whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال ust

1401/12/07 ساعت 03:25


UST یک نقطه عطف قوی در صنعت کریپتو بوده است. ارز دیجیتال که با نام TerraUSD نیز شناخته می شود، یکی از نقاط اصلی نگرانی نهادهای نظارتی با توجه به تنظیم استیبل کوین ها بوده است. بیایید بررسی کنیم که UST چیست و چرا آشفتگی اخیر آن بسیار جدی است.

پرشین الیت وب سایتی است که هرچیزی در رابطه با ارز دیجیتال نیاز دارید از جمله سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز، اندیکاتور VIP و جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال را در آن خواهید یافت. حتی می‌توانید از سیگنال فارکس روزانه در بهترین گروه ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

TerraUSD (UST) چیست؟

TerraUSD (UST) استیبل کوین الگوریتمی بلاک چین و غیرمتمرکز Terra است. سکه ای مقیاس پذیر و بازده است که ارزش آن با دلار آمریکا مرتبط است. در میان مشکلات مقیاس‌پذیری که سایر رهبران استیبل‌کوین مانند Dai با آن مواجه هستند، برای ارائه راه‌حلی مقیاس‌پذیر برای DeFi و ارائه ارزش به جامعه Terra و ، TerraUSD ایجاد شد. TerraUSD به کاربران نوید سطح بالاتری از مقیاس پذیری، دقت نرخ بهره و استفاده بین زنجیره ای را می دهد. TerraUSD چندین مزیت را ارائه می دهد که آن را به یک رقیب برجسته استیبل کوین تبدیل کرده است. ارز دیجیتال UST ، الزامات پروتکل های DeFi را با مکانیزم ضرب کردن برآورده می کند که بدون از دست دادن مقیاس پذیری از آنها استفاده می کند.

UST با ادغام TerraUSD به کیف پول های کریپتو به عنوان یک روش پرداخت اضافه می شود. حوزه دیگری که TerraUSD در DApps قدرت خود را نشان داده است. به عنوان مثال، پلتفرم هایی که دارایی های مصنوعی قابل تعویض را برش می دهند و قیمت دارایی های واقعی را ردیابی می کنند، از UST به عنوان معیار قیمت گذاری استفاده می کنند. در سپتامبر 2020 (با همکاری Bittrex Global) ارز دیجیتال ust راه اندازی شد و از آن زمان به عنوان مقیاس پذیرترین استیبل کوین شهرت پیدا کرده است. LUNA، رمزارز غیرپایدار کوین Terra، یا به عنوان یک توکن مستقل استفاده کرد.

TerraUSD (UST)

بهترین سیگنال ارز دیجیتال در کنار بهترین اندیکاتور VIPرا میتوانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید.

بنیانگذاران TerraUSD چه کسانی هستند؟

دو کوون و دانیل شین Terra (LUNA) را در آوریل 2019 تأسیس کردند. در سپتامبر 2020، TerraUSD را در Bittrex Global راه اندازی کردند. از آن تاریخ، TerraUSD از بسیاری از رقبای استیبل کوین در بازار، مانند GUSD (Gemini) و PAX (Paxos) پیشی گرفته است.

دو کوون مدیر عامل شرکت Terraform Labs است. او یک مهندس نرم افزار سابق در مایکروسافت و اپل است. او همچنین به عنوان مدیر عامل Anyfi، یک استارتاپ که راه حل های غیرمتمرکز برای شبکه های مش بی سیم ارائه می دهد، خدمت کرد. Kwon در فهرست Forbes 30 Under 30 از موفق ترین کارآفرینان جهان قرار دارد.

دانیل شین، یکی از بنیانگذاران، یک اقتصاددان و کارآفرین با استعداد است. قبل از Terra Alliance، او Fast Track Asia، یک انکوباتور استارت آپی را تأسیس کرد و موفق شد TMON (Ticket Monster)، یک پلتفرم تجارت الکترونیک کره جنوبی را تأسیس کند و رهبری کند.

سیگنال فیوچرز از سری سیگنال ارز دیجیتال است که برای تخمین قیمت ارز دیجیتال بسیار موثر است.

UST چگونه کار می کند؟

مکانیسم ارز دیجیتال UST از قراردادهای هوشمند و رمز بومی پلتفرم Terra (LUNA) برای مدیریت ارزش از طریق فرآیند ضرب کردن/سوختن استفاده می‌کند. برای ضرب کردن UST باید LUNA و برعکس را بسوزانید.

اکثر استیبل کوین‌های متصل به یک ارز یا کالای سنتی، دارایی پایه را ذخیره نگه می‌دارند و تضمین می‌کنند که به ازای هر استیبل کوین صادر شده، مقدار مساوی از دارایی پشتوانه وجود دارد. به عنوان مثال، به ازای هر USDC صادر شده، 1 دلار ذخیره وجود دارد. در مورد UST، استیبل کوین به جای ذخیره پول، از LUNA برای حفظ قیمت یک دلاری خود استفاده می کند. الگوریتم‌های تعبیه‌شده در قراردادهای هوشمند، عرضه و تقاضای UST و LUNA را که مسئول حفظ قیمت UST هستند، ردیابی می‌کنند. تضمین کننده ی UST در اصل توکن های LUNA هستند.

وقتی قیمت UST افزایش می‌یابد، کاربران می‌توانند LUNA خود را دوباره به بلاک چین بفروشند (کسب سود) و الگوریتم LUNA را به UST تبدیل می‌کند و باعث کاهش قیمت UST می‌شود. هنگامی که قیمت UST کاهش می یابد، همین اتفاق می افتد. دارندگان UST می توانند UST خود را به زنجیره بلوکی که سوزانده می شود بفروشند و سپس LUNA ساخته می شود و در نتیجه قیمت UST افزایش می یابد.

