whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سرور مجازی ترید چیست؟ + ۵ نکته مهم قبل از خرید VPS ترید

1402/04/19 ساعت 10:43


VPS به معنای سرور خصوصی مجازی است. این یک پلتفرم میزبانی وب است که یک سرور گران قیمت، بزرگ و اختصاصی را با جدا کردن آنها به بخش‌های کوچکتر تقسیم می‌کند. VPS شبیه یک سرور اختصاصی کوچک است که ویژگی‌های یک سرور اختصاصی بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

VPS در تجارت آنلاین ارزهای دیجیتال بسیار مفید است؛ زیرا کارایی بیشتری را در اجرای نتایج معاملات ارائه می‌دهد. تریدرها زمانی که احراز هویت بایننس خود را انجام می‌دهند با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانند از خدمات صرافی در جهت استفاده از سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز آن استفاده نمایند. در ادامه بیشتر به موضوع استفاده تریدرها از VPS می‌پردازیم.

چرا از VPS برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

وقتی یک سرور VPS خریداری می‌کنید، فقط برای کسب و کار شما کار می‌کند و به شرکت شما اختصاص داده می‌شود. این سرور نمی‌تواند منابع یا اطلاعات را با افراد غیرمجاز به اشتراک بگذارد، بنابراین حریم خصوصیات حفظ می‌گردد. در نتیجه، شما از ایمنی داده‌های خود اطمینان پیدا می‌کنید و دیگر نیازی نیست نگران دزدیده شدن یا هک شدن منابع خود باشید.VPS همچنین مرتباً بررسی می‌کند که همه چیز به خوبی کار می‌کند و آیا داده‌های شما ایمن هستند یا خیر؟

ارائه دهندگان VPS می‌توانند هر یک از مشکلات سرور شما را در چند دقیقه حل کنند. یک سرور خصوصی ضمانت آپ تایم بالاتر را می‌دهد، بنابراین سرور شما هرگز خراب نمی‌شود و می‌توانید به طور مداوم بدون هیچ وقفه‌ای از آن استفاده کنید.

VPS به شما اجازه می‌دهد شرایطی را ایجاد کنید که دسترسی بسیار خوبی برای اتصال اینترنت داشته باشید و یا در صورت قطع شدن برق به شما فرصت می‌دهد تا معاملات خود را کنترل نمایید. بیشتر استفاده از VPS در کریپتو این است که سریع تر از سرورهای دیگر کار می‌کند، بنابراین می‌توانید سریع تر معاملات خود را باز و بسته نمایید.

تجارت ارزهای دیجیتال یک بازی با ریسک بالا است. هر ارز می‌تواند در چند دقیقه از نظر ارزش در بازار نوسان به طرف بالا یا پایین حرکت کند. VPS برای ترید شبیه یک پیوند مستمر عمل می‌نماید که پایانه معاملاتی شما را به شبکه تجاری وسیع تر وصل می‌کند.

شما فرض نمایید که در حین معاملاتتان سیستم نقصی پیدا می‌کند اینجا شما به سرعت توانایی باز کردن، بستن یا اصلاح معاملات خود را از دست می‌دهید که این موضوع می‌تواند پیامدهای بزرگی در بازار در حال حرکت داشته باشد.

VPS شما را در ارتباط نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد تجارت خود را ادامه دهید و در مقابل خرابی‌های پیش بینی نشده در سیستم، ایمنی و امنیت را تضمین می‌کند.

 تجارت ربات چیست و چرا VPS برای آن حیاتی است؟

تجارت ربات یک نوع تجارت خودکار است که برای انجام روش‌های مختلف از نرم‌افزار استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که از قوانین و ویژگی‌های خاصی است که گرایش می‌کند پیروی نماید. به عنوان مثال، یک معامله‌گر می‌تواند زمانی که قیمت به 15000 دلار می‌رسد، یک ربات را برای خرید بیت کوین برنامه ریزی کند.

یکی از عیب‌های تجارت ربات این است که در صورتی که شرایط بازار به طور کلی تغییر کند، ربات ممکن است قادر به تنظیم سریع نباشد و عملکرد ضعیفی داشته باشد.VPS یا سرورهای خصوصی مجازی معمولاً برای میزبانی نرم‌افزار تجارت ربات استفاده می‌شود. آنها یک اتصال سریع و قابل اعتماد برای مدیریت حجم عظیم در تجارت ربات ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید یکی از حساب‌های خود را روی VPS شبیه‌سازی نمایید و خودتان را روی داده‌های واقعی بازار بسنجید تا نتیجه آن را ببینید. سپس، وقتی از استراتژی خود و تحلیل‌های خود اطمینان پیدا کردید که سودآور است، می‌توانید تجارت زنده را شروع کنید. در نهایت، یک VPS به شما موقعیتی می‌دهد تا به‌دور از تحریم‌های ایجاد شده در سراسر دنیا معاملات ارز دیجیتال خود را استارت بزنید. شما فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید و می‌توانید از هر رایانه‌ای به VPS خود دسترسی داشته باشید.

