whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

روش ساخت توکن روی شبکه بی ان بی

1401/03/17 ساعت 21:39


در این مقاله با ساخت توکن روی شبکه بی ان بی (BNB) آشنا می‌شویم. پیش از این، شبکه بلاکچین بایننس از دو بلاکچین مجزا یعنی زنجیره بایننس و شبکه هوشمند بایننس (BSC) تشکیل می‌شد. با این وجود، بایننس به ‌عنوان دو جزء از یک اکوسیستم بزرگ‌تر دریافت که زمان آن رسیده است تا ارتباط بین بلاکچین و توکن BNB را با انتقال و تغییر نام بلاکچین به زنجیره BNB برجسته کند. علاوه بر این، تغییر نام تجاری شبکه بلاکچین باعث فاصله گرفتن اکوسیستم BNB از برند بایننس می‌شود، نکته‌ای که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. به همین دلیل در این ماله بیشتر زنجیره BNB مورد بررسی قرار می‌گیرد و در طول مقاله می‌آموزیم که چگونه با مورالیس (Moralis) می‌توانیم یک توکن زنجیره BNB ایجاد کنیم.

ساختن توکن بر روی شبکه بی ان بی (BNB) 

برای شروع، بهتر است نگاهی دقیق‌تر به زنجیره بایننس و تغییر نام تجاری اخیر BSC به زنجیره BNB داشته باشیم و سپس به شکلی عمیق‌تر به روند ایجاد سریع توکن در زنجیره BNB بپردازیم. به کمک مورالیس، می‌توانیم در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهیم. برای دسترسی و ساخت توکن می‌توانیم از زیرساخت ارائه شده سیستم و برخی ابزارهای توسعه پلتفرم کمک بگیریم که یکی از آن‌ها نودهای پرسرعت مورالیس است. این سرویس، بعضی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین گره‌های بلاکچین را در بازار ارائه می‌دهد. علاوه بر این که می‌توانید به گره‌های زنجیره BNB دست یابید، به سایر شبکه‌ها نیز دسترسی خواهید داشت. بنابراین، اگر علاقه‌مند به توسعه توکن‌ها برای شبکه‌های دیگر هستید، می‌توانید پیرامون نحوه ایجاد توکن پلیگان(Polygon) یا اتریوم اطلاعات لازم را به دست آورید.

آشنایی با شبکه بی ان بی (BNB)

تصمیم برای تغییر نام تجاری شبکه بلاکچین بایننس به زنجیره  BNB تا حدودی ماهیت تعاملی دو بلاکچین و توکن BNB در اکوسیستم را برجسته کرد و هم‌زمان شبکه بلاکچین، خود را از برند بایننس جدا کرد. دلیل این انتقال این است که BNB چیزی بیشتر از بایننس است.  BNBمخفف «Build and Build» و توکن محلی زنجیره BNB است. توکن به همراه زنجیرهBNB ، اکوسیستم زنده‌ای دارد که اکنون مسیری متفاوت از بایننس را طی می‌کند. این بلاکچین‌ها قبلا با نام‌های زنجیره‌ای بایننس و زنجیره هوشمند BSC شناخته می‌شدند. با انتقال به زنجیره BNB، زنجیره بایننس به زنجیره BNB Beacon و BSC به زنجیره هوشمند BNB تغییر یافت. به این ترتیب، اکوسیستم زنجیره BNB از دو بلاکچین مجزا تشکیل شده است.

اولین مورد از این دو بلاکچین، BNB Beacon Chain بود که در زمان راه‌اندازی، بایننس‌چین نام داشت. هدف اصلی این زنجیره پردازش و اعتبارسنجی تراکنش‌های غیرمتمرکز در اکوسیستم زنجیره BNB است. آنها این زنجیره را برای میزبانی ارز بومی اکوسیستم یعنیBNB طراحی کردند. با این حال، زنجیره برای تسهیل قراردادهای هوشمند که قبلاً اکوسیستم را محدود کرده و BSC را به وجود آورد، مجهز نیست. BSC با قراردادهای هوشمند سازگار است و در کنار BNB Beacon Chain عمل می‌کند. به این ترتیب، اگرچه این زنجیره‌ها در هم تنیده شده‌اند، از هم جدا می‌مانند. این بدان معناست که این پتانسیل را دارند که به طور مستقل کار کنند و اگر یکی از زنجیره‌ها آفلاین شود، زنجیره دیگر فعال خواهد ماند. توسعه زنجیره BSC تجربه‌ای مشابه با بلاکچین اتریوم دارد. پس اگر تجربه‌ای در خصوص اکوسیستم اتریوم دارید، به احتمال زیاد در توسعه زنجیره هوشمند BNB مشکلی نخواهید داشت. زیرا BSC از همان پایگاه کدی استفاده می‌کند که باEVM  اتریوم سازگار است.

