whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال CHSB

1401/01/21 ساعت 02:25


شبکه های مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین Block Chain با ویژگی ‌های منحصر به فردی که دارند کمک می کنند تا مشکلات فعلی سیستم های مالی را برطرف شود. ارزهای رمزنگاری شده مختلف زیادی وجود دارد که بر بستر این شبکه های بلاک چین فعالیت می کنند. یکی از این ارزهای رمزنگاری شده ارز دیجیتال CHSB است که امکانات ویژه و جدیدی را در اختیار افراد مختلف قرار می دهد. ارزهای دیجیتال مختلف از فناوری ‌های خلاقانه و نو کمک می‌گیرند تا اهداف خود را محقق سازند. برای مثال هدف از به وجود آمدن ارز دیجیتال بیت کوین BTC بهینه تر نمودن نظام پرداخت بود. همچنین هدف از به وجود آمدن ارز دیجیتال اتریوم ETH فراهم آوردن یک بستر مطلوب برای پیاده ‌سازی کردن دیگر پروژه‌ ها می باشد.

بوجود آورندگان پروژه سوئیس بورگ Swiss Borg و ارز دیجیتال CHSB که قرار است در این مقاله به صورت کامل به معرفی آن بپردازیم، اهدافی را از ایجاد نمودن این پروژه و رمز ارز آن عنوان نموده اند. به عقیده آن ها سیستم های مالی و بانکداری که امروزه در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرند، ایرادات بسیاری دارند. در نتیجه کارایی خود را از دست داده اند و حتی می توان گفت دیگر منسوخ شده اند. لذا روی کار آوردن سیستم های نوین بسیار ضروری و پر اهمیت می باشد.

 

ارز دیجیتال CHSB

آشنایی اولیه با ارز دیجیتال CHSB

همان طور که گفته شد رمز ارز سوییس ‌بورگ  Swiss Borgکه با نام اختصاری ارز دیجیتال CHSB نیز شناخته می شود، شکلی از دارایی های دیجیتال است. این رمز ارز در بازار کریپتو از ارزشی برابر با ۴۵۰ میلیون دلار برخوردار می باشد. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این ارز رمزنگاری شده در رتبه ۱۴۹ بازار کریپتو کارنسی قرار گرفته است. که می توان گفت سهمی برابر با ۰۲/۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

در تاریخ ۴ می سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۱۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ارز دیجیتال CHSB به بالاترین میزان قیمت خود رسید. که هم اکنون ارزش این رمز ارز چیزی در حدود ۷۱ درصد کمتر از آن زمان می باشد. تعداد کل واحد های توکن سوییس ‌بورگ Swiss Borg ۱ میلیارد واحد است. که تمام این واحدها در گردش هستند. در حال حاضر فعال ترین اکسچنج و یا صرافی که در آن معاملات  توکن سوییس ‌بورگ Swiss Borg صورت می گیرد، صرافی هیت بی تی سی HitBTC می باشد. سهمی معادل ۳۱ درصد از گل حجم معاملات روزانه رمز ارز CHSB در این صرافی معامله می شود.

 

ارز دیجیتال CHSB

پروژه سوئیس بورگ Swiss Borg

ارز دیجیتال  سوئیس بورگ SwissBorg یک پروژه مستقر در کشور سوئیس می باشد. هدف اصلی راه اندازی این پروژه تمرکز زدایی و ایجاد استقلال در امور مالی شخصی عنوان شده است. این پروژه در سال 2017 میلادی راه اندازی شد. سعی آن بر ایجاد کردن تحول در سیستم بانکداری خصوصی سوئیس بود.که برای این منظور از قدرت و توان فناوری بلاک چین Block Chain و قراردادهای هوشمند CPD استفاده می کرد. که نتیجه آن ایجاد یک شبکه غیر متمرکز Defi جهت انجام امور مالی شخصی بود. سوئیس بورگ SwissBorg یک رمز ارز چند منظوره می باشد. که این امکان را برای کاربران مختلف راهم می آورد که در شبکه اقدامات زیادی را انجام دهند.

