد. این ایده جدید وای توکن Y Token یا همان ارز دیجیتال YFI بود. این ایده جدید تضمین کننده آینده دار بودن این نماد بود. که منجر به پر ثمر شدن دارایی های کاربران آن می شد.

ارز دیجیتال YFI

معرفی کامل ارز دیجیتال YFI

رمز ارز یرن فایننس Yearn finance که به نام ارز دیجیتال YFI یکی دیگر از دارایی های دیجیتال است. ارزش این ارز رمزنگاری شده چیزی در حدود ۶۷۴ میلیون دلار می باشد. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال دارای رتبه ۹۳ می باشد. که به این ترتیب، جز ۱۰۰ ارز دیجیتال نخست این بازار دسته بندی می شود. رمز ارز وای فای YFI سهمی در حدود ۰۳/۰ درصد از کل بازار ارزهای رمزنگاری شده را به خود اختصاص داده است. قیمت ارز دیجیتال YFI در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۱ میلادی یعنی در  ۲۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به بیشترین میزان خود رسید. که هم اکنون قیمت آن در حدود ۸۰ درصد پایین ‌تر از آن زمان می باشد. تعداد کل واحدهای توکن یرن فایننس Yearn Finance برابر ۶۷/۳۶ هزار واحد می باشد. که از این میان  تعداد ۶۴/۳۶ هزار واحد آن در گردش می باشد.

ارز دیجیتال YFI یک پلتفرم مالی و اقتصادی غیر متمرکز یا دیفای DeFi می باشد. که به عنوان مجموعه ای از توابع مثل معادلات اهرمی ، جمع آوری نقدینگی و یک بازارساز خودکار عمل می کند. اصطلاح دیفای DeFi مخفف شده عبارت Decentralized Finance می باشد. که معنای آن سیستم مالی غیر متمرکز می باشد. این تکنولوژی به صرفه بر بستر شبکه های بلاک چین Block Chain اجرا می شود و شامل پروتکل ها و قراردادهایی هوشمند می باشد. دیفای DeFi در زمینه‌ های متفاوتی قابلیت به کارگیری را دارد. در حال حاضر فعالیت ‌این تکنولوژی به سه بخش صرافی های غیر متمرکز DEX، وام و خدمات مالی تقسیم بندی می شود. می‌توان گفت که همه پروژه‌ های هوشمند دیفای DeFi بر بستر شبکه بلاک ‌چین اتریوم Ethereum ایجاد می ‌شود. فعالیت پروژه یرن فایننس  Yearn Financeنیز در همین سیستم مالی می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال YFI

این پلتفرم و توکن آن یعنی ارز دیجیتال YFI برای سود کاربران راهی بی‌ دردسر را فراهم آورده است. به این صورت که می توانند برای کشت سود، به پروتکل‌ های وام ‌دهی که بر بستر اکوسیستم های DeFi هستند، دست پیدا کنند. کشت سود یا Yield farming یک روش جدید به جهت کسب درآمد با دارایی ‌های دیجیتال می باشد. که این روش را به نام ماینینگ نقدینگی Liquidity mining نیز می شناسند. این روش را می توان با استیک کردن Staking مقایسه نمود. چرا که با کاربرانی سر و کار دارد که کمک کننده در ایجاد نقدینگی لازم برای منابع مالی هستند. این کاربران به پاداش‌ هایی از طرف سیستم در نتیجه‌ دست می‌یابند. استیکینگ نمودن ارزهای دیجیتال یا همان Staking Crypto  یک جایگزین به صرفه تر برای استخراج نمودن ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است.

فضای دیفای DeFi با استفاده از مدل و الگوریتم Money Lego طراحی و ساخته شده است. که در آن هر پروتکل قابلیت این را دارد که بر روی پروتکل دیگری فعالیت کند. ارز دیجیتال YFI و پلتفرم آن یرن فایننس در تلاش است که با اعمال یک سری تغییرات، این ترکیب پذیری را بهینه نماید. به عنوان مثال با ایجاد تغییرات در نحوه دستیابی سرمایه گذاران به کریپتو در حالی که دارایی ‌های خود را نیز حفظ می نمایند.