آشنایی با توکن‌های استاندارد BEP-20

آشنایی با توکن‌های استاندارد BEP-20

آشنایی با توکن های BEP-20 

با درک بهتر اکوسیستم زنجیره BNB و دو جزء آن شروع می‌کنیم تا نگاهی دقیق‌تر به استانداردهای توکن BEP-20 و BEP-2 بیندازیم. ابتدا باید بدانیم که چرا الزامات استانداردهای توکن وجود دارد و در ادامه، نحوه ایجاد یک توکن در زنجیره BNB را بررسی می‌کنیم. در صنعت کریپتو، توکن‌ها ویژگی‌های قانع کننده‌ای هستند و هزاران جایگزین مختلف در بازار وجود دارد. به این ترتیب، تنظیم توکن‌ها با اطمینان از کیفیت و ویژگی‌های یکسان ضروری می‌شود و این سازگاری را فراهم می‌کند. به این معنی که توکن‎های جدید با برنامه‌های غیر متمرکز (dApps) و پروتکل‌هایی که از قبل وجود دارند، کار می‌کنند. بنابراین، استانداردهای توکن باید وجود داشته باشد تا نسبت به این موضوع اطمینان حاصل شود که همه توکن‌ها یک رابط حداقلی را اجرا می‌کنند که آنها را در یک اکوسیستم کامل، سازگار می‌کند.
با وجود قابلیت همکاری که از طریق معماری زنجیره دوگانه اکوسیستم زنجیره BNB به دست آمده است، توکن بومی BNB استانداردهای توکن BEP-20 و BEP-2 را تامین می‌کند. بنابراین، این سوال پیش می‌آید که تفاوت بین این دو چیست؟ BEP-2 استاندارد توکن برای BNB Beacon Chain است و BEP-20 توکن‌ها را در BSC تنظیم می‌کند. استاندارد توکن BEP-20 اغلب با ERC-20 مقایسه می‌شود زیرا این دو از بسیاری جهات کاملاً مشابه هستند. با این حال، باید بدانید که آنها دو استاندارد مجزا برای بلاکچین‌های مختلف هستند. ERC-20 استاندارد توکن برای بلاکچین اتریوم است. پس به طور خلاصه « استاندارد توکن BEP-20 در هنگام ایجاد توکن‌های ارز دیجیتال برای زنجیره هوشمند BNB پیاده‌سازی می‌شود و BNB Beacon Chain از استاندارد BEP-2 استفاده می‌کند. »

نحوه ایجاد توکن در زنجیره BNB

ایجاد توکن زنجیره ای BNB نباید دشوار باشد زیرا با مورالیس، می‌توانیم در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهیم. برای ایجاد یک توکن زنجیره ای BNB، حتما نباید یک توسعه‌دهنده باشید. پس، اگر علاقه‌مند به یادگیری نحوه راه‌اندازی توکن خود هستید، در اینجا با ما همراه باشید. توسعه توکن اتریوم و زنجیره BNB به نسبت مشابه هستند، زیرا هر دو از زبان‌های برنامه‌نویسی، ابزارها و فرآیندهای فکری یکسانی استفاده می‌کنند. در اینجا ما از سولیدیتی (Solidity) به عنوان زبان برنامه نویسی استفاده خواهیم کرد. محیط توسعه یکپارچه رمیکس (Remix) و کیف پول‌ نام متامسک (MetaMask) از جمله ابزارهایی است که قرار است از آنها استفاده کنیم. این فرآیند را به پنج مرحله ساده تقسیم می‌کنیم:

  • پیدا کردن یک قالب قرارداد (OpenZeppelin)
  • ایجاد فایل قرارداد
  • برنامه ریزی قرارداد
  • تدوین قرارداد توکن
  • استقرار قرارداد

از آنجایی که این یک آموزش در مورد نحوه ایجاد یک توکن زنجیره BNB است، این کار را در شبکه آزمایشی اکوسیستم انجام خواهیم داد. با این حال، اگر می‌خواهید توکنی در شبکه اصلی BNB Chain راه‌اندازی کنید، روند آن تفاوت چندانی با این آموزش، نخواهد داشت.

