whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

1401/08/04 ساعت 17:00


سیگنال های فارکس نکات معاملاتی را ارائه می دهند که زیر مجموعه ی تحلیلگران با تجربه یا سیستم های خودکار، مانند نرم افزار هوش مصنوعی، می باشند. اگر به دنبال یافتن بهترین سیگنال های فارکس هستید، به طور کلی می توانید بین استفاده از عوامل کلیدی مانند هزینه، استراتژی، نتایج و فرکانس تمایز قائل شوید. ارائه دهنده سیگنال فارکس همانطور که نوسانات بازارها را تحت تاثیر قرار می دهد، معامله گران جاه طلب بیشتری وارد بازار می شوند تا شانس خود را برای برنده شدن از طریق معاملات فارکس امتحان کنند. با این حال، از آن جایی که بیشتر آن ها زمان لازم را برای مطالعه یا تجزیه و تحلیل بازارها ندارند، برای راهنمایی به خدمات یا متخصصان مراجعه می کنند. این راهنمایی در قالب سیگنال های فارکس یا هشدارهای معاملاتی ارائه می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال های فارکس و بررسی بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس رایگان، بهترین و کم هزینه ترین، ادامه مطلب را بخوانید. ما اطلاعاتی را در مورد بیش از 20 ارائه دهنده از سراسر جهان جمع آوری کرده ایم تا شفافیت هر چه بیشتر برای شما فراهم شود.

سیگنال های فارکس چیست؟

سیگنال فارکس طبق تعریف یک ایده یا پیشنهاد معاملاتی برای انجام معامله بر روی یک جفت ارز مشخص یا ابزار مالی است، که معمولاً قیمت آن در زمان های خاص تغییر می کند. سیگنال فارکس معاملاتی یا توسط یک معامله گر با تجربه، تحلیل گر مالی و یا یک ربات فارکس تولید می شود. سپس سیگنال توسط یک ارائه دهنده سیگنال یا سرویس مشخص توزیع می شود. این سیگنال ها می توانند به شما در تعیین موارد زیر کمک کنند:

  • کدام جفت فارکس معامله شود؟
  • برای خرید یا فروش یک جفت
  • زمانی برای ورود به بازار
  • انتظار دارید چقدر سود داشته باشد؟
  • چقدر پول از دست خواهد رفت؟

معامله گران و سرمایه گذارانی که دارای تجربه ی بالایی در تحلیل تکنیکال هستند، در بیشتر مواقع از تعدادی ارائه دهنده سیگنال فارکس هنگام معامله استفاده می کنند. تجارت سیگنال فارکس می تواند یک استراتژی  معاملاتی را نجات دهد زیرا خطر ایجاد فرضیات اشتباه را کم می کند.

بیشتر معامله گران فنی و سیستم های معاملاتی خودکار از سیگنال های معاملاتی که بر پایه ی تحلیل تکنیکال است، استفاده می کنند. که به آن ها این فرصت را می دهد تا بر اساس داده های تاریخی و عملکرد قیمت، تعیین کنند که چه زمانی یک موقعیت را باز کنند یا ببندند.

استفاده از سیگنال های فارکس در معاملات خود می تواند سود شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد، چه از سیگنال های خود استفاده کنید و چه به یک ارائه دهنده سیگنال فارکس با سابقه و اثبات شده تکیه کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته و عملکرد آینده، سود تضمین شده را تضمین نمی کند.

چگونه بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس را پیدا کنیم؟

همیشه یافتن یک ارائه دهنده سیگنال فارکس خوب می تواند مشکل باشد، مخصوصا با بیشتر شدن کلاهبرداری سیگنال های فارکس در سراسر جهان برای افراد سخت تر شده است. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام انتخاب ارائه دهنده سیگنال فارکس باید در نظر داشته باشید:

  • بررسی مناسب را انجام دهید، تجربه ارائه دهنده را دست کم نگیرید و میزان موفقیت سیگنال های آن ها را در چند ماه گذشته بررسی کنید.
  • آیا ارائه دهنده توسط موسسات تایید شده است یا نه؟ معمولاً کارگزارانی که توسط مؤسسات و خدمات رده بالا تنظیم می شوند و توسط اشخاص ثالث حسابرسی می شوند سیگنال های دقیق تری ارائه می دهند.
  • تبلیغات شفاهی و اجتماعی، در نظر داشته باشید معامله گران دیگر در مورد ارائه دهنده خدمات چه می گویند.
  • برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید، قبل از تعهد به اشتراک یا سرمایه گذاری زیاد، این سرویس را امتحان کنید. یعنی دوره آموزشی را امتحان کنید زیرا تجربه ی بیشتری کسب می کنید.

بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس در سراسر دنیا، سال 2022

  • Learn2Trade – بهترین خدمات سیگنال با نرخ برد ۸۲٪ 
  • CryptoSignals.org– بهترین سیگنال ارزهای دیجیتال
  • 1000pipbuilder– بهترین برای رضایت تاجر فنی
  • DDMmarkets– بیش از ۷ سال تجارت شفاف
  • FXPremiere– بهترین برای مبتدیان
  • Forexsignals– بیش از 83000 کاربر فعال
  • Etoro- بزرگترین بستر تجارت اجتماعی و کپی در جهان

Learn2Trade– بهترین ارائه دهنده سیگنال با نرخ برد 82٪

Learn2Trade یک ارائه دهنده سیگنال فارکس است که سیگنال ها را از طریق کانال تلگرام اختصاصی ارائه می دهد. این سرویس تمام بازارهای مالی اصلی را با 3 تا 5 سیگنال تایید شده در روز پوشش می دهد. این سرویس ادعا می کند که همه چیز را فراهم ساخته تا معامله گران میانگین کسب کنند.

Learn2Trade یک پلت فرم سرمایه گذاری در فارکس، کریپتوها و CFD ها( قرارداد های مابه التفاوت و یا contract  for difference) است که از تعداد زیادی از راهنماهای آموزشی را در مورد تجارت ارائه می دهد. ماموریت آن ارائه دادن معامله گران و سرمایه گذاران به ملزومات مورد نیاز برای تبدیل شدن به معامله گران موفق و سودآور است.

یکی از خدمات اصلی آن ها خدمات سیگنال فارکس است که از طریق کانال تلگرام آن ها ارائه می شود و توسط تیم معامله گران متخصص آن ها در بریتانیا تهیه شده است. سیگنال ها ترکیبی از تجربه معاملاتی، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای نظارت و اسکن بازارها به صورت روزانه و بدون استراحت هستند.

مشترکین این سرویس دقیقاً در لحظه ای که الگوریتم فرصت عالی را برای کسب سود نشان می دهد، از پیشنهادات تجاری لذت می برند. این سرویس تمام جفت های اصلی و فرعی فارکس و همچنین مجموعه ای از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل را پوشش می دهد. پخش سیگنال ها از طریق یک کانال اختصاصی تلگرام به موقع و در حال حرکت انجام می شود که امروزه بیش از 10000 کاربر فعال دارد.

هر سیگنال معاملاتی حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز برای انجام معامله است.

Alvexo چیست؟

طبق تحقیقات ما، Alvexo یک کارگزار مستقر در سیشل است که ارائه های تجاری موفق بسیاری دارد که آن را متمایز می کند.
Learn2Trade با همکاری Alvexo دو گزینه اشتراک، یک طرح رایگان و یک طرح ممتاز را ارائه می دهد. طرح رایگان برای افرادی است که می خواهند این سرویس را آزمایش کنند.  مشترکین طرح رایگان می توانند از 3 سیگنال در هفته استفاده کنند.

آیا Learn2Trade قانونی است؟ Learn2Trade یک سرویس ایمن و تایید شده است. Learn2Trade سیگنال فارکس محبوب است که توسط تعدادی از کارگزاران فارکس شناخته شده و بسیار تحت نظارت و تایید شده است.

