whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

PSA به دنیای کریپتو: قبل از رفتن به متاورس برخی از دستاوردها را قفل کنید!

1401/02/08 ساعت 16:46


متاورس، بدون شک مهم است ولی در دنیای واقعی، DeFi  با تغییر سیستم مالی سنتی تفاوتی حقیقی ایجاد می‌کند. (PSA بزرگترین شرکت احراز هویت شخص ثالث در جهان است.) 

 

قبل از رفتن به متاورس برخی از دستاوردها را قفل کنید!

 

آریل شاپیرا، کارآفرین سریالی اسرائیلی، در ستون ماهانه فناوری کریپتوی خود، فناوری‌های نوظهور در حوزه کریپتو، امور مالی غیرمتمرکز(DeFi) ، فضای بلاکچین و همچنین نقش آن‌ها در شکل‌دهی به اقتصاد قرن بیست و یکم را پوشش داد. متاورس خیلی زود بر سرفصل‌های ارزهای دیجیتال تسلط پیدا می‌کند، زیرا تقریبا می‌توان گفت تحلیلگران با وسواس زیادی نسبت به پیش‌بینی نوآوری‌های دنیای دیجیتال جدید رقابت می‌کنند. به نظر می رسد تغییر نام فیس بوک به متا، نوک کوه یخ باشد، زیرا مایکروسافت و برخی دیگر از شرکت‌های بزرگ فناوری، برنامه‌های خود را برای ادغام در متاورس اعلام کرده‌اند.

 

هیاهو در اطراف متاورس کاملا طبیعی است. شکی وجود ندارد که انسان‌های آینده بیشتر از آن چیزی که برخی دوست دارند با استفاده از هدست واقعیت مجازی اعتراف کنند، وقت خود را برایش صرف خواهند کرد.  اما کلمه کلیدی در اینجا آینده است. بیشتر پیشرفت‌های متاورس در حال ساختن دنیایی دیجیتال است که بیشتر انسان‌ها به احتمال زیاد، برای سال‌های آینده از آن استفاده نخواهند کرد. صرفه جویی در انرژی و توجه به تحولاتی که از جریان اصلی کریپتو و دیفای به دست می‌آیند بسیار مهم است، زیرا در حال حاضر، آن‌ها به شکلی گسترده انگیزه‌های اقتصادی را تغییر می‌دهند.

بین (XRP) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل ارائه پیشنهاد غیرقانونی اوراق بهادار و فروش توکن رمزارز خود مورد شکایت قرار گرفت. شرکتی که مزایای بلاکچین را از جمعیت «بیایید بانک‌ها را سرنگون کنیم.» به جمعیت «بیا با آنها کار کنیم» هدایت کرد، از روزهایی که بسیاری فکر می‌کردند شکایت فدرال آخرین میخ در تابوت خواهد بود، فاصله زیادی طی کرد! اخیراً کریپتو به عنوان یک صنعت، دست بالا را در این دعوا گرفته است. چندین هزار مایل در جنوب ایالات متحده، بیت کوین (BTC) به نقطه کانونی شهری در السالوادور تبدیل شده است.

این دو تحول نمادین، بزرگی امور مالی مبتنی بر بلاکچین و قدم بر داشتنش به سوی پذیرش انبوه را برجسته می‌سازد و ارزش دارد که به آن‌ها و همچنین سایر موفقیت‌های بزرگ بلاکچین نگاهی دقیق بیندازید. همان‌طوری که بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به‌جای نگه‌داری تا ابد، سودهای خود را به طور دوره‌ای قفل می‌کنند، صنعت نیز باید سود خود را حفظ کند.

تفاوت بین بیت‌کوین و ریپل

تأثیر ریپل

تغییر اخیر، جزر و مد در پرونده مهم سک(SEC) علیه ریپل می‌تواند شتاب پذیرش کریپتو را تقویت کند. سک دو سال پیش، از ریپل به اتهام جمع‌آوری بیش از 1.3 میلیارد دلار از طریق ارائه اوراق بهادار دارایی دیجیتال ثبت‌نشده شکایت کرد. این مورد ترس را در دل پروژه‌های مشابه و همچنین سرمایه‌گذارانی که نگران پیامدهای سرمایه‌گذاری خود بودند، برانگیخت. اما وقتی قاضی، درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به دلیل بازنگری در حفاظت از اسناد کلیدی رد کرد، اوضاع تغییر کرد و ریپل ادعا کرد این یک پیروزی بسیار بزرگ است.

 

چگونه XRP الزامات تست هاوی(Howey) را برآورده می‌کند

 

اگر ریپل از شکایت سک جلوگیری کند، ابرقدرت جهانی می‌تواند موضع دوستانه‌تری در قبال کریپتو اتخاذ کند و این امر سبب می‌شود تا سیل‌ها باز شود. لزوماً به این معنی نیست که رادیکال‌ترین پاک‌شناسان رمزارز جسورتر می‌شوند. کار ریپل برای مسلح کردن بانک‌های قدیمی و زیرساخت‌های مالی سنتی با ابزارهای مبتنی بر بلاکچین که قبلاً توسط پلتفرم‌های دیفای استفاده می‌شد، می‌تواند به جای این که جایگزین رویای آزادی‌خواهانه دیفای باشد، ایده به‌روزرسانی سیستم مالی متمرکز را مشروعیت ببخشد. این امر می‌تواند پیامدهای اقتصادی جدی برای آینده اقتصاد جهانی در بر داشته باشد و تحلیلگران باید حداقل بخشی از زمانی را که در مورد NFTها فکر می‌کنند، صرف بحث کنند.