چند دلیل مهم برای استفاده از VPS برای تجارت کریپتو

توسعه فناوری های دیجیتال، استفاده از ارز دیجیتال را توسط کاربران اینترنت محبوب تر می‌کند. امروزه این ارز دیجیتال را رمزارز می نامند. این ارز مجازی است، بنابراین شکل فیزیکی ندارد، به همین دلیل تحت سیستم غیرمتمرکز قرار گرفته است و در هر تراکنش می‌تواند جایگزین پول شود. در متن ذیل چند دلیل مهم برای استفاده از VPS در تجارت ارزهای دیجیتال را ذکر می کنیم:

  • با استفاده از VPS، می‌توانید روی سروری سرمایه‌گذاری کنید که به طور خاص به تجارت شما اختصاص داده شده است. این تضمین امنیت کسب و کار شما است.VPS بررسی منظمی را ارائه می‌دهد تا مطمئن شود همه چیز به خوبی کار می‌کند و داده‌های شما محافظت می‌گردد.
  • اگر به دلیل قطع شدن برق دسترسی به اینترنت نداشته باشید امکان معامله برای شما وجود دارد.
  • سومین ویژگی تجارت سریع تر است، به کارگیری VPS به تریدرها فرصت می‌دهد تا کنترل بیشتری روی معاملات خود داشته باشند. اجرای و انتقال سریع تر معاملات شما را فراهم می‌کند. شما با استفاده از VPS برای ترید تأخیر و لغزش کمتری را تجربه می‌کنید، اما اگر از آن استفاده نکنید می‌تواند خسارات بسیار زیادی را به شما وارد نماید؛ زیرا این بازار نوسان است؛ بنابراین استفاده از VPS یک راه عالی برای کاهش ضرر و غیر قابل پیش‌بینی بودن بازار می‌باشد.

به طور خلاصه، استفاده از VPS به معامله‌گران رمزارز اجازه می‌دهد تا معاملات را سریع تر باز و بسته کنند، تأخیر بسیار کم و خدمات با کیفیت خوب را دریافت نمایند، این است که می‌تواند راهی کم‌ هزینه برای بهبود تأخیر شما باشد و قیمت‌گذاری مطمئن‌تری به شما بدهد. VPS برای تجارت رمزنگاری شما بهترین راه جهت لذت بردن از امنیت، عملکرد و کنترل بیشتر است!

VPS یک راه ساده و مقرون به صرفه است که به شما کمک می‌کند از سیستم خود محافظت کنید و سطح ریسک خود را کاهش داده تا بتوانید روی ایجاد مسیری برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق تمرکز نمایید.

اجزای اساسی در سیستم‌های مکانیکی VPS

دو نوع متداول سیستم معاملاتی وجود دارد:

تجارت اختیاری: 

تجارت اختیاری یک سبک تجارت قدیمی است که در آن کارها را به صورت دستی انجام می‌دهند، از جمله ارزیابی تصمیمات خرید و فروش خود یا وارد کردن دستی هشدارهای توقف ضرر و دریافت سود. در حالی که بسیاری از معامله‌گران هنوز از برخی جنبه های تجارت اختیاری استفاده می کنند، این روند به طور فزاینده ای به سمت مدل معاملات مکانیکی در حال حرکت است.

تجارت مکانیکی:

سیستم‌های معاملاتی مکانیکی بسیار خودکار هستند. شما از EA استفاده می‌کنید تا بخش اعظم کار را برای شما انجام دهد، بنابراین معامله‌گران خرده فروشی نیازی به حضور در مقابل صفحه نمایش نظارت یا انجام معاملات ندارند. در این مدل،VPS یک بخش ضروری از سیستم شما است؛ زیرا به شما این اطمینان را می‌دهد که معاملات خودکار شما به شبکه متصل می‌مانند و به کار خود ادامه می‌دهند.

هنگام انتخاب VPS چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

در این قسمت به برخی از موارد مهمی که باید در زمان انتخاب یک سرویس VPS در نظر بگیرید اشاره می‌کنیم:

تأخیر حداقل:

تأخیر کمتر منجر به اجرای سریع تر و افزایش شانس تکمیل سفارش در اسرع وقت می‌شود.

ایمنی: 

بهترین ارائه دهندگان VPS امنیت داده‌ها و امنیت شبکه شما را تضمین می‌نمایند.

