whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با پلتفرم LooksRare

1401/11/04 ساعت 23:07


LooksRare اولین بازار NFT در جامعه است که قول داده است بر پاداش دادن به معامله گران، کلکسیونرها و سازندگان تمرکز کند. به خود می بالد که "توسط افراد NFT برای افراد NFT" تاسیس شده است. این پلتفرم با یک airdrop به کیف پول هایی که حداقل 3 حجم تراکنش ETH را در OpenSea ایجاد کرده بودند، راه اندازی شد. بیش از 110000 کیف پول توانستند ادعای LOOKS را داشته باشند که 60٪ از همه کیف پول های واجد شرایط را تشکیل می دهد.

NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، مجموعاً بیش از 24 میلیارد دلار از فروش در سال 2021 به دست آوردند. مجموعه‌های NFT مانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club (BAYC) در فضای مجازی منتشر شدند و بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال هنر NFT را با هویت دیجیتالی خود خریداری کردند.

در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی پلتفرم  LooksRare بپردازیم، یکی از بازارهای NFT که در اوایل سال 2021 شروع به کار کرد، OpenSea بود که در ژانویه 2022 حجم معاملات بالایی را به میزان 5 میلیارد دلار ثبت کرد. اگرچه OpenSea در حال حاضر بر فضای NFT تسلط دارد، پلتفرمی به نام LooksRare محبوبیت فوق العاده ای در پلتفرم ها و  رسانه های اجتماعی به دست آورده است. 

شما میتوانید از طریق صفحه پرشین الیت در لحظه قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان را رصد کنید، اگر قصد خرید تتر دارید، از طریق پرشین الیت اقدام کنید، همچنین با آگاهی از سیگنال ارز دیجیتال در بهترین گروه ارز دیجیتال در معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال موفق‌تر از پیش عمل کنید.

پلتفرم LooksRare

پلتفرم LooksRare چیست؟

LooksRare  یک بازار غیرمتمرکز و برای اولین بار در جامعه NFT است که به طور فعال به معامله گران، سهامداران توکن، سازندگان و گردآورندگان برای شرکت در پلتفرم پاداش می دهد. دو بنیان‌گذار ناشناس با نام‌های مستعار "Zodd" و "Guts" این پلتفرم را در ژانویه 2022 راه‌اندازی کردند و تیمی متشکل از 11 عضو به توسعه پروژه می‌پردازند. هدف LooksRare این بود که OpenSea را از جایگاه شماره یک خود در بازار NFT خلع کند.

رویکرد جامعه اول آن توسط سه رکن کلیدی تعریف شده است:

  • پاداش دادن به کاربران: کاربرانی که NFT ها را در پلتفرم خریداری یا می فروشند در LOOKS پاداش دریافت می کنند.
  • توزیع مجدد هزینه های پلت فرم: 100٪ هزینه های ایجاد شده به سهامداران تعلق می گیرد.
  • پرداخت فوری سازنده: سازندگان در لحظه فروش، حق امتیاز دریافت می کنند.

LooksRare با قراردادهای هوشمند مدولار ساخته شده است که به پلتفرم اجازه می دهد ویژگی های جدیدی را در طول زمان ارائه کند. نقشه راه نوآوری های بیشتری مانند گزینه پیشنهاد برای همه NFT ها در یک مجموعه انتخاب شده، پیشنهاد برای NFT هایی با یک ویژگی خاص (مانند یک میمون با خز طلا) و لغو چندین سفارش در یک تراکنش را نوید می دهد.

 برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

بنیانگذاران LooksRare چه کسانی هستند؟

LooksRare در مجموع 14 عضو تیم را در سایت خود لیست می کند که تمام هویت آنها در پشت حساب های مستعار پنهان شده است. این پروژه توسط Zodd و Guts، دو بنیانگذار ناشناس که هیچ اطلاعات بیشتری در مورد سابقه خود ارائه نمی دهند، راه اندازی شد. LooksRare از بسیاری جهات شبیه SushiSwap DEX است که توسط یک حساب کاربری مستعار به نام "Chef Nomi" نیز تاسیس شده است. مشابه رقابت Looks با OpenSea در بازار، Sushi با پلتفرم بزرگتر و پرمحتواتری در UniSwap روبرو شد که سعی کرد جای آن را بگیرد. LooksRare همچنین از رویکرد SushiSwap برای به چالش کشیدن متصدی فعلی با راه‌اندازی یک «حمله خون‌آشام» کپی کرد، که در آن پلتفرم توکن‌های رایگان را برای بیرون کشیدن نقدینگی از رقبای خود پخش می‌کند.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

