whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال FEG

1400/09/17 ساعت 20:41


یکی از ارزهای دیجیتالی که اخیراً به علت رشد 3000 درصدی اش، توجه زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است، توکن FEG است. نام پروژه FEG از عبارت جالب Feed Every Gorilla (به هر گوریل غذا دهید) که به نوعی به برنامه های حمایت از حیوانات این پروژه نیز اشاره دارد، گرفته شده است.

این توکن را می توان یک توکن دیفای آزمایشی دانست که در مسیر ترقی گام برداشته و قصد دارد موفقیت را در این حیطه از آن خود کند. امروز قصد داریم توکن FEG را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال سیگنال ارز دیجیتال مطلوبی در حیطه دیفای هستید، با دیده باز به سمت این توکن بروید. پس با ما همراه باشید. 

شما می‌توانید با پیوستن به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت به رویای دیجیتالی خود برسید. سبد ارز دیجیتال، انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، همچنین مشاوره بازارهای مالی و احراز هویت بایننس، ابزارهایی هستند که شما را در این مسیر یاری می‌کنند.

 

توکن FEG

توکن FEG

ارز feg یا همان توکن FEG یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال در دنیا است که اخیراً به دلیل رشد 3000 درصدی که داشته، توانسته جایگاه ویژه‌ای به دست آورد. نام پروژه این توکن عبارت جالب Feed Every Gorilla است، یعنی به هر گوریل غذا دهید. این عبارت در واقع به برنامه‌های حمایت از حیوانات اشاره دارد. توکن نام برده نوعی توکن دیفای آزمایشی بوده که در مسیر ترقی گام برداشته و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور موفقیت‌های بیشتری را از آن خود کند.

امروزه اکثر افرادی که به دنبال یک سیگنال ارز دیجیتال عالی در حیطه دیفای هستید، سراغ ارز فگ می‌روند. این ارز محبوب در بلاکچین بایننس اسمارت چین و اتریوم با هدف انجام برخی تراکنش‌های نامتمرکز ایجاد شد و خیلی راحت توانست با نوسانات بازار همسو شود و به سمت موفقیت در حرکت باشد. در ادامه مطلب همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری درباره Feg ارز دیجیتال در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی توکن FEG یا ارز feg

توکن FEG، ارز دیجیتالی است که برای طراحی دوباره ساختاری که بازارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر آن اساس ساخته شده اند، به وجود آمده است و تمرکز خود را تماماً بر تغییر شکل و تکامل این حوزه گذاشته است. این پروژه در اوایل سال 2021 راه اندازی شد و اکوسیستم آن را می توان منحصر به فردترین اکوسیستمی دانست که تا به امروز برای پیشرفت های مورد نیاز دیفای (DeFi) ایجاد شده است و شعار مخصوص آن نیز Be the Future of DeFi است، یعنی "آینده دیفای باش!".

ایده پروژه FEG این است که این توکن برای فراهم آوردن یک شبکه تراکنش غیرمتمرکز ساخته شده که هم بر روی بلاکچین اتریوم (ERC-20) و هم بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BEP-20) فعال است. از جمله اهداف این پروژه نیز به ایجاد امنیت بیشتر، کاهش هزینه های گس، کارآیی بهینه تر و پاداش دهی جذاب تر میتوان اشاره کرد. 

نوسانات بازار، جهت حرکت و رشد این توکن را در حال و آینده مشخص می کنند و بسیاری معتقدند که مدلی که توکن FEG روی آن تعریف شده، خود تضمینی برای موفقیت این توکن در آینده به شمار می رود. این توکن را در بازار ارزهای دیجیتال با همین نام FEG میشناسند. این توکن به دلیل ساختار و ماهیتی که دارد، یک توکن کاهنده تورم به شمار آمده و حداکثر عرضه آن مجموعاً در دو شبکه اتریوم و بایننس، 200 کوادریلیون بوده است که شامل یک والت سوخته غیر قابل دسترس نیز می شود. 

