whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین کیف پول بیت کوین برای خرید و فروش بیت کوین

1400/07/01 ساعت 20:01


کیف پول ها امروزه در زمینه ارز های دیجیتال تا حد بسیار زیادی مورد توجه افراد قرار گرفتند و دلیل آن این موضوع می باشد که هنگامی که شما یک ارز دیجیتال را خریداری می کنید نیاز دارید تا این ارز را در یک جای امن نگهداری کنید و به همین دلیل شما مجبور هستید تا از کیف پول ها استفاده نمایید. انتخاب کیف پول بسیار مهم می باشد زیرا اگر کیف پول نادرست را انتخاب نمایید ممکن است که اتفاق بدی برای ارزهایتان به وجود بیاید. پس اگر می‌خواهید کیف پول امنی را انتخاب نمایید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

برجسته، منحصر به‌ فرد و پویا، پرشین الیت نماد کارکرد برتر در دنیای مالی دیجیتال است. در موقعیتی که سیگنال‌ها به عنوان راهنمایی شما در بازارهای پویای ارزهای دیجیتال می‌درخشند، ما با تخصص در ارائه انواع سیگنال‌ فارکس، ارزهای دیجیتال و سیگنال‌ فیوچرز، همراه شما در هر قدم از مسیر سرمایه‌گذاری‌تان هستیم.

کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی، دسترسی به طیف وسیعی از فرصت‌های سودآوری را به شما ارائه می‌دهد. ما از ابتدای راه‌اندازی تا ایجاد سود دائمی در کنار شما ایستاده‌ایم. همچنین، پرشین الیت با ارائه مشاوره تخصصی بازار های مالی، چیدمان هوشمندانه سبد ارز دیجیتال و ارائه خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین، به عنوان پایه‌ای قوی، شما را به سوی موفقیت‌های پایدار در دنیای دیجیتال هدایت می‌کند.

 

image

بهترین کیف پول برای نگهداری از بیت کوین

سیگنال خرید ارز دیجیتال

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با انتخاب کیف پول ها صحبت کنیم بهتر است که در رابطه با خرید ارزهای دیجیتال نکته‌ای را بگوییم. اگر شما می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید و می خواهید که ضرر نکنید باید به شما بگوییم که حتماً باید از سیگنال های دقیق و مطمئن استفاده نمایید تا بتوانید یک سرمایه گذاری عالی را داشته باشید. تیم پرشین الیت (نخبگان پارسی) خدمات سیگنال دهی در زمینه ارزهای دیجیتال را ارائه می کنند و اگر شما می خواهید از خدمات این تیم قدرتمند استفاده نمایید باید به شما بگویم که این تیم در ابتدا یک اشتراک سه روزه رایگان را در اختیار شما قرار می دهند تا در صورتی که از خدمات آنها راضی بودید پس از اتمام این سه روز اشتراک ویژه را خریداری نمایید و از خدمات این گروه استفاده نمایید.

بررسی کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز بیت کوین

در حالت کلی باید بگویم که اگر شما قصد خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارید حتماً باید قبل از خرید، یک کیف پول مطمئن و امن را انتخاب نمایید تا بتوانید ارزهای خود را درون آن نگهداری کنید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به بررسی برخی از مطمئن ترین کیف پول ها بپردازیم.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست ولت یک کیف پول بسیار امن و پیشرفته می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی نیز می باشد. نکته ای که باید در رابطه با تراست ولت بگوییم این می باشد که تراست ولت فقط برای گوشی های موبایل عرضه شده است و شما می توانید آن را فقط بر روی اندروید و ios نصب کنید. تراست ولت یکی از زیر مجموعه های صرافی قدرتمند بایننس می‌باشد و این موضوع به تنهایی نشان دهنده مورد اعتماد بودن تراست ولت می باشد.

اگر بخواهیم در رابطه با نقاط قوت تراست ولت صحبت کنیم باید بگوییم که این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما برای آن میتوانید انواع راه های امنیتی را قرار دهید به عنوان مثال شما می توانید بر روی آن اثر انگشت و حتی قفل چهره را قرار دهید. یکی دیگر از نقاط قوت تراست ولت رابط کاربری آن می باشد که بسیار ساده و آسان طراحی شده است و مانند برخی از کیف پول ها سخت نمی باشد. همچنین تراست ولت از هزاران هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

 

image

کیف پول تراست ولت

کیف پول امن و پیشرفته لجر (Ledger)

یکی دیگر از کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین یا هر چیز دیگری از آن استفاده کنید کیف پول سخت افزاری لجر می باشد این کیف پول ها در دو نوع لجر نانو اس و لجر نانو ایکس منتشر شده است که نکته ای که باید بگوییم این می باشد که مدل نانو ایکس از تعداد بیشتری از ارز ها پشتیبانی می کند.

