whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال PawZone و توکن PAW

1402/01/11 ساعت 03:09


PawZone یک شرکت فناوری بلاکچین است که بر توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز برای شیباریوم (Shibarium) یا شبکه آینده لایه دو شیبا اینو (Shiba Inu) تمرکز دارد. جامعه آنها، Pawfighters، به بهبود اکوسیستم شیبا اینو اختصاص دارد. PawZone در حال حاضر در حال ساخت یک بازار NFT برای Shibarium است که انتظار می‌رود از بسیاری از بازارهای بزرگ NFT موجود بهتر عمل کند.

 این شبکه توکن PAW را راه‌اندازی Pawzaar یا بازار آینده NFT خود را معرفی کرده است. توکن PAW به عنوان نشانه حاکمیتی برای پروژه عمل می‌کند و به اعضا این امکان را می‌دهد تا آینده پروژه را از طریق مشارکت خود در یک DAO تعیین کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد ارز دیجیتال PawZone و توکن PAW بیشتر بیاموزید.

به شما توصیه می‌کنیم در بهترین گروه ارز دیجیتال پرشین الیت یا کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید. در این کانال با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال مانند سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز در موفقیت خود بهتر عمل می‌کنید. اگر قصد دارید به صورت لحظه‌ای از قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید؛ در احراز هویت بایننس به کمک نیاز دارید؛ قصد خرید تتر دارید و یا می‌خواهید از امکانات فروش اندیکاتور vip برخوردار شوید، از پرشین الیت یاری بگیرید. این سایت مشتاقانه به معامله‌گران ارز دیجیتال کمک می‌کند.

همه چیز پیرامون توکن PAW (کاربرد، عرضه و...)

همه چیز پیرامون توکن PAW (کاربرد، عرضه و...)

پاو زون (PawZone) مجموعه‌ای از ابزارها را بدون تداخل با برنامه‌های کاربردی که پروژه برای توکن‌های شیبا اینو دارد، ارائه می‌دهد که شامل قدرت خرید در بازار NFT، اجاره NFT، قرعه کشی لیست سفید، تقویت کننده پاداش و بسیاری موارد دیگر است. در نهایت کاربرد این توکن، ارائه یک اکوسیستم همه کاره و جذاب برای جامعه پاو فایترز (Pawfighters) است.

این توکن در انجمن بازی برای کسب درآمد ارز دیجیتال PawZone و  انجمن بازی شیبا اینو (Shiba Inu GG) استفاده می‌شود، جایی که اعضا می‌توانند توکن‌های PAW کسب کنند و از آن برای خرید NFT در Pawzaar یا سطح بالاتر در انجمن استفاده کنند. اعضایی که توکن‌های PAW بیشتری دارند، در تعیین آینده پروژه و همچنین دارایی‌های درون بازی که برای انجمن انتخاب می‌شوند، حرف بیشتری خواهند داشت.

JD، یکی از اعضای اولیه و با نفوذ جامعه شیبا اینو، PawZone را برای حمایت از رشد و موفقیت جامعه ایجاد کرده است. هدف JD با PawZone الهام بخشیدن و توانمندسازی دیگران برای مشارکت در شبکه شیبا اینو و روشن کردن جامعه قوی و پر جنب و جوش آن است.

توکن PAW دارای عرضه توکن 1 تریلیون است، اما نیمی از عرضه در هنگام راه اندازی سوزانده شده است و آن را به یک توکن کاهش تورم تبدیل می‌کند. علاوه بر این، 25 درصد از عرضه به نقدینگی تخصیص داده شده است، در حالی که تخصیص باقی مانده برای صندوق خزانه داری PawZone، پاداش‌های سهام، پاداش های معاملاتی و تیم موسس قفل شده است.

راه اندازی توکن PAW یک توسعه هیجان انگیز برای PawZone و جامعه Shiba Inu یعنی Pawfighters و جامعه Shiba Inu پشت سر آن است. PawZone آماده است تا رشد و توسعه خود را در ماه‌های آینده ادامه دهد. PAW برای خرید در ShibaSwap در دسترس است.

درباره ارز دیجیتال PawZone 

پورتال برنامه‌های PawZone  برای اکوسیستم Shiba Inu جز یک تمدن بدون جامعه که آن را احاطه کرده است، چیزی نیست. تیم پاو زون با ارائه برنامه‌هایی که کاربران نسبت به سایر هم نوعان خود ترجیح می‌دهند، ابزارهای کاربردی و مؤثر برای توکن‌های Shiba Inu مثل برنامه‌های کاربردی، انجمن بازی شیبا اینو و آرم ان یعنی GG را در اولویت قرار می‌دهد. در زیر با برخی از المانت‌های این ارز دیجیتال آشنا می‌شویم:

انجمن بازی‌های شیبا اینو (GG)

انجمن بازی‌های شیبا اینو، انجمن صنفی بازی‌های رمزنگاری شده نهایی برای جامعه شیبا اینو و گیمرهای بلاک چین خواهد بود. شما این امکان را دارید تا دارایی های درون بازی را به صورت رایگان از انجمن قرض گرفته و بیشتر درآمد را حفظ کنید.

