whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Floki

1400/09/24 ساعت 23:41


بررسی توکن Floki

image

*Floki Inu

توکن Floki، توکنی است که در ماههای اخیر به علت توئیت های ایلان ماسک و تبلیغات محیطی گسترده تیم توسعه دهنده اش در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مطرح شده است. این توکن، یک میم کوین محسوب میشود که خود را قاتل دوج و شیبا میداند و قصد دارد چیزی فراتر از یک میم کوین ساده باشد. اگر به درباره سیگنال ارز دیجیتال مطلوب خود هستید، امروز با ما همراه باشید تا توکن Floki و کاربردهایش را به شما معرفی کنیم.

 

فلوکی اینو (Floki Inu) چیست؟

image

*تبلیغات محیطی توکن Floki

توکن FLOKI که نام کامل آن فلوکی اینو (Floki Inu) است، یکی از توکن های ضد تورمی و میم کوین های محبوبی است که به الهام از ایلان ماسک، مالک مشهور برند تسلا، توسط یک تیم ناشناس از طرفداران شیبا اینو ساخته شده است. پروژه توکن Floki بر روی شبکه اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) پیاده سازی شده است.

این توکن، جاه طلبی های زیادی دارد که تصمیم دارد از طریق وایکینگ های فلوکی (Floki Vikings) آنها را تحقق بخشد و همچنین خود را رقیبی سرسخت برای دوج کوین و شیبا به حساب می آورد. دارایی قدرتمند این پروژه جامعه قوی است که در پشت توکن Floki وجود دارد و همین امر به طور بالقوه میتواند عاملی برای رشد این توکن شود. هرچند تا به حال چیزی که بیشتر از همه توجه ها را در مورد این توکن به خود جلب کرده است، تبلیغات محیطی گسترده ای است که در رابطه با توکن Floki در کشورهای مختلف شده است و تیم این پروژه توانسته است بازاریابی های استراتژیک موثری را در کشورهای هدف خود داشته باشد. برای مثال بر روی بیش از 300 اتوبوس در کشور لندن، این توکن تبلیغ شده است.

تاریخچه توکن Floki

image

*یکی از توئیت های ایلان ماسک در رابطه با سگش "فلوکی".

تاریخچه توکن Floki با ایلان ماسک گره خورده است. همه چیز به 25 ژوئن 2021 برمی گردد، درست زمانیکه ایلان ماسک اعلام کرد قصد دارد یک توله سگ شیبا اینو را به سرپرستی قبول کند و نام آن را "فلوکی" بگذارد. مسلماً در آن زمان کسی فکرش به این نمی رسید که این توله سگ قرار است به میم کوینی در دنیای ارزهای دیجیتال مبدل شود.

اما به هر حال آنچه باید می شد، اتفاق افتاد و تیم ناشناس توسعه دهنده این توکن به سرعت دست به عمل زدند و از توئیت ایلان ماسک به نفع خود بهره بردند و میم کوینی به نام Floki را روانه بازار کردند. بعدها زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد که خانواده اش بالاخره آن توله را به خانه آورده اند، مدت کمی بود که فلوکی فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرده بود. این میم کوین که در ابتدای مسیر فقط به ارزش یک میلیونیم سنت معامله میشد، در ماه سپتامبر توانست رشدی بیش از 250000 درصد را تجربه کند و به اوج قیمتی خود برسد.

جالب است بدانید، پروژه توکن Floki، تنها پروژه رمزارزی است که توسط جنبش "میلیون ها باغ" کیمبال ماسک، برادر ایلان ماسک حمایت میشود و هدف این جنبش نیز مقابله با ناامنی غذایی در سطح جهان است. به طور کلی فلوکی 10 میلیون توکن دارد که به احتمال قوی، 50 درصد آن در شبکه اتریوم و بایننس سوزانده شده است.

کاربرد توکن Floki

پروژه توکن Floki یک پروژه کاملاً نوپاست که در حال حاضر بیش از هر چیز تبلیغات محیطی آن سر زبانهاست. در واقع در حال حاضر کاربرد خاصی ندارد اما تیم توسعه دهنده آن مدعی است که در آینده ای نزدیک از این توکن در زمینه های زیر استفاده خواهد شد:

·       بازار کالا FlokiPlace و NFT ها: این تیم ادعا کرده است که در حال توسعه پلتفرمی تجاری است که از توکن Floki به عنوان رمزارز اصلی جهت معامله NFT ها، کالاهای کلکسیونی و یا سایر کالاها استفاده میشود. این بازار احتمالاً تا پایان 2021 به صورت رسمی افتتاح شود.

·       بستر آموزش محتوای Floki Inuversity: ادعای دیگر تیم توسعه دهنده توکن Floki این است که بر روی یک پلتفرم واقعی کار می کند که هر کسی علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارزهای دیجیتال است، میتواند از طریق آن اطلاعات جامعی کسب کند. در این پلتفرم، توکن Floki به ابزاری موثر جهت پرداخت تبدیل خواهد شد تا به کاربران امکان دسترسی به بزرگترین پایگاه داده های محتوایی در رابطه با ارزهای دیجیتال را در بستر اینترنت جهانی بدهد.

هرچند توکن Floki در حال حاضر تنها یک میم کوین است که ادعا دارد در آینده ای نزدیک، قاتل دوج کوین و شیبا اینو خواهد شد و جایگاهی در بین 10 رمزارز برتر بازار برای خود باز خواهد کرد، اما تصمیم دارد پا را فراتر از میم کوین بودن بگذارد و انقلابی در عرصه ارزهای دیجیتال به پا کند. بازار FlokiPlace و ایجاد پایگاه داده ای قدرتمند از جمله گام های موثر آن در این رابطه هستند. علاوه بر اینها، تیم توسعه دهنده توکن Floki پلتفرمی شکل خواهد داد تا کاربران با سپرده گذاری توکن های خود در آن پاداش کسب کنند.

به طور کلی، این تیم در حال حاضر بر روی سه ابزار شاخص در رابطه با این توکن فعالیت می کند که از آن جمله می توان به یک بازار NFT، یک پلتفرم آموزشی و همینطور متاورس بازی NFT اشاره کرد.

کلام آخر

توکن Floki، توکنی ضد تورمی است که رشد و پیوستگی آن ارتباط مستقیمی با تاثیر ایلان ماسک و تقاضای طرفداران دارد. این توکن، قصد دارد جایگاه شیبا اینو و دوج کوین را در بازار بگیرد. اما به هر حال مثل آنها از شاخه میم کوین ها به شمار می آید. پس اگر قصد تهیه این توکن را دارید، حتماً جوانب و احتمالات کار را به درستی سنجیده و مدیریت ریسک را در سرمایه گذاری خود اعمال کنید. همچنین برای تهیه این توکن میتوانید از طریق برخی صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال همچون یونی سواپ و یا پنکیک سواپ اقدام کنید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.