whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Kara

1401/03/02 ساعت 03:49


بازی ها فرصت خوبی برای کسب ارز دیجیتال، درآمدزایی و خلق ثروت هستند. کارا استار یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که می توانید با بازی کردن در آن، پول نقد و واقعی کسب کنید. پاداش های این بازی در قالب سکه های کارا ارائه می شوند که می توانید آنها را بفروشید یا با سکه های دیگر یا دلار، مبادله کنید. karastar یک بازی ساده با مزایا و پاداش های فراوان برای گیمر هاست.

احتمالا تا کنون چیزهایی درباره ی کسب ارز دیجیتال Kara شنیده اید. برای نصب و راه اندازی این بازی به عنوان یک منبع درآمد، ابتدا باید متا ماسک و تراست ولت را نصب کرده باشید. سپس بازی را به تراست ولت و متا ماسک فعال شده ی خود لینک کنید. karastar در صرافی های بایننس، نئو گلوبال کاپیتال، بیت دیجیتال، سرتیک کو کوین و مارکت کپ، لیست شده است.

می توانید با جامعه ی گیمرهای بازی ارز دیجیتال کارا استار در توییتر ، تلگرام و رددیت در ارتباط باشید. و آخرین آپدیت های بازی را دریافت کنید. به زبان ساده تر می توان گفت که ارز دیجیتال Kara یک NFT است که امکان خریدن توکن های کارا را می دهد. توکن های کارا موجوداتی کارتونی هستند که در مبارزات شرکت میکنند. در ازای هر بار برنده شدن در بازی، kara دریافت خواهید کرد. می توانید این بازی را kara star NFT بنامید.

 

karastar

ثبت نام در بازی karastar

کسب ارز دیجیتال از بازی کارا استار  محدودیتی ندارد. این بازی برای انواع دستگاه های اندروید، ویندوز و آیفون تولید شده است. برای شروع بازی بهتر است ابتدا گیم پلی آن را بدانید. شما باید ابتدا کاراکتر های بازی را دریافت کنید، سپس آنها را پرورش داده و در بازی ها شرکت کنید. جایزه ای که دریافت می کنید توکن محلی برنامه karastar است. با تبدیل این توکن در برنامه کارا استار می توانید آن را در بازار ارزهای دیجیتال بفروشید و نقد کنید. این بازی بر اساس دو حالت بازی؛ آرنا و دانگئون ساخته شده است.

برای کسب ارز دیجیتال از بازی karastar می توانید یکی از دو حالت بازی را انتخاب کنید. برای شرکت در بازی باید سکه های کارا را از یک کیف پول متمرکز یا غیر متمرکز، به بازی منتقل کنید. برای اینکار ابتدا بازی را روی دستگاه مورد نظر خود، بارگیری و نصب نمایید. سپس به وب سایت رسمی بازی کارا استار مراجعه کرده و یک حساب کاربری ثبت کنید.

حالا بازی نصب شده را به متا ماسک  وصل کنید. در پایان باید سکه های کارا را بخرید و یک بازی را انتخاب کرده و شروع کنید. اگر در مراحل ثبت نام در karastar به کد معرفی نیاز پیدا کردید می توانید از کلمه ی GNFK به جای کد درخواستی، استفاده کنید.

 

شروع بازی

روش کلی بازی

بازی با karastar خیلی ساده است. پس از زدن روی آیکن بازی و باز شدن برنامه، ایمیل و رمز کیف پول متا ماسک خود را وارد کنید. پس از آن صفحه ی اول بازی با آهنگ کارتونی آن شروع می شود. سه کاراکتر اصلی کارا را در صفحه اول بازی مشاهده می کنید. در پایین صفحه می توانید کاراهای خریداری شده، تیم تشکیل شده، و ماموریت ها را مشاهده کنید.

دو حالت اصلی این بازی ارز دیجیتال هم در پایین صفحه قابل مشاهده هستند که هر بار می توانید یکی را انتخاب کنید. اشتراک گذاری، رنک و تنظیمات بازی هم در صفحه اول بازی دیده می شوند. برای شروع کار می توانید روی هر یک از کاراکترهای بازی karastar کلیک کنید (در صورت استفاده از گوشی، تاچ کنید) تا مشخصات آنها را ببینید. هر کاراکتر ویژگی ها و قدرت های متفاوتی دارد. با انتخاب هر کاراکتر، ماموریت ها و مشخصات متفاوتی را در بازی تجربه می کنید.

با استارت بازی karastar، وارد مارپیچ می شوید. در این مارپیچ شما باید از موانع مختلف عبور کنید و جعبه های مختلف را که حاوی سکه های کارا هستند باز کنید. رسیدن به جعبه ها برای باز شدن آنها کافی است. با گرفتن کلید ها می توانید درها را باز کنید و امتیاز دریافت کنید. در مسیر شما گره هایی وجود دارند که به آنها وارد میشوید. در هر گره شما با سه ضد کارا مواجه هستیدکه باید آنها را ناک اوت کنید. پس از ناک اوت شدن تمامی کاراکترهای ضد کارای هر گره، به شما یک توکن داده می شود.

