whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش سایت coin metrics

1401/10/24 ساعت 02:54


Coin Metrics بازار دارایی های رمزنگاری و داده های شبکه را ارائه می دهد. داده‌های آن به مشتریان و عموم مردم این امکان را می‌دهد تا شبکه‌های رمزنگاری باز را بهتر درک کنند، ارزش‌گذاری کنند، استفاده کنند و مدیریت کنند. Coin Metrics در سال 2017 تاسیس شد و در کمبریج، ماساچوست مستقر است. کوین متریکس ابزاری است که مسیر و حرکت بازار را برای شما تعیین میکند. 

معامله در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به یک نقشه درست و استراتژی مشخص دارد این موضوع نه فقط برای بازارهای دیجیتال بلکه هر بازاری که در آن قصد معامله دارید نیاز دارد که با دانش و نقشه ای مناسب در آن عمل کنید. شما فقط در شرایطی میتوانید به سود برسید و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید که دارای نقشه و استراتژی مناسب باشید. ابزاری مانند کوین متریکس به شما کمک میکنند که بتوانید حرکت بازارهای کریپتو و نوسان قیمت ارز دیجیتال راتجزیه و تحلیل کنید و با تحلیلی کامل به فعالیت در این بازار بپردازید. اگر بدون اطلاعات و تحلیل های دقیق وارد بازار ارزدیجیتال شوید مطمئناً به سود مورد نظر خود نخواهید رسید و ممکن است ضرر فراوانی نیز متحمل شوید. 

اگر شما هم به تازگی به بازار ارز دیجیتال علاقمند شده اید یا قصد دارید در این بازار فعالیت کنید بهتر است که این کار را با دانش کامل و با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها انجام دهید.

در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی جامع و آموزش سایت coin metrics  بپردازیم. برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال شما میتوانید به کانال تلگرامی پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

سایت coinmetrics چیست؟

Coin Metrics یک ارائه دهنده پیشرو در بازار دارایی های رمزنگاری و داده های شبکه است. کوین متریکس داده ها و تجزیه و تحلیل های شفاف و قابل اجرا را به سهامداران صنعت از جمله شرکت های مالی، صندوق ها، رسانه ها، مراکز تحقیقاتی و ارائه دهندگان داده برنامه ارائه می دهد. داده‌های Coin Metrics به مشتریان و عموم مردم این امکان را می‌دهد تا شبکه‌های رمزنگاری باز را بهتر درک کنند، ارزش‌گذاری کنند، استفاده کنند و در نهایت مدیریت کنند.

ویژگی های coin metrics 

coin-metrics-site-training

کیفیت بالا

معیارهای کوین متریکس دقیق و استاندارد هستند و روش های آن شفاف است، این سایت  از تعاریف واضح با نامگذاری بصری استفاده می کند.

همه جانبه

معیارهای coin metrics برای وسعت (تعداد دارایی ها) و عمق (تعداد معیارها) طراحی شده اند.

مناسب برای هدف

کوین متریکس برای مقایسه و عملی بودن، با در نظر گرفتن اهداف استفاده نهایی تلاش می کند.

در دسترس 

از طریق REST یا websocket API یا فایل‌های داده CSV تاریخی مسطح قابل دسترسی است و همچنین ادغام های سفارشی نیز امکان پذیر است.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال های ارز دیجیتال شما میتوانید به کانال تلگرامی پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

آموزش سایت کوین متریکس 

برای کار با وب سایت کوین متریک در ارتباط با داده هایی که در اختیار شما قرار دارد کافی است که در ابتدای شروع استفاده از این سایت روی دکمه USE OUR DATA  کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه ی USE OUR DATA  صفحه ای برای شما باز میشود که در قسمت بالایی این سایت دارایی هایی که کاربر نیاز دارد به صورت پیش فرض نمایش داده میشود و با کلیک بر هرگزینه شما با چارت قیمتی آن رو به رو خواهید شد. برای اینکه نمودار دقیق تری در اختیار داشته باشید شما میتوانید نمودار ارز را در حالت لگاریتمی قرار دهید.

در بخش دیگر این سایت مارکت کپ قرار دارد که میزان سرمایه در گردش و ارزش یک ارز دیجیتال را نمایش میدهد. با استفاده از بخش مارکت  کپ شما میتوانید نمودارهای ارز دیجیتال خود را بر اساس مارکت کپ مربوط به آن ارز بررسی کنید و آن را ارزیابی کنید.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال ما نسبت به استفاده از اندیکاتور VIP و سیگنال ارز دیجیتال اقدام کنید.

