whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال PEPE

1402/02/18 ساعت 02:44


پس از انتشار خبر درج ارز دیجیتال پپه در صرافی OKX، این ارز دیجیتال بیش از 50 درصد پامپ شد و توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرد. در این مقاله قصد داریم با معرفی توکن PEPE به بررسی تاریخچه و مزایای آن می‌پردازد. در پایان به شما خواهیم گفت که این میم کوین بحث برانگیز در کدام صرافی‌ها فهرست شده است.

ارز دیجیتال PEPE که در اواسط آوریل 2023 راه اندازی شد، پس از دوج کویین و شیبا اینو یکی از برترین میم کوین‌ها در بازار است. میم کویین یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم‌های اینترنتی است که معمولا توسط افراد مشهوری مانند ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود.

ارز دیجیتال پپه یکی دیگر از کویین‌های میم است که هیچ ارزش یا کاربرد واقعی ندارد. این میم کویین نیز مانند سایر میم کویین‌ها با هدف سرگرمی و افزایش قیمت نجومی لحظه‌ای وارد بازار شده است. ارز دیجیتال پپه بسیار شبیه شیبا اینو و دوج کوین است، اما تنها تفاوت این است که نماد توکن شیبا سگ است و نماد ارز دیجیتال پپه قورباغه می‌باشد.

میم چیست؟

خیلی ساده و مختصر، میم اصطلاحی است که به جوک‌هایی در اینترنت اطلاق می‌شود که به سرعت پخش می‌شوند و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. میم‌ها بیش‌تر به‌عنوان یک تصویر با شرح روی آن به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، حداقل یک بار میم‌هایی را دیده‌اید که در جامعه کاربران ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. از معروف‌ترین این میم‌ها می‌توان به میم‌های ایلان ماسک و تصویر لوگوی دوج گویین اشاره کرد. اکنون که به طور کلی با مفهوم میم آشنا شدیم، نوبت به توضیح میم کوین می‌رسد.

میم کویین

این نوع از ارز دیجیتال نیز الهام گرفته شده از توکن میم می‌باشد. شیبا اینو و دوج کوین معروف‌ترین میم کوین‌های بازار هستند که به ترتیب در رتبه‌های هشتم و پانزدهم لیست برترین ارزهای دیجیتال قرار دارند.

برخلاف سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، پولکاداتا و سولانا، میم کوین‌ها عمدتاً کاربرد خاصی ندارند! به عنوان مثال، خود سازنده دوج اعلام کرد که دوج کویین را به عنوان یک شوخی ایجاد کرده است! با این حال، در بازارهای مالی، عرضه و تقاضا تعیین کننده ارزش یک توکن است، به همین دلیل است که میم کویین‌ها سر و صدای زیادی به پا می‌کنند.

میم قورباغه ارز دیجیتال پپه

داستان این میم قورباغه به سال 2005 و افزایش محبوبیت میم‌های اینترنتی برمی‌گردد. در آن زمان در بسیاری از انجمن‌های اینترنتی، این میم‌ها تولید و منتشر می‌شد و همین موضوع باعث شد تا مت فیوری به فکر ساخت این میم بیفتد. نکته جالب دیگر این است که این میم به نمادی از مخالفت با اتحادیه ضد افترا در میانه مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ تبدیل شد.

علاوه بر این که میم ارز دیجیتال پپه در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب است، اکنون به یکی از محبوب‌ترین میم‌ها برای قرار دادن روی عکس پروفایل سکه‌های بازار تبدیل شده است و لوگوی بسیاری از میم توکن‌های بازار، عکس پپه است.

تاریخچه ارز دیجیتال پپه PEPE

ارز دیجیتال پپه در 17 آوریل 2023 با هیاهوی کمی راه اندازی شد. ارز رمزنگاری شده پپه بر اساس میم قورباغه پپه می‌باشد که در ابتدا توسط مت فیوری Matt Furie در سال 2005 ایجاد شد و قبلاً با فعالیت‌های سیاسی در میان سایر گرایش‌ها همراه بوده است. مانند چندین توکن دیگر مبتنی بر میم قورباغه پپه، ارز دیجیتال پپه هیچ ارتباط رسمی با فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی دارا نمی‌باشد.