 

گیم پلی karastar

استفاده از کارت های کاراکتر کارا برای مبارزات

برای دریافت ارز دیجیتال باید در مبارزاتی که در گره ها انجام می دهید برنده شوید. در هر گره هر سه کاراکتر کارای شما با کارتهایشان حضور دارند. کارت های هر کارا را در پایین صفحه ی مبارزه مشاهده می کنید. زمان مبارزه محدود است و در صورتی که در تحلیل کارتها عجله نکنید کارت ها را از دست می دهید. با کلیک روی هر شخصیت، می توانید کارتهای او و قدرت های درج شده روی کارت را مشاهده کنید.

برای هر یک از مبارزات karastar، کارت ها را به ترتیب قدرتی که  برای مبارزه با شخصیت های ضد کارا نیاز دارید، مرتب کنید. بهتر است ابتدا کارت های با عدد بزرگتر را که قدرت بیشتری دارند، استفاده کنید. استارت را بزنید تا مبارزه شروع شود. بسته به عدد و قدرت هر کارت، با هر ضربه می توانید جان کاراکتر های ضد کارا را کم کنید. به این ترتیب می توانید با بازی کردن، توکن ها را بدست آورید.

پس از بردن در هر بازی به سطح شخصیت های کارای شما اضافه می شود. با کلیک روی صفحه می توانید قدرت ها و جان های باقیمانده را مشاهده کنید. می توانید در هر بار برنده شدن 5 توکن دریافت کنید. در پایان هر بازی کارا استار می توانید توکن ها را نقد کنید یا با آنها NFT شخصیت های جدید تر را بخرید. کاراکترهای کارای جدید به شما NFT جدید می دهند و کمک می کنند کاپ بالاتری را دریافت کنید. هر چه کاپ بازی  karastar بالاتر باشد توکن دریافتی در هر مبارزه بیشتر می شود.

 

آپشن های بازی

کسب درآمد از بازی Karastar

کسب ارز دیجیتال از karastar بسیار راحت است. کافیست سه کاراکتر کارای اهدایی برنامه را نگه دارید و به بازی کردن ادامه دهید. گرفتن جعبه ها، کلید ها و مبارزه با کاراکترهای ضد کارا به تعداد توکن های شما اضافه می کند. می توانید با توکن های دریافت شده برای خرید کاراهای جدید اقدام کنید. هر نژاد NFT در کارا استار، قیمت مخصوص به خودش را دارد.

اگر با تحلیل ارز دیجیتال کارا به این نتیجه رسیدید که باید فروش داشته باشید. می توانید از چند روش اقدام کنید. وقتی تعداد کاراکترهای کاراهای بازی به بیشتر از سه تا رسیدند. می توانید در ازای دریافت ارز دیجیتال، کاراهای اضافی را بفروشید. البته می توان در همان شروع بازی هم برای فروش کاراها اقدام کرد اما دیگر نمی توانید به بازی ادامه دهید و برای ادامه ی بازی باید مجددا کارا بخرید. در طول بازی karastar هم با کسب توکن و به پایان رساندن هر ماموریت، در ظرف 24 ساعت به درآمد می رسید.

در هر 24 ساعت فقط یکبار اجازه دارید برای برداشت توکن های karastar از کیف پول خود اقدام کنید. به طور میانگین می توان از هر بازی دو دلار کسب کرد. همچنین در رویدادهای استخر پاداش که هر چند وقت یکبار، 500 هزار دلار شارژ می شوند. توکن ها بین تمامی اعضای کارا استار و به نسبت امتیاز آنها توزیع می شوند. در شروع بازی هم به شما 20 امتیاز و سه کاراکتر کارای مجانی تعلق گرفته است. این همان خاصیت Free to play بودن بازی karastar است.

بازی karastar ما را با ایمیل و آدرس کیف پول می شناسد. پس برای هر خرید و فروشی یا واریز و برداشتی، باید به کیف پول خود مراجعه کنید.

 

Karastar Marketplace

کلام آخر

در این مقاله با  ارز دیجیتال Kara آشنا شدید و نحوه بازی با karastar را یاد گرفتید. همچنین آموختید تا چگونه از این بازی درآمد کسب کنید. برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال و دریافت سیگنال ارز دیجیتال به صورت روزانه می‌توانید در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید. به این ترتیب این شانس را دارید تا در زمانی کوتاه به سودی بالا برسید. فراموش نکنید قبل از هر اقدام آموزش استفاده از سیگنال‌ها را از سایت پرشین الیت ببینید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

مهدی میرزائی
مهدی میرزائی 1401/12/21
ببخشید من مقداری رمزارز کارا استار دارم نمیدونم کجا باید بفروشمش ، اگر کسی خریدار هست با شماره ۰۹۱۸۶۹۱۱۶۰۰ تماس بگیره