توکن FEG که برخی افراد آن را با نام ارز دیجیتال فگ می‌شناسند، ارز دیجیتالی بوده که برای طراحی مجدد ساختاری که بازارهای مالی غیر متمرکز بر آن اساس ساخته شده اند، به وجود آمده و به شکل قابل توجهی تمام تمرکز خود را بر روی تغییر شکل و تکامل این حوزه قرار داده است.

 

feg 2

feg token

به این توکن، گاهی اوقات توکن تورم نیز می‌گویند زیرا دائما در حال رشد است. توکن مورد نظر، از بیشترین گردش حساب معادل صد کوادریلیون برخوردار بوده و در هر تراکنش، حدود 1 درصد کارمزد بین مالکین تقسیم خواهد شد و 1 درصد آن نیز، می‌سوزد.

در اصل همین مکانیسم مالکان توکن را به هولدینگ تشویق می‌کند و عرضه جانبی را هم کاهش می‌دهد تا ارزش ارز بهتر بالا برود. در واقع می‌توان گفت که یک رابطه عرضه و تقاضا در این زمان شکل خواهد گرفت. دقت داشته باشید برای سوزاندن توکن‌های فگ در شبکه، هیچ گونه محدودیت جدی وجود ندارد.

راه اندازی این پروژه جذاب به اوایل سال 2021 باز می‌گردد و اکوسیستم آن در این مدت کوتاه به عنوان منحصر به فرد ترین اکوسیستم جهت پیشرفت‌های مورد نیاز دیفای (DeFi) ایجاد شده و با شعار آینده دیفای باش (Be the Future of DeFi)، روز به روز بیشتر ترقی می‌کند. 

پروژه ارز دیجیتال feg با هدف ایجاد امنیت بیشتر، پاداش‌دهی عالی‌تر، کاهش هزینه‌های مربوط به گس و کارایی بهینه ایجاد شده و افرادی که از آن به شکل حرفه‌ای بهره بگیرند، می‌توانند در مدت زمانی کوتاه شاهد نتایج بی‌نظیری باشند.

به طور معمول نوسانات بازار، رشد و حرکت این توکن را در زمان حال و آینده مشخص می‌نمایند و خیلی از افراد معتقدند مدلی که توکن FEG یا ارز feg بر روی آن تعریف شده، خودش یک تضمین عالی برای موفقیت بیشتر این توکن در آینده است.

این توکن با ماهیت و ساختار مهمی خود به عنوان نوعی توکن کاهنده تورم به شمار می‌رود و حداکثر عرضه آن جمعاً در شبکه‌های بایننس و اتریوم، حدود 200 کوادریلیون بوده که شامل 1 والت سوخته که غیر قابل دسترس است، نیز می‌شود. 

کسانی که مراحل احراز هویت بایننس را به خوبی طی کنند، می‌توانند از مزایای زیادی بهره ببرند و راحت‌تر نیز معاملات خود را انجام دهند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری باشید، بهتر است حتما در آن ثبت نام کنید و به خوبی هم با نحوه خرید ارز feg token آشنا شوید.

مهم ترین خدمات و سرویس پروژه FEG

پروژه FEG ، فقط توکن FEG را ارائه نداده است و علاوه بر آن سرویس های متعدد و جذاب دیگری نیز به طرفداران و کاربرانش ارائه می دهد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • FEGex :FEGex در واقع یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای است که تیم این پروژه ایجاد کرده اند تا معاملات را از بسیاری از جوانب تسهیل کنند. آدرس این صرافی fegexchange.com است و ویژگی های کلیدی خاصی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که از آن جمله می توان به Smartswap که کارمزد گس کمتری دارد و SmartDeFi اشاره کرد. علاوه بر آن، نمودارهای کامل و جامع Tradingview نیز در این پلتفرم در اختیار کاربران قرار دارد و بابت هر معامله، درصدی به عنوان تشویق به حساب معامله گران باز گردانده میشود. خدمات استیک کردن نیز در این صرافی وجود دارد. 
  • FWrap: رپد کردن از دیگر سرویس هایی است که صرافی FEG در اختیار کاربرانش گذاشته و تنها با پرداخت 1% مالیات می توانید رمزارز مطلوب تان را wrap و یا unwrap نمایید. 
  • FEGtrack: این بخش مختص هولدرهای توکن FEG است که می توانند توکن هایشان را در این بخش مانیتور کنند. این بخش قابلیت های زیادی از جمله رصد بالانس و ارزش دارایی، پیش بینی پاداش و غیره ... را دارد. 
  • FEGfaucet: فگ فاست، برنامه ای است که برای تشویق افراد به مشارکت در این پروژه در نظر گرفته شده است. هر والت کریپتو در هر 24 ساعت میتواند یک بار در آن جایزه کسب کند. 