در نتیجه می توان گفت هدف کلی راه اندازی این پروژه، ایجاد کردن یک اکوسیستم حرفه ای، غیر متمرکز Defi و دموکراتیک است. که به کاربران امکان را می دهد تا مجموعه دارایی های دیجیتالی خود را به سادگی مدیریت کنند. سازندگان سوئیس بورگ SwissBorg همچنین برنامه SwissBorg Wealth App را برای مدیریت مالی شخصی، طراحی نمودند. این برنامه با بکار بردن تکنولوژی بدون کلید MPC، به کاربران اجازه می دهد تا در طی چند ثانیه بین فیات و ارز دیجیتال مبادله نمایند.

 

ارز دیجیتال CHSB

بنیانگذاران ارز دیجیتال CHSB

یکی از بنیان گذاران اصلی ارز دیجیتال CHSB و مدیر عامل فعلی شرکت سوئیس بورگ Swiss Borg سیروس فاضل می باشد. وی در سال میلادی 2007 از دانشکده بازرگانی EDHEC در رشته مدیریت بازرگانی بین الملل فارغ التحصیل شد. فعالیت حرفه ای سیروس فاضل در سال 2007 میلادی در جولیوس بائر به عنوان مشاور ارشد کارها آغاز شد. شکل گیری علاقه وی به امور مالی شخصی در سال میلادی 2016، شکل جدیدی پیدا کرد. همین منجر به الهام بخشی او در تاسیس نمودن سوئیس بورگ Swiss Borg شد.

از دیگر بنیان گذاران ارز دیجیتال CHSB و پروژه سوئیس بورگ Swiss Borg آنتونی لسوسمیر Anthony Lesoismier می باشد. وی در سال 2008 میلادی از Polytech Nice Sophia در رشته مالی فارغ التحصیل شد. بلافاصله در همان زمینه شروع به فعالیت کرد. در آغاز وی به عنوان دستیار در مدیریت صندوق مشغول بود. اما بعدا در JFD Wealth رئیس مشاور دیجیتال شد. او در سال میلادی 2016 با سیروس فاضل شروع به همکاری نمود و یکی از بنیان گذاران سوئیس بورگ Swiss Borg شد.

چه ویژگی موجب منحصر به فرد شدن ارز دیجیتال CHSB شده است؟

ارز دیجیتال CHSB توکن اختصاصی پروژه سوئیس بورگ Swiss Borg است. این پروژه با معرفی فناوری بلاک چین Block Chain در امور مالی شخصی، قصد دارد به افراد این امکان را بدهد که قادر به کنترل کامل سرمایه گذاری ها و اوراق بهادارشان باشند. ارزش های اصلی این پروژه شامل شفافیت کامل، بی طرفی و برابری از طریق شایسته سالاری است. بستر سوئیس بورگ Swiss Borg دارای رابطه مستقیمی  با عدم تمرکز بلاک چین می باشد. تا از حفاظت اطلاعات شخصی کاربران اطمینان حاصل کند. لذا کاربران این امکان را دارند که بودجه خود را بدون محدودیت کنترل نمایند. تیم سوئیس بورگ Swiss Borg در سراسر دنیا دارای عضو فعال است. اپلیکیشن تلفن همراه از جمله برترین برنامه های رمز ارز در فروشگاه های برنامه می باشد. که چیزی در حدود بیشتر از 100000 کاربر فعال و تایید شده را در نقاط مختلف دنیا جذب کرده است.

مزایای ارز دیجیتال CHSB

- کاربران پلتفرم سوئیس بورگSwiss Borg  می‌توانند با دارا بودن توکن آن یعنی ارز دیجیتال CHSB در تصمیمات اتخاذ شده برای آینده این رمز ارز نقش داشته باشند. در واقع آن ها می توانند از حق رای برخوردار باشند.  که این امر به کمک RSB های تولید شده در پلتفرم صورت خواهد پذیرفت.

