whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی بهترین گروه ارز دیجیتال

1400/07/01 ساعت 02:21


بسیاری از افراد با شناخت فضای کریپتوکارنسی و اطلاع از سود های آن تصمیم گرفته اند تا به این بازار وارد شوند. اما عدم آگاهی از تمامی نکات این بازار باعث شد تا افراد به جای سود های کلان، ضرر های بسیار بزرگی را تجربه کنند. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به دنبال سرمایه گذاری در این بازارید، برای دریافت ارز دیجیتال معتبر و یافتن بهترین گروه ارز دیجیتال با ما همراه باشید تا شما را برای دستیابی به معاملات پرسود راهنمایی نماییم.

پرشین الیت، نامی بلندآوازه است که در دنیای مالی دیجیتال به گوش می‌رسد و به معنای تخصص و موفقیت است. سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس و ارز دیجیتال ما، راهنمایی برای چشم‌انداز بهتر شما هستند. همچنین، با کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی که در اختیارتان قرار می‌دهیم، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنید. پیشنهاد سبد ارز دیجیتال، مشاوره‌ تخصصی بازار های مالی و خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

 

 

کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال

کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، پول های دیجیتالی اند با کد گذاری های بسیار پیچیده و دقیق تولید و امنیت آن ها تامین می شود.

از معروف ترین پول های دیجیتال می توان به بیت کوین و اتریوم اشاره نمود. 

این رمز ارزها مستقل از هر کشور و نهادی در دنیا فعالیت میکنند و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیتشان همین امر است. 

این پول های دیجیتال به صورت الکترونیکی هستند و هیچ گونه پول کاغذی یا سکه برای آنها وجود ندارد، به عبارت دیگر ارزهای دیجیتالی ماهیت فیزیکی و قابل لمس ندارند. 

مهم ترین دلیل ایجاد این رمز ارز ها، عقد قراردادهای بین المللی غیر متمرکز است، به گونه ای که به هیچ سازمان یا کشوری وابسته نباشند و هیچ شخص سومی در این پروسه دخالت نداشته باشد. 

برای ورود به بازار ارز های دیجیتال، شناخت رمز ارزها و فضای کریپتوکارنسی اولین قدم است. شما می‌توانید با عضویت در گروه ارز دیجیتال، مهمترین اطلاعات روز این رمز ارزها را بدست آورید. 

 

 

برترین رمز ارز های بازارهای مالی دیجیتال

حالا که رمز ارز ها و cryptocurrency را شناختید، زمان آن فرا رسیده تا در رابطه با مهم ترین کوین های این بازار اطلاعاتی کسب نمایید. رمز ارزهای برتر فضای ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی (cryptocurrency ) به شرح زیر می‌باشند. 

1. بیت کوین (BTC)

ارزش بازار بیت کوین 322.3 میلیارد دلار است. بیت کوین (BTC) که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد، رتبه برتر رمز ارز ها و اولین رمز ارز منتشر شده در بازار ارزهای دیجیتال بیت کوین است. این رمز ارز به عنوان لیدر بازار رمز ارزها نیز شناخته میشود و تا کنون ارزشی بالغ بر 917 میلیارد دلار کسب نموده است.

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، BTC بر روی یک بلاک چین یا یک دفتر کل تراکنش‌های ثبت شده در شبکه ای متشکل از هزاران رایانه اجرا می‌شود. چون اضافات به دفتر کل توزیع شده باید با حل یک معمای رمزنگاری تأیید شود، (فرآیندی که اثبات کار نامیده می‌شود) بیت کوین در برابر کلاهبرداران ایمن نگه داشته می‌شود. قیمت بیت کوین با تبدیل شدن به یک نام شناخته شده به شدت افزایش یافته است. در ماه مه 2016، می‌توانستید یک بیت کوین را با قیمتی حدود 500 دلار خریداری کنید ولی در تاریخ 3 ژانویه 2023، قیمت هر بیت کوین حدود 16741 دلار بود. این رشد 3,248 درصدی است.