 

FegFaucet

FegFaucet

توجه داشته باشید که پروژه FEG تنها توکن FEG را به کاربران ارائه نداده و علاوه‌بر آن یک‌سری سرویس‌های جذاب و متعدد دیگر را هم برای طرفداران خود در نظر گرفته که در ادامه قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.  

  •  FEGex

FEGEX یک صرافی غیر متمرکز است که به صورت چند زنجیره‌ای ساخته شده و با کمک آن می‌توان خیلی راحت معاملات مختلف را انجام داد. صرافی fegex توسط تیم این پروژه طراحی شده و در مقایسه با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال مزایای بیشتری برای کاربران دارد.

افرادی که قصد بهره گیری از این صرافی فوق العاده برای خريد ارز feg را دارند، می‌توانند خیلی راحت به آدرس آن fegexchange.com مراجعه کنند. Fegex ویژگی‌های کلیدی بسیار خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌گذارد که از جمله مهم ترین آن می‌توان Smartswap را نام برد که کارمزد گس نسبتا کمتری دارد.

در این پلتفرم نمودارهای جامع و کامل Tradingview نیز در اختیار کاربران قرار دارد و به ازای هر معامله یا خرید رمز ارز feg، درصدی مشخص بابت تشویق به حساب افراد معامله‌گر باز گردانده خواهد شد. ناگفته نماند که در این صرافی محبوب خدمات استیک کردن نیز وجود دارد.

  • FWrap

جالب است بدانید در صرافی فگ می‌توان تنها با پرداخت 1% مالیات، رمز ارز مطلوبی را unwrap یا wrap کرد. در حال حاضر تمام صرافی‌های از این سرویس برخوردار نیستند و همین امر یک مزیت مهم برای توکن مورد نظر به شمار می‌رود.

  • FEGfaucet

FEGfaucet در واقع برنامه‌ای جذاب است که برای تشویق کاربران به مشارکت در این پروژه مهم در نظر گرفته شده و هر والت کریپتو در شبانه روز می‌تواند یک‌بار در آن جایزه‌ای را برای خود دریافت نماید. 

  • FEGtrack

این قسمت مخصوص هولدرهای توکن FEG بوده و افراد می‌توانند فگ ارز دیجیتال خود را در آن جا مانیتور کنند. این بخش از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی همچون رصد ارزش دارایی، رصد بالانس، پیش بینی پاداش و... برخوردار است و کسانی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند موفقیت‌های بیشتری به دست آورند.

 

خرید ارز دیجیتال FEG از FEGex

نقشه راه یا برنامه پروژه FEG

فراموش نکنید موفقیت هر پروژه در بازارهای ارز دیجیتال، به نقشه یا برنامه‌هایی که معرفی می‌شود، بستگی دارد. در واقع اگر هر کسی بتوانند اهداف تعیین شده خود را به خوبی محقق کند، می‌تواند نسبت به قیمت یا شرایط یک ارز دیجیتال در بازار تا حدود زیادی امیدوارتر شود. از این رو در ادامه مهم‌ ترین برنامه‌های پروژه رمز ارز فگ یا FEG را به شما معرفی می‌کنیم.