لجر از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا هر فرد که بخواهد از آن سوء استفاده کند باید حتماً دستگاه آن را در دست داشته باشد و دکمه‌ های آن را بفشارد تا بتواند ارز های درون آن را جابجا کند. نکته ای که باید قبل از خرید به آن توجه کنید این می باشد که باید حتما مطمئن شوید که جعبه لجر به هیچ وجه باز نشده باشد زیرا در غیر این صورت امکان این وجود دارد که پس از اینکه شما ارزهای خود را به لجر انتقال دادید افراد سوء استفاده گر که از قبل دسترسی ها به لجر شما را دارند ارزهای شما را به یک کیف پول دیگر انتقال دهند. 

کیف پول سخت افزاری لجر

اگر بخواهیم در رابطه با نقاط قوت لجر صحبت کنیم باید بگوییم که همانطور که گفتیم لجر از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و علاوه بر اینها تیم پشتیبانی بسیار قوی دارد به گونه‌ای که اگر در هر کجای کار شما به مشکل بر بخورید می‌توانید با تیم پشتیبانی آن تماس برقرار کرده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. این کیف پول دارای نقاط ضعفی نیز می باشد که مهمترین آن این موضوع می باشد که برای استفاده از آن به طور روزمره به مشکل بر می خورید زیرا هر کجا که بخواهید از آن استفاده کنید باید حتماً دستگاه آن که شبیه به فلش می باشد را داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

بررسی کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پول ترزور مانند لجر سخت افزاری می باشد و برای نگهداری از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسیار عالی می باشد. ترزور مانند لجر در دو مدل تی و وان عرضه شده است. نکته ای که باید در رابطه با ترزور بگوییم این می باشد که ترزور در مقایسه با لجر از تعداد ارزهای کمتری پشتیبانی می کند و همچنین قیمت آن نیز کمی پایین تر می باشد. در رابطه با نقاط قوت ترزور باید بگوییم که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین این قابلیت را دارد که با تعداد بسیار زیادی از نرم افزارهای کیف پول سینک شود. ترزور یک نقطه ضعف نیز دارد و آن این می باشد که بدنه مدل وان آن بسیار ضعیف می باشد.

بررسی کیف پول بلو ولت (Blue Wallet)

بلو ولت فقط از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کاربران بلو ولت در سال ۲۰۲۰ به طرز عجیبی رشد کردند به گونه ای که در آن سال بسیاری از وب سایت های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال مقاله ای جداگانه ای در رابطه با بلو ولت منتشر کردند. در رابطه با بلو ولت باید بگوییم که فقط برای اندروید و ios منتشر شده است و نسخه کامپیوتری ندارد. از نقاط قوت بلو ولت باید به این موضوع اشاره کنیم که رابط کاربری بسیار آسانی دارد به گونه‌ای که هر فردی می تواند با آن کار کند. از نقاط ضعف بلو ولت باید به این موضوع اشاره کنیم که فقط از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کند و از سایر ارز های دیجیتال پشتیبانی نمی کند.

 

image

بلو ولت

معرفی و بررسی کیف پول بیت کوین والت (Bitcoin Wallet)

بیت کوین ولت جزو اولین کیف پول های بیت کوین می باشد که برای ارز دیجیتال بیت کوین منتشر شده است. تاریخ عرضه بیت کوین ولت سال ۲۰۱۳ میلادی می باشد. در رابطه با مزایای بیت کوین ولت باید بگوییم که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین رابط کاربری بسیار آسانی دارد و مانند برخی از کیف پول ها از پیچیدگی بسیار زیادی برخوردار نمی باشد. این کیف‌پول معایبی نیز دارد که از آن ها باید به این موضوع اشاره کنیم که فقط برای اندروید منتشر شده است. همچنین بیت کوین ولت از امکان گرفتن بک آپ از طریق کلمه ها پشتیبانی نمیکند و این یک عیب بسیار بزرگ می باشد.

