whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال okex

1402/03/09 ساعت 12:20


سیگنال‌های رمزنگاری ایده‌های معامله‌گری از سوی معامله‌گران خبره برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص با قیمت یا زمان خاص هستند. سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال را می‌توان بر اساس عوامل متعددی از جمله اخبار، تحلیل‌های فنی و جو فعلی بازار استوار کرد. یک معامله‌گر می‌تواند قفل بازدهی قابل توجه را باز کند و استراتژی معاملاتی خود را با استراتژی مناسب بهبود بخشد. در این مطلب درباره سیگنال های معاملاتی okex صحبت خواهیم کرد.

سیگنال معاملاتی ارز دیجیتال

یک سرویس سیگنال معاملاتی توسط گروهی از معامله گران و تحلیل‌گران خبره که برای به حداکثر رساندن سود توصیه‌هایی در مورد خرید، فروش و تجارت رمزنگاری ارائه می دهند، تحقیق می شود.

بهترین سیگنال‌های رمزنگاری رایج هستند زیرا پیروان آنها معتقدند که بیشتر کار را برای آنها انجام می‌دهند. با این حال، معامله گر کریپتو باید حساب‌های خود را مدیریت کند و پس از شروع معاملات، هوشیار بماند.\در حالی که می‌توانید یک گروه سیگنال را بررسی کنید و به آن وصل کنید، همچنین باید بدانید که تجارت اجتماعی چگونه کار می کند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که معاملات شما به طور موثر مدیریت می‌شود و شیوه‌های مدیریت ریسک مناسب را انجام می‌دهید.

اکثر گروه‌های معاملاتی کریپتو هزینه دسترسی ماهانه از اعضای خود دریافت می‌کنند. بنابراین، شما باید قبل از پرداخت، بررسی‌های لازم را انجام دهید.

چرا سیگنال‌ها برای معامله گران عالی هستند؟

مهمترین مزیت سیگنال‌ها این است که داده‌های معاملاتی ارزشمندی را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهند. با بینش‌هایی که آنها ارائه می دهند، می توانید به طور موثر دارایی‌های خود را مدیریت کنید.

با سیگنال‌ها، یاد می‌گیرید که چگونه ضررها را متوقف کنید، اهداف و نقاط مناسب برای خروج و ورود به معامله را تعیین کنید تا سود خود را به حداکثر برسانید. آنها اطلاعات عمیق‌تری نسبت به آنچه می‌توانید در اینترنت یا از طریق تجزیه و تحلیل در رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید، ارائه می‌دهند.

معرفی کوتاه OKEx

OKX با نام مستعار OKEX یک صرافی بین المللی ارزهای دیجیتال است که از سال 2017 خدمات مالی ارائه می دهد. در پلتفرم OKX می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و بفروشید و با ذخیره توکن‌ها و تهیه وجوه برای معاملات مارجین درآمد کسب کنید. صرافی کریپتوکارنسی بیش از 100 ارز دیجیتال ، چندین راه برای کسب درآمد غیرفعال و پایگاهی با مواد آموزشی ارائه می دهد.

مزایا و معایب OKEx

 مزایای تجارت با OKEx:

  • در دسترس بودن برنامه‌های مختلف سرمایه گذاری.
  • آکادمی آموزشی اختصاصی با مطالب مفید.
  • طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال.
  • تبادل چند زبانه و به 20 زبان موجود است.
  • یک برنامه موبایل در دسترس است.
  • این صرافی از کیف پول‌های سرد و گرم با سطح امنیت بالا استفاده می‌کند.
  • این شرکت خدمات لیست ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد

معایب OKEx:

  • معامله و سپرده گذاری با ارزهای فیات امکان پذیر نیست.
  • چند راه برای تماس با پشتیبانی مشتری
  • این شرکت بدون مجوز و بدون نظارت است.

متخصصان اتحادیه معامله گران صرافی ارز دیجیتال OKX را از نظر معاملات، غیرتجاری و کمیسیون‌های پنهان بررسی کردند. سطح کمیسیون معاملات (برای اجرای معامله) به نوع معامله و وضعیت کاربر بستگی دارد. به عنوان مثال، صرافی نرخ‌های ثابتی را برای معاملات لحظه ای و همچنین معاملات آتی، اختیار معامله و سوآپ های پایان باز ارائه می دهد. میزان کارمزدها به صورت درصد‌ محاسبه می شود و از 0.1% تا -0.010% متغیر است. هیچ کمیسیونی برای افتتاح حساب تجاری، نگهداری آن، استفاده از ترمینال یا سایر فعالیت های غیر تجاری وجود ندارد

تحلیل سیگنال‌های OKEx

هنگام تجزیه و تحلیل OKEx ،مهم است که آن را با سایر شرکت‌های مشابه مقایسه کنید. قبل از انتخاب یک کارگزار، مهم است که شرایط معاملاتی آن را با رقبا مقایسه کنید. تحلیلگران اتحادیه معامله‌گران مقایسه‌ای از برنامه‌های سرمایه‌گذاری، پلت فرم‌های معاملاتی و سایر شرایط معاملاتی OKEx و سایر کارگزاران تهیه کرده‌اند.

OKX یک صرافی ارز دیجیتال با طیف گسترده‌ای از خدمات و ویژگی‌های اضافی است. این شرکت شرایط قابل قبولی را برای معامله گران تازه کار و معامله‌گران رمزنگاری با تجربه و همچنین برای سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.

5 گروه برتر سیگنال های معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده OKEx

صرافی‌های مختلفی در دنیا برای تجارت ارزهای دیجیتال وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین آنها OKEx است که چندین سال در بازار فعالیت می‌کند و خدماتی را به کاربران از طیف گسترده‌ای از کشورها ارائه می‌دهد.