روش ساخت توکن روی شبکه بی ان بی (BNB) - پیش نیازها

پیش از این که یاد بگیریم چگونه یک توکن زنجیره‌ای BNB ایجاد کنید، چند پیش نیاز وجود دارد که باید مراقب آنها باشیم. ابتدا باید یک حساب کاربری متامسک ایجاد کنیم زیرا این کار، برای تعامل با قراردادهای هوشمند ضروری است. در کنار کیف پول متامسک، باید شبکه آزمایشی BNB Chain را نیز به کیف پول خود اضافه کنیم. همچنین قصد داریم مقداری BNB برای شبکه آزمایشی خریداری کنیم که تا بتوانیم جهت تراکنش‌های مربوط به راه‌اندازی توکن‌ها در شبکه هزینه کنیم. 

افزودن کیف پول متامسک

برای دریافت کیف پول متامسک، باید از وب‌سایت رسمی آنها دیدن کنید و متامسک را به عنوان یک افزونه درون مرورگر وب خود نصب کنید. پس از نصب این افزونه، می‌توانید روی دکمه «شروع به کار» کلیک کنید و کیف پولتان را بسازید. این امکان وجود دارد که کیف پول موجودتان را با استفاده از عبارت سید (seed) وارد کنید و یا از ابتدا یک کیف پول ایجاد کنید.

کیف پول متامسک

کیف پول متامسک

دریافت گره و تغییر شبکه متامسک

اولین چیزی که برای افزودن شبکه آزمایشی BNB Chain به کیف پول متامسک نیاز دارید، یک گره بلاکچین است. سریع‌ترین و ساده‎ترین راه دستیابی به گره از طریق مورالیس یا به طور خاص، سرویس پرسرعت نودها (Speedy Nodes) است. گره‌های پرسرعت مورالیس، دسترسی به گره‌های بلاکچین چندین شبکه مختلف مانند اتریوم،BNB Chain، Polygon و غیره را بسیار آسان می‌کند. بنابراین، برای به دست آوردن گره زنجیره‌ای BNB، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که باید در مورالیس (Moralis) ثبت نام کنید. 

دریافت گره و تغییر شبکه متامسک

دریافت گره و تغییر شبکه متامسک

حالا با یک حساب مورالیس وارد شوید و به تب «Speedy Nodes» در سمت چپ پنل مدیریت بروید. پس از کلیک بر روی این تب، چند گزینه مختلف ظاهر می‌شود که یکی از آنها شبکه زنجیره‌ای BNB است. برای دریافت گره، باید دکمه «Endpoints» را فشار دهید تا URL‌ها را در اختیار شما قرار گیرد. این URLها گره‌های زنجیره‌ای BNB هستند. اکنون گره را در اختیار دارید. دو راه برای اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک وجود دارد:

  • در رابط متامسک خود، بر روی دکمه «افزودن شبکه» کلیک کنید تا آن را اضافه کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید برخی از اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید. 

گزینه اول اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک

گزینه اول اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک

  • گزینه دوم ساده‌تر است. زمانی که بر روی دکمه Endpoints کلیک کردید، روی گزینه افزودن به متامسک کلیک کنید. این دکمه را فشار دهید تا کیف پول متامسک شما را درخواست کند و به طور خودکار شبکه زنجیره‌ای BNB را اضافه کند. 

