whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تحریم پپه (PEPE) توسط کوین بیس (Coinbase)

1402/02/22 ساعت 14:39


کوین بیس پپیه را سمبلی از نفرت دانست. در تاریخ 10 می ایمیلی به صورت خبرنامه به مشتریان کوین بیس ارسال شد. این ایمیل، واکنش خیلی شدید جامعه پپه (PEPE) را به همراه داشت. کوین بیس، پپه را «نماد نفرت» می‌خواند و همین امر باعث تحریم‌ها می‌شود.

ایمیلی به مشتریان Coinbase فرستاده شد که در آن، ارز دیجیتال PEPE به عنوان یک «سمبل نفرت» توصیف شده بود. این ایمیل توسط گروه‌های alt-right انتخاب شده و خشم قابل توجهی از جامعه مم‌ کوین PEPE  را برانگیخته است.

بروویک ات (Borovik.eth) اینفلوئنسر سرشناس حوزه کریپتو، اسکرین شاتی از خبرنامه ایمیل مورخ 10 می را برای 96000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. او در این ایمیل به تصمیمی اشاره می‌کند که در سال 2016 اتخاذ شده است. در این تصمیم که از سوی اتحادیه ضد افترا صورت گرفته است. شخصیت قورباغه یا پپه در پایگاه داده نمادهای نفرت آنلاین جای دارد!

طرفداران و دارندگان ارز دیجیتال PEPE از توصیفی که درباره این توکن نوشته شده بود، عصبانی و خشمناک شدند. این امر سبب شد تا صرافی کوین بیس را مجبور به عذرخواهی نماید. واکنش‌ها تا جایی پیش رفت که حتی کاربران شروع به حذف حساب‌هایشان در این صرافی ارز دیجیتال کردند.

کاربر مستعار توییتر و توسعه‌دهنده solidity آقای کنوبی (Kenobi) اعلام کرد که په‌په نماد نفرت نیست و در نتیجه در حال انتقال وجوه به صرافی ارز دیجیتال Gemini مستقر در ایالات متحده است و توییت خود را با هشتگ حذف کوین بیس (#deletecoinbase) تکمیل کرد. وی چنین گفت:

« حساب‌های شخصی و تجاری‌ام را با @Coinbase می‌بندم و آنها را به @Gemini منتقل می‌کنم. #PEPE نماد نفرت@brian_armstrong نیست، انجمن $PEPE می‌خواهد که اظهارات مبتذل خود را در مورد #PEPECOIN پس بگیرید!!! »

بر اساس داده‌های توییت بایندر Tweetbinder، هشتگ حذف کوین بیس با بیش از 14000 توییت در دو ساعت ایجاد شده و در حال افزایش است. این هشتک در نوار ترند توییتر قرار گرفته است. توجه داشته باشید که توئیت بایندر یک ابزار رسانه اجتماعی است که امکان ایجاد گزارش‌های توییتر را فراهم می کند.

از زمانی که بایننس این توکن را برای معامله در 5 می فهرست کرد، اعضای دارنده پپ کریپتو رایتر (Crypto witter) از رهبران تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال درخواست کرده‌اند که این توکن را نیز فهرست کنند. صرافی کوین بیس، هنوز اظهارات چندانی مبتنی بر اینکه آیا قصد دارد توکن پپه را در صرافی خود لیست کند، ارائه نداده است. کامرون وینکلوس (Cameron Winkelvoss) مدیر عامل جمینی (Gemini) در 9 می، در صرافی ارز دیجیتال خود این مم کوین را با توضیحات شفاف‌تری از توکن جدید برای تجارت فهرست کرد.

خلاصه توصیف Gemini از توکن Pepe در صفحه فهرست این صرافی (منبع: سایت جمینی)

در ساعاتی پس از انتشار این اخبار، مبنی بر توضیحات Coinbase در توییتر،  قیمت پپه 2.6 درصد نزول یافت. طبق داده‌های CoinGecko و پس از انتشار این خبر، پپه با قیمت 0.00000184 دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد این مم‌کوین پس از یک شبانه روز 10.4 درصد رشد منفی داشته است.