بلاک چین (BlockChain) یکی از امن ترین کیف پول ها

بلاک چین یکی از قدیمی ترین و امن ترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین می باشد. این کیف پول هم نسخه وب دارد و هم برای گوشی های موبایل، نرم افزار منتشر کرده است که این خود یک مزیت بسیار مهم می باشد. همانطور که شاید خیلی از شما ها شنیده باشید سیستم بلاکچین از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین کیف‌پول این سیستم نیز بسیار امن می باشد.

از مهمترین مزیت های این کیف‌پول باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می توانید از طریق هر دستگاهی فقط با استفاده از یک مرورگر به کیف‌پول خود وارد شوید و ارزهای خود را مدیریت کنید. از معایب این کیف‌پول باید به این موضوع اشاره کنیم که کلید های خصوصی یا همان کلمه های بکاپ بر روی فضای اینترنت نگهداری می‌شوند و این موضوع عیب بسیار بزرگی می باشد زیرا ممکن است توسط فردی این کلمه ها هک شوند و دارایی شما از بین برود.

 

image

کیف پول بلاک چین

کیف پول کاغذی برای نگهداری از بیت کوین!

یکی از راه ها برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین این می باشد که شما از کیف‌پول کاغذی این ارز دیجیتال استفاده نمایید. شما برای اینکه بتوانید از این کیف‌پول استفاده کنید باید وارد وبسایت مربوط به آن شوید که آدرس آن  Bitaddress.org می باشد. پس از اینکه وارد وب سایت مورد نظر شدید برای اینکه خاطرتان جمع باشد می توانید اتصال خود را از اینترنت قطع کنید و کارهایی که به وب سایت به شما می‌گوید را انجام دهید و پس از انجام دادن یک مرحله کیف ‌پول شما به نمایش در می آید و شما می توانید از کلید های روی آن برای واریز یا انتقال استفاده نمایید.

پس از اینکه وب سایت کیف پول شما را آماده کرد شما می توانید از روی آن یک پرینت بگیرید و آن را در یک جای امن نگه دارید. در رابطه با مزایای این کیف پول باید بگوییم که این کیف پول از حریم خصوصی و امنیت بسیار کاملی برخوردار می باشد و اگر شما از این کیف پول استفاده نمایید هیچ فردی نمی‌تواند از آن سوء استفاده نماید مگر این که به صورت فیزیکی به آن دسترسی داشته باشد. مهم ترین عیب کیف‌پول بیت کوین این می باشد که این خطر همیشه وجود دارد که مفقود شود یا کاغذ مربوط به آن خراب شود.

کدام کیف پول بیت‌کوین بهترین است؟

  • Exodus: بهترین کلی.
  • BitBox: بهترین برای مبتدیان.
  • کیف پول ارز دیجیتال Electrum: بهترین برای کاربران پیشرفته.
  • کیف پول ارز دیجیتال OPOLO: بهترین برای کاربران اندروید.
  • کیف پول ارز دیجیتال Mycelium: بهترین برای کاربران موبایل.
  • کیف پول ارز دیجیتال Cobo: بهترین برای ذخیره‌سازی دیجیتال.
  • کیف پول ارز دیجیتال Wasabi: بهترین برای ذخیره‌سازی نرم‌افزاری.

کدام برنامه‌ی اصلی بیت‌کوین است؟

نخستین برنامه‌ی کیف پول، به سادگی با نام بیت‌کوین شناخته می‌شود و گاهاً به عنوان مشتری ساتوشی نیز نامیده می‌شود. این برنامه در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو به عنوان نرم‌افزار منبع باز منتشر شد.

کدام کیف پول بیت‌کوین واقعی است؟

یک کیف پول بیت‌کوین که می‌توانید به آن اعتماد کنید. بیش از 3 میلیون نفر از کیف پول Paxful برای ارسال و دریافت بیش از 40،000 بیت‌کوین استفاده کرده‌اند. ویژگی‌های امنیتی برتر آن از آن یکی از اعتماد به‌سزایی در جهان می‌سازد - بنابراین هرگز نیازی به انتخاب بین امنیت و راحتی ندارید.

تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین چقدر است؟

یک مطالعه از Chainalysis نشان داده است که تا به امروز بیش از 460 میلیون کیف پول بیت‌کوین ایجاد شده‌اند. این مطالعه می‌آورد که از این تعداد، تنها 37٪ از آن‌ها "از نظر اقتصادی مرتبط" هستند. این به این دلیل است که اکثر کیف‌پول‌ها به خدمات مانند بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال با نام‌ها تعلق دارند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.