whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بالاترین حد Grayscale Bitcoin Trust در سال 2023 در پرونده BlackRock ETF

1402/03/29 ساعت 02:31


 Grayscale Bitcoin Trust به بالاترین حد خود در سال 2023 در پرونده BlackRock ETF نزدیک می شود زیرا خریداران افزایش می یابند.

تمایل به خرید نهادی در GBTC با این توقع همراه است که بلک راک اولین ETF بیت‌کوین ایالات متحده را تضمین نماید. به نظر می‌رسد که برنامه‌های بلک‌راک باعث افزایش سرمایه‌گذاری سازمانی "OG" در BTC شده است.

داده‌های منبع نظارتی CoinGlass نشان می‌دهد که در 17 ژوئن، Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) تقریباً به بالاترین حد خود در سال 2023 رسیده است.

GBTC به "حق بیمه" زیر 37٪- رسید.

با انتشار اخباری مبنی بر اینکه بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان بلک راک، برای راه‌اندازی یک صندوق قابل‌معامله در بورس قیمت بیت‌کوین (ETF) اقدام کرده است، احساسات بازار بیت‌کوین در اواخر هفته گذشته بهبودی اندکی را نشان داد.

برخی می‌گویند درحالی‌که هنوز در ایالات متحده مجاز نیست، یک ETF نقطه‌ای از یک نهاد قدرتمند مانند BlackRock باید شانس بیشتری برای شکستن بن‌بست قانونی داشته باشد.

بااین‌حال، در این میان، نشانه‌های خوش‌بینی فراتر از احساسات در حال ظهور است، زیرا GBTC طولانی‌مدت با تخفیف عمده نسبت به نقطه BTC که در راه صعود است، معامله می‌گردد.

باتوجه‌به CoinGlass، این تخفیف یا "حق بیمه" منفی که برای مشخص‌کردن قیمت سهام GBTC استفاده می‌شود، در حال حاضر 36.6- است.

درحالی‌که هنوز GBTC تخفیف زیادی دارد، بنابراین تقریباً از هر زمان دیگری در سال جاری نزدیک به صفر معامله می‌شود. به‌عنوان‌مثال در 13 ژوئن، تخفیف نزدیک به 44%- بود.

نمودار حق بیمه GBTC در مقابل دارایی و دارایی در مقابل نمودار BTC/USD منبع: CoinGlass

آدام کوکران، شریک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Cinneamhain Ventures، در بخشی از تفسیر توییتر آخر هفته نوشت: اگر ETF بلک راک تأیید شود، برنده واقعی اینجا GBTC دلار خواهد بود؛ زیرا بلک راک مسیر تبدیل را نشان می‌دهد و 40% تخفیف GBTC در کنار رشد صنعت حل خواهد شد.

کوکران گفت که او فکر می‌کند پیشنهاد BlackRock "" شانس خوبی برای دریافت تأییدیه نظارتی ایالات متحده دارد. ساختار بسیار متفاوتی نسبت به دیگر تلاش‌های غول‌پیکری که شکست نمی‌خورد. اعتماد قابل بازخرید 30 عمل با بازخریدها (برخلاف GBTC) + تشکیل پرونده تغییر قانون پیشنهادی. او افزود: آنها برای بازی آمدند.

 ARK هنوز به آخرین خریداران ملحق نشده است.

حرکت بلک راک در حال حاضر با بحث و جدل همراه است، زیرا مفسران بازار در مورد اینکه آیا در واقع یک ETF است یا نه بحث می‌کنند. برخی استدلال می‌کنند که این اعتماد به‌سادگی مشابه GBTC خواهد بود، درحالی‌که دیگران از جمله کوکران، دیدگاه متفاوت‌تری را اتخاذ می‌کنند.

در بحث ETF مقابل اعتماد، بسیاری از ETFها دارای ساختارهای alt هستند. این یک ETF به‌عنوان یک اعتماد، قابل بازخرید است نه مانند GBTC.

مؤلفه Trust اساساً همان چیزی است که به آنها اجازه می‌دهد سهام‌هایی را فهرست کنند که X مقدار BTC را نشان می‌دهد؛ زیرا واحدهای پردازش بیت‌کوین را مستقیماً در یک اتاق تهاتر پردازش نمی‌کند.

آدام کوکران (adamscochran.eth) (@adamscochran) 16 ژوئن 2023

کوری کلیپستن، مدیرعامل شرکت خدمات مالی بیت‌کوین سوان، به طور خلاصه گفت: اشکال ندارد که آن را بچه‌های ETF بنامیم.

قانون اوراق بهادار سال 1933 آرشیو تحت برگه S-1، نه برگه N-1A (مانند 99٪ از ETFهای سهام) در مبادله معامله می‌شود و برای ناشر قابل بازخرید است. راهی بهتر از GBTC اکنون منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا SEC ETF بیت‌کوین نقطه‌ای بلک راک را تأییدی کند یا خیر.

در نتیجه، علاقه سرمایه‌گذاران به GBTC در حال افزایش است. در میان خریداران مشتاق صندوق تأمینی North Rock Digital مشاهده می‌شود. پس از بلک راک اعلام کرد: ما در چند هفته گذشته به طور مداوم تعداد بیشتری از تراست‌های مقیاس خاکستری را جمع‌آوری کرده‌ایم.

ظاهرا RR در سطوح فعلی به‌شدت گمراه شده است. 50% صعودی در صورت پیروزی Greyscale که ما انتظار داریم و حداقل نزولی در صورت باخت. این پرونده می‌تواند کاتالیزوری باشد برای اینکه آنها را به سطوح منطقی‌تر نزدیک کنیم.

در همین حال، ARK Invest یکی از دارندگان اصلی که هنوز در معرض دید قرار نگرفته است همچنان حدود 5.37 میلیون سهام GBTC را در اختیار دارد.

داده‌های Cathie’s ARK: یک وب‌سایت ردیابی اختصاصی برای کتی وود، مدیرعامل ARK Invest تأیید می‌کند که این دارایی‌ها به‌تدریج تا سال 2023 کاهش می‌یابند.

در پرشین الیت می‌توانید بدون وقفه با موفقیت ترید کنید. در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی یا داخلی کلی سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید. انواع سیگنال فارکس یا سیگنال فیوچرز و اسپات شما را یاری می‌دهند تا در زمانی کوتاه به سودی بالا دست یابید. اگر نیازی به احراز هویت بایننس یا هر صرافی بین‌المللی دیگری دارید، ترید نکنید و از پرشین الیت کمک بگیرید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.