whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

امن ترین روش دریافت سیگنال رایگان بایننس

1400/07/10 ساعت 06:18


بزرگترین و قدرتمند ترین صرافی در دنیای ارز های دیجیتال بایننس است. معاملات در این صرافی بسیار گسترده و در حجم های بالا صورت می گیرد. لازم به ذکر است که به دلیل تحریم ها، این صرافی برای ایرانیان داخل کشور قابل استفاده نمی باشد اما کسب اطلاع در این زمینه و شناخت رمز ارز آن می تواند به شناخت بهتر شما از فضای کریپتوکارنسی کمک شایانی نماید. پس با ما همراه شوید تا در رابطه با بایننس و سیگنال رایگان بایننس اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

پرشین الیت، برترین مرجع مالی دیجیتال با تخصص در سیگنال‌ فارکس و انواع سیگنال فیوچرز ارزهای دیجیتال است. همراهی ما، معادل دسترسی به کانال سیگنال‌ ارز دیجیتال خارجی و استراتژی‌های سودآور می‌شود. با پیشنهاد سبد ارز دیجیتال، مشاوره تخصصی بازار های مالی و خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین، پرشین الیت پله‌های موفقیت شما در دنیای دیجیتال را آماده می‌کند.

 

image

سیگنال رایگان بایننس

صرافی بایننس چیست؟

برترین و بزرگترین صرافی دنیا در سال 2017 در کشور چین متولد شد اما قوانین و مقررات این کشور باعث شد تا بنیانگذار این صرافی برای ادامه فعالیت های خود به کشور ژاپن مهاجرت نماید. از آنجایی که کشور ژاپن یکی از دوستداران ارزهای دیجیتال است، فعالیت صرافی ها در این کشور بسیار آزادانه تر اتفاق می افتد. 

و از آنجایی که سازنده پلتفرم بایننس در گذشته پلتفرم بازار بورس را طراحی کرده بود، این پیشینه و تجربه کمک فراوانی به او برای راه اندازی پلتفرمی بی نقص کرد. طراحی بی نظیر و سهولت انجام معاملات در بایننس باعث شد که این صرافی در سال 2018 و تنها یک سال پس از شروع به فعالیت خود، برای مدتی کاربر جدید پذیرش نکند.

می توان گفت حجم معاملات در فضای بایننس چیزی در حدود 1 میلیارد دلار در روز است. در صرافی بایننس می توان از بازار دو طرفه و حتی معاملات فیوچرز بهره برد.برای دریافت سیگنال رایگان بایننس تا پایان با ما همراه باشید. 

 

image

سیگنال رایگان بایننس

مزایای صرافی بایننس 

حال که در رابطه با صرافی بایننس و تاریخچه آن اطلاعاتی کسب نمودید، زمان آن رسیده تا این صرافی را با دیگر رقبای آن بررسی نماییم. به این منظور، در ابتدا مزایا این صرافی را بررسی می کنیم. 

  • پشتیبانی از تعداد بسیار زیادی از کوین ها 

این صرافی با پشتیبانی بیش از 200 کوین این امکان را در اختیار کاربر خود قرار می دهد تا با خیال آسوده اقدام به معامله تمامی رمز ارز ها نماید. لازم است بدانید که دیگر رقیب های بایننس نهایت از 25 رمز ارز پشتیبانی می کنند. 

  • کارمزد بسیار پایین تراکنش ها بایننس

یکی از دلایل استقبال از سیگنال رایگان بایننس، کارمزد بسیار پایین این صرافی برای مبادلات رمز ارز است. کارمزد تراکنش در بایننس تنها 0.01 درصد است. نگهداری رمز ارز در صرافی بایننس هیچ گونه کارمزدی را شامل نمی شود. 

  • جوایز عجیب و بزرگ اهدایی از طرف صرافی بایننس به کاربران

صرافی بایننس تا کنون کاربران خود را با جایزه های بسیار با ارزش و عجیب سوپرایز کرده است. یکی از این جوایز خودرویی از برند مازراتی بوده است. 

  • امنیت بسیار بالای معاملات در بایننس

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام انتخاب صرافی، امنیت است. بایننس با احراز هویت 2 مرحله و پروتکل های بسیار قدرتمند، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. 

  • انجام حجم بسیار بالای معاملات در این صرافی

برای سرمایه داران بزرگ، حجم بالای معاملات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این حجم معاملات ضامن به سرانجام رسیدن معاملات خواهد بود. 

  • وجود پلتفرم بایننس لانچ پد

این پلتفرم رمز ارزهای جدیدی که قصد ورود به بازار دارند و اطلاعاتشان در بستر بلاک چین کامل شده است را به کاربر معرفی می کند. به همین دلیل بایننس علاوه بر کاربران مورد توجه شرکت های ارائه دهنده رمز ارز ها نیز می باشد.

تمامی این مزایای صرافی بایننس باعث شده تا معامله در این صرافی بسیار جذاب و امن باشد. اگر تاکنون برای معامله در این صرافی اقدام نکرده اید و به دنبال سیگنال رایگان بایننس هستید، با ما در تماس باشید. 