در دسترس قراردادن دیفای (DeFi)

و در حالی که ریپل موج می‌زند و بُرد ایپس(Bored Apes) توئیتر را پر کرده است، دیفای چه وضعیتی دارد؟(بُرد ایپس یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض(NFT) است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است.) در حال حاضر، ارزش بازار 207 میلیارد است که در 25 آوریل 2021 کمی بالاتر از 104 میلیارد بود. دیفای به طور فعال فرصت‌های سرمایه گذاری سنتی را برای سرمایه‌گذاران خرد در سرتاسر جهان باز می‌کند. در مدت زمانی که تورم در حال افزایش است و مسکن در سرتاسر جهان ارزان‌تر می‌شود، دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خرد (معروف به افراد متوسط) می‌تواند نجات‌بخش باشد و این همان چیزی است که اغلب، منتقدان در مورد کریپتو به عنوان یک صنعت از دست می‌دهند.

ارزش کل قفل شده در دیفای

 

کسانی که استدلال می‌کنند بلاکچین یک فناوری بوده و به دنبال موردی برای استفاده است، پیشرفت‌های شرکت‌هایی مانند لوانا (Levana) را از دست می‌دهند.(لوانا راه حل‌های مالی غیرمتمرکز مبتکرانه‌ای ایجاد می‌کند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تجارت اهرمی را برای همه در دسترس قرار دهند. سازندگان لوانا پل واقعی بین دیفای و گیمیفیکیشن ایجا کردند! لوانا پیشگام NFTهای تکاملی بود، بزرگترین بازی NFT را در ترا (Terra) برگزار کرد و اخیراً اولین بازی چند نفره را در همین بلاکچین چین راه اندازی نمود.) لوانا در واقع سرمایه‌گذاران کریپتو را از طریق بازی‌هایی به دیفای معرفی می‌کند و به آنها یاد می‌دهد که چگونه از اهرم‌ها توسط افسانه‌ای در مورد آینده مریخ با جمعیت انسان‌ها استفاده کنند. چنین رویکردی که به عنوان بازی‌سازی سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود، مانند کل صنعت در حال گسترش است. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶ دنیای دیفای در حدود ۷۰ درصد منفجر شود.

همکاری دولت

همان‌طوری که ریپل در سوق دادن ایالات متحده به سمت گشودگی بیشتر ارزهای دیجیتال پیشرفت می‌کند، کشورهای زیادی از آلمان گرفته تا سنگاپور، در حال پیشبرد مقررات ارزهای دیجیتال هستند. البته، مورد برجسته‌ای نیز وجود دارد که السالوادور بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی در نظر گرفته است تا به عنوان نمونه بارز کشوری که با ارزهای دیجیتال آزمایش می‌کند و تلاش دارد که مسیر خود را از ویرانی مالی نوآوری کند، امکان‌پذیر است. سایر کشورها نیز در حال انجام اقداماتی هستند تا از بلاکچین به نفع خود استفاده کنند.

پنج کشور برتر کریپتو در سه ماهه اول 2022 میلادی

 

دولت فیلیپین به طور فعال با شرکتی به نام اُز فایننس (Oz Finance) همکاری می‌کند تا فرصت‌های اقتصادی را از طریق مناطق ویژه اقتصادی(اکو زون‌ها) ارائه دهد. ایده این است که افراد و شرکت‌ها را توانمند کنیم تا به صورت مجازی یا فیزیکی در مناطق بدون مالیات، محافظت شده از حریم خصوصی و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApp) که توسط توکن اوز (TOTOz) پشتیبانی می‌شوند، فعالیت کنند.

بلاک چین به قدری با زندگی افراد عادی در هم آمیخته شده است که دانشگاه‌هایی مانند هاروارد و MIT دوره‌هایی را در زمینه بلاکچین ارائه می‌دهند. این مسئله نشان می‌دهد که چگونه جهان در حال تغییر به سمت پذیرش جریان اصلی، حتی در بین دانشگاهیان است.

کلاس‌های ارزهای دیجیتال بر اساس بخش

 

در حالی که این روند به طور مداوم در حال گسترش است، صنعت بلاکچین به عنوان تنها کل منابع زیادی برای استقرار در یک لحظه خاص دارد،.(به خصوص با کمبود توسعه‌دهندگان در سراسر جهان) بدین ترتیب، مهم است که همه چیز را در چشم‌انداز داشته باشیم و به ابتکاراتی توجه کنیم که زندگی مالی مردم عادی را در اینجا، یعنی در این دنیای فیزیکی، بهبود می‌بخشد، قبل از اینکه همه ما با بقیه دیگنزها (Degens) به متاورس بپیوندیم.

 

آریل شاپیرا یک پدر، کارآفرین، سخنران و دوچرخه سوار است. او به عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل Social-Wisdom خدمت می‌کند. (سوشال ویزدام یک آژانس مشاوره  است که با استارت آپ‌های اسرائیلی کار کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با بازارهای بین‌المللی ارتباط برقرار کنند.)

 

منبع خبر : کوین تلگراف

 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.