whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد با زیرمجموعه گیری برای صرافی ارز دیجیتال

1401/01/19 ساعت 00:24


امروزه اکثر افراد با زیرمجموعه گیری و نحوه کسب درآمد با آن آشنا هستند. فرض کنید محصول یا خدماتی را به کسی معرفی کنید. اگر آن شخص آن محصول یا خدمات خاص را بخرد، سهمی از مبلغ فروش به عنوان کمیسیون به شما تعلق می گیرد. راه های مختلفی برای استفاده از زیرمجموعه گیری برای کسب درآمد وجود دارد.

یکی از زمینه هایی که میتوانید با زیرمجموعه گیری در آن به درآمد برسید، ارز دیجیتال است. دارایی‌های دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتریوم در سال های اخیر سرتیتر اخبار بوده اند و همچنان ذهن سرمایه گذاران را به خود مشغول کرده اند. زیرمجموعه ها در ارز دیجیتال منبع خوبی برای کسب درآمد هستند. به طوری که حتی در یک سایت به نام coinpayu میتوانید زیرمجموعه خود را با مبلغ قابل توجهی به فروش برسانید.

 

کسب درآمد با کد رفرال

در این مقاله به بررسی برخی از بهترین راه ها و برنامه های زیرمجموعه گیری برای کسب درآمد با ارز دیجیتال خواهیم پرداخت. در ادامه، برخی از صرافی های رمزارز که بهترین پاداش های زیرمجموعه گیری و پول نقد رایگان برای خرید بیت کوین یا سایر دارایی های دیجیتالی مورد نظر شما می دهند، معرفی می کنیم.

پاداش زیرمجموعه گیری در صرافی های ارز دیجیتال

برای زیرمجموعه گیری در این صرافی ها لازم است ابتدا در آنها ثبت نام کنید. سپس تنها کافی است روی لینک های مرتبط آنها کلیک کنید تا کدهای تبلیغاتی به صورت خودکار برای شما فعال شوند. کدهای تبلیغاتی کدهایی هستند که به شما به عنوان یک کاربر تخصیص داده می شود و معرف شما در یک صرافی هستند. به این کد ها کد رفرال ( Referral ) یا ارجاع نیز میگویند. به این ترتیب علاوه بر دریافت پاداش ثبت نام میتوانید با دعوت از دوستان و آشنایان خود و تشویق ایشان به ثبت نام در صرافی شما نیز به کسب درآمد بپردازید.

برای زیرمجموعه گیری شما میتوانید کد تبلیغاتی خود را در اختیار دوستان و آشنایان خود یا اشخاصی که از طریق راهنمایی شما تصمیم به ثبت نام در آن صرافی گرفته اند قرار دهید. آنها باید در هنگام ثبت نام کد شما را در قسمت کد معرف وارد کنند تا صرافی شما را شناسایی کرده و به شما پاداش بدهد. به این ترتیب همچنین از دیگر مزایا و پیشنهادات این پلتفرم ها بهره مند خواهید شد. بهتر است علاوه بر این پاداش که یک صرافی ارز دیجیتال ارائه می دهد، به کارمزدهای معاملاتی، سکه های ارائه شده، سیاست های امنیتی و بررسی های آن نگاهی بیندازید.

 

کسب درآمد با پاداش دعوت از دوستان

صرافی بایننس

یکی از صرافی هایی که امکان دریافت کد زیرمجموعه گیری را برای مشتریان خود فراهم کرده است، بایننس است. بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که از نظر حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال، بزرگترین صرافی در جهان محسوب می شود. این صرافی برای کسب درآمد کاربران خود از طریق زیرمجموعه ها برنامه ای را در نظر گرفته است.

برنامه ارجاع Binance به شما امکان می دهد با زیرمجموعه گیری درآمد کسب کنید. این برنامه دارای سه مرحله اساسی است. ابتدا باید تعیین کنید که چقدر کمیسیون ارجاع را می خواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کاری که در مرحله دوم باید انجام دهید این است که از دوستان خود درخواست کنید از لینک ارجاع شما هنگام ثبت نام استفاده کنند. سپس در مرحله آخر و به محض اینکه دوست معرفی شده با کد ارجاع شما شروع به تجارت کرد، درآمد کسب کنید. شما میتوانید درباره این صرافی و مزایای دیگر آن تحقیق کنید و سپس نسبت به ثبت نام در آن تصمیم بگیرید.

 

کد رفرال در صرافی بایننس

صرافی کوین بیس

صرافی دیگری که برای کسب درآمد با زیرمجموعه گیری به شما معرفی میکنیم صرافی کوین بیس است. کوین بیس فعالیت خود را در سال 2012 شروع کرد. این صرافی دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات و یکی از بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال در کانادا برای مبتدیان و حرفه ای ها است. Coinbase یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین پلتفرم های معاملاتی کریپتویی است که به کاربران خود امکان داد و ستد بیش از 150 ارز دیجیتال را می دهد.