2. اتریوم (ETH)

ارزش بازار اتریوم 149.0 میلیارد دلار است . اتریوم هم یک ارز دیجیتال و هم یک پلتفرم بلاکچین است که به دلیل کاربردهای بالقوه‌اش، مانند قراردادهای هوشمند (که به طور خودکار در صورت برآورده شدن شرایط اجرا می‌شوند.) و توکن‌های غیرقابل تعویض یعنی (NFT) مورد علاقه توسعه‌دهندگان برنامه است. این رمز ارز در سال 2015 پایه گذار نسل دوم بلاک چین شد و با رفع نواقص بیت کوین توانست بسیاری از قرارداد های غیر متمرکز را جذب نمایید و ارزش 413 میلیارد دلار را برای رمز ارز خود رقم بزند. در کل اتریوم نیز رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. از آوریل 2016 تا پایان ژانویه 2023، قیمت آن از حدود 11 دلار به حدود 1218 دلار رسید و حدود 10,970 درصد افزایش یافت.

3. کاردانو (ADA)

ارزش بازار کاردانو چیزی در حدود 8.8 میلیارد دلار است. کاردانو (ADA) تا حدودی بعد از صحنه ارزهای دیجیتال، به دلیل استقبال اولیه از اعتبار سنجی اثبات سهام قابل توجه است. این روش با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش در پلتفرم‌هایی مانند بیت کوین زمان تراکنش را تسریع می کند و مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی را کاهش می‌دهد. شاید بتوان نسل سوم بلاک چین را ارز دیجیتال کاردانو دانست. این رمز ارز با ارزش 77 میلیارد دلار توانسته مکان سوم در رمز ارزها را از آن خود کند و با سرعت تراکنش بالا و فی تراکنش پایین، رقیبی برای اتریوم به حساب آید. کاردانو مانند اتریوم برای فعال کردن قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کند، که ADA سکه اصلی آن، قدرت را بر عهده دارد. توکن ADA کاردانو در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ رشد نسبتاً کمی داشته است. در سال 2017، قیمت ADA 0.02 دلار بود ولی در تاریخ 3 ژانویه 2023، قیمت آن 0.25 دلار بود. این افزایش حدود 1,170 درصد است.

4. بایننس کوین (BNB)

ارزش بازار بایننس کوین در حدود 39.3 میلیارد دلار است. این کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که در فضای اتریوم و بر اساس بلاک چین اتریوم خلق شده است. بایننس کوین (BNB) شکلی از ارز دیجیتال است که می‌توانید از آن برای تجارت و پرداخت هزینه در بایننس که یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است، استفاده کنید. بایننس کوین از زمان عرضه در سال 2017 صرفا معاملات پلتفرم صرافی بایننس را تسهیل کرده است ولی هم‌اکنون می‌توانیم از آن برای تجارت، پرداخت و یا حتی رزرو سفر استفاده کنیم، همچنین می‌توانیم آن را با سایر اشکال ارز دیجیتال مانند اتریوم و یا بیت‌کوین معامله یا مبادله کنیم. قیمت BNB در سال 2017 فقط 0.10 دلار بود ولی در اواخر ژانویه 2023، قیمت آن به حدود 246 دلار افزایش یافت که افزایشی در حدود 245,750٪ بود!

5. تتر (USDT)

تتر یکی از رمز ارزهای با ثبات در کریپتوکارنسی به شمار می رود و دلیل این ثبات پشتوانه کالایی یا دیگر دارایی های آن است. رمز ارزهایی مانند تتر شما را در برابر نوسانات فضای کریپتوکارنسی محافظت می‌کنند. ارزش بازار تتر چیزی در حدود 66.2 میلیارد دلار است و برخلاف برخی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال، تتر (USDT) یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌شود و به طور فرضی ارزشی برابر با یکی از آن ارزش‌ها حفظ می‌کند. در تئوری، این بدان معنی است که ارزش تتر قرار است نسبت به سایر ارزهای رمزپایه ثابت‌تر باشد و سرمایه‌گذارانی که نسبت به نوسانات شدید سایر سکه‌ها محتاط هستند، از آن حمایت می‌کنند.

