whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

لندینگ در کوکوین به چه معناست؟

1401/05/24 ساعت 22:01


کسب ۲۵ درصد سود با سیستم لندینگ کوکوین

وقتی به رمز ارز فکر می کنیم، وام دادن یکی از آن ویژگی هایی است که بین حوزه کریپتو و سیستم مالی سنتی مشترک است. مقاله زیر قرار است همه چیز را در مورد وام‌دهی کریپتو در پلتفرم  کوکوین بررسی کند.

درک وام دهی کریپتو

هر سرمایه گذار یک هدف دارد و آن افزایش دارایی های خود است. برخی ترجیح می دهند کم بخرند و منتظر زمان فروش بمانند.  با این حال، بیشتر علاقه مندان به کریپتو حوصله صبر کردن در یک بازار بسیار غیرقابل پیش بینی را ندارند. 

وام رمزنگاری یک استراتژی سرمایه گذاری است که امکان وام دادن ارز دیجیتال بین افراد را در ازای نرخ بهره بر روی مبلغ وام داده شده فراهم می کند.  

صرافی های کریپتو

محبوب ترین صرافی های کریپتو اجازه وام دادن به کریپتو را می دهند. با این حال، روند در میان هر یک از آنها متفاوت است. 

بنابراین، وام‌دهی کریپتو برای اکثر سرمایه‌گذاران رویایی است که به حقیقت می‌پیوندد، آنها می‌توانند ارزش واقعی سرمایه‌گذاری‌های خود را زیاد کنند، زیرا وام‌دهی کریپتو با سود قابل توجهی در سرمایه‌گذاری‌هایی همراه است که اغلب سالانه ۶ تا ۱۰ درصد بازدهی ایجاد  می کنند. 

لندینگ در کوکوین

همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از پلتفرم های کریپتو وام دهی را تسهیل می کنند.با این حال، کوکوین نامی برای خود در پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو ایجاد کرده است.

کوکوین

کوکوین یک پلتفرم تبادل ارز دیجیتال جهانی است که در سال 2017 راه اندازی شد. از آن زمان به یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری در جهان تبدیل شده است. امروزه بیش از 8 میلیون کاربر ثبت شده جهانی و دارایی های دیجیتالی متعددی دارد. 

پلتفرم کوکوین

کوکوین دارای یک سکه بومی است که به نام KCS شناخته می شود و می توان از آن در پلتفرم با مزایای بسیاری استفاده کرد.

وام دهی در کوکوین  

از جمله ویژگی های چشمگیر ارائه شده توسط کوکوین، عملکرد وام مشتری به مشتری است. پس از انجام معامله، و دریافت پول توسط وام گیرنده ، وام دهنده سود تعیین شده را به دست می آورد. وام کوکوین در رتبه دوم قرار دارد.

وام‌دهی در کوکوین

کریپتو لندینگ در کوکوین 

بهترین نوع پلتفرم وام دهی کریپتو نوعی است که متفاوت از وام های معمولی عمل می کند. وام گیرنده باید قبل از واریز، سود را تضمین کند. این سود به عنوان وثیقه در صورت عدم پرداخت وام عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که پول سرمایه گذاران از بین نمی رود. پس از ارسال وثیقه به صرافی، فروشنده «وام» را برای وام گیرنده می فرستد. وثیقه می تواند به عنوان نوعی غرامت مورد استفاده قرار گیرد.

