whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال GAL

1401/02/20 ساعت 06:58


در این مقاله با پروجکت گلکسی یا پروژه کهکشان و توکن(GAL) آشنا می‌شویم و در مورد ویژگی‌های این ارز، توکنمیک و پیش‌بینی قیمت آن صحبت می‌کنیم. پس در ادامه متوجه می‌شویم که ارز پروجکت گلکسی پروژه کهکشان (Project Galaxy) چگونه کار می کند؟ و ویژگی‌های منحصر به فرد آن چیست؟ قیمت ارز دیجیتال پروجکت گلکسی یا پروژه کهکشان و توکن GAL چگونه است و نسبت به پیش‌بینی قیمت گلکسی و چشم انداز آینده آن بحث خواهیم کرد.

 

image

 

آشنایی با پروژه کهکشان

پروجکت گلکسی یا پروژه گلکسی(Project Galaxy) بزرگ‌ترین شبکه داده اعتباری وب 3 در جهان است و به توسعه‌دهندگان Web3 کمک می‌کند تا بتوانند محصولات و جوامع بهتری را با استفاده از داده‌های اعتباری و انتخاب‌شده بسازند. داده‌های اعتباری تنها سوابقی هستند که هویت دیجیتالی ما را تشکیل می‌دهند. متصدیان داده این سوابق داده‌ای را جمع آوری می‌کنند و به ازای استفاده از آن‌ها پاداش دریافت می‌کنند.

پروژه کهکشان یا پروجکت گلکسی شناسایی کرد که داده‌های اعتباری در بین پایگاه‌ داده‌های بسته و مجاز (که متعلق به احزاب مختلف مثل موسسات دولتی، مالی و اعتباری هستند)، تفکیک می‌شوند. این امر سبب می‌شود که داده‌ها برای افراد و شرکت‌هایی که می‌توانند بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشند، غیرقابل دسترسی است.

یک نمونه از داده‌های اعتباری در بلاکچین، سابقه وام گرفتن از بازار پول یا سابقه رای‌گیری در زنجیره‌ شما می‌باشد. با این حال، داده‌های اعتباری خارج از زنجیره، اغلب دور از دسترس کاربران و توسعه‌دهندگان در سرورهای خصوصی ذخیره می‌شود.

پروژه کهکشان قصد دارد یک شبکه داده اعتباری باز و مشارکتی ایجاد کند که برای همه توسعه‌دهندگان وب3 قابل دسترسی باشد. حتی پیش از راه‌اندازی این توکن، بیشتر از صد شریک بیش از پانصد کمپین را در پروژه کهکشان راه‌اندازی کرده بودند. برای مثال می‌توانیم جوامع به بوت استرپ، برنامه‌های وفاداری، کمپین‌های با رشد سریع و سیستم‌های رای‌گیری سفارشی اشاره کرد، همچنین پروژه کهکشان معیارهای رشد چشمگیری را در سایر زمینه‌ها ثبت کرده است:

  • 276 هزار دنبال کننده توییتر
  • 137 هزار نفر از اعضای دیسکورد(Discord) 
  • 23 هزار مشترک تلگرام 
  • بیش از 1.3 میلیون شناسه کاربری کهکشان ثبت شده است. 
  • تعداد کاربران این زنجیره‌ منحصر به فرد بیشتر از 350 هزار نفر است. 
  • زندگی بر روی هفت بلاکچین 
  • بیش از 2000 اعتبار دیجیتالی انتخاب شده است.

 

image

آشنایی با طرز کار پروژه کهکشان 

کهکشان زیرساختی را برای اعضای جامعه فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند اعتبارنامه‌های دیجیتال را مدیریت کنند و داده‌ها را به شبکه ارائه دهند. مشارکت‌کنندگان می‌توانند انواع مختلفی از اعتبارنامه‌ها را تنظیم کنند:

  • اعتبار روی زنجیره از طریق پرس و جوهای زیرگراف یا عکس‌های فوری ثابت
  • اعتبارنامه‌های خارج از زنجیره از طریق ادغام با منابع داده مانند اسنپ شات، توئیتر و گیتاب

اگر اعتبارنامه‌ها در ماژول‌های برنامه کهکشان، موتور اعتباری اوراکل و واسط برنامه کاربری اعتبارنامه استفاده شوند، مشارکت در شبکه داده کهکشان پاداشی را به همراه دارد. این موارد برای کاربردهای مختلف در برنامه‌های بلاکچین استفاده می‌شود. یکی دیگر از جنبه‌های مهم این پلتفرم، شناسه کهکشان است که هدفش تبدیل شدن به لینکدین وب3 (Web3 LinkedIn) است. 

