whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال SCRT

1401/01/26 ساعت 05:27


امروزه اکثر پلتفرم های مالی دنیا به بکارگیری ارزهای رمزنگاری شده و اکوسیستم های مبتنی بر بلاک چین Block Chain روی آورده اند. دلیل این امر، ویژگی ‌های منحصر به فردی است که ارز دیجیتال دارد و نتیجه آن، کمک به رفع مشکلات فعلی سیستم های مالی می باشد. حفظ حریم خصوصی در این میان بسیار مهم در نظر گرفته می شود. کوین ها و یا رمز ارزهای حریم خصوصی همواره برای کاربران جالب بوده اند. ارز دیجیتال SCRT نیز یکی از آن ها محسوب می شود. از این رو ما در این مقاله به معرفی کامل ارز دیجیتال سکرت SCRT و پلتفرم ارائه دهنده آن خواهیم پرداخت. اگر از دنبال کنندگان حوزه کریپتو کارنسی هستید و یا قصد سرمایه گذاری در رمز ارز سکرت را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

 

ارز دیجیتال SCRT

شبکه سکرت یا Secret Network

پلتفرم ارائه کننده ارز دیجیتال SCRT شبکه سکرت یا Secret Network می باشد. شبکه سکرت را می توان یک بلاک چین Block Chain  با حریم خصوصی داده است معرفی نمود. این شبکه به کاربران خود این امکان را می دهد که برنامه هایی را بسازند و از آن ها استفاده نمایند. ضون این که حریم خصوصی در آن محفوظ خواهد ماند. در واقع می توان گفت این قابلیت منحصر به فرد، برنامه های کاربردی را ایمن می نماید و از کاربران محافظت می کند.

 

ارز دیجیتال SCRT

تاریخچه ارز دیجیتال SCRT

بنیان شبکه سکرت یا Secret Network در یک پروژه ارز دیجیتال دیگر ریشه دارد. که نام آن انیگما Enigma می باشد. پروژه انیگما Enigma در سال میلادی 2014 توسط گای زیسکیند Guy Zyskind و کن کیساگان Can Kisagun راه اندازی شد. انیگما Enigma را می توان یک راه حل مقیاس پذیر لایه 2 برای بستر اتریوم Ethereum معرفی نمود. که به قراردادهای هوشمند حفظ کردن حریم خصوصی را اضافه می کرد. در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی بنیان گذاران پروژه انیگما Enigma شبکه اصلی خود را راه اندازی نمودند. که در نتیجه یک رای گیری در تاریخ ۱۶ ماه می نام این پروژه به شبکه سکرت Secret Network تغییر پیدا کرد.

 Guy Zyskind سمت مدیر عامل یا مدیریت اجرایی انیگما که پدید آورنده ارز دیجیتال SCRT است را بر عهده داشت. او دارای دو مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی برق و علوم کامپیوتر بود.  Can Kisagun که همان طور که گفته شد از دیگر بنیان گذاران انیگما Enigma می باشد، تحصیل کرده در رشته مدیریت صنایع و مهندسی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از MIT می باشد.

 

ارز دیجیتال SCRT

آشنایی کامل با ارز دیجیتال SCRT

رمز ارز سکرت Secret که با نام اختصاری ارز دیجیتال SCRT شناخته می شود، یکی دیگر از دارایی های دیجیتال در حوزه کریپتو است. این ارز رمزنگاری شده دارای ارزشی در حدود ۹۹۰ میلیون دلار در بازار می باشد. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap رمز ارز سکرت رتبه ۹۰ را در این بازار به خود اختصاص داده است. که می توان گفت این رمز ارز جز ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار می باشد و سهمی در حدود ۰۴/۰ درصد از کل این بازار را در اختیار خود دارد.

ارز دیجیتال SCRT توکن اصلی بلاک چین سکرت Secret می باشد. این توکن به منظور مبادله، پرداخت کارمزد و مدیریت سایر فعالیت ها در شبکه اصلی مورد استفاده واقع می شود. توکن های شبکه سکرت Secret یا همان رمز ارز SCRT با استفاده از استاندارد SNIP - 20 طراحی و ساخته می شوند. این استاندارد نیز مانند استاندارد اتریوم یعنی ERC - 20 است. تفاوتی که با استاندارد اتریوم دارد این است که همه توکن های سکرت Secret به صورت پیش فرض حریم خصوصی را برای خود محفوظ نگه می دارند. به همین دلیل است که در قراردادهای محرمانه از رمز ارزهای شبکه سکرت Secret استفاده می شود.

نودها یا گره ها به منظور کار کردن در شبکه می بایست ارز دیجیتال SCRT را به کار گیرند. تا علاوه بر کارکرد، پاداش هایی را نیز دریافت نمایند. همچنین نودها یا گره ها می توانند پیشنهادهایی را به کمک استفاده نمودن از رمز ارز سکرت SCRT ایجاد نمایند. حتی این قابلیت را داشته باشند که رای دهند. علاوه بر همه این ها، کاربرانی که دارای توکن شبکه سکرت Secret یا همان ارز دیجیتال  SCRT  هستند می توانند با استیک کردن Staking توکن های خود پاداش دریافت نمایند.