6. سکه دلار آمریکا (USDC)

ارزش بازار این سکه چیزی در حدود  44.8 میلیارد دلار است و مانند تتر، یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و نسبت 1 USD به 1 USDC را هدف قرار می‌دهد. USDC توسط اتریوم تامین می‌شود و شما می‌توانید از USD Coin برای تکمیل تراکنش‌های بین‌المللی استفاده کنید.

7. سکه ریپل (XRP)

ارزش بازار ریپل چیزی در حدود 17.44 میلیارد دلار است. XRP که توسط برخی از بنیانگذاران مشابه ریپل که یک شرکت پردازش پرداخت و فناوری دیجیتال بود، ایجاد شده است، می‌تواند در آن شبکه برای تسهیل مبادلات انواع ارزهای مختلف، از جمله ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال اصلی استفاده شود. در ابتدای سال 2017، قیمت ریپل 0.006 دلار بود ولی در 3 ژانویه 2023، قیمت آن به 0.35 دلار رسید که معادل افزایش حدود 5,770 درصدی بود.

معامله در هر کدام از این رمز ارزها بدون اطلاعات اولیه می تواند باعث نابودی سرمایه شما شود و بهترین روش برای حفظ سرمایه در ابتدای مسیر، ورود به گروه ارز دیجیتال برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال و دیگر اطلاعات این گروه است.  

گروه ارز دیجیتال اگر بر مبنای قوانین و اطلاعات مطمئن تشکیل شده باشد، می تواند در معاملات خوب و پرسود بهترین همراه و راهنمای شما باشد. 

 

 

بایدها و نبایدها در سرمایه گذاری ارز دیجیتال

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و عضویت در گروه ارز دیجیتال، اولین قدم شناخت قوانین و نکات ایمنی این محیط هاست. پس اگر به دنبال فضایی امن برای معاملات خود هستید، با ما همراه باشید. 

در انتخاب گروه ارز دیجیتال و معامله در فضای کریپتوکارنسی، رعایت برخی نکات بسیار مهم و ضروری است که به آن اشاره می کنیم.

  • کسب اطلاعات کافی در رابطه با فضای ارزهای دیجیتال 
  • استفاده از صرافی های معتبر و برتر برای انجام تراکنش های مالی
  • ذخیره اطلاعات کیف پول های دیجیتال، نام کاربری و رمز های عبور خود در مکانی امن
  • دوری از هیجانات کاذب بازار و همراه نشدن با جو های منفی
  • به هیچ عنوان رمز ارزهای خود را در حساب صرافی خود نگه ندارید و در کوتاه ترین زمان ممکن به کیف خود منتقل کنید.
  • از اخبار و شایعات بی پایه و اساس دوری کنید و اجازه ندهید جو حاکم بر شبکه های اجتماعی بر معاملات شما تاثیر بگذارد.
  • به هیچ عنوان اطلاعات حساب های کاربری و رمز های خود را در اختیار دیگران نگذارید.
  • در گروه هایی که به صورت دسته جمعی اقدام به خرید یا فروش یک رمز ارز می کنند، شرکت نکنید.
  • در پی شایعات و اخبار بی پایه و اساس به دنبال پیدا کردن کوین هایی که اعلام میشود در آینده موفق می شوند، نروید. 
  • برای تصمیم گیری ها و سرمایه گذاری های خود از افراد با تجربه و یا گروه ارز دیجیتال معتبر کمک و راهنمایی بگیرید.
  • سعی کنید بیشتر هولدر رمز ارز ها باشید تا نوسانگیر.

رعایت موارد فوق باعث می شود تا ریسک معاملاتی شما کمتر شود و در نتیجه سود بیشتری از معاملات خود کسب نمایید.

 

 

معرفی برترین گروه ارز دیجیتال 

همانطور که اطلاع دارید، بازار رمز ارزها طرفداران بسیاری دارد، این انبوه طرفداران باعث می شود تا کلاهبردارن نیز جذب این بازار شوند. در بسیاری از کانال ها و گروه ها با هدف راهنمایی و کمک به شما برای کسب سود بیشتر در کریپتوکارنسی، سعی بر کلاهبرداری از شما را دارند. 

