whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شاخص miner reserve چیست؟

1401/11/04 ساعت 03:33


Miner reserve شاخصی است که نشان می دهد ماینرها چند سکه در کیف پول خود دارند. از مزایای این شاخص این است که شما میتوانید با استفاده از این شاخص  قیمت ارز های دیجیتال را بررسی کنید. میتوان گفت این شاخص ارزش بسیار زیادی دارد چرا که قیمت تمامی ارزهای دیجیتال به این شاخص بستگی دارد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی جزئی تر شاخص  miner reserve میپردازیم. برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز  میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبر شوید.

شاخص Miner reserve چیست؟

شاخص Miner reserve سیر بازار گاوی یا سیر نزولی بازار ارز دیجیتال را تعیین میکند. این شاخص میزان کل بیت کوین های موجود در والت یا کیف پول ماینر ها را نمایش میدهد. همانطور که میدانید در تحلیل و بررسی ارزهای دیجیتال شاخص های مختلفی وجود دارد، شاخص Miner reserve  همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب از پرشین الیت خواندید شاخص بسیار پر اهمیتی است چرا که قیمت ارز های دیجیتال کاملاً به این شاخص بستگی دارد و با بررسی این شاخص میتوانید پیش بینی دقیقی بر قیمت ارز های دیجیتال داشته باشید. 

از آنجا که ماینرهای بیت کوین از عوامل بسیار تأثیرگذار در بازار ارزدیجیتال هستند، تعداد بیت کوین های وجود در کیف پول آن ها میتواند در پیش بینی قیمت به شما کمک کند، شاخص miner reserve برای همین کار ایجاد شده است. تعداد بیت کوین محدود به 21 میلیون است و در این میان حدود 19 میلیون آن استخراج یا ماین شده است و این درحالی است که بسیاری از ماینرها برای این که بیت کوین خیلی زود به پایان نرسد از روش هاوینگ یا تقسیم کرد.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت نسبت به خرید اندیکاتور VIP و سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

شاخص miner reserve چه کاربردی دارد؟

همانطور که دربخش ابتدایی این مقاله خواندید مهمترین کاربرد شاخص miner reserve  این است که در پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال به شما کمک میکند. این شاخص با بررسی میزان تولید ارزهای دیجیتال میتواند قیمت ارزها را پیش بینی کند.
هرچه میزان تولید توسط ماینر ها بیشتر باشد میزان ورود ارزهای دیجیتال به بازار بیشتر خواهد بود در نتیجه قیمت آن ارز کمتر خواهد بود و این اتفاق ممکن است بالعکس هم باشد و هرچه میزان استخراج کمتر باشد در نتیجه میزان عرضه در بازار ددیجیتال کمتر خواهد بود.

در نتیجه میتوان گفت این شاخص در بررسی قیمت ارزهای دیجیتال و تعیین روند بازار بسیار موثر است این بدان معنی است که با افزایش میزان استخراج و عرضه ی بیشتر ارز دیجیتال وکاهش قیمت بازار شاخص miner reserve بازار را بازار نزولی تشخیص خواهد داد.

همچنین در حالتی که ماینرها تصمیم به ذخیره ی ارز مورد نظر داشته باشند و میزان تولید و عرضه کاهش یابد سبب میشود که شاخص miner reserve بازار را بازار صعودی تشخیص دهد. شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید. به علاوه در صورت نیاز به احراز هویت بایننس می‌توانید از پرشین الیت کمک بگیرید.

عوامل موثر در شاخص miner reserve

نمایشگر شاخص miner reserve توسط عواملی دچار نوسان خواهد شد و این عوامل در میزان تعیین درستی پیش بینی توسط شاخص miner reserve موثر خواهند بود از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد ماینرها و استخراج کنندگان 

همانطور که میدانید هرچه تعداد ماینرها و تولید بیت کوین بیشتر باشد عرضه ارز دیجیتال در بازار بیشتر خواهد بود و  این سبب ایجاد بازار نزولی خواهد شد درنتیجه تعداد ماینر ها میتواند تاثیری مستقیم بر میزان پیش بینی شاخص miner reserve داشته باشد.

هزینه استخراج  

از دیگر عوامل مهم در شاخص miner reserve میزان هزینه ماینینگ است که با گذر زمان و کشف انواع ارز دیجیتال سبب شده است هزینه ی ماینینگ هم افزایش پیدا کند. پس از افزایش هزینه استخراج تعداد افرادی که ماینینگ را انجام میدهند کاهش میابد و در نتیجه ی این مسئله تعداد ارزهای دیجیتال استخراج شده هم کاهش میابد و میزان عرضه کاهش پیدا خواهد کرد و با کاهش میزان عرضه در بازار ارز دیجیتال قیمت ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت و شاخص miner reserve بازار را  بازاری صعودی پیش بینی خواهد کرد.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید، همچنین با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین سیگنال فیوچرز مطلع شوید.

قدرت ماینرهای تولید کننده

از دیگر عوامل موثر در شاخص miner reserve نوع و میزان قدرت استخراج کننده های ارز دیجیتال است، همچون عوامل پیشین هرچه قدرت استخراج کننده بیشتر باشد میزان تولید ارز دیجیتال افزایش میابد و در نتیجه ی این افزایش ارز دیجیتال بازار روند نزولی پیدا میکند و شاخص miner reserve تشخیص خواهد داد که نوسان قیمت ارزها به چه صورت خواهد بود.

میزان ارزهای موجود در صرافی ها و کیف پول های دیجیتال 

اگرچه که میزان ارز های موجود در صرافی ها همیشه تحت تاثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال است اما به طور کلی تعداد ارزهای دیجیتال موجود در صرافی ها میتوان تاثیر مستقیمی بر قیمت آن داشته باشد. فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

نحوه استفاده از شاخص miner reserve

اکنون که با شاخص miner reserve آشنا شدید نیاز است که یادبگیرید چگونه از آن استفاده کنید. برای استفاده از این شاخص میتوانید وارد سایت کوین مارکت کپ یا کریپتو کوانت شوید و پس از ثبت نام لازم است ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید.
پس از اینکه ارز مورد نیاز خود را انتخاب کردید وارد بخش analysis  یا تحلیل ها شوید. در بخش  more signalsگزینه  mining را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب miner reserve میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با میزان استخراج ارز مورد نظر خود دریافت کنید.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت از خدماتی چون خرید تتر برخوردار شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

سخن پایانی 

به تازگی که شاخص  miner reserve  در سایت کریپتو کوانت پیش بینی کرده است که ذخایر ماینر BTC در حال افزایش است و به نظر می رسد نزدیک به سطوح مشاهده شده در تاریخ 9 می  باشد، افراد زیادی در پی استفاده از این شاخص هستند همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید شاخص miner reserve به شما کمک میکندد که با بررسی میزان ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول ماینرها یا ارزهای دیجیتال استخراج شده به پیش بینی میزان قیمت ارزهای دیجیتال یا پیش بینی روند بازار به شما کمک خواهد کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.