می توانید با زیرمجموعه گیری و معرفی دوستان در کوین بیس به کسب درآمد بپردازید. هر دو طرف ارجاع یعنی شما و دوستتان با ثبت نام به روش زیرمجموعه 10 دلار دریافت خواهید کرد. البته برای دریافت پاداش دوست معرفی شده توسط شما باید خرید یا فروش حداقل 100 دلاری را در 180 روز اول ایجاد حساب انجام دهد.

 

دوستان خود را دعوت کنید و پاداش بگیرید

صرافی CoinSmart

صرافی بعدی برای کسب درآمد با زیرمجموعه گیری صرافی کوین اسمارت است. Coinsmart یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در تورنتو است که به مصرف کنندگان رمزارز در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. کوین اسمارت یک صرافی ارز دیجیتال کاربر پسند است که به کاربران خود امکان خرید و فروش محبوب ترین ارزهای دیجیتال را می دهد. کاربران می توانند دلار کانادا ( CAD ) را با انواع ارزهای دیجیتال مبادله کنند. CoinSmart یک راه آسان برای به دست آوردن پول نقد با خانواده است، فقط مطمئن شوید که یک حساب کاربری ثبت کرده و تأیید شده اید. هنگامی که به حساب خود را مبلغ 100 دلار یا بیشتر واریز کنید، یک جایزه 30 دلاری دریافت می کنید ( حتی بدون نیاز به کد تبلیغاتی یا ارجاع ).

با معرفی دوستان و زیرمجموعه گیری در این صرافی می توانید درآمد کسب کنید. پس از تأیید، می توانید لینک ارجاع خود را با دوستان، خانواده یا افراد دیگر به اشتراک بگذارید. به این ترتیب در لحظه ای که آنها اولین مبلغ خود را واریز میکنند، هر دو شما 15 دلار کانادا درآمد کسب خواهید کرد.

 

کد رفرال در کوین اسمارت

برنامه Sweatcoin

در این قسمت برای کسب درآمد از طریق زیرمجموعه گیری به شما یک اپلیکیشن معرفی میکنیم که در ازای فعالیت با برنامه خود به شما ارز دیجیتال پاداش می دهد. Sweatcoin یک برنامه تلفن همراه شمارش گام است که مراحل و تعداد قدم زدن روزانه شما را ثبت می کند. سپس در ازای آن با sweatcoin به شما پاداش می دهد. این سوئیت کوین‌ها را می توانید برای کالاهای با تخفیف و سایر اهداف خود استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای کسب درآمد کاربران خود از طریق زیرمجموعه گیری نیز برنامه ای را در نظر گرفته است. هنگامی که دوستی را با لینک ارجاع خود در بخش «یافتن و دعوت کردن» از طریق پلتفرم سوئیت کوین دعوت می‌کنید، به راحتی Sweatcoin به دست می آورید. وقتی با موفقیت یک دوست را دعوت کردید، 5 سوئیت کوین دریافت خواهید کرد که بعداً می توانید آنها را با پول نقد مبادله کنید.

همچنین در برنامه زیرمجموعه گیری شما می توانید با دعوت از مجموع 30 معرف، یک اینفلوئنسر Sweatcoin شوید. اینفلوئنسری این شانس را برای شما فراهم می کند تا از طریق Paypal برای خرید تا 1000 دلار Sweatcoin های خود را پرداخت کنید.

 

نمونه ای از یک کد رفرال

صرافی های ایرانی برای کسب درآمد از طریق زیرمجموعه ها

برخی صرافی ها مانند باینسس امکان زیرمجموعه گیری برای کاربران ایرانی را ندارند، از این رو شما میتوانید در صورت تمایل از شرکت ها و سایت هایی که این خدمات را برای شما فراهم کرده اند نیز کمک بگیرید. همچنین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی زیادی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. صرافی هایی همچون صرافی نوبیتکس، اوکی اکسچنج، والکس و بسیاری دیگر در ایران وجود دارند که میتوانید با ثبت نام در آنها از طریق پاداش زیرمجموعه گیری به کسب درآمد بپردازید.

کلام آخر

همانگونه که در این مقاله مشاهده نمودید به سادگی می توانید با استفاده از قابلیت زیرمجموعه گیری در صرافی های ارز دیجیتال درآمد کسب کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که صرافی هایی را که این گزینه را برای کاربران خود ایجاد کرده اند، پیدا کنید.

 

تشکیل زیرمجموعه با کد رفرال

البته لازم است این نکته را هم به یاد داشته باشید که تنها به گزینه زیرمجموعه گیری اکتفا نکرده و تمام جنبه های صرافی مورد نظر خود را بررسی کنید. مواردی همچون پاداش های دیگر، هزینه های آنها، سکه هایی که خرید و فروش میکنند، امنیت و قابل اعتماد بودن و ... ویژگی های دیگری هستند که در میزان درآمد شما از سرمایه گذاری در دنیای ارز دیجیتال تاثیر فراوانی دارند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

میلاد
میلاد 1401/08/18
جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات در صرافی نوبیتکس حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 90082 در کادر مربوطه وارد شده باشد و یا بلافاصله و تا 24 ساعت پس از ثبت نام از منوی سمت راست در قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت "در صورت معرفی شدن توسط سایرین" کد 90082 وارد کنید. پرسود و پیروز باشید!