شناسه کهکشان شامل نام کاربری منحصر به فرد کاربر است و کاربران را در بین زنجیره‌ها و کیف پول‌های چندگانه نمایش می‌دهد و اعتبار ایشان را در وب3 نشان می‌دهد.توسعه‌دهندگان می‌توانند جعبه ابزار شناسه کهکشان را ادغام کنند و ویژگی‌های سفارشی‌سازی شده را بر اساس اعتبارنامه‌های داده شده، ارائه دهند. در نتیجه از امکانات فراوانی برای برنامه‌های مختلف وب3 بهره می‌برند. کاربران از قبل می‌توانند شناسه کهکشان خود را با توئیتر، دیسکورد و گیتاب ادغام کنند.

در نهایت، توکن دستاورد بر روی زنجیره کهکشان‌ (OAT) راه‌حلی برای سازمان‌دهندگان رویداد و مدیران جامعه است تا از زیرساخت NFT پروژه و شبکه داده‌های اعتبار درون زنجیره‌ استفاده کنند و بتوانند به کمک آن، به راحتی در ساخت و توزیع کمپین‌های نشان NFT و پاداش دادن به اعضای جامعه‌شان استفاده کنند. پروژه کهکشان، OAT را به عنوان "یک رکورد دیجیتال از تمام دستاوردهای زندگی شما" ثبت می‌کند. هدف OAT ادغام بین هویت آفلاین و آنلاین فرد است و  می‌تواند رویدادهای آفلاین مانند کنسرت‌ها و آنلاین را از طریق صدور NFT ترکیب کند.

آشنایی با توکن دستاورد بر روی زنجیره کهکشان‌ (OAT)

توکن دستاورد روی زنجیره یا گلکسی OAT یک راه حل خلاقانه برای توزیع نشان‌های مبتنی بر اعتبار به عنوان سابقه مشارکت در جوامع است. OAT یک ماژول سبک وزن NFT می‌باشد که توسط پروژه کهکشان ایجاد شده است و به کاربران امکان می‌دهد به روشی بدون گاز برش بزنند.

 

image

شبکه اعتباری زنجیره ای-آگنوستیک:

در حال حاضر، فریم‌ورک پروژه کهکشان به جمع‌آوری اعتبار از طریق هفت زنجیره مختلف می‌پردازد. این هفت زنجیره شامل اتریوم، زنجیره BNB، پلی‌کن(Polygon)، سولانا(Solana)، فنتوم(Fantom) اربیترم(Arbitrum) و آوالانچ(آAvalanche) است و منابع متعددی مانند توئیتر، دیسکورد، گیتاب را ادغام کرده است. در حال حاضر پروژه کهکشان دارای بیش از 1500 مجموعه داده اعتبارنامه است که در شبکه مدیریت شده است و بیش از 4 میلیون آدرس کیف پول در وب3 را پوشش می‌دهد.

ویژگی های منحصر به فرد پروژه کهکشان یا پروجکت گلکسی

پروژه کهکشان چند مطالعه موردی از مشارکت‌های موجود را برجسته می‌کند تا پتانسیلش را به نمایش بگذارد.

رشد DEX

پروژه کهکشان به رشد هش کمک کرد. یک صرافی غیرمتمرکز(DEX) که دارای سه هزار تا سیزده هزار کاربر فعال در هفته است، با استفاده از زیرساخت توکن غیرقابل تعویض مبتنی بر اعتبار(NFT) به رشد جریان هش کمک کرد. پروژه کهکشان برای پاداش دادن به کاربران اولیه جریان هش، یک سری NFT به نام هش بات جنسیس(Hashbot Genesis) ایجاد کرد که توسط همه کاربران جریان هش قابل ادعا بود.با تولید بیش از بیست هزار NFT، حجم معاملات ماهانه جریان هش تنها در چند ماه از زیر 20 میلیون دلار به بیش از 600 میلیون دلار رسید.

حاکمیت سفارشی 

پروژه کهکشان با زنجیرهBNB  برای تولید نشان‌های NFT کمیته و شرکت‌کنندگان MVB همکاری کرده است. برنامه MVB به DAppها و سازندگان در اکوسیستم بایننس کمک می‌کند. در حالی که کمیته متشکل از صندوق زنجیره‌ای BNB، رسانه‌ها، تأثیرگذاران و موسسات سرمایه‌گذاری درجه یک است. به لطف NFTهای مبتنی بر اعتبار پروژه کهکشان، هر یک از اعضای کمیته یک نشانNFT انحصاری دریافت کرده و بر این اساس حاکمیت سفارشی‌سازی شده است.