چند ویژگی برجسته وجود دارد که تجربه وام دهی شما را بهینه می کند. آنها به شرح زیر است:

  • شرایط - دوره ای که قصد دارید پول خود را قرض دهید سه گزینه وجود دارد، 7 روز، 14 روز، یا 28 روز. گاهی اوقات وام گیرنده زودتر از موعد پرداخت می کند که سیستم می پذیرد. در مواقع دیگر، وام گیرنده تأخیر می کند و تا پایان مهلت، بدهی را پرداخت نمی کند، در این صورت سیستم اصل و همچنین سود را دریافت می کند.
  • نرخ - درصد بازده 
  • مقادیر رزرو شده - مقدار پولی که می خواهید در کیف پول صرافی خود نگه دارید. این پول را نمی توان قرض داد مگر اینکه تنظیمات را تغییر دهید.
  • اطلاعات مرتباً به‌روز شده در مورد سفارش‌های شما – کوکوین تضمین می‌کند که می‌توانید با به‌روزرسانی دوره‌ای سفارش‌های باز، سفارش‌های تسویه‌نشده، سفارش‌های تسویه‌شده و تاریخچه سفارش‌ها، همه تراکنش‌های خود را ردیابی کنید.
  • خودکار – وام دادن – قابلیتی که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ثبت و به روز رسانی فیزیکی سفارشات، سود کسب کنید.

لندینگ در کوکوین ایرانی 

برای ثبت نام ابتدا وارد سایت kucoin.com  شده در قسمت بالا و سمت راست روی گزینه sign up کلیک کنید.
دونوع روش ثبت نام بوسیله ایمیل و شماره موبایل وجود دارد که کاربران ایرانی باید از روش ایمیل استفاده کنند چون کد تائید در ایران برای تلفن همراه فرستاده نمی شود.
بعد از اینکه حساب خود را ایجاد کردید می توانید از امکانات صرافی استفاده کنید. 

لندینگ در صرافی کوکوین از کجاست؟ 

در اینجا روش گام به گام نحوه وام دادن در کوکوین آورده شده است.

  • دارایی ها را به حساب اصلی خود اضافه کنید.  
  • برای باز کردن سفارش وارد بازار وام دهی شوید.
  • به منوی بالای داشبورد خود بروید، روی Finance > Crypto Lending کلیک کنید. سپس به بازار وام هدایت خواهید شد. 
  • هنگامی که بازار باز شد، سکه‌ای را که می‌توانید قرض دهید، در نوار کناری سمت چپ مشاهده خواهید کرد. و با کلیک بر روی یک سکه، بازده روزانه ای را که می توانید کسب کنید، مشاهده خواهید کرد. بازده‌ها بر اساس سود روزانه نوشته می‌شوند، بنابراین برای محاسبه بازده سالانه باید آنها را در 365 ضرب کنید. اما نرخ های کلی بسته به سکه‌ای که وام می‌دهید از 3٪ تا 70٪ متغیر است.
  • برای وام دادن فقط باید مبلغ وام، نرخ بهره روزانه (از 0 تا 0.2 درصد) و شرایط وام (7 روز، 14 روز و 28 روز) را پر کنید
  • سپس سفارش شما در بازار فهرست می شود. تمام سفارشات باز در سمت راست صفحه نمایش داده شده است.
  • پس از تطبیق سفارش شما، به صفحه Unsettled منتقل شده و تبدیل به وام می شود.

لندینگ در کوکوین

نرخ وام دهی در کوکوین

کوکوین تا 300٪ سود سالانه ارائه می دهد، اما معمولاً سود بین 6 تا 12٪ با برخی از کریپتوهای خاص به 50٪ -70٪ می رسد.

مزایا و خطرات لندینگ در کوکوین  

مزایا

  • فرصت ایجاد درآمد 
  • شفافیت تضمین شده - بلاک چین به طور خاص برای این کار ایجاد شده است. این سیستم تغییر ناپذیر است، بنابراین تقلب در آن جایی ندارد.
  • تراکنش های سریع - کل تراکنش مجازی و خودکار است. که فقط چند دقیقه طول می کشد
  • ایمنی – این پلتفرم دارای یک سیستم کنترل ریسک جامع است که دارایی های کاربر را ایمن می کند. 
  • وام دهندگان از بازپرداخت کامل اطمینان دارند - فرض کنید به وام گیرنده خاصی پول قرض داده‌اید و آنها موجودی کافی برای بازپرداخت در پایان مدت توافق شده ندارند. در این صورت  صندوق بیمه کوکوین شکاف را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود که وام دهنده همیشه بازپرداخت کامل را دریافت می کند.