نقشه‌های اجرا شده:

  • راه‌اندازی استخر FEGtoken در Goldfarm
  • لیست شدن در صرافی هات بیت، یونی سواپ و پنکیک سواپ
  • راه‌اندازی fegtrack ، fegex و fegfaucet
  • توسعه اکوسیستم
  • طراحی ابزار معاملاتی مختلف
  • راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی
  • عرضه نرم ‌افزارهای کاربردی در گوگل پلی

نقشه‌های در حال اجرا:

  • قابلیت افزودن خودکار در FEGex
  • پیاده سازی رید FEG
  • قابلیت سواپ مستقیم در FEGex
  • کار روی نسخه دوم FEGshop، FEGcharts و FEGstats
  • آماده ‌سازی FEGex در SmartDeFi

نقشه‌های مربوط به آینده

  • گسترش و توسعه اکوسیستم ارز FEG یا ارز feg
  • راه‌اندازی اولین توکن SmartDefi
  • ارائه نسخه‌های آپدیت شده از نرم‌ افزارها با قابلیت‌های پیشرفته

 

خرید ارز دیجیتال FEG

نحوه خرید ارز feg token

معمولا بیشتر افرادی که قصد خرید این ارز دیجیتال را دارند، هنگام انجام مراحل خرید به دلیل نداشتن آگاهی و مهارت کافی به مشکل بر می‌خورند. از این رو نیز ما سعی داریم در ادامه مطلب شما را مهم ترین نکات و موارد برای خرید ارز feg آشنا کنیم تا بتوانید سود عالی به دست آورید.

  • مرحله اول

نحوه خرید ارز feg اصلا سخت نیست و برای خرید این توکن می‌توانید از طریق 2 گزینه unapwap و pancake swap اقدام نمایید. در اولین مرحله نیاز است برنامه metamask را در تلفن هوشمند یا رایانه خود بارگیری نمایید. بعد از نصب آن، می‌توانید کیف پول‌تان را مانند سایر کیف پول‌ها تنظیم نمایید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

  • مرحله دوم

پیش از خرید هر نوع ارز دیجیتال، بهتر است یک توکن سفارشی برای توکن فگ (FEG) اضافه نمایید. در این مرحله باید وارد کیف پول metamask شوید و سپس بر روی add token کلیک کنید. بعد از آن لازم است آدرس قرارداد را از coingeko در بخش add token address کپی نمایید و آن را در کادر خواسته شده، بارگذاری کنید.

توجه داشته باشید اگر مراحل ذکر شده را به شکل صحیح طی کنید، قسمت نماد رمز به طور خودکار پر خواهد شد. پیش از ادامه مراحل بعدی در این بخش مطمئن شوید که ETH را در صرافی مورد نظرتان خریداری کرده‌اید و ان را نیز به کیف پول خود منتقل داده‌اید.

افرادی که در این کار تازه وارد هستند، می‌توانند با عضویت در پرمیوم تریدینگ و بهره گیری از ابزارهای مناسب در آن، مانند یک فرد حرفه‌ای به ترید ارزهای مختلف بپردازند و سود بیشتری کسب نمایند.

در صورتی که به خوبی با نحوه خرید ETH و انتقال آن به کیف پول metamask آشنایی ندارید، بهتر است دست به اقدامات خودسرانه نزنید و آموزش‌های لازم را از طریق سرچ در گوگل یا افراد باتجربه در این زمینه دریافت کنید.

  • مرحله سوم

زمانی که صفحه uniskwap برای‌تان باز شد، ETH را به FEG یا ارز دیجیتال feg token انتخاب نمایید. اگر توکن FEG به عنوان توکن فعال نشان داده نشد، نیاز است آدرس را به خوبی وارد کنید. بعد از آن باید از اتصال کیف پول دیجیتالی اطمینان حاصل نمایید و پس از این که Metamask از شما درخواست مجوز کرد، گزینه مجاز کردن را انتخاب کنید.

هنگامی که این مراحل را طی کردید، نماد چرخ دنده در طرف سمت راست صفحه را انتخاب نمایید و به شکل دستی لغزش را بین 3 تا 5 درصد قرار دهید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که از ETH کافی جهت پوشش هزینه‌های گس و همچنین اجازه معامله برخوردار هستید.