TerraUSD

عضویت در گروه ارز دیجیتال برای افزایش آگاهی شما در ارتباط با دنیای دیجیتال بسیار موثر است. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید به جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال و جدیدترین سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز دسترسی داشته باشید.

چه چیزی TerraUSD (UST) را منحصر به فرد می کند؟

1. مقیاس پذیری پیشرفته 

TerraUSD یک استیبل کوین الگوریتمی با ارزشی برابر با ارزش اسمی استیبل کوین های ضرب شده است. برای صدور 1 TerraUSD، باید 1 دارایی ذخیره LUNA را بسوزانید. به نظر می رسد که سیاست پولی TerraUSD تقریباً بدون محدودیت مقیاس می شود و در نتیجه به پروژه های DeFi کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

2. تبادل آسان 

استیبل کوین‌های موجود در اکوسیستم Terra کل نقدینگی را به اشتراک می‌گذارند، به این معنی که شما می‌توانید TerraUSD را با TerraKRW با حداقل کارمزد مبادله کنید. یکی از بهترین ابزارها برای کسب سود سیگنال فیوچرز است. 

3. پتانسیل درآمد غیرفعال 

علاوه بر این، کاربران می توانند با استفاده از TerraUSD با نرخ بهره پایدار پروتکل Anchor درآمد غیرفعال به دست آورند. Anchor یک پروتکل وام دهی است که وعده بازگشت 20 درصدی پس انداز UST را می دهد. درآمد اضافی و ثابت از طریق پاداش‌ها در زنجیره‌های PoS ظاهر می‌شود که به دلیل کمیسیون و تورم، ثبات خود را حفظ می‌کنند. این تفاوت ظریف امکان تشکیل یک نرخ بهره قابل اعتماد را فراهم می کند.

4. قابلیت همکاری 

با پروتکل Dropship Bridge، TerraUSD اجازه می دهد تا اکوسیستم های بلاک چین متصل شوند. Dropship TerraUSD را در پلتفرم های DeFi و DEX متعدد ادغام می کند و مهمتر از همه، دارایی ها را بین زنجیره ها جابه جا می کند. عرضه و تقاضای LUNA ارزش TerraUSD را تعیین می کند. بنابراین، هزینه UST پایدار تضمین می شود زیرا پروتکل Dropship به حفظ مقیاس پذیری کمک می کند.

برای فعالیت در صرافی های معتبر لازم است که به احراز هویت بایننس بپردازید. کسب سود در ارز دیجیتال ملزم به استفاده از ابزارها است. یکی از این ابزارها اندیکاتورها هستند. برای خرید اندیکاتور VIP میتوانید به سایت پرشین الیت سر بزنید.

سقوط ترا

چرا بلاک چین Terra سقوط کرد؟

فرضیه این است که اگر تقاضا برای UST کاهش پیدا کند و دلاری خود را از دست بده، آنگاه LUNA فروخته خواهد شد تا ارزش را بازگرداند. یکی دیگر از مشارکت کنندگان در تثبیت UST، گارد بنیاد Luna است که می تواند در صورت کاهش ارزش استیبل کوین، وثیقه اضافه کند. در ماه‌های اخیر، این سازمان با بودجه خوب، مقادیر زیادی بیت‌کوین را خریداری کرده است که بعداً می‌تواند برای محافظت از قیمت آن استفاده شود.

در حالی که این روش در اکثر موقعیت ها موثر است، اما زمانی که سود بازار (و سرمایه بازار) در LUNA و UST در عرض چند ساعت کاهش یافت، شکست خورد. آشفته بازار منجر به سقوط قابل توجه UST شد. استیبل کوین برای اولین بار در 9 می زمانی که یک نهنگ مقدار زیادی از ارز دیجیتال را فروخت، به کمتر از 1 دلار رسید، و در حالی که توانست برای چند روز بهبود یابد، در عرض چند روز به طور کامل به 0.17 دلار سقوط کرد. با توجه به CoinMarketCap در زمان نگارش مقاله، بلاک چین Terra رسما متوقف شده است.

در همان زمان، اعتماد سرمایه‌گذاران به LUNA نیز از مسیر خارج شد و در نتیجه ارزش بازار سکه به کمتر از UST رسید. از آنجایی که LUNA نقش فعالی در تثبیت قیمت UST ایفا می کند، مشخص شد که این پروژه برای تحقق این امر ذخایری را در اختیار ندارد و بسیاری از سرمایه گذاران را به فروش دارایی سوق داد. قیمت هر دو LUNA و UST به شدت کاهش یافت. یکی از بهترین ارز های دیجیتال تتر است، برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید به طور خلاصه، TerraUSD (UST) اولین استیبل کوین غیرمتمرکز است که سود بهره، مقیاس‌پذیری باورنکردنی و حرکت زنجیره‌ای آسان‌تر را فراهم می‌کند. برای خرید TerraUSD (UST)، باید بیت کوین یا اتر داشته باشید تا در صرافی هایی که توکن در آن فهرست شده است، با UST مبادله کنید. این صرافی ها عبارتند از KuCoin، Uniswap (V2)، Bittrex، Bitfinex، Gate.io، PancakeSwap (V2)، Sushiswap، Terraswap، 1inch Exchange، MEXC، OpenOcean، DODO BSC. پرشین الیت وب سایتی متخصص در حوزه ی ارز دیجیتال است شما میتوانید با استفاده از ابزارهای موجود در این سایت به بهترین سود دست پیدا کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.