CryptoSignals.org– بهترین سیگنال‌ ارزهای دیجیتال

CryptoSignals.org یک سرویس سیگنال مخصوص ارزهای دیجیتال است که توسط تیم تحلیلگر مخصوص Learn2Trade ارائه شده است. که توسط تیمی از معامله گران بسیار آموزش دیده تشکیل شده است که از سال 2014 در بازار ارزهای دیجیتال معامله می کنند. آن ها تصمیم گرفتند یک انجمن در تلگرام تشکیل دهند تا دیگران بتوانند از سیگنال های دقیق ارزهای دیجیتال ما بیاموزند.

تیم معامله گران داخلی در CryptoSignals.org به طور شبانه روز بازارهای ارزهای دیجیتال را دنبال می کنند تا شما مجبور نباشید این کار را انجام دهید. از طریق ترکیبی از تحلیل تکنیکی عمیق، الگوریتمهای هوش مصنوعی و تحقیقات بنیادی تیم CryptoSignals.org همیشه به دنبال فرصت های معاملاتی برای اعضا و پیروان خود است.

مانند Learn2Trade، این ارائه دهنده یک گروه تلگرام VIP ( مخصوص) در حال رشد برای توزیع سیگنال های رمزنگاری خود دارد. همه سیگنال ها در زمان واقعی ارسال می شوند و تعداد زیادی از بازارهای ارزهای دیجیتال را پوشش می دهند. به عنوان مثال، برخی از سیگنال ها بر پایه ی جفت های کریپتو، فیات مانند BTCUSD (بیت کوین، دلار آمریکا) و ETHEUR (اتریوم، یورو) هستند، در حالی که برخی دیگر جفت های کراس کریپتو مانند پولکادوت، کاردانو و بایننس کوین را هدف قرار می دهند.

در مورد قیمت گذاری، CryptoSignals.org نیز مانند Learn2Trade ماهانه 35 پوند دریافت می کند، با این حال در اولین ثبت نام 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. این روش برای اطمینان از این است که می توانید قبل از تصمیم به انجام سرویس، سرویس را آزمایش کنید. علاوه بر این، ارائه دهنده سیگنال های رمزنگاری رایگان را در طول هفته برای کسانی که می خواهند قبل از انجام تعهدات مالی آزمایش کنند، ارائه می کند.

در مجموع، آن ها هفته ای 3 سیگنال VIP در گروه تلگرام رایگان خود ارسال می کنند. هر سیگنال همراه با یک تجزیه و تحلیل فنی کامل در مورد اینکه چرا آن ها معامله را انجام می دهند و چگونه آن را از طریق کارگزار مورد نظر خود انجام دهید ارائه می شود.

بهترین برای رضایت تاجر فنی/ 1000pipbuilder

1000pipbuilder یک ارائه دهنده سیگنال فارکس ممتاز است که توسط باب جیمز، یک معامله گر ماهر فارکس که در چندین موسسه مالی در سراسر لندن کار می کرد، تاسیس و اداره می شود. باب بیش از 10 سال تجربه تجارت دارد و در تحلیل بنیادی و تکنیکال مهارت دارد، که به او کمک می کند فرصت هایی را که دیگران نمی توانند شناسایی کنند را انجام دهد. 1000pipbuilder در لندن مستقر است، بنابراین سیگنال های ارائه شده در جلسات آسیایی، ایالات متحده و اروپا متمرکز هستند. این سرویس سیگنال ها را ارائه می کند و چندین ابزار مالی، از عمده ها تا کالاها و شاخص ها را پوشش می دهد. مشترکین این سرویس می توانند سیگنال های خود را از طریق ایمیل، پیامک یا کانال تلگرام که سیگنال ها در آن ارسال می شود، دریافت کنند. قیمت ها قابل تغییر هستند و هر کسی می تواند با حداقل 97 دلار در ماه به این سرویس بپیوندد. 1000 pip Builder یکی از بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس است. که سابقه طولانی در ارائه سیگنال های فارکس با کیفیت بالا دارند و در چالش برانگیزترین شرایط بازار عملکرد قابل اعتمادی داشته اند.