در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۶ آبان ماه سال ۱۴۰۰ ارز دیجیتال SCRT به بالاترین میزان قیمت خود رسید. که این مقدار برابر با ۶۵/۱۰ دلار بود. هم اکنون ارزش این رمز ارز چیزی در حدود ۴۴ درصد کمتر از آن زمان می باشد. تعداد کل واحدهای ارز دیجیتال سکرت Secret برابر با ۳۱/۱۷۶ می باشد. که از این تعداد، ۳/۱۶۳ میلیون واحد از آن ها در گردش می باشند.

فعال ترین صرافی برای معامله ارز دیجیتال SCRT

در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از معاملات ارز دیجیتال SCRT پشتیبانی می نماید، صرافی بایننس Binance می باشد. بیش از ۴۵ درصد از حجم کل معاملات روزانه انجام شده رمز ارز سکرت Secret در این صرافی انجام می شود. اگر از دنبال کنندگان بازار ارزهای رمزنگاری شده هستید، حتما اطلاع دارید که صرافی بایننس Binance از جمله شناخته شده ترین و معتبر ترین صرافی های ارز های دیجیتال در نزد کاربران مختلف از سراسر دنیا، بخصوص کاربران ایرانی می باشد. انجام فرایند ثبت نام در این صرافی ممکن است کمی زمانبر باشد و لذا نیاز به دقت و مهارت دارد. برای آسان تر شدن کار ثبت نام در این صرافی می توانید به مجموعه های معتبر و قابل اطمینان که در این زمینه به کاربران خدمات ارائه می کنند مراجعه نمایید. پرشین الیت را می توان یکی از همین وب سایت ها معرفی نمود. که خدمات انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس را برای کاربران خود انجام می دهد.

 

ارز دیجیتال SCRT

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال SCRT و پلتفرم آن

شبکه سکرت Secret و ارز دیجیتال SCRT به وسیله SDK یا همان کیت توسعه نرم افزار کازماس Cosmos طراحی و ساخته شده است. در نتیجه  این پلتفرم از همکاری و مقیاس پذیری کازماس استفاده می کند. که البته برای قراردادهای هوشمند توانایی حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند. شبکه سکرت Secret بر مبنای DPoS یا همان الگوریتم اجماع است. الگوریتم DPoS را می توان یک نسخه کامل شده از مفهوم اصلی PoS دانست. برای رای دادن در شبکه های مبتنی بر DPoS، کاربران توکن های خود را استیک می کنند. سپس با انتخاب نمایندگان مرتبط با آن کمک می کنند تا بلاک بعدی تایید شود.

مهم ترین مزیت شبکه سکرت Secret و ارز دیجیتال SCRT این است که به صورت پیش فرض حریم خصوصی داده ها را محفوظ می دارد. این شبکه برای خصوصی بودن و ایمن بودن داده ها از پروتکل های رمزگذاری برای رمزگذاری داده ها بهره می برد. کاربران اطلاعات شخصی خود را می توانند باViewing Keys  ببینند. که کنترل کامل بر این کلیدها را نیز دارا می باشند و می توانند مدیریت نمایند که با چه کسی چه چیزی را به اشتراک بگذارند. این شبکه همچنین از TEE برای اطمینان حاصل کردن از ذخیره و پردازش ایمن داده ها، استفاده می کند.

سخن آخر

از جمله راه های مطمئن برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کردن به سایت هایی است که در زمینه رمز ارزها فعال می باشند. برای سرمایه گذاری کردن در بازار کریپتو کارنسی، چیزی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، آگاهی پیدا کردن از محدوده های مطلوب به منظور خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده مختلف می باشد. این روال برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال SCRT نیز پا برجا خواهد بود. برای اطمینان داشتن به تصمیماتی که در زمینه معاملات رمز ارزها گرفته می شود، می توان از خدمات این قبیل وب سایت ها استفاده کرد. وب سایت های بسیاری هستند که در این زمینه مشغول به ارائه خدمات هستند.

پرشین الیت را می توان یکی از همین وب سایت های شناخته شده و قابل اعتماد در این زمینه دانست. کاربران مختلف می توانند برای انجام معاملات سودآور در ارز دیجیتال SCRT یا حتی دیگر ارزهای رمزنگاری شده، با اطمینان خاطر به این وب سایت مراجعه کنند. یکی از خدمات بی نظیر مجموعه پرشین الیت در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز می باشد. علاوه بر آن این مجموعه برای کاربران خود امکانات فوق العاده دیگری را نیز فراهم کرده است. که همان طور که ذکر شد یکی از مهم ترین آن ها انجام دادن فرایند ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance می باشد.

از خدمات کارآمد دیگری که توسط این وب سایت به کاربران ارائه شده، می توان اطلاع پیدا کردن آن ها از نوسانات آنی بازار ارزهای دیجیتال را نام برد و قیمت ارزهای دیجیتال و همچنین نمودار آن ها را به شکل لحظه ای مشاهده نمود. یکی دیگر از جدیدترین امکانات وب سایت پرشین الیت گرد آوردن و گلچین کردن کانال های خارجی وی آی پی معتبر است. چرا که تعدد زیاد آن ها مانع از تصمیم گیری درست کاربران می شود. کاربران به کمک پرشین الیت قادر هستند با داشتن تنها یک اشتراک سیگنال کانال های خارجی از امکانات و داده های کانال های معتبر به صورت یکجا استفاده نمایند. امیدواریم  اطلاعات مفیدی از این مقاله کسب کرده باشید. از همراهی شما تا پایان متشکریم


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.