مزایا و خطرات لندینگ در کوکوین


خطرات

  • بازار کریپتو به طور کامل تنظیم نشده است – حوزه کریپتو عمدتاً غیرقابل تنظیم است که اگر وام گیرنده تصمیم به عدم پرداخت وام بگیرد، ممکن است وصول بدهی را دشوار کند.
  • تراکنش‌های بدون مرز – به طور معمول، این یک مزیت بزرگ است زیرا کریپتو شما را با یک بازار کاملاً جدید آشنا می‌کند. با این حال، پیگیری بدهی در خارج از کشور می تواند خسته کننده باشد. کوکوین عملکردهایی را برای جلوگیری از این امر در نظر گرفته است، اما هنوز هم ریسکی است که ارزش توجه دارد.
  • نوسانات شدید قیمت - کریپتو و نوسان قیمت دست به دست هم می دهند، قیمت ها می توانند بر خلاف نفع شما تغییر کنند و ارزش سرمایه گذاری شما را به شدت تضعیف کنند.
  • هک ها و سرقت ها – نگه داشتن کریپتو خود در یک پلتفرم مبادله ای با خطر سرقت همراه است. کوکوین بسیار امن است اما هنوز در لیست هدف بسیاری از هکرها قرار دارد.

بهترین روش ها برای لندینگ در کوکوین 

تنها ایجاد یک حساب کاربری در کوکوین و سپس قرار دادن مقداری پول کافی نیست. شما باید محتاط باشید و هر حرکتی را قبل از اجرای آن برنامه ریزی کنید. باید برای سرمایه‌گذاری دلیل خوبی داشته باشید. اگر تا به حال بدون "چرا" اینکار را کرده اید، پس این تصمیم درستی نبوده است.

میزان ریسکی که مایل به انجام آن هستید را از قبل تعیین کنید.

اگر سرمایه گذاری های کم ریسک همراه با بازده پایدار را ترجیح می دهید. وام کوکوین برای شما عالی است. این بهترین راه برای کسب سود بیشتر در حالی است که سکه های خود را حفظ می‌کنید. 

از ویژگی قرض دادن خودکار برای حداکثر بازده استفاده کنید.

هر نوع سرمایه گذاری در کریپتو نیاز به توجه بی دریغ دارد. بهتر است از ویژگی قرض دادن خودکار استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پارامترهای وام خود را مشخص کنید و بقیه را به صرافی بسپارید. چنین پارامترهایی شامل مقدار ذخیره، شرایط و حداقل نرخ روزانه است. به شرطی که پول در حساب شما وجود داشته باشد، سیستم برای شما سفارش می دهد و در نتیجه درآمد غیرفعال به دست می آورید. 

کوکوین

نتیجه

وام کوکوین فرصتی عالی برای کسب درآمد غیرفعال است. این یک فرآیند بسیار ساده است و ریسک آن به طور قابل توجهی کم است که آن را برای معامله گران آماتوری که برای تجارت پیشرفته آماده نیستند عالی می کند. اگر دارایی‌های دیجیتالی دارید که در حال حاضر به آن‌ها نیاز ندارید، احتمالاً راهی بهتر از وام دادن نمی‌تواند یک پیروزی بزرگ برای شما باشد.
 با این حال وارد شدن به بازار پرنوسانی چون ارز دیجیتال بیش از هر تجارتی نیاز به راهنما و مشاور دارد. مشاوری که اطلاعاتش محدود نبوده و بتواند در طول مسیر همراهیتان کند پس اگر به دنبال استفاده از مشاوری با اطلاعاتی معتبر می گردید نام پرشین الیت را به خاطر داشته باشید. پرشین الیت از معتبرترین منابع ممکن با هزینه اشتراکی منصفانه سیگنال در اختیار کاربران خود می گذارد.

 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.