 

ارز دیجیتال YFI

از کجا می توانید رمز ارز YFI خرید

ارز دیجیتال YFI یک توکن مستقل است و آزادانه قابل معامله می باشد. همچنین ارزهای فیات، پول های ثابت و دارای جفت ارزهای رمز پایه است که صورت گسترده در دسترس تمام کاربران می باشد. در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از رمز ارز وای فای YFI پشتیبانی می کند، صرافی وی بی اف اکسچنج می باشد. در حدود بیش از ۲۷ درصد معاملات روزانه رمز ارز وای فای YFI در این صرافی انجام می شود. علاوه بر این صرافی عمده معاملات و مبادلات ارز دیجیتال YFI در صرافی های شناخته شده ای مثل صرافی اوکی ایکس OKEx ، صرافی بایننس Binance و صرافی هوبی گلوبال Huobi Global و همچنین سازنده بازار خودکار یونی سوآپ Uniswap صورت می گیرد.

ارز دیجیتال YFI

پیش بینی روند ارز دیجیتال YFI در آینده

بنیانگذار یرن فایننس Yearn Finance و ارز دیجیتال YFI هدف اصلی خود را ایجاد ارتباط راحت تر مردم با پروتکل های دیفای DeFi یا همان برنامه های غیر متمرکز مالی عنوان نموده است. وی معتقد است که بسیاری از این پروتکل ها  برای درک افراد عادی پیچیده و نامفهوم  می باشند. لذا زمان زیادی لازم است تا آن چه را که روی می دهد کاربران مختلف و مردم دیگر درک نمایند. یکی از ویژگی های این رمز ارز عدم پیچیدگی در پروتکل آن و فضای ساده کاربری در آن می باشد. یک تجربه کاربری خوب مسلما مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار خواهد گرفت.

پروژه ارز دیجیتال YFI مورد توجه بسیاری از کاربران تازه وارد در فضای DeFi و یا همان فضای غیر متمرکز واقع شده است. فراهم بودن چنین شرایطی در هر محصول و زمینه‌ ای که باشد، انتخاب خوبی را رقم خواهد زد. این گونه به نظر می ‌رسد که کاربران ارتباط راحت تری با رابط های کاربری ساده برقرار می کنند. که نتیجه آن پذیرش بهتر و استقبال بیشتر از استراتژی های موجود در یک رمز ارز می باشد. همین امر یکی از عواملی است که موجب ارزشمند شدن این ارز دیجیتال شده است. بنابراین جدای از نوسانات موجود در بازار ارزهای رمزنگاری شده، آینده روشنی در انتظار رمز ارز وای فای YFI می باشد.

سخن آخر

جهت دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه ها مطمئن مراجعه کردن به سایت هایی است که در زمینه ارائه خدمات مختلف در حوزه ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال فعالیت دارند. در سرمایه گذاری نمودن در این بازار، آن چه که بسیار مهم می باشد، یافتن محدوده های مناسب برای خرید و فروش رمز ارزهای مختلف همون ارز دیجیتال YFI است. با توجه به تعداد زیاد سایت های فعال در این حوزه کاربران می بایست برای دریافت خدمات مطمئن در انتخاب خود بسیار دقت نمایند. پرشین الیت را می توان به عنوان یکی از سایت های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه معرفی نمود.

یکی از بهترین ها در ارائه خدماتی مثل فروش اندیکاتور، سیگنال فیوچرز و غیره همین سایت پرشین الیت است. این وب سایت برای کاربران امکانات مختلفی را ایجاد نموده است. انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت بایننس، که یکی از پرطرفدار ترین صرافی ها میان کاربران ایرانی می باشد، نیز توسط مجموعه پرشین الیت صورت می پذیرد. مشاهده کردن نمودار لحظه ای و اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال به صورت آنی از خدمات دیگر ارائه شده توسط پرشین الیت می باشد.

برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال می توان از کانال های خارجی وی آی پی موجود نیز استفاده نمود. اما تعدد و تنوع بسیار زیادی که این کانال ها دارند ممکن است تصمیم گیری درست را برای کاربران دشوار کند. یکی از تازه ترین امکانات پرشین الیت که برای کاربران خود در این زمینه فراهم آورده است، گلچین نمودن و گردآوری معتبر ترین، بهترین و کارآمدترین کانال های خارجی وی آی پی از میان آن ها می باشد. به این ترتیب کاربران خواهند توانست با داشتن تنها یک اشتراک، از تمامی سیگنال کانال های خارجی وی آی پی گلچین شده توسط تیم پرشین الیت به صورت یکجا بهره مند شوند. از این که تا انتها همراه ما بودید سپاسگزاریم.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.