گزینه دوم اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک

گزینه دوم اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک

دستیابی به توکن های BNB

می‌توانیم کار را با اضافه شدن شبکه آزمایشی زنجیره BNB به کیف پول ادامه دهیم و تعدادی توکن BNB دریافت کنیم. از آنجایی که با شبکه آزمایشی کار می‌کنیم، می توانیم تست شبکه BNB را به صورت رایگان از طریق یک فوست (faucet) یا شیر آب دریافت کنیم. پس برای دریافت BNB، می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید. همانطور که می‌بینید، باید آدرس کیف پول خود را وارد کنید. می‌توانید آدرس خود را از قسمت بالای رابط متامسکتان پیدا کنید. این آدرس را کپی کرده و مطمئن شوید که شبکه مناسبی را انتخاب کرده‌اید، حالا این آدرس را در شیر آب کپی کرده و بر روی دکمه «BNB به من» کلیک کنید. چند ثانیه طول می‌کشد تا به صورت لحظه‌ای یک BNB در کیف پول متامسک خود دریافت کنید.

وبسایت شبکه آزمایشی بی ان بی

وبسایت شبکه آزمایشی بی ان بی

 

روش ساخت توکن روی شبکه بی ان بی (BNB) – ایجاد توکن

با تکمیل پیش‌نیازها، زمان آن رسیده است که به فرآیند واقعی برسید و یاد بگیرید چگونه یک توکن زنجیره‌ای BNB ایجاد کنید. ایجاد یک توکن زنجیره‌ای BNB کاملاً شبیه به راهاندازی یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم است. از آنجایی که با استانداردهای توکن تثبیت شده مانند BEP-20 و ERC-20 کار می‌کنیم، اکثر کدها قبلاً برای استفاده شما تنظیم شده است. الگوها عمومی هستند و ممکن است تنظیمات کمی وجود داشته باشد که باید انجام دهید. بیایید این کار را با کشف الگوهایی که برای ایجاد توکن زنجیره BNB پیدا می‌کنیم، شروع کنیم!

اپن زپلین

اپنزیپلین

اپن زپلین (OpenZeppelin)

یکی از مزایای اصلی نرم‌افزارهای غیرمتمرکز و منبع باز امکان کپی و جای‌گذاری کدهایی است که بتوانیم متناسب با نیازهای توسعه خود از آن‌ها استفاده کنیم. به این ترتیب، می‌توانیم قالب‌های توکن را به طور مستقیم از اپن زپلین (OpenZeppelin) دریافت کنیم. اپن زپلین یک سازمان منبع باز است که استانداردهای توکن را جمع آوری می‌کند .از آنجایی که اساسا استاندارد BEP-20 با استاندارد توکن ERC-20 اتریوم یکسان است، می‌توانیم از یک الگوی ERC-20 استفاده کرده و تنظیماتی را برای تناسب با زنجیره BNB انجام دهیم. پس در زمان ایجاد قرارداد، می‌توانید از این الگو در مرحله بعدی استفاده کنید. شکل ظاهری این قالب به صورت زیر است:

// contracts/GLDToken.sol
// SPDX-License-Identifier: MIT
;pragma solidity ^0.8.0

;import "@openzeppelin/contracts/token/ERC20/ERC20.sol"

}contract tokenName is ERC20
}  constructor() ERC20("tokenName", "currencySymbol")
// contracts/GLDToken.sol
// SPDX-License-Identifier: MIT
;pragma solidity ^0.8.0

;import "@openzeppelin/contracts/token/ERC20/ERC20.sol"

{ contract GLDToken is ERC20

{  constructor(uint256 initialSupply) ERC20("Gold", "GLD")
;  _mint(msg.sender, initialSupply)
}}

ایجاد قرارداد توکن

مرحله بعدی ایجاد خود قرارداد توکن است. برای انجام این کار، از محیط توسعه یکپارچه رمیکس (Remix IDE) استفاده می‌کنیم. باید به این آدرس برویم تا یک فایل قرارداد جدید ایجاد کنیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که روی پوشه «Contracts» در سمت چپ رابط کلیک راست کرده و یک فایل جدید ایجاد کنید. بهتر است تا نام قرارداد را بر اساس چیزی که می‌خواهید توکن بنامید، نامگذاری کنید. حالا باید کد الگو را از اپن زپلین کپی کرده و آن را در فایل قراردادتان بگذارید. 