1000pip Builder به عنوان یک ارائه دهنده سیگنال فارکس، طی سال ها دنبال کنندگان بسیار وفاداری ایجاد کرده است و توسط اعضای خود به شدت تبلیغ می شود. رتبه بندی 5 ستاره ای از کارشناسان و اعضا کسب کرده است، فقط رتبه بندی TrustPilot آن ها را بررسی کنید تا ببینید این سرویس در مقایسه با سایر ارائه دهندگان سیگنال فارکس چقدر دارای رتبه بالایی است.

آیا 1000pipbuilder ایمن است؟

این سرویس با مشتریان خود کاملاً واضح است و این نشان دهنده ی ایمن بودن آن است. ویژگی اصلی 1000pip Builder این است که معامله گران می توانند عملکرد خود را با داده های تاریخی تایید شده ثابت اثبات کنند.

تعداد بسیار کمی از خدمات سیگنال فارکس می توانند این را ارائه دهند، اما سازنده 1000 پیپ آنقدر به سیگنال های خود اطمینان داده است که MyFXBook سیگنال های FX خود را ردیابی می کند. این تأیید یعنی این که سیگنال‌های دریافتی از طرف شما قابلیت اطمینان را دارد و شما می‌توانید کاملا به این سیگنال‌ها اعتماد کنید.

علاوه بر عملکرد بالای سیگنال ها، اعضای آن بیشتر تحت تاثیر پشتیبانی یک به یک که از باب دریافت می کنند، قرار می گیرند.  باب به جای ارائه راهنماهای آموزشی تصادفی (مانند سایر ارائه دهندگان فارکس)، عقیده دارد که بهترین راه برای بهره بردن از سیگنال های فارکس و افزایش دادن آن به عنوان یک معامله گر، تماس مستقیم با یک معامله گر حرفه ای است تا از تجربیات آن استفاده شود.

تنها با تجارت در کنار یک معامله گر و مربی حرفه ای فارکس، شانس موفقیت در فارکس را دارید. این پشتیبانی اضافی است که اعضا را قادر می سازد نه تنها از سیگنال ها بهره مند شوند بلکه تجارت خود را نیز به میزان چشمگیری بهبود بخشند.

وقتی عضو شدید چه انتظاری دارید؟

سیگنال های ارائه شده توسط 1000pipBuilder واضح و قابل درک هستند. هر سیگنال با قیمت ورودی، توقف ضرر و افزایش سود همراه است. یک بسته خوش آمد گویی نیز برای همه اعضای جدید ارسال می شود که نحوه عملکرد سرویس را هنگام ثبت نام توضیح می دهد.

DD Markets کیست؟

DDMarkets که در سال 2014 تاسیس شد، سیگنال های شفاف را در چندین بازار ارائه می کند. تمرکز اصلی بر بازار ارز خارجی (فارکس) است. استراتژی معاملاتی برای سیگنال ها ارائه می شود و اطمینان حاصل می کند که همه اعضا متوجه می شوند چرا تجارت آغاز شده است.

DDM markets تعداد معاملات باز را برای محدود کردن کاهش احتمالی، که برای هر معامله ارائه می شود، کنترل می کند. DDMarkets معاملاتی را که دارای ایستادگی های بسیار بزرگ مانند 400 پیپ هستند، رد می کند زیرا ممکن است بازیابی از چنین ضررهایی کمی طول بکشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، تیم DDMarkets میزان قرار گرفتن در معرض ارز و زیان احتمالی کل ناشی از معاملات باز را نیز کنترل می کند. اندازه کل استاپ ها برای همه معاملات باز کمتر از 500 پیپ نگه داشته می شود. این در تلاش برای جلوگیری از خارج شدن زیان هایی از کنترل انجام می شود. مانند سایر ارائه دهندگان سیگنال، سود و زیان نیز وجود دارد.

سیگنال های تجاری از طریق ایمیل ارسال می شوند، بیشتر معاملات در کنار بسته شدن روزانه آغاز می شوند، اما معاملات نیز معمولا در طول جلسات اروپا و ایالات متحده ارسال می شوند. همچنین به روزرسانی های روزانه در مورد معاملات آزاد را در بازار دریافت خواهید کرد.