ویژگی های coin metrics 

کوین متریکس به شما امکان بررسی فاکتورهای مختلف را میدهد!

متریکس با ارزیابی معیارهای مختلف از جمله میزان نوسانات بازار، ارزش بازار و تسلط بر بازار ... بهترین روش برای بررسی عملکرد ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار میدهد. این معیارها سبب می شود که اطلاعات کاملی در اختیار شما قرا گیرد و سبب میشود راحت تر روند یک کوین را بررسی کنید.

هنگام استفاده از  CoinMetrics شما می‌توانید به ابزارهایی همچون  موارد زیر، دسترسی داشته باشید:

  • معیارهایی همچون عرضه شناور و آزاد و سقف به دست آمده
  • معیارهای مرتبط با اقتصاد کلان و عرضه و تقاضا و ماینرها 
  • معیارهای بررسی پلتفرم ها و استخراج ارزهای دیجیتال و استخر های مبادله

شما میتوانید به کمک پرشین الیت جدید ترین اندیکاتور  Vip را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. همچنین اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند.

چگونه از اطلاعات در coin metrics  خروجی بگیریم؟

پس از اینکه همه ی فاکتورهای مورد نیاز خود را به نمودار اضافه کردید شما میتوانید چارت موردنظر خود را در فایل های CSV, EXCEL, PNG دانلود کنید حتی شما میتوانید نمودار موردنظر خود را از طریق دستگاهی که در اختیار دارید یا فضای ذحیره سازی ابری مجدد مشاهده کنید.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس میتوانید به کانال تلگرامی پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

اشتراک پولی  Coin metrics

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید کوین متریکس برنامه ای حرفه ای است که به شما کمک میکند بتوانید با اطلاعاتی جامع تر نمودارها را تجزیه و تحلیل کنید.در واقع این سایت گزینه ی API را فعال میکند که شما میتوانید با استفاده از خرید اشتراک، به تمامی دسترسی های و ویژگی های حرفه ای و ابزارها دسترسی داشته باشید. در واقع تعدادی از امکانات این پلتفرم با استفاده از خرید اشتراک برای شما فعال خواهد شد. 

اگرچه اشتراک پولی امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار میدهد اما استفاده ی رایگان نیز از این سایت امکان پذیر است و بخش رایگان سایت کوین متریکس هم امکانات فراوانی را دارد.

معایب سایت کوین متریکس

اگرچه که این سایت از امکانات ویژه و فوق العاده ای برخوردار است اما هر سایت و پلتفرمی دارای اشکالاتی است از جمله معایب این سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شما نمیتوانید نمودار مورد نظر را ویرایش کنید.
  2. یکی از نکات منفی این سایت این است که در این سایت معیار های مربوط به سوشال دامیننس و سوشال ترند وجود ندارد.

شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدید ترین اخبار مرتبط با ارز دیجیتال مطلع شوید و همچنین با عضویت وی آی پی درتلگرام پرشین الیت از بهترین اندیکاتور های VIP نیز استفاده کنید.

مزایای سایت coin metrics

استفاده از سایت کوین متریکس همانطور که خواندید بسیار ساده است و وجود ابزارها و فاکتورهای مختلف برای تحلیل تمودارها سبب شده است این سایت یکی از محبوب ترین سایت ها برای تحلیل کوین ها و ارز دیجیتال باشد.

جمع بندی  

Coinmetrics یک پروژه نرم افزاری رایگان و منبع باز است که داده ها را از طریق پورتال وب سایت راحت ما ارائه می دهد. به طور کلی تر، برنامه کوین متریکس این است که سرمایه گذاران جدی را با ابزارهایی برای ارزیابی دارایی های رمزنگاری شده به شیوه ای دقیق و دقیق تجهیز کند. معیارهای اساسی ارزش گذاری را می توان از مجموعه داده های موجود امروز استخراج کرد و مقایسه گروه همتا، دارایی های کم ارزش را مورد توجه قرار می دهد. بازارهای کارآمد به معنای تخصیص کارآمد سرمایه است و این هدفی است که کوین متریکس آن را دنبال میکند. Coinmetrics امیدوار است که معیارها و تجزیه و تحلیل بتواند به کاربران در درک این بازارها کمک کند. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال و جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و حتی خرید تتر از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.