بازار پاوزار (Pawzaar)

Pawzaar بازار NFT است که برای اکوسیستم Shiba Inu و علاقه‌مندان به NFT ساخته شده است. برای ادغام شدن با شبکه آینده آتی شیباریوم طراحی شده است.

پلتفرم PawFi

PawFi پلتفرمی برای به اشتراک گذاشتن توکن PAW، افزودن نقدینگی و درخواست پاداش خواهد بود.

درباره ارز دیجیتال PawZone 

PAW چیست؟

توکن رسمی PawZone که در نقش حاکمیتی عمل می‌کند و شامل ابزارهای اصلی در برنامه‌ است؛ در عین حال به اکوسیستم Shiba Inu احترام می‌گذارد. به غیر از قدرت خرید، توکن PAW برای ارتقاء سطح در انجمن بازی شیبا اینو (Shiba Inu GG) و اجاره NFT در پاوزار (Pawzaar) لازم است.

با شرکت در انجمن بازی شیبا اینو، معامله در پاوزار و سهام در PawFi،  می‌توانید توکنPAW به دست آورید.

کیف پول Multi-Sig برای تنوع عادلانه

وجوه تیم در یک کیف پول چند توکنی نگهداری می شود تا از اطمینان و ایمنی کاربر در برابر هرگونه هک احتمالی اطمینان حاصل شود.

نقش دائو در ارز دیجیتال PawZone

DAO تصمیمات حیاتی خواهد گرفت و آینده PawZone را تعیین خواهد کرد. توکن PAW از یک سیستم پیشنهادی چند توکنی و Snapshot استفاده می‌کند تا امکان حاکمیت تأثیرگذار جامعه‌محور را فراهم کند که تأثیرات عمده‌ای بر برنامه‌های پاو زون خواهد داشت.

دریافت توکن PAW در 4 گام

  • مرحله 1 - MetaMask را نصب کنید و یک کیف پول بسازید
  • مرحله 2 - کیف پول خود را به ShibaSwap وصل کنید. 
  • مرحله 3 - این آدرس را کپی پیست کنید:     [ 0x1AA51bc7eb181ce48CE626Bf62f8956Fa9555136 ]
  • مرحله 4 - ETH را برای مبادله با PAW گزینش و "Swap" را انتخاب کنید.

اکوسیستم شیبا اینو

شیبا اینو با ایجاد انگیزه در جامعه برای ساختن پروژه‌هایی در اطراف اکوسیستم، ایده‌ی تمرکززدایی را متحول می‌کند. در حال حاضر 3 توکن رسمی در اکوسیستم وجود دارد که هر کدام هدف خود را انجام می دهند:

  • SHIB (شیبا اینو) 

اولین ارز در اکوسیستم و اصلی‌ترین توکن با هدف اصلی گسترش قدرت خرید.

  • Leash (افسار)

این ارز با مجموع عرضه تنها 107646 توکن، برای حمایت و رشد اکوسیستم شیبا اینو ایجاد شد.

  • Bone (استخوان)

توکن و ارز حاکمیتی که برای پرداخت هزینه گاز شبکه آینده شیباریوم (Shibarium) استفاده می‌شود. نوعی راه حل لایه 2 برای اکوسیستم شیبا اینوکه کارمزد گاز ارزان‌تر، سرعت تراکنش سریع‌تر، همراه با مجموعه جدیدی از پروژه‌های فعال در شبکه را ارائه می ‌هد. 

توکن PAW

خالق شیبا اینو با نام ریوشی شناخته می‌شود. مدتی پس از راه اندازی توکن، ریوشی قدرت را به جامعه واگذار کرد. حالا ما همه ریوشی هستیم. در PawZone، با شفقت برای جامعه ارتش شیبا (ShibArmy) هدایت می‌شوید. این تیم با نوآوری در خط مقدم چیزی واقعا ویژه برای ارتش شیبا ایجاد کرده است.

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال PawZone و توکن PAW آشنا شدیم. PawZone یک شرکت فناوری بلاکچین است که بر توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز برای شیباریوم (Shibarium) یا شبکه آینده لایه دو شیبا اینو (Shiba Inu) تمرکز دارد. جامعه آنها، Pawfighters، به بهبود اکوسیستم شیبا اینو اختصاص دارد. PawZone در حال حاضر در حال ساخت یک بازار NFT برای Shibarium است که انتظار می‌رود از بسیاری از بازارهای بزرگ NFT موجود در حال حاضر بهتر عمل کند.

یادآور می‌شویم با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.