ما خراب کردیم!

مدیر ارشد حقوقی کوین بیس با عبارت « ما خراب کردیم! » به عصبانیت  معترضین و حامیان پپه پس از انتشار متن «نماد نفرت» پاسخ داد. پل گروال گفت: « کوین بیس سعی می‌کند تا تصویری مبتنی بر واقعیت از یک موضوع پرطرفدار به کاربرانش ارائه دهد. این متن در زمانی که ارز دیجیتال Pepe توسط گروه‌های خاصی به عنوان نماد نفرت انتخاب شد، منتشر گشت. »

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، پس از ارسال ایمیلی از سوی این صرافی ارز دیجیتال _ که در آن، ارز دیجیتال PEPE را نمادی از نفرت می‌نامد، عذرخواهی کرد. در پی این اقدام بود که بسیاری از کاربران خواستار تحریم آن شوند. گروال در توییتی در 11 مه گفت که کوین بیس در به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به میم کوین پپه اشتباه کرده است.

این اشتباه در جایی بود که نوشته شد، ارز دیجیتال PEPE توسط بسیاری از گروه‌های راست آلت به عنوان نماد نفرت انتخاب شده است.  با توجه به اظهارات مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، این صرافی در تلاش بوده است تا تصویری مبتنی بر واقعیت از یک موضوع پرطرفدار را به کاربرانش ارائه کند.

در یک ماه پیش، قیمت میم کوین PEPE به شکل قابل توجهی رشد کرده و  مورخ 4 می به بالاترین حد خود یعنی 0.000004 دلار رسیده است. از جمله صرافی‌هایی که جفت‌های معاملاتی پپه را در این شور و هیجان به صورت آنلاین لیست کرده‌اند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بایننس (Binance)
  • اوکی ایکس (OKX)
  • مگزک گولوبال (MEXC Global)
  • بیتگت (Bitget)
  • گیت آی او (Gate.io)
  • جمینی (Gemini)
  • هوبی (Huobi)

کاربران زیادی که به عذرخواهی گروال واکنش نشان می‌دهند، خواستارند تا کوین‌بیس نیز نسبت به لیست کردن این توکن اقدام کند. ایمیل کوین بیس در 10 می، بسیاری از کاربران ارز دیجیتال در توییتر را بر آن داشت تا خواستار تحریم صرافی کوین بیش شوند و نشان دهند که هرگز ارز دیجیتال PEPE برای اعضای آن، سمبلی از نفرت نیست.

هشتگ حذف کوین بیس نیز پس از ارسال ایمیل کوین بیس توسط کاربری با نام مستعار بروویک ات (Borovik.eth) در توییتر محبوب شد.

کاربر توییتر با نام کاربری ات. 6101. چنین اظهار کرد: « من هرگز نیازی به حذف حساب کوین بیسم مبتنی بر این خبرنامه نادرست احساس نکردم. من واقعاً از تمام کارهایی که کوین بیس برای حمایت از کریپتو در ایالات متحده انجام می‌دهد، قدردانی می‌کنم، زیرا امیدوارم که حداقل یک ایمیل عذرخواهی با اطلاعات صحیح به کاربران فرستاده شود. »

در زمان انتشار این خبر قیمت PEPE تقریباً 0.00000013 دلار می‌باشد که می‌توان گفت در شبانه روز گذشته بیش از 27 درصد نزول یافته است. 

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر اخبار ارز دیجیتال به مقالات رمزارزها، دریافت قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای و خدمات گسترده‌ای چون دریافت سیگنال ارز دیجیتال، خرید اندیکاتور VIP، احراز هویت بایننس و عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. با اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز را به صورت آنی دریافت کنید و از معاملات خود لذت ببرید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.