با این که مراحل خرید توکن بسیار راحت است اما کسانی که آموزش خرید ارز فگ را به خوبی دنبال نکرده باشند، ممکن است دچار مشکل شوند‌. دقت داشته باشید قبل از خرید باید حتما اطلاعات کافی در مورد این ارز و قیمت آن به دست آورید.

از آن جایی که ارز دیجیتال فگ نوعی شت کوین بوده، می‌توانید به سادگی آن را از طریق اتصال به پنکک سواپ و وارد شدن به کیف پول نرم افزاری تراست ولت خریدار نمایید.   

به کاربرانی که نمی‌توانند خرید ارز فگ از تراست ولت را انجام دهند، پیشنهاد می‌شود از طریق صرافی ایران بایننس اقدام نمایند. در این صرافی معتبر امکان خرید توکن FEG با ریال نیز وجود دارد و همین امر محبوبیت ان را در بین افراد ایرانی چندین برابر کرده است.  

بعد از این که آموزش خرید ارز فگ را فرا گرفتید، بهتر است پاسخ تمام سوالاتی که ذهن‌تان را به خود مشغول کرده نیز پیدا کنید و به سایر افراد مبتدی در این زمینه هم کمک کنید تا آن‌ها هم بتوانند به سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال شگفت انگیز مشغول شوند و به سود برسند. 

 

feg token

توکن FEG را از کجا باید خرید؟

در اکثر مواقع ممکن است این سوال برای کاربران به وجود بیاید که ارز feg در کدام صرافی است یا این که این نوع ارز را باید از کجا خریداری کرد. از این رو اگر شما هم جزو چنین افرادی هستید، بهتر است مطالب ذکر شده در ادامه را نادیده نگیرید.

در حال حاضر امکان خرید ارز FEG از تمام صرافی‌های متمرکز وجود ندارد و افرادی که قصد خرید آن را دارند، باید با استفاده از صرافی‌های غیر متمرکز اقدام به خرید ارز مورد نظر کنند. دقت داشته باشید در صرافی‌های غیر متمرکز، خرید با ارزهای فیات امکان پذیر نیست و افراد باید از سایر رمز ارزها برای خرید ارز فگ توکن استفاده کنند.

همان طور که در قبل نیز گفته شد، محبوب ترین صرافی‌های غیر متمرکز برای فروش یا خرید توکن FEG صرافی‌های پنکیک سواپ و یونی سواپ هستند. برای متصل شدن به این صرافی‌ها می‌توانید از کیف پول‌های نرم افزاری مناسبی همچون متامسک والت و تراست والت بهره بگیرید و خیلی سریع اقدام به خرید ارز دیجیتال feg token کنید.

از دیگر صرافی‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توان اقدام به خرید توکن مورد نظر کرد، می‌توان صرافی یونی سواپ V2، صرافی Gate.io، صرافی Ox Protocol، صرافی BKEX و صرافی 1inch را نام برد.  

در بین صرافی‌های نام برده، بزرگ ترین استخر نقدینگی برای معاملات در اختیار صرافی یونی سواپ v2 بوده و بالغ بر 80.13% از کل حجم معاملات توکن FEG را از آن خود کرده است. این صرافی فگ توکن توانسته به راحتی رتبه یک را در معاملات این توکن به خود اختصاص دهد.

جایگاه دوم نیز متعلق به صرافی معتبر Gate.io بوده که با نقدینگی 51 درصد، تقریباً حدود 14.49 درصد از کل حجم معاملات این توکن در آن انجام می‌شود. صرافی BKEX نیز با ویژگی‌ها ممتاز خود توانسته رتبه سوم را به دست آورد.  

بعد از آشنایی با نحوه خرید ارز دیجیتال feg و انتخاب صرافی مورد نظرتان هم، می‌توانید توکن خود را در کیف پول‌هایی مانند تراست والت یا نانو لجر اس که با توکن های ERC-20 سازگاری دارند، نگه داری کنید.  

 

صرافی یونی سواپ، بیشترین حجم تراکنشات توکن FEG را به خود اختصاص داده است.

صرافی یونی سواپ، بیشترین حجم تراکنشات توکن FEG را به خود اختصاص داده است.

