whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

گسترش بینگ ایکس (BingX) در بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا

1402/04/11 ساعت 12:34


صرافی بینگ ایکس (BingX) در بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش می‌یابد. BingX صرافی پیشرو و بین‌المللی ارز دیجیتال، هیجان زده است که گسترشش را در بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) اعلام کند. این حرکت استراتژیک بخشی از تعهد مداوم بینگ ایکس برای ارائه خدمات تجاری قابل اعتماد و نوآورانه به کاربران در سراسر جهان است.

BingX با ورود به این بازارهای پر جنب و جوش، قصد دارد با طیف متنوعی از کاربران ارتباط برقرار کرده و پذیرش ارزهای دیجیتال را در منطقه تقویت کند. BingX خود را به عنوان یک بازیگر برجسته در صنعت ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است و مجموعه‌ای جامع از خدمات را ارائه می‌دهد که شامل معاملات اسپات، فیوچرز، کپی تریدینگ و تجارت شبکه‌ای است.

بینگ ایکس با بیش از 5 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور و منطقه، تلاش می‌کند تا تجربیات تجاری استثنایی و راه حل‌های پیشرفته را به پایگاه کاربر جهانی خود ارائه دهد و به دلیل تعهدش به رضایت کاربران، شفافیت‌سازی و نوآوری شهرت زیادی به دست آورده است. هسته اصلی عملیات BingX، تعهد بی‌دریغش به ایجاد تحول در تجربه تجارت ارز دیجیتال است.

بینگ ایکس معتقد است که ارزهای دیجیتال را برای همه افراد با هر پیشینه‌ای، در دسترس و کاربرپسند می‌سازد. بینگ ایکس (BingX) با چشم انداز تبدیل شدن به دروازه‌ای برای میلیاردها کاربر ارز دیجیتال بعدی، در نظر دارد تا مشارکت مالی را تقویت کند و پذیرش گسترده دارایی‌های دیجیتال را در سراسر جهان هدایت کند.

با حضور قوی در آسیا، اروپا و آمریکا، BingX به شکل استراتژیک، خودش را به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد برای کاربران، در سراسر قاره‌های مختلف قرار داده است. اکنون گسترش بینگ ایکس به بازارهای MENA از طریق چشم‌انداز استراتژیک این صرافی و تعهد به رشد جهانی هدایت می‌شود.

منطقه MENA شاهد افزایش قابل توجهی در علاقه و پذیرش ارزهای دیجیتال بوده است و تعداد فزاینده‌ای از افراد و کسب‌وکارها به دنبال پلتفرم‌های مطمئن و قابل اعتماد برای تجارت دارایی‌های دیجیتال هستند. بینگ ایکس (BingX) پتانسیل فوق‌العاده در این بازار را تشخیص می‌دهد و هدفش برآورده کردن نیازهای در حال رشد علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در MENA است.

BingX نقاط قوت خود، از جمله زیرساخت قوی، ابزارهای معاملاتی پیشرفته و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را به بازار MENA آورده است. BingX قصد دارد با گسترش در MENA، تجربه بی‌نظیر و غنی تجارت را برای معامله‌گران محلی فراهم کرده و آنها را توانا ‌سازد تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید را کشف و با اطمینان کافی در مسیر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال به جلو گام بردارد.

BingX به عنوان بخشی از تعهد خود به ارائه تجربیات تجارت استثنایی و پرورش یک جامعه ارز دیجیتال پر جنب و جوش در منطقه منا، مفتخر است که برنامه شریک بینگ ایکس را معرفی می‌کند. شرکای محلی از طریق این برنامه، از نسبت کمیسیون رقابتی بالاتر از استانداردهای صنعت بهره‌مند خواهند شد.

BingX با ترکیب جایگاه معتبر به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو با تخصص و بینش شرکای محلی، منتظر راه‌اندازی این برنامه برای ارائه راه‌حل‌ها و خدمات متناسب با نیازها و ترجیحات معامله‌گران منا (MENA) است. الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات بینگ ایکس در این رابطه چنین گفت:

« ما از آوردن BingX به بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا هیجان زده هستیم. از آنجایی که تقاضا برای ارزهای دیجیتال در منطقه همچنان در حال رشد است، ما متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد و کاربر پسند هستیم تا نیازها و ترجیحات منحصر به فرد خود را برآورده کند.

کاربران منا! این گسترش، گواهی بر تعهد ما به دسترسی جهانی و دیدگاه ما برای ایجاد انقلابی در شیوه تجارت و سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال است. ما از تعامل با بازارهای پویا و همکاری با شرکای محلی برای ایجاد ارزش متقابل هیجان زده هستیم. »

درباره بینگ ایکس (BingX)

بینگ ایکس، یک صرافی پیشرو در ارز دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در معاملات اسپات، فیوچرز و کپی تریدنگ خدماتش را عرضه می‌کند. بینگ ایکس همچنان به ارتباط میان کاربران و معامله‌گران خبره و اکوسیستم را در اولویت قرار داده و در تلاش است تا یک تجربه معاملاتی یکپارچه و نوآورانه را ارائه دهد.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز از خدمات گسترده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، خرید انواع اندیکاتور vip، عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال، احراز هویت بایننس و خرید تتر برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.