whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

انجام رمزنگاری علیرغم نظرسنجی 31% از استرالیایی‌های جوان علیرغم

1402/03/30 ساعت 17:48


نظرسنجی ASX : 31% از استرالیایی‌های جوان علیرغم ریسک‌گریزی، رمزنگاری را انجام می دهند. درحالی‌که استرالیایی‌های جوان بیشتر به ارزهای دیجیتال علاقه دارند، این افراد ۲۵ تا ۴۹ساله هستند که بیشترین مالکیت را دارند.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه خود را «ریسک‌گریزتر» نسبت به همتایان قدیمی‌شان می‌دانند، تقریباً یک‌سوم سرمایه‌گذاران جوان استرالیایی در سال گذشته ارزهای رمزنگاری شده دارند یا معامله کرده‌اند.

در یک مطالعه سرمایه‌گذار استرالیایی از بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX)، 46٪ از سرمایه‌گذاران نسل بعدی (اصطلاحات گزارش برای سرمایه‌گذاران 18 تا ۲۴ساله) خود را به‌عنوان "بازده پایدار" ترجیح می‌دهند. بااین‌حال 31٪ از آنها به طور قابل‌توجهی در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند.

نگرش نسبت به ریسک سرمایه‌گذاری بر اساس گروه سنی منبع: AXS

در این گزارش آمده است: محافظه‌کاری ظاهری مالی سرمایه‌گذاران جوان با سطح سرمایه‌گذاری آنها در ارزهای دیجیتال در تضاد است.

محققان گفتند که دلیل سرمایه‌گذاری افراد جوان در ارزهای دیجیتال تمایل به انجام کارهایی متفاوت از والدینشان خلاصه می‌شود، همراه با این مشاهدات که بسیاری از 1.2 میلیون سرمایه‌گذار جدید که از سال 2020 سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از فناوری آگاه هستند و به رسانه‌های اجتماعی متصل هستند.

بر اساس مطالعه ASX که توسط شرکت تحقیقاتی مالی Investment Trends انجام شد، میانگین نگهداری ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران «نسل بعدی» 2700 دلار است که نشان‌دهنده وزن 6 درصدی در کل پرتفوی آن‌ها است که دوبرابر تخصیص ارز دیجیتال 3 درصدی برای سایر گروه‌های سنی سرمایه‌گذاران است.

بااین‌حال، درحالی‌که سرمایه‌گذاران جوان بیشترین ارز دیجیتال را نسبت به پرتفوی خود داشتند، این «انباشت‌کننده ثروت» سرمایه‌گذاران 25 تا ۴۹ساله بودند که به‌طورکلی بیشترین ارز دیجیتال را در اختیار داشتند و 69 درصد از کل سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را به خود اختصاص دادند. سرمایه‌گذاران بالای 50 سال تنها 19 درصد از کل مالکیت ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

تصویر کلی سرمایه‌گذاری در کریپتو برای سرمایه‌گذاران استرالیایی. منبع: AXS

این گزارش اولین‌بار بود که ارز دیجیتال به‌عنوان یک‌طبقه دارایی در مطالعه سرمایه‌گذار استرالیایی ASX گنجانده شد. به‌این‌ترتیب، این گزارش با مقداری احتیاط به این موضوع پرداخت و گفت که هنوز قابل‌بحث است که آیا ارزهای دیجیتال می‌توانند در سرمایه‌گذاری اصلی پذیرفته شوند.

بااین‌حال، مطالعه اعتراف کرد که با وجود نوسانات آن، ارز دیجیتال همچنان یک انتخاب محبوب در میان سرمایه‌گذاران باقی می‌ماند، و نشان می‌دهد که 29 درصد از تمام سرمایه‌گذاران (افرادی که در حال حاضر در هیچ شرایطی سرمایه‌گذاری نمی‌کنند) در حال بررسی نوعی سرمایه‌گذاری در رمزارز در 12 ماه آینده هستند.

قابل‌ذکر است، صرافی‌های رمزنگاری متمرکز به‌عنوان یک «ترمزدستی» بالقوه برای رشد سرمایه‌گذاری کریپتو در آینده مشخص شدند.

موج اقدامات حقوقی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه غول‌های صرافی Coinbase و Binance در ایالات متحده به‌عنوان نمونه بارز چالش‌های پیش روی صرافی‌هایی متمرکز است.

صرافی‌های رمزنگاری استرالیا نیز در ماه‌های اخیر با چالش‌هایی مواجه شده‌اند. در ماه مه، بایننس استرالیا اعلام کرد که تمام خدمات دلار استرالیا را در ماه ژوئن به حالت تعلیق درمی‌آورد، زیرا ارائه‌دهنده پرداخت محلی خود دستور توقف پشتیبانی از صرافی را صادر کرد. در همان روز، دومین بانک بزرگ استرالیا Westpac، مشتریان را از معامله با این صرافی منع نمود.

ماه بعد Commonwealth Bank، بزرگ‌ترین بانک استرالیا اعلام کرد که ممکن است برخی از پرداخت‌ها به صرافی‌های رمزنگاری را به دلیل "خطر بالای" کلاهبرداری رد کند.

بزرگترین بانک استرالیا @CommBank به تازگی یک گام بزرگ به عقب برداشته است. آنها تراکنش های رمزنگاری را "برای امنیت ما" مسدود می کنند. 

چارلز ادواردز (@caprioleio) 15 ژوئن 2023

تحقیق برای گزارش ASX در نوامبر 2022 انجام شد و یافته‌های خود را بر اساس یک نظرسنجی آنلاین عمیق از نمونه‌ای از 5519 بزرگسال استرالیایی استوار کرد.

اگر جزو افرادی هستید که اخبار دنیای کریپتو و فارکس را دنبال می‌کنید و همچنین خواستار سودهای ایمن هستید می‌توانید با گرفتن اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس از پرشین الیت، هم از به‌روزترین خبرها و هم از کلیه سیگنال‌های موجود استفاده نمایید.

 تنها کاری که باید قبل از هر چیزی انجام دهید این است که احراز هویت بایننس خود را تکمیل نمایید تا بتوانید از سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و... بهره‌مند شوید. پس اگر لذت کسب درآمد دلاری را تجربه نکرده‌اید برای عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت اقدام نمایید.

به نقل از کوینتلگراف 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.