   اگر قصد خرید توکن FEG را دارید، میتوانید از طریق فهرست صرافی های زیر اقدام کنید:

در این میان، یونی سواپ v2، گسترده ترین استخر نقدینگی را برای معاملات این توکن در اختیار دارد و بالغ بر 80.13% از کل حجم معاملات توکن FEG را به خود اختصاص داده و رتبه یک را در معاملات این توکن دارد. جایگاه دوم نیز متعلق به صرافی Gate.io است که با نقدینگی 51 درصد، تقریباً 14.49 درصد از کل حجم معاملات این توکن در آن صورت می گیرد. صرافی BKEX نیز رتبه بعدی را در این حیطه دارد. 

پس از خرید، میتوانید توکن FEG را در کیف پول هایی که با توکن های ERC-20 سازگار است، از جمله نانو لجر اس و یا تراست والت نگه داری کنید. 

بررسی قیمت ارز فگ

قیمت ارز feg در ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال که ماه فوریه سال 2021 بود، تقریبا کمتر از 0.00000000002 دلار تعیین شد اما این قیمت به مرور افزایش یافت و در 12 می به چشمگیرترین پیک قیمتی خود، یعنی قیمتی نزدیک به 0.00000003793 دلار رسید.

البته این افزایش قیمت ارز فگ پایدار نبود و پس از آن تاریخ روند نزولی به خود گرفت و تا 0.000000005485 دلار سقوط کرد. قیمت توکن پس از این سقوط، شاهد نوسانات شدید دیگری هم بود و ابتدای ماه اگوست سال 2021 ارزش آن به 0.000000004407 دلار رسید.

آینده ارز دیجیتال فگ توکن Feg Token

مسلماً تا این بخش از مقاله به خوبی متوجه شدید که ارز فگ چیست و چرا امروزه افراد زیادی بر روی آن سرمایه گذاری می‌کنند. این ارز دیجیتال در حال توسعه به عنوان بزرگ ترین ارز رمزنگاری در جهان شناخته شده و به دلیل پذیرش عالی توسط مردم و مشارکت با شرکت‌های بزرگ، پیش بینی می‌شود که آینده‌ای درخشان و روشن دارد.  

در واقع کسانی که اقدام به خرید ارز فگ توکن می‌کنند، می‌توانند در مدت زمانی نسبتا کوتاه، سرمایه خود را چندین برابر کنند. از آن جایی که این ارز دیجیتال جزو میم کوین‌ها بوده، توانسته توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نماید. 

 

آینده ارز دیجیتال FEG

آینده ارز دیجیتال FEG

کلام آخر

حال که به خوبی متوجه شدید ارز فگ رو از کجا بخریم یا این که توکن FEG چیست؟ بهتر است در کانال تلگرام ما عضو شوید تا تازه ترین اخبارها را در رابطه با سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید و شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی باشید. دقت داشته باشید feg در بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان ارزی نوپا شناخته شده اما راه‌های زیادی جهت اثبات خود پیش رو دارد و افرادی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند سود زیادی به دست آورند.

البته ناگفته نماند که نوسانات این توکن نیز برخی مواقع بسیار شدید بوده و غیر قابل پیش بینی است. به همین خاطر اگر زمانی تصمیم نهایی خود را برای خرید ارز feg گرفتید، حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا تغییرات غیر منتظره بازار شما را شوکه نکند.   

توکن FEG در بازار ارزهای دیجیتال، یک ارز دیجیتال نوپا محسوب میشود و هنوز راه زیادی برای اثبات خود پیش روی دارد. نوسانات این توکن نیز گاهاً بسیار شدید است. تمام اینها موجب میشود نتوان آینده این توکن را به طور قطع پیش بینی کرد. پس اگر قصد سرمایه گذاری روی آن را دارید، با تحقیق و مطالعه اقدام کنید و اصول مدیریت ریسک و سرمایه را مثل همیشه رعایت کنید تا تغییرات غیرمنتظره بازار شما را متضرر نکند.  

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.