همه ماژورها و صلیب ها نظارت می شوند، صلیب های مینور و عجیب و غریب بسیار نادر هستند. یک بخش اختصاصی در وب سایت وجود دارد که اعضا می توانند معاملات باز فعلی را ببینند.  DDMarkets همچنین از طریق ایمیل در دسترس است که اگر هر معامله گر نیاز به توضیحاتی در مورد معاملات باز داشته باشد به آن مراجعه کند.

حتی اگر در تجارت تازه وارد هستید، در صورت امکان یاد بگیرید که چگونه بازار را تجزیه و تحلیل کنید و درک بهتری از تصمیم گیری که در آن انجام می دهید به دست آورید. بیشتر سیگنال ها بر اساس بازه های زمانی طولانی تر مانند نمودار روزانه هستند. برخلاف سیگنال های روزانه، قیمت ورودی چندان قابل توجه نیست.

بهترین برای مبتدیان FX Premiere

سیگنال های فارکس Fx Premiere FX Trading Signals در سال 2010 شروع به کار کردند و بیش از 12 سال تجربه در بازار دارند. FXPremiere به عنوان یک شرکت وابسته آنلاین معمولی در عرصه سیگنال های فارکس در نظر گرفته می شود.

FxPremiere به هیچ وجه توسط تیمی از تحلیلگران مالی اداره نمی شود. تنها یک منبع میانی به بیش از 50 منبع سیگنال فارکس آنلاین است، آن ها از بسته هایی که از 37 دلار در ماه شروع می شود برای اعضای خوب خود ارسال می کنند.  FxPremiere تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد و از تلاش شما صرفه جویی می کند.

آن ها بسیار علاقه دارند به معامله گران خود اطلاع دهند که بر اساس تقاضا و عرضه، تحلیلگران حرفه ای تر و با تجربه تر تجارت FX را جذب می کنند. همیشه متعهد هستند که ابتدا منافع معامله گران خود را در نظر بگیرند. مشترکین در صورت خرید بسته سیگنال فارکس ارائه شده توسط ارائه دهندگان سیگنال fx با رتبه برتر مانند Fx Premiere Group ناامید نخواهند شد.

آیا سرویس سیگنال فارکس Fx Premiere رایگان است؟

اگرچه درست است که FxPremiere یک سرویس برتر نیز ارائه می دهد، اما آن ها تعدادی سیگنال رایگان را برای کسانی که هنوز از کانال تلگرام سیگنال های FX رایگان مشترک نشده اند، ارائه می کنند.
با در نظر گرفتن این موضوع، آن ها به اعضای رایگان اجازه می دهند تا حداکثر 2 سیگنال در روز را کاملا رایگان دریافت کنند. شما می توانید سیگنال های ما را از گروه تلگرام FxPremiere دریافت کنید و البته – قبل از تعهد، آن ها را خودتان امتحان کنید.

اگر تصمیم بگیرید که می خواهید به طرح پریمیوم ارتقا دهید، به کانال تلگرام VIP اعضای کامل ما دسترسی خواهید داشت. به این معنی است که شما تا 15 سیگنال در روز دریافت خواهید کرد.

ForexSignals بیش از 83000 کاربر فعال 

Forexsignals یک انجمن آنلاین معتبر از معامله گران با بیش از 83000 کاربر در سراسر جهان است. این انجمن توسط کارشناسان پیشرفته با تجربه تجارت جمعی بیش از 50 سال اداره می شود. این سرویس دارای یک اتاق معاملاتی پیشرفته است که معامله گران می توانند در آن تعامل داشته باشند و استراتژی های خود را آزمایش کنند. برای دسترسی به سیگنال ها، باید یک طرح اشتراک مناسب را انتخاب کنید.

ForexSignals در سال 2012 توسط تاجر مشتاق نیک مک دونالد، که در آن زمان یک معامله گر نسبتا جدید در صنعت فارکس بود، تاسیس شد. با توجه به کمبود منابع حمایتی مبتنی بر جامعه در صنعت، او تصمیم گرفت تا اقدامی انجام دهد و موقعیتی برای معامله گران دیگر ایجاد کند تا ایده هایشان را اشتراک‌گذاری کنند و بدین طریق به همدیگر یاری برسانند.