چه چیزی LooksRare را منحصر به فرد می کند؟

LooksRare از پلتفرم هایی مانند OpenSea و سایر تلاش ها برای به چالش کشیدن بازار NFT مانند OpenDao (SOS) متمایز است. اول، با ارائه فرهنگ متفاوتی نسبت به رویکرد شرکتی از بالا به پایین رقبا به NFTها، از OpenSea متمایز می شود. OpenSea در مورد استراتژی تجاری خود با انتقاداتی مواجه شده است، و LooksRare سعی می کند با فرهنگ دموکراتیک تر و کاربر محور رقابت کند، مشابه آنچه که سوشی UniSwap را به چالش کشید. 

دوم، LooksRare با ارائه پلتفرمی که حرفه ای به نظر می رسد با سایر پروژه های جامعه محور متفاوت است. کاربران در LooksRare می توانند NFT ها را مستقیماً از کیف پول خود مانند MetaMask معامله کنند. پس از اتصال به وب سایت، آنها می توانند نمایه خود را سفارشی کنند و شروع به خرید و فروش NFT های تک یا کل مجموعه کنند. NFT ها یا با قیمت های ثابت ارائه می شوند، یا اگر مالک NFT را برای فروش گذاشته باشد، کاربران می توانند برای آنها پیشنهاد بدهند. تمام معاملات با ETH یا WETH پرداخت می شود.

اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل شدید، نگران نباشید زیرا متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس خود را انجام دهید.

LooksRare چگونه کار می کند؟

LooksRare بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا NFT های اتریوم موجود در OpenSea را معامله کنند. این پلتفرم برای تمام فروش های NFT، به استثنای فروش خصوصی، 2٪ کارمزد فروش (به WETH) دریافت می کند. تمام هزینه‌های WETH جمع‌آوری‌شده از فروش در پایان هر دوره 6500 بلاک اتریوم (تقریباً 24 ساعت) ترکیب می‌شود و در طول 6500 بلاک بعدی بین سهامداران توکن LOOKS در هر بلوک توزیع می‌شود. کاربران می توانند هر دفعه که بخواهند پاداش WETH خود را مطالبه کنند، اما باید برای هر برداشت هزینه بنزین را بپردازند. اگر فراموش کنند WETH خود را مطالبه کنند، یا ترجیح دهند منتظر بمانند تا هزینه های بنزین کمتر شود، تا زمانی که توکن های LOOKS آنها در سهام باقی بماند، WETH آنها به انباشته شدن ادامه خواهد داد.

به عنوان اولین پروژه جامعه، 100٪ از درآمد ایجاد شده بین سهامداران توکن های LOOKS توزیع می شود. تیم به طور مستقیم از پروژه درآمد کسب نمی کند و تنها در صورتی پاداش می گیرد که پروژه به خوبی انجام شود. فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتورهای VIP و سیگنال‌های ارز دیجیتال اقدام کنید.

قراردادهای هوشمند LooksRare

پیاده سازی ویژگی های جدید

از آنجایی که قراردادهای هوشمند LooksRare بر روی یک سیستم مدولار ساخته شده‌اند، ویژگی‌های جدید را می‌توان به طور موثر در طول زمان پیاده‌سازی کرد. این پلت فرم می تواند بدون به خطر انداختن امنیت، به لطف امضاهای استاندارد شده که طرح اجرا را به شیوه ای شفاف ترسیم می کند، این کار را انجام دهد.