بسیاری از معامله گران از OKEx به عنوان پلت فرم اصلی خود برای تجارت و مبادله دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که مطمئناً برای آنها مهم است که بدانند 5 گروه برتر سیگنال معاملات ارز دیجیتال صرافی OKEx برای تلگرام در حال حاضر در دسترس هستند.

همه این گروه‌ها خدمات یکسانی ارائه نمی‌دهند، به همین دلیل است که ما لیستی از شناخته شده‌ترین و مورد استفاده‌ترین گروه‌های سیگنال معاملاتی ارز دیجیتال OKEx را برای تلگرام تهیه می‌کنیم.

سیگنال‌های AltSignals

AltSignals قطعا محبوب‌ترین، شناخته شده‌ترین و معتبرترین گروه سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان است. با هزاران مشتری از سراسر جهان، این شرکت از سال 2017 در حال رشد است و به کاربران امکان بهبود استراتژی‌های معاملاتی خود را در بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

AltSignals

AltSignals سیگنال های تجاری منحصر به فردی را به کاربران ارائه می‌دهد که می توانند با ربات معاملاتی Cornix یا به صورت دستی پیاده سازی شوند.

شایان ذکر است که AltSignals حتی در بازارهای نزولی نیز سودآور بوده است. اکنون که یک بازار صعودی جدید شروع شده است، انتظار می‌رود این شرکت نتایجی بیش از برنده برای بازار کریپتو ارائه دهد.

این گروه سیگنال معاملات ارز دیجیتال برای OKEx در تلگرام فعالیت می‌کند و همچنین سیگنال‌هایی را برای سایر صرافی‌ها و دارایی‌ها مانند ارزها (بازار FX) ارائه می‌دهد. در همان زمان، این پلتفرم با مشتقات رمزنگاری مانند معاملات آتی و با سفارشات پیشرفته مانند استاپ ضرر و برداشت سود کار می‌کند.

در نهایت، AltSignals نشانگر معاملاتی خود را توسعه داده است که برای افرادی که می خواهند اطلاعات بهتری در مورد زمان ورود یا خروج از بازار داشته باشند، مفید خواهد بود. این نشانگر را می توان در TradingView استفاده کرد و تنظیم آن بسیار آسان خواهد بود (چند ثانیه).

کلوندایک

این یکی از گروه‌هایی است که سیگنال‌های معاملاتی کریپتو را نیز با استفاده از صرافی OKEx به معامله گران ارائه می‌دهد. این گروه سیگنال‌های دقیقی را برای این پلتفرم و همچنین برای سایر صرافی ها ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است که آنها ممکن است چندین سیگنال معاملاتی در روز نداشته باشند، اما شما را با سیگنال‌های معاملاتی معمولی کریپتو به روز می‌کنند. این گروه با Bittrex نیز همکاری می‌کند و استراتژی‌های آن‌ها را می‌توان در سایر پلتفرم‌های معاملاتی نیز پیاده‌سازی کرد.

قیمت هایی که برای خدمات پرداخت می شود مشابه سایر ارائه دهندگان سیگنال های معاملاتی کریپتو است که به نظر ما مطمئناً منصفانه است.

سیگنال های رمزنگاری جهانی

Universal crypto signals یک گروه سیگنال‌های معاملاتی رمزنگاری محبوب است که از بازار نزولی 2018 سیگنال ارائه می‌کند. بنابراین، چند سالی است که در بازار فعالیت می‌کند. این گروه توانست در طول بازار نزولی که دارایی‌های دیجیتال بین سال‌های2018 تا ابتدای سال 2019 تجربه کرده‌اند، نتایج خوبی را نشان دهد.

این گروه نه تنها سیگنال‌های معاملاتی کریپتو را برای صرافی OKEx ارائه می‌کند، بلکه با Binance، یکی از بزرگترین صرافی‌های بازار نیز کار می‌کنند. این گروه در مقایسه با سایر سایت‌هایی که در حال حاضر خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند بسیار دقیق است، که باید در زمان انتخاب گروه سیگنال معاملاتی کریپتو در نظر گرفته شود.

ستون های رمزنگاری

Crypto Pillars همچنین گزینه خوبی برای شما خواهد بود تا سیگنال‌های معاملات ارز دیجیتال را برای صرافی OKEx دنبال کنید. کاربران می توانند مطمئن باشند که مدیر این گروه، Emma، قرار است خدمات بسیار خوبی را به کاربرانی که مشترک سیگنال ها هستند ارائه دهد.

این گروه سیگنال های معاملاتی با تجزیه و تحلیل خود کار می کند، اما آنها همچنین اطلاعاتی را ارائه می دهند که از سایت ها و گروه های دیگر جمع آوری می کنند. بنابراین، این می تواند انتخاب خوبی برای شروع تجارت در صرافی رمزنگاری Okex با سیگنال های معاملاتی روزانه و منظم برای طیف گسترده ای از ارزهای مجازی باشد.

کلام آخر

تجزیه و تحلیل سیگنال‌های معاملاتی ارائه شده توسط OKEx نشان داد که کارگزار برنامه سرمایه‌گذاری خوبی ارائه می‌دهد. این شرکت شرایط معاملاتی بسیار خوبی را برای سیگنال‌های معاملاتی، انتخاب گسترده‌ای از ابزارها که سیگنال‌ها برای آنها ارائه شده و گزینه‌های زیادی برای دریافت آنها فراهم می‌کند. سیگنال‌های معاملاتی OKEx قابل اعتماد هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی مطمئن ترین برنامه سرمایه گذاری نیز خطر زیان احتمالی را به همراه دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.