whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ادعای ویتالیک بوترین پیرامون استیکینگ اتریوم

1402/04/12 ساعت 20:53


ویتالیک بوترین اعلام کرد که او تمام اترهای خود را stake نمی‌کند، بلکه فقط یک قسمت کوچکی از آنها را تبدیل به stake می‌کند.

خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، دلیل اصلی را برای عدم stake کردن تمام اترهایش توضیح داد که باید آنها را در یک مالتی‌سیگ قرار دهد که هنوز برای راه‌اندازی "نسبتاً دشوار" است.

خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، اظهار کرد که تمام اترهای خود را stake نمی‌کند چرا که کیف پول‌های مالتی‌سیگنچر به "طرق مختلفی پیچیده هستند" و این باعث شده است که فقط یک قسمت کوچکی از اترهایش را stake کند. در قسمت 29 ژوئن پادکست Bankless، بوترین دلیل "بزرگ‌ترین" عدم استیک کردن تمام ETH خود را توضیح داد. در حال حاضر ارزش اتریوم به رقم 1958$ رسیده است. او افزود که:

" اگر شما ETH خود را stake کنید، کلیدهای دسترسی به آن باید در یک زیرسیستمی که آنلاین است، عمومی باشند. برای ایمنی، باید از Multisig استفاده شود. استفاده از Multisig برای استیک کردن هنوز نسبتاً دشوار است و در چندین راه پیچیده می‌شود."

چارلز هاسکینسون، هم‌موضع اتریوم و بنیان‌گذار کاردانو، در تاریخ 30 ژوئن در توییتر اعلام کرد که این قضیه پس از شنیدن خبر عدم استیک کردن بوترین تمام اترهای خود و تنها استیک کردن یک قسمت کوچکی از آنها "بی‌کلام" مانده است. هاسکینسون افزود که تمام اترهای کاردانو (ADA) خود را استیک کرده است. در حال حاضر قیمت هر ADA معادل با 0.293$ است. چارلز هاسکینسون افزود:

"من باید چندین بار این را گوش کنم. فقط بی‌کلام مانده‌ام. تمام ADA ما استیک شده است. حدس بزنید، این چگونه برای یک پروتکل Proof of Stake به‌درستی طراحی شده است."

بوترین همچنین در مورد پروتکل EigenLayer صحبت کرد که اجازه می‌دهد به تأییدکنندگان و استیکرهای اتریوم که دارای دارایی هستند، دارایی‌های خود را روی شبکه‌های دیگری که در حال ظهور هستند مجدداً استیک کنند. اگرچه این پروتکل تنها در فاز تست‌نت قرار دارد و انتظار می‌رود تا سومین سه‌ماهه سال 2023 راه‌اندازی شود، اما بوترین گفت که چالش اصلی این پروتکل ایجاد خطرات مرکزی‌سازی است. او اظهار کرد:

"استیکرهای قابل‌اعتماد در سیستم بیشتر نسبت به استیکرهای ناشایست ارزش‌گذاری می‌شوند. استیکرهای قابل‌اعتماد با احتمال بسیار کمتری با خط‌ونشان شدن روبرو می‌شوند."

سریرام کانان، بنیان‌گذار EigenLayer، توضیح داد که استیک کردن مجدد دارای خطرات پیچیده است و باید یک رویکرد محدود شده در ساخت استیک کردن مجدد داشته باشیم.وی گفت: 

"محدودیت‌ها و لیمیت‌های ایجادشده به معنی این است که برای محیط‌زیست واقعاً نتیجه‌بخش است و داشتن محدودیت در خلق آنچه از طریق این مفهوم می‌توان ایجاد کرد، بسیار حائز اهمیت است."

این اظهارنظر پس از این بود که بوترین در یک وبلاگ در تاریخ 9 ژوئن اعلام کرد که بلاک‌چین اتریوم به‌صورت کامل و بدون زیرساخت‌های کافی برای مقیاس‌پذیری و ارائه تراکنش‌های ارزان، این قضیه را شکست می‌دهد. وی همچنین به نقطه دیگری از نقاط شکست ارتباط دارد که مربوط به کیف‌های هوشمند قرار دارد.

وی توضیح داد که انتقال ارز دیجیتال به کیف‌های هوشمند باعث شده است که چالش‌های خاصی به وجود آید. به دلیل پیچیدگی‌های مرتبط باتجربه کاربری هنگامی که کاربران کنترل چندین آدرس را به طور هم‌زمان به دست می‌آورند، باعث شده تا کمی چالش‌های خطرناک برای پیشبرد این قضیه به وجود آیند.

آیا به دنبال دسترسی به بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس که دارای سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس هستند، می‌گردید؟ با خرید پلن‌های وی آی پی از پرشین الیت، می‌توانید به همه این خدمات دسترسی پیدا کنید و از فیلم‌های آموزشی و اندیکاتور اختصاصی پرشین الیت بهره‌مند شوید.

پلن‌های وی آی پی ما با قابلیت‌های بیشتری نسبت به پلن‌های معمولی عرضه می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌دهند تا به‌سرعت به سوددهی و موفقیت در بازارهای مالی دست یابید. با خرید پلن‌های وی آی پی از پرشین الیت، به‌ راحتی و از طریق یک پلتفرم کاملاً مطمئن و قابل‌ اعتماد، به کسب‌ و کار خود رونق ببخشید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای طی کردن مراحل احراز هویت بایننس خود، از تیم پرشین الیت کمک بگیرید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.