برخی از ویژگی های جدیدی که LooksRare قصد دارد در آینده نزدیک اجرا کند عبارتند از:

  • پیشنهاد مجموعه: کاربران می توانند پیشنهادی ارائه دهند که شامل تمام NFT های یک مجموعه انتخاب شده باشد.
  • Trait Offer: کاربران می توانند هر NFT را با یک ویژگی خاص در یک مجموعه خریداری کنند.
  • لغو چندگانه: کاربران می توانند چندین سفارش باز را در یک تراکنش لغو کنند. هنگامی که چندین سفارش باز به طور جداگانه لغو می شوند، هزینه های گاز بسیار زیاد است، که در اینجا ویژگی لغو چندگانه LooksRare کمک می کند.
  • تیم LooksRare چارچوب فنی  front end، تابع جستجو، قراردادها، پایگاه داده و API  را از ابتدا طراحی کرده است تا امنیت، سرعت و مقیاس پذیری را بهینه کند. LooksRare همچنین سازگاری را برای استقرار آینده با راه حل های مقیاس پذیری ETH حفظ کرده است.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبر شوید.

تفاوت LooksRare و  OpenSea 

 

تفاوت LooksRare و  OpenSea 

  • LooksRare کارمزد تراکنش 2 درصدی در حالی که کارمزد  OpenSea  2.5 درصدی است.
  • LooksRare قول داده است که 100٪ از تمام هزینه های پلتفرم خود را به کاربرانی که توکن های LOOKS را به اشتراک می گذارند، پس می دهد.
  • LooksRare اعلام کرده است که وضعیت "تأیید شده" پروژه های مشتق را دریغ نمی کند یا از بین نمی برد  تا زمانی که اقدامات آنها مخرب نباشد. از سوی دیگر، OpenSea مشتقات پروژه های NFT پرمخاطب را در گذشته حذف کرده است.
  • LooksRare بلافاصله پس از معامله NFT، حق امتیاز را به سازندگان پرداخت می کند. درحالی که در OpenSea، سازندگان و صاحبان مجموعه NFT می‌توانند حتی هفته‌ها برای دریافت حق امتیاز خود صبر کنند.

در صورت تمایل می‌توانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

خرید LOOKS

توکن LooksRare، LOOKS را نمی توان مستقیماً با استفاده از ارز فیات خریداری کرد. با این حال، می توانید توکن های USDT را با پول فیات خریداری کنید و آنها را با توکن های LOOKS تعویض کنید.

متخصصان پرشین الیت در اینجا نحوه به دست آوردن توکن LOOKS در سه مرحله ساده برای شما شرح خواهند داد:

مرحله 1: برای خرید توکن های LOOKS، ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی مانند Bybit ایجاد کنید. ممکن است از شما خواسته شود جزئیات اولیه مانند نام و اطلاعات KYC، از جمله شماره تلفن، شناسه ایمیل و آدرس خود را ارائه دهید.

مرحله 2: اگر USDT ندارید، باید توکن های USDT را با کارت نقدی، کارت اعتباری یا حواله بانکی خریداری کنید.

مرحله 3: در نهایت، می توانید با استفاده از یک سفارش محدود، تراکنش خود را با قیمت دلخواه خود تکمیل کنید. قیمت سفارش خود را به USDT وارد کنید و تعداد توکن های LOOKS را که می خواهید خریداری کنید را مشخص کنید. اگر قیمت به مقدار تعیین شده شما برسد، سفارش شما اجرا می شود و تعداد مربوط به توکن های LOOKS در حساب شما منعکس می شود.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

کلام آخر

اگر می‌خواهید در آینده نزدیک NFT بخرید یا بفروشید، LooksRare ارزش آن را دارد که از آن استفاده کنید. به عنوان اولین پلتفرم تجارت NFT در جامعه، LooksRare  یک سیستم پاداش قوی دارد که برای همه از معامله‌گران پلتفرم گرفته تا سهامداران توکن سود رسان است. اگرچه OpenSea تاکنون پیشرفت قابل توجهی در بازارهای دیگر به دست آورده است، LooksRare در حال پیشرفت است و توانسته است یک جامعه پر جنب و جوش ایجاد کند، و از وعده پاداش برای کاربران خود پیروی کند و به عنوان یک جایگزین مناسب عمل کند.

تا زمانی که علاقه فعالی به بازار NFT وجود دارد، LooksRare پتانسیل زیادی برای رشد دارد. با این حال، توصیه می کنیم قبل از پیوستن به پلتفرم، سبد خود را ارزیابی کرده و ریسک هایی را که مایل به انجام آن هستید، تعیین کنید. در معاملات دنیای ارز دیجیتال، سیگنال ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال ها میتواند به  شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدترین تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.