- امکاناتی که پلتفرم سوئیس بورگSwiss Borg  در اختیار کاربران کم تجربه قرار می دهد، کمک می‌کند که بهینه‌ ترین سرمایه گذاری را داشته باشند.

- ارزهای رمزنگاری شده از روش ‌های مختلفی برای مقابله نمودن با تورم استفاده می‌نمایند. اما سوئیس بورگ Swiss Borg  برای انجام این هدف از روش سوزاندن بهره می برد. به این صورت که در مواقع لازم برای حفظ ارزش توکن خود مقداری از واحد های ارز دیجیتال CHSB را خریده و می سوزاند.

- کاربران با ثبت ‌نام کردن در پلتفرم سوئیس بورگ Swiss Borg  پاداش‌ تا مبلغ ۱۰۰ یورو، رمز ارز بیت کوین BTC را دریافت خواهند کرد. لام به ذکر است که جهت دریافت  کردن این پاداش می بایست مبلغ ۵۰ یورو در این پلتفرم واریز کنند. همچنین از شخص دیگری نیز برای ثبت نام در این پلتفرم دعوت نمایند. بعد از این که شخص دعوت شده ۵۰ یورو به پلتفرم واریز نماید، آن پاداش برای هر دو کاربر در نظر گرفته می‌شود.

- امنیت بالا و شفافیت عملکرد از دیگر ویژگی ‌های بسیار خوب پلتفرم سوئیس بورگ Swiss Borg  و ارز دیجیتال آن است.

 

ارز دیجیتال CHSB

سخن آخر

یکی از راه های مطمئن برای دریافت کردن سیگنال ارز دیجیتال مراجعه به سایت هایی است که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده فعال می باشد. برای سرمایه گذاری کردن در بازار ارزهای دیجیتال، آگاهی پیدا کردن از محدوده های مناسب جهت انجام خرید و فروش رمز ارزهای مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. واضح است که برای ارز دیجیتال CHSB نیز همین قاعده پا برجا خواهد بود. برای داشتن اطمینان خاطر از تصمیمات گرفته شده برای خرید و فروش این رمز ارز می توان از خدمات این سایت ها استفاده نمود. سایت های بسیاری هستند که در زمینه کریپتو کارنسی مشغول به فعالیت هستند.

پرشین الیت یکی از سایت های قابل اعتماد و شناخته شده در این مورد است. کاربران می توانند به منظور سرمایه گذاری سودآور در ارز دیجیتال CHSB یا دیگر رمز ارزها با خیال آسوده به این وب سایت مراجعه نمایند. یکی از فعالیت های خوب پرشین الیت در زمینه فروش اندیکاتور vip و سیگنال فیوچرز می باشد. علاوه بر آن این وب سایت برای کاربران خود امکانات بسیار فوق العاده ای را فراهم آورده است. که یکی از مهم ترین آن ها انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance می باشد. همان طور که می دانید صرافی بایننس Binance یکی از پرطرفدارترین اکسچنج ها یا صرافی های ارز دیجیتال در نزد کاربران ایرانی است.

از دیگر خدمات کارآمدی که توسط این وب سایت ارائه شده است، اطلاع پیدا کردن از نوسانات آنی بازار رمز ارزها و مشاهده کردن قیمت ارزهای دیجیتال و نمودار آن ها به صورت لحظه ای می باشد. از جمله جدید ترین امکانات وب سایت پرشین الیت گلچین کردن معتبر ترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی وی آی پی است. که به وسیله آن کاربران خواهند توانست با داشتن یک اشتراک سیگنال کانال های خارجی معتبر را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند. از همراهی شما تا پایان این مطلب متشکریم


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.