برنامه نویسی توکن زنجیره ای BNB 

زمانی که کد را در قرارداد جای‌گذاری می‌کنیم، باید تغییراتی اعمال کنیم تا قرارداد را مطابق با نیازهایمان سفارشی کنیم. پس بیایید عمیق‌تر به کدها نگاه کنیم و کمی برای آموزش نحوه ایجاد یک توکن در زنجیره BNB تلاش کنیم: 

  1.  خط اول الگو مشخص می‌کند که از کدام نسخه سولیدیتی در کامپایل قرارداد استفاده می‌کنیم و به آن «خط پراگما» می‌گویند. 
  2.  خط دوم کد، جایی است که ما قرارداد توکن اپن زپلین را وارد می‌کنیم، قراردادی که فایل ما از آن به ارث می‌برد.
  3. پس از این، خود قرارداد را پیاده سازی می کنیم. به قالب آن «GLDToken» گفته می‌شود. در اینجا شما می‌توانید قراردادتان را مطابق با ترجیحات خاص خود سفارشی کنید.
  4. حالا مابین بریس‌های مجعد «{}» قرارداد توکن، دو سازنده پیدا می‌کنیم. می‌توانیم متغیرInitialSupply را  برای متغیر اول حذف کنیم. سازنده دوم برای تعیین نام و نشانه توکن استفاده می‌شود. بنابراین، شما آزاد هستید که این‌ها را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید.
  5. درون بریس‌های مجعدی که سازنده‌ها را دنبال می‌کنند، تابع mint() را داریم که برای برش توکن‌های واقعی استفاده می‌شود. 
  6. اولین پارامتر این تابع، msg.sender مشخص می‌کند که توکن‌ها به آدرس کیف پولی که قرارداد را مستقر می‌کند، ارسال می‌شود.
  7.  پارامتر دوم منبع اولیه را مشخص می‌کند. در اینجا می‌توانید متغیر InitialSupply را حذف کنید و آن را با ”100 * (10 ** uint256(decimals())))” جایگزین کنید تا با انجام اینکار 100 توکن ضرب شود. اگر مقدار دیگری مد نظر دارید، می‌توانید به سادگی 100 را به عدد دلخواه خود تغییر دهید.

:Contract Example

// SPDX-License-Identifier: MIT
;pragma solidity ^0.8.0

// contracts/GLDToken.sol
// SPDX-License-Identifier: MIT
;pragma solidity ^0.8.0

;import "@openzeppelin/contracts/token/ERC20/ERC20.sol"

contract tokenName is ERC20 {
  constructor() ERC20("tokenName", "currencySymbol") {
   ; _mint(msg.sender, 100 * (10 ** uint256(decimals())))

}}

کامپایل و تدوین قرارداد توکن

گام بعدی، پس از نهایی شدن قرارداد هوشمند توکن BEP-20، تدوین قرارداد است. همانطوری که تصمیم گرفتیم با رمیکس کار کنیم و این روند نسبتا آسان شد. تنها کاری که باید برای کامپایل قرارداد، انجام دهید این است که روی تب Solidity Compiler در سمت چپ رابط رمیکس کلیک کنید. حالا باید نسخه صحیح سولیدیتی را که باید با نسخه مشخص شده در قرارداد مطابقت داشته باشد، انتخاب کرده و گزینه Compile را انتخاب کنید.

کامپایل قرارداد توکن

کامپایل قرارداد توکن

استقرار و اجرای قرارداد توکن

اکنون به یکی از آخرین مراحل تلاش خود رسیده‌ایم. به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که هنگام استفاده از ابزارهای مناسب، ایجاد توکن زنجیره‌ای BNB بسیار آسان است. حالا بیایید به مرحله نهایی خود نگاهی بیندازیم. زمانی که قرارداد با موفقیت جمع شد، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که قرارداد را در شبکه آزمایشی زنجیره BNB مستقر کنید. برای انجام این کار، باید به برگه استقرار و اجرای تراکنش‌ها (Deploy and run transactions) تب زیر کامپایلر سولیدیتی (Solidity Compiler) بروید. در اینجا، باید چند انتخاب انجام دهید. 