 

image

سیگنال رایگان بایننس

صرافی بایننس از چه رمز ارز هایی پشتیبانی می کند؟

حال که صحبت از سیگنال رایگان بایننس شد، بهتر است بدانیم که صرافی بایننس از چه رمز ارز هایی پشتیبانی می کند. 

مهم ترین رمز ارزهای قابل معامله در بایننس عبارتند از:

حدود 200 رمز ارز در بایننس کوین قابل معامله است و می توان گفت یکی از مهم ترین آن ها بایننس کوین است که رمز ارز ارائه شده صرافی بایننس است و به منظور انجام معاملات دقیق و سریع در صرافی ها خلق و به دنیای کریپتوکارنسی وارد شده است. 

یکی از بهترین روش ها برای دریافت سیگنال رایگان بایننس، استفاده از وب سایتی امن و مطمئن برای این امر است. 

 

image

سیگنال رایگان بایننس

روش های ترید و معامله در بایننس

در فضای کریپتوکارنسی و در برخی صرافی ها مانند بایننس، معاملات در انواع گوناگون خود انجام می ود که این موضوع مسیر را برای کاربران حرفه ای و تازه کار فراهم می آورد. انواع معاملات در صرافی بایننس عبارتست از:

معاملات لحظه ای Spot 

این معاملات همان معاملات روتین و همیشگی است که رمز ارزی را در قیمتی مشخص برای خرید یا فروش می گذاریم و معامله در همان قیمت صورت می گیرد و مبلغ تسویه می شود. همه کاربران این نوع از معاملات را تجربه کرده اند.

● معاملات مارجین Margin 

در این معاملات شخص بخشی از سرمایه خود را وارد معامله کرده و سپس برای بقیه سرمایه خود ضریبی مشخص می نماید تا از این طریق وام دریافت نماید. دقت و تحلیل در انجام این نوع از معاملات اهمیت بسیار بالایی دارد. 

● معاملات فیوچرز Bainance Futures

در این معاملات شخص می تواند آینده رمز ارز ها را با اهرمی تا حد 125 برابر پیش بینی نماید. تحلیل فاندامنتال و تکنیکال، هر دو اهمیت بسیار بالایی در این زمینه دارند. 

● پس انداز در صرافی بایننس

در این نوع از سرمایه گذاری شخص در ازای پس انداز بخشی از سرمایه خود در صرافی، سود دریافت نماید. 

روش های سرمایه گذاری دیگری نیز در صرافی بایننس وجود دارد و هر کدام اهمیت ویژه ای نیز دارند. دریافت سیگنال رایگان بایننس می تواند برای هر کدام از انواع سرمایه گذاری ها مفید باشد.

 

image

سیگنال رایگان بایننس

بهترین منبع برای دریافت سیگنال رایگان بایننس

اگر به دنبال دریافت سیگنال رایگان بایننس هستید، این مهم از طریق کانال و یا سایت های معتبر بهترین و مطمئن ترین راه خواهد بود.

استفاده از گروه‌های سیگنال بایننس به منظور کمک به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در تعیین سرمایه‌گذاری‌های سودآور، رو به افزایش است. با وجود اینکه قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال یا در حال رکود است یا کاهش می‌یابد، تلاش برای پیدا کردن معامله‌ی صحیح بسیار مشکل شده است

دنبال کردن سیگنال‌های معاملاتی می‌تواند یک راه‌حل سودآور برای این مشکل بسیار سخت باشد، اگر معامله‌گران آماده باشند به این مخاطره پرداخته و این حوزه نسبتاً جدید در جامعه رمزارزها را کاوش کنند. با ما در تماس باشید تا علاوه بر پاسخ به سوالات شما در رابطه با صرافی بایننس، سیگنال رایگان بایننس را نیز در اختیار شما قرار دهیم.  امنیت سیگنال رایگان بایننس زمانی تامین می شود که از منابع معتبر و امن ارائه شده باشد. 

نکته پایانی و مهم در رابطه با صرافی بایننس، نبود امکان استفاده از آن برای ایرانی ها به دلیل شرایط تحریم ها است. اگر درباره این مهم و سرمایه های خود در صرافی بایننس سوالاتی در ذهن دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

حسن فدائی فرد
حسن فدائی فرد 1400/07/10
خوبه
حسن فدائی فرد
حسن فدائی فرد 1400/07/10
خوبه
حبیب رستگار
حبیب رستگار 1400/07/10
سلام با توجه به ممنوعیت ایران در خصوص استفاده از صرافی بایننس چگونه میتوان خرید ارز داشت
سعید پارسای عبدی
سعید پارسای عبدی 1400/07/19
۲۰صفحه گذاشتید سربرگ هرکدوم نوشتید سیگنال رایگان باینانس اخرشم ک نوشتید تحریم ایران نمیتونه باما در ارتباط باشید شما هم ک همون یک ساعت امتحانی ک گفتید با کلی اطلاعات ک گرفتید هم دلتون نیومد ی شت کوین معرفی کنید واقعا اینجوری انتظار دارید سرمایه گذارا ب شما اعتماد کنن ،ب حرفایی ک تو دوصفحه اول گوگل و اینیستا بروز و بلحظه میتونن گیر بیارن بیان اینجا کلی پول بدن اینجور مطالب بخونن این تیم نخبه ای بود ک گفتید