ForexSignals اطلاعات بیشتری برای ارائه به مشترکین خود دارد. در حین استفاده از این سرویس، به صدها ویدیو و کارگاه آموزشی دسترسی پیدا می کنید که به شما کمک می کند با طرز فکر یک معامله گر آشنا شوید و اگر می خواهید حتی بیشتر درباره تجارت بیاموزید، جلسات خصوصی شخصی با مربیان در دسترس شما گذاشته است.

Etoro، بزرگترین بستر تجارت اجتماعی و کپی در جهان

همانطور که Etoro پیشنهاد می کند، آن ها تجارت را با اجازه دادن به مشتریان خود برای تعامل و کپی کردن یکدیگر از طریق پلتفرم تجارت نسخه پیشرفته خود ساده کرده اند. همانطور که آخرین کمپین آن ها نشان می دهد مانند اریک تجارت کنید. Etoro یکی از محبوب ترین ویژگی های Copy Trader را ارائه می کند که به شما امکان می دهد تا کارهایی را که معامله گران واقعی انجام می دهند را در زمان واقعی مشاهده کنید و معاملات آن ها را به صورت خودکار کپی کنید و از آن تجربه کسب کنید. یک ابزار مفید برای مبتدیان و معامله گران با تجربه.

یکی از ویژگی های نوآورانه Copy Trader Copy Portfolios است، که Etoro معامله گران را در یک صندوق واحد جمع آوری می کند که می توانید آن را کپی یا بازتاب دهید. Copy Portfolios به پر کردن شکاف برای سرمایه گذارانی که می خواهند از Etoro به صورت غیرفعال استفاده کنند، کمک می کند، زیرا آن ها می توانند یک سبد کاملاً بر اساس یک یا چند Copy Portfolios، از عمودی ها و فلسفه های تجاری گوناگون ایجاد کنند. از سوی دیگر، معامله گران نیز می توانند از Copy Portfolios برای تنوع بخشیدن به معاملات خود استفاده کنند و این امر به طور قوی برای همه مشتریان Etoro مفید است.

همه معامله گران در Etoro به صورت دستی معامله می کنند. سیستم های معاملاتی کاملاً خودکار، مانند مواردی که در متاتریدر پشتیبانی می شوند، در Etoro مجاز نیستند. بنابراین، وقتی معامله گر دیگری را در Etoro کپی می کنید یا الگو قرار می دهید، می توانید مطمئن باشید که آن ها هر معامله را به صورت دستی انجام می دهند. برای دانستن بسیاری از پلتفرم های تجارت اجتماعی دیگر که عملکرد معامله گران را جمع می کنند، معمولاً به تجارت اختیاری (دستی) و همچنین استراتژی های خودکار اجازه می دهند، مفید است، در حالی که شبکه Etoro فقط تشکیل شده است از معامله گران واقعی است که معاملات دستی را انجام می دهند.

در نهایت یک معامله گر فارکس باید به طور مداوم بینش های بازار ارز را برای تغییرات قیمت مشاهده کند، و جدای از اعمال یک استراتژی معاملاتی بسیار بهتر برای شروع معامله، آن ها باید همیشه به دنبال سیگنال های بازار قابل دوام باشند. معمولاً مستلزم دو نوع تحلیل فنی و بنیادی است. اما نظارت مداوم بر بازارهای ارز غیرممکن است، و اینجاست که سیگنال های فارکس در تصویر ظاهر می شوند.

کلام آخر

در این مقاله با ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال و فارکس آشنا شدید. یکی از خدمات پرشین الیت عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال است که بیش از هفتاد کانال حرفه‌ای ارز دیجیتال را رصد کرده و به شما سیگنال‌های روزانه ارائه می‌دهد. با دریافت و سرمایه‌گذاری در هر سیگنال معرفی شده می‌توانید در زمانی کم به سود بالا برسید. ولی فراموش نکنید قبل از خرید عضویت با دیدن ویدیوهای اموزشی، چگونگی استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را به خوبی یاد بگیرید. در انتها برای شما موفقیت و سودآوری بالا را آرزو می‌کنیم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.