ابتدا مطمئن شوید که محیط را روی "Injected Web3" تنظیم کرده‌اید و شبکه متامسک شما شبکه آزمایشی زنجیره BNB است. پس از این، اطمینان حاصل کنید که آدرس حساب کاربری همان متامسک شما بوده و قرارداد به درستی انتخاب شده است. اگر این‌چنین است، می‌توانید بر روی "Deploy" بزنید. اکنون مراحل روش ساخت توکن روی شبکه BNB به پایان رسید! اگر مراحل کار را دنبال ‌کرده‌اید، امیدواریم تا بتوانید توکن زنجیره BNB خود را توسعه داده، کامپایل نموده و مستقر کنید! در ادامه نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید توکن را به کیف پول متامسک خود اضافه کنید.

استقرار قرارداد توکن

استقرار قرارداد توکن

روش ساخت توکن روی شبکه بی ان بی (BNB) - مشاهده توکن زنجیره ای BNB

پس از قرارداد توکن مستقر در شبکه آزمایشی BNB Chain، آخرین مرحله در این فرآیند، اضافه کردن توکن به کیف پول متامسک است. به محض نهایی شدن تراکنش، می‌توانید روی تب “Activity” در کیف پول خود کلیک کرده و در آنجا آخرین تراکنش‌ها را بیابید. آخرین تراکنش باید مربوط به استقرار قرارداد شما در بلاکچین باشد. اگر روی تراکنش کلیک کنید، یک پنجره جدید ظاهر می‌شود و جزئیات مختلفی در مورد رویداد ارائه می‌دهد. از اینجا، می‌توانید با کلیک بر روی «مشاهده در کاوشگر بلوک» به وب‌سایت «BscScan» مراجعه کنید و اطلاعات ارائه داده شده را مشاهده کنید. در این مورد، به آدرس Interacted With (To) علاقه‌مندیم.  می‌توانید ادامه دهید؛ این آدرس را کپی کنید و به رابط متامسک بازگردید. می‌توانید پس از بازگشت به متامسک، با کلیک بر تب دارایی‌ها و سپس وارد کردن توکن‌ها به کار خود ادامه دهید.

در اینجا باید آدرس را کپی کنید تا بقیه اطلاعات به طور خودکار پر شوند. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که بر روی «افزودن توکن‌های سفارشی» کلیک کنید تا توکن‌ها به کیف پول شما اضافه شوند و زیر «دارایی‌ها» نشان داده شوند.

مشاهده توکن زنجیره‎ای بی ان بی (BNB )

مشاهده توکن زنجیره‎ای بی ان بی (BNB )

کلام آخر

اگر این مقاله آموزشی را دنبال کرده‌اید، اکنون به خوبی از روش ساخت توکن روی شبکه بی ان بی BNB با استفاده از سیستم عامل مورالیس آگاهی دارید. ما در این مقاله توانستیم با کمک مورالیس، یک توکن زنجیره‌ای BNB را با چند پیش نیاز و پنج مرحله ساده ایجاد کنیم :

  • پیدا کردن یک قالب قرارداد (OpenZeppelin)
  • ایجاد فایل قرارداد
  • برنامه ریزی قرارداد
  • تدوین قرارداد توکن
  • استقرار قرارداد

شما واقعاً به هیچ تجربه توسعه قبلی برای تکمیل فرآیند نیاز ندارید! به این ترتیب، هر کسی می‌تواند با کمک مورالیس یک توکن زنجیره‌ای BNB ایجاد کند. بنابراین، اگر دوست دارید تا یک توسعه دهنده بلاکچین شوید، بهتر است در مورالیس ثبت نام کنید. ایجاد یک حساب کاربری تنها چند ثانیه طول می‌کشد و شما قادر خواهید بود به تمام ابزارهای پلتفرم دسترسی کامل داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

حمید ماک
حمید ماک 1401/05/30
سلام لطفا کد دستوری توکن واقعی که بر بستر بی ان بی bep20 هست رو بزارید.شمادکد های مختلفی گذاشتید
محمد
محمد 1401/12/23
سلام یک راه آسونش هم اینه که می تونید از سایت های مثل app.mnfr.ga به راحتی با چند کلیک بدون هیچ برنامه نویسی توکن خودتون رو بسازید.