پس اگر به دنبال گروهی مطمئن و امن برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال هستید، دقت داشته باشید که گروه و وبسایت امنیت بالا و همچنین پیشینه ای مطمئن داشته باشد. برای سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارزهای دیجیتال، به روز ماندن با بازار بسیار مهم است. با این حال، چالش اصلی این است که اطلاعات زیادی در فضای آنلاین وجود دارد که می تواند به خصوص برای مبتدیان گیج‌کننده باشد. 

به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران ممکن است بخواهند از یک گروه تلگرامی ارز دیجیتال استفاده کنند که بتواند هشدارهای قیمت و سیگنال‌های معاملاتی را در زمان واقعی ارائه دهد. با بررسی ویژگی‌های بهترین گروه‌های تلگرامی ارز دیجیتال  سرمایه‌گذاران می‌توانند با روندهای بازار همراه شوند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالقوه را پیدا کنند.

ما برای صرفه‌جویی در وقت تریدرها و موفقیت بیشتر آن‌ها در امر سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید عضویت VIP در کانال منحصر به فرد تلگرامی پرشین الیت عضو شوند و از تحلیل بهترین تریدرهای بین‌المللی به صورت روزانه استفاده کنند. برای دسترسی به این فضا و استفاده از امکانات گروه ارز دیجیتال پرشین الیت با ما در ارتباط باشید. ما با فراهم نمودن فضایی امن، سعی برآن داریم تا شما را به بهترین نحو آماده ورود به بازار ارزهای دیجیتال کنیم. آموزش، پرسش و پاسخ، سیگنال ارز دیجیتال و نکات روز رمز ارزها از مهم ترین ویژگی های گروه ارز دیجیتال ما است. 

بهترین گروه های تلگرامی ارز دیجیتال 

احتمالا دوست دارید در گروه‌های برتر تلگرامی ارز دیجیتال عضو شوید. این گروه‌ها با ارائه سیگنال‌های روزانه معاملات ارز دیجیتال را برای مبتدیان آسان‌تر می‌کنند و کمک می‌کنند که به صورت روزانه بتوانید چند سیگنال معاملاتی دریافت کنید. نسبت به ارزهای دیجیتال جدید آگاهی کسب کنید. همچنین این گروه‌ها با ارسال هشدار برای حرکات قیمت کریپتو با استفاده از پوینترها به شما کمک می‌کنند. البته، کارکردهای بیشتری نیز دارند که در زیر به برخی از این کارکردهای مزیتی اشاره می‌کنیم:

بهترین گروه ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا درباره NFTهای جدید در بازار بیاموزید. تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ (عملکرد نهنگ‌ها) را ردیابی کنید. روزانه اخبار بازار ارز دیجیتال را دریافت کنید. نسبت به ارزهای متمرکز دیفای مطلع شوید. در این نوع کانال تلگرامی می‌توانید به ردیابی کریپتو ایردراپ‌ها بپردازید و داده‌های تجزیه و تحلیل زنجیره‌ را دریافت کنید. 

در حالی که گروه‌های تلگرام ارز دیجیتال می‌توانند منابع اطلاعاتی خوبی باشند، اما هر کانال ارز دیجیتال راهنمایی‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری قوی ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران باید قبل از پذیرفتن پیشنهادهای تجاری عضویت در کانال‌های تلگرام، دقت لازم را انجام دهند.

پرشین الیت با ارائه مجموعه تمامی مزایای تلگرامی بالا و فراهم‌سازی بستری غنی از سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و همچنین امکان خرید تتر، فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس برای ایرانی‌ها به مشتریان گرامی خدمات‌رسانی می‌کند. با عضویت سه‌ماهه، یک‌ساله و مادام‌العمر می‌توانید از خدمات استثنایی پرشین الیت برخوردار شوید. پس اگر قصد دارید با بهترین گروه‌های تلگرامی مربوط به ارزهای دیجیتال در سال 2023 آشنا شوید و از تحلیل‌های سودمند روزانه آن‌ها بهره ببرید، در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.