استفاده از VPS در موبایل:

VPS در موبایل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد تنها باید از نرم‌افزارهای ریموت استفاده کنید در این صورت به راحتی می‌توانید ترید را با موبایل انجام دهید. 

انعطاف پذیری:

معامله‌گران ممکن است از سیستم عامل‌های مختلفی استفاده کنند، بنابراین مهم است که بررسی کنید آیا ارائه دهنده VPS انتخابی شما از آن پشتیبانی می‌کند یا خیر. ارائه دهنده باید مراکز داده در چندین مکان در سراسر جهان را داشته باشد تا شما بتوانید مناسب ترین و نزدیک ترین را انتخاب نمایید. 

محل قرارگیری:

سرور مجازی دو نوع دارد: سرور مجازی اروپا و سرور مجازی ایران. قطعاً شما باید از سرور مجازی اروپا استفاده نمایید؛ اما دقت داشته باشید که این سرور از طریق برخی کشورها محدود نشده باشد.

سیستم عامل :

VPS شما قادر خواهید بود از لینوکس و یا از سرور مجازی ویندوز استفاده کنید. تفاوت این دو در سیستم‌عامل آن‌ها می‌باشد. پیشنهاد ما این است که از سرور مجازی ویندوز استفاده کنید؛ زیرا حاوی فضای شبیه ویندوز است که پیچیدگی خاصی هم ندارد.

پشتیبانی:

یک ارائه دهنده VPS معتبر دارای پشتیبانی خوبی است این مورد شامل پاسخ‌گویی سریع به تیکت‌های کاربران می‌شود که قادر است پشتیبان‌گیری رایگان، مشکلات فنی، نظارت بر سرور و ادغام با ابزارهای فرد ثالث را رفع نماید.

VPS برای بایننس:

صرافی بایننس دسترسی کاربران ایرانی را برای ترید مسدود کرده است و برای این موضوع احراز هویت بایننس را هم اجباری نموده است. شما با VPS خواهید توانست در این صرافی معاملات خود را انجام دهید در غیر این صورت می‌توانید از صرافی‌های معتبر دیگر استفاده کنید.

تفاوت VPN و VPS برای ترید در چیست؟

با تهیه VPS، انگار شما در جایی خارج از کشور ایران بدون هیچ گونه محصور بودنی از اینترنت مشغول به ترید هستید. شما با خرید VPS دیگر هیچ دغدغه‌ای از جهت سرعت معاملات در بازارهای بین‌المللی نخواهید داشت.

احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده است که چرا از VPN استفاده نکنیم؛ زیرا آن هم IP را تغییر می‌دهد و هزینه کمتری هم دارد؟ 
اگر نیاز نمی‌بینید که هزینه زیادی را پرداخت کنید، VPN هم برای دور زدن تحریم‌ها مناسب است. تنها باید اطمینان پیدا کنید که VPN ای که قرار است از آن استفاده کنید باید به صورت مستمر از یک کشور و با یک IP ثابت اتصال را برقرار نماید.

اغلب VPN هایی که در بازار هستند این مشخصه را ندارند و قطعاً یک اشتباه کوچک، می‌تواند سبب مسدود شدن حسابتان شود و یا خسارت بسیاری را برای شما به جای بگذارد. 

قطع شدن مداوم VPN یکی از مشکلاتی است که هم باعث می‌شود IP ایرانی شما مشخص گردد و هم احتمال آنکه در شرایطی خاص از معامله جا بمانید وجود دارد.

پس اگر 100% به یک VPN اطمینان داشتید می‌توانید آن را به کار بگیرید؛ اما فراموش نکنید که VPS برای ترید یک ابزار ایمن برای تریدرهای تازه وارد است و می‌تواند سرعت و کیفیت خوبی را در معاملات شما داشته باشد.

شما قادر خواهید بود تا قبل از تهیه این سرور یا سرویس یک بک تست از آن‌ها بگیرید تا کلیه عوامل مهم را بیازمایید. در این بخش تعدادی از سرورهای خارجی به منظور تهیه VPS برای ترید را بیان کردیم:

  • Vultr
  • OVH
  • DigitalOcean
  • Linode
  • Amazon Web Services (AWS)
  • Microsoft Azure
  • Google Cloud Platform (GCP)
  • Rackspace

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا کلیه نکات مهم در مورد VPS برای ترید را ذکر کنیم تا شما بتوانید بهترین عملکرد را در معاملات خود در بازارهای رمزارزها داشته باشید. حال با مطالعه این متن و شناخت کافی در رابطه با VPS می‌توانید برای خرید و تهیه آن اقدام نمایید. اگر به دنبال کانال سیگنالی معتبر و پر بازده هستید پیشنهاد ما به شما کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت می‌باشد. شما می‌توانید با عضویت در آن دیگر نگرانی بابت هزینه‌های اضافی خود نداشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.