رشد اکوسیستم

پروژه کهکشان با سولانا (Solana) همکاری کرد تا به 27 پروتکل مختلف کمک کند که بتوانند از طریق کمپین «شرایط خوب سول (SOL) در سال 2022» به اهداف رشد بازاریابی خود برسند.در مجموع، این کمپین 33400 کاربر جدید را جذب کرد که به طور متوسط برای پنج پروتکل در سولانا ثبت‌نام کردند. این امر با استقرار NFTهای مبتنی بر اعتبار به دست آمد که که فعالیت‌های زنجیره‌ای کاربر را برای واجد شرایط بودن در کمپین بازاریابی ثبت می‌کرد.

توکنمیکس پروژه کهکشان

توکنومیک، از دو کلمه «توکن» و «اقتصاد» ساخته شده و مربوط به عناصری است که یک ارز دیجیتال خاص را برای سرمایه‌گذاران، ارزشمند و جالب می‌کند. این ارزش شامل هر چیزی(مثل عرضه توکن، نحوه صدور آن و ابزارهایی که دارد) می‌شود. توکن GAL یک توکن حاکمیتی مربوط به پروژه کهکشانDAO است. 

دارندگان این توکن توانایی کنترل میزان هزینه جمع آوری شده پلتفرم توسط پروتکل و همچنین کنترل وجوه نگهداری شده توسط خزانه‌داری انجمن پروژه کهکشان را دارند.

توسعه‌دهندگانی که از داده‌های سرپرستی شده توسط پروژه کهکشان استفاده می‌کنند باید هزینه پلتفرم را در GAL بپردازند که بیشتر بین متصدیان داده توزیع می‌شود. پس از مرحله آزمایش بتا، توسعه‌دهندگان باید برای جستجوی داده‌های اعتباری از طریق موتور کهکشان اوراکل (Galaxy Oracle) و API اعتباری کهکشان (Galaxy Credential API) هزینه بپردازند. 

متصدیان از GAL برای سیگنال دادن به مقدار مجموعه داده استفاده می‌کنند. پروژه کهکشان در وبسایتش، اطلاعاتی پیرامون ارزش توزیع معادل 200 میلیون GAL به اشتراک گذاشت.

معاملات ارز دیجیتال پروجکت گلکسی یا پروژه کهکشان (GALA)

پروژه کهکشان در 5 می 2022 در بایننس راه‌اندازی شد و معاملات با جفت‌های معاملاتی GAL/BTC، GAL/BNB، GAL/BUSD و GAL/USDT انجام شد. کاربران می‌توانند BNB، BUSD و CAKE را در استخرهای جداگانه قرار دهند تا توکن‌های GAL را در یک دوره ماهانه پرورش دهند.

 

image

پیش بینی قیمت و چشم انداز آینده پروژه کهکشان

پروژه کهکشان با یک مشکل حاد در دنیای وب 3 مقابله می‌کند که بسیاری از پروتکل‌ها و شرکت‌های بلاکچین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. رشد چشمگیر این ارز دیجیتال حتی قبل از راه‌اندازی توکنش، گواهی بر قابلیت‌های پروژه و تقاضای بازار برای راه‌حل‌های آن است.

پروجکت گلکسی قبل از راه‌اندازی توکن خود، ایجاد مشارکت با بازیگران با نفوذی مثل سولانا (Solana) و زنجیره BNB  را در اولویت قرار داد که به ذهنیت رشد بلندمدت اشاره دارد. این واقعیت که قبل از راه‌اندازی توکنش یک محصول دارد، یک ویژگی نادر در بازار امروز است. 

به دلیل جدیدبودن این رمز ارز، پیش‌بینی قیمت توکن GAL غیرممکن است. با این حال، چشم انداز آینده پروژه کهکشان روشن است و تعجبی نخواهد داشت که قیمت GAL پس از عرضه اولیه به سرعت افزایش یابد. این رمز ارز با یک جامعه عظیم از پروژه و نقشه راه دقیقی که برای آینده ترسیم شده است، حرکت می‌کند. (از جمله اوراکل‌های اعتباری و نسخه‌های V2 شبکه و ماژول‌های کاربردی آن) پروژه کهکشان به احتمال زیاد حتی بیش از سطح انتظار رشد خواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله پیرامون پروجکت گلکسی یا پروژه کهکشان که یک شبکه داده اعتباری وب3 است، مطالبی را خواندیم. این پروژه که بر اساس یک زیرساخت باز و مشارکتی ساخته شده است به توسعه‌دهندگان و پروژه‌های وب3 کمک می‌کند تا از داده‌های اعتباری دیجیتال و NFTها برای ایجاد محصولات و جوامع بهتر استفاده کنند. این رمز ارز با یک جامعه عظیم از پروژه و نقشه راه دقیقی که برای آینده ترسیم شده است، حرکت می‌کند و به احتمال زیاد حتی بیش از سطح انتظار رشد خواهد کرد!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.