عامل دیگری که باعث می‌شود توکن پپه به عنوان یک میم کوین در نظر گرفته شود، عرضه کل این دارایی است. عرضه در گردش و کل عرضه این میم 420,690,000,000,000 ارز دیجیتال پپه می‌باشد.

بنیان‌گذاران پپه چه کسانی می‌باشند؟

در حال حاضر، بنیانگذاران ارز دیجیتال پپه ناشناس هستند، که در دنیای ارزهای دیجیتال غیر معمول نیست. اگر چه اطلاعات کمی در مورد تیم پشت این پروژه وجود دارد، اما آن‌ها با موفقیت از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر برای جذب کاربران برای تبلیغ میم کویین خود و ایجاد جامعه ای پیرامون میم کویین استفاده کرده‌اند.

چه چیزی باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال پپه شد؟

در چند روز اول تأسیس، ارز دیجیتال پپه به دلیل خرید ارز دیجیتال پپه با حجم بالا که جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر را مجذوب خود کرد، به سرعت شهرت یافت.

یک سرمایه گذار میم کویین 0.125 اتریوم به ارزش حدود 250 دلار را با 5.9 تریلیون توکن ارز دیجیتال پپه معامله کرد. با افزایش علاقه به توکن میم پپه، قیمت توکن‌ها تا 19 آوریل 2023 به حدود 1.8 میلیون دلار افزایش یافت و تقریباً 4500 برابر سرمایه اولیه سود به دست آورد. شاید تعجب‌آور نباشد که چشم‌انداز یک روز پرداخت سریع ده‌ها هزار سرمایه‌گذار دیگر را جذب کرد که امیدوار بودند قبل از رسیدن قیمت به اوج، توکن‌های ارز دیجیتال پپه را ذخیره کنند.

مزایای میم کویین ارز دیجیتال پپه

ارز دیجیتال پپه بر اساس میم قورباغه کارتونی پپه، شخصیتی با سابقه طولانی و بحث برانگیز، پیشنهادی منحصر به فرد در بازار میم کویین ارائه می‌دهد. احترام به این شخصیت توسط تعهد پروژه موجب تمایز این نوع ارز دیجیتال در میان جوامع افرادی که در دنیای کریپتو فعالیت دارند شده است.

سیستم توزیع مجدد یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال پپه است. زیرا به استیکرهای طولانی مدت پاداش می‌دهد و کاربران را تشویق می‌کند که توکن را برای مدت طولانی‌تری نگه دارند. هدف از این پروژه افزایش پاداش دارندگان و افزایش شانس موفقیت درازمدت است. سیاست معاف از مالیات، ارز دیجیتال پپه را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند. با عدم تحمیل کارمزد تراکنش، پروژه می‌تواند مخاطبان بیش‌تری را جذب کرده و پایگاه کاربری خود را گسترش دهد.

آینده ارز دیجیتال پپه چگونه خواهد بود؟

با توجه به این که در ابتدای راه اندازی توکن ارز دیجیتال پپه می‌باشیم، آینده ارز دیجیتال پپه نامشخص است. برخی از کارشناسان از جمله جیمز وو، مؤسس صندوق ارز دیجیتال DFG، بیان می‌کنند که چه بخواهیم و چه نخواهیم «میم کوین» بخش‌های زیادی از تراکنش‌های ارز دیجیتال را اشغال کرده است و این احتمال وجود دارد که میم کوین‌هایی مانند توکن ارز دیجیتال پپه ظاهر خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که ارز دیجیتال پپه به سرنوشت بسیاری از میم کوین‌ها دچار شود.

کلام آخر

ارز دیجیتال پپه یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است که توسط مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن شده است. اعتباردهنده‌های غیرمتمرکز 32 اتریوم را برای پردازش تراکنش و امنیت شبکه روی هم قرار می‌دهند. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای بازار این توکن تز گروه میم خواهد افتاد.

با پرشین الیت در اوج باشید. عضویت در بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال شما را قادر می‌سازد تا به صورت لحظه‌ای بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را به صورت آلارم دریافت کنید. علاوه بر این می‌توانید از خدمات بالقوه‌ای چون مقالات ارز دیجیتال، اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و مشاهده قیمت ارز دیجیتال برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.