whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات ترید کوکوین

1401/07/22 ساعت 02:56


معامله گران تازه کار و باتجربه به طور یکسان از ربات های معاملاتی برای کمک به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده خود هر روز استفاده می کنند تا سود خود را به حداکثر برسانند و حتی زمانی که نمی توانند در رایانه یا دستگاه خود باشند به تجارت ادامه دهند.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بدانید این است که باید کاملا آگاه باشید تا از یک صرافی معتبر استفاده کنید.

با عدم اطمینان از اینکه از ابزاری معتبر برای معاملات خود استفاده می کنید، دارایی های دیجیتال خود را در معرض خطر قرار گرفتن در معرض هکرهای مخرب قرار می دهید. در این مطلب به معرفی یکی از معتبرترین های آن می پردازیم.

صرافی KuCoin

KuCoin یکی از محبوب ترین صرافی های صنعت با بیش از 600 ارز دیجیتال متمایز، گزینه ای برای اهرم معاملات و انواع جفت های معاملاتی موجود است.

این سیستم مورد اعتماد بیش از 5 میلیون کاربر دارد که رقم بسیار چشمگیری است، KuCoin یک صرافی قابل اعتماد است، به همین دلیل است که بسیاری از آن استفاده می کنند.

KuCoin دارای بیش از 600 ارز دیجیتال در سبد خود است و این تعداد دائما در حال افزایش است.

KuCoin دارای بیش از 600 ارز دیجیتال در سبد خود است و این تعداد دائما در حال افزایش است.

بهترین ربات های تجاری کوکوین 2022

یکی از بزرگترین مزیت های KuCoin این است که امکان استفاده از مجموعه عظیمی از ربات های تجاری شخص ثالث توسط معامله گران را فراهم می کند. همراه با ویژگی‌های خوب تجارت KuCoin، این ربات‌ها به کاربران KuCoin این امکان را می‌دهند تا به طور مؤثر معامله کنند و خطرات مرتبط با بازار کریپتو را به حداقل برسانند. بسیاری از ربات های رمزنگاری مختلف سازگار با KuCoin وجود دارد، اما کدام یک از آنها بهترین هستند؟ 

Bitsgap

یک ربات معاملاتی خودکار منحصر به فرد است که برای معامله گران با تجربه و مبتدی مناسب است. هنگام استفاده از Bitsgap، معامله‌گران به ترمینال منحصربه‌فرد دسترسی پیدا می‌کنند، جایی که می‌توانند بات‌ها و سفارش‌های معاملاتی خود را به صورت دستی تنظیم کنند. این یک ربات معاملاتی مبتنی بر وب است که به این معنی است که شما نیازی به دانلود نرم افزار ندارید و می توانید از مرورگر خود استفاده کنید.

Bitsgap  را می توانید در رایانه شخصی خود داشته و معاملات خود را به آن بسپارید. 

Bitsgap  را می توانید در رایانه شخصی خود داشته و معاملات خود را به آن بسپارید. 

Bitsgap فقط یک ربات تجاری نیست، این مجموعه ای از ربات های مختلف است که هر کدام برای شرایط خاص بازار طراحی شده اند و در یک موجودیت ترکیب شده اند. ربات های معاملاتی که Bitsgap ارائه می دهد به شرح زیر است.

ربات تجارت گرید ربات DCA ربات Scalper bot Futures

ربات معاملاتی Bitsgap Grid رایج ترین و ساده ترین ربات Bitsgap برای استفاده است. هنگام استفاده از این ربات، باید به سادگی دو سطح پشتیبانی و مقاومت قابل توجه توکن را به ربات بگوییم. برای ساده‌تر کردن این موضوع، هنگام استفاده از ربات Bitgap Grid، ما فقط به ربات می‌گوییم که چه زمانی ارز دیجیتال را بخرد و چه زمانی بفروشد.

Bitsgap همچنین دارای برخی ویژگی های اضافی است که می تواند تجربه معاملاتی ما را موثرتر و سودآورتر کند. Bitsgap Take profit یکی از آن ویژگی هایی است که در صورت تغییر در قیمت کریپتو که برابر یا بالاتر از یک درصد از پیش تعیین شده باشد، همه موقعیت ها را می بندد.

سفارشات Bitsgap Stop Loss یکی دیگر از ویژگی های عالی است که با Bitsgap ارائه می شود. این مکانیسم معاملاتی تمام سفارش‌های فعال را می‌بندد و اگر شروع به ضرر کنیم، فعالیت‌های معاملاتی را به طور کلی متوقف می‌کند. این یک ابزار عالی است که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که به راحتی بخوابند و بدانند که اگر مشکلی پیش بیاید، همیشه یک سیستم کنترل آسیب وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی که Bitsgap در اختیار معامله گران قرار می دهد، حالت معاملاتی دمو است. در اینجا معامله گران می توانند وارد یک شبیه ساز معاملات واقعی شوند و با 30000 دلار مجازی معامله کنند. این ویژگی عمدتا برای راه اندازی یک ربات به روش بهینه استفاده می شود. از آنجایی که شما با پول واقعی معامله نمی‌کنید، می‌توانید هر طور که دوست دارید آزمایش کنید و سبک معاملاتی را پیدا کنید که برای شما مناسب‌تر است.

 Coinrule

Coinrule یک ربات معاملاتی Kucoin است که معاملات ارزهای دیجیتال را خودکار و فوق العاده آسان می کند.

وقتی صحبت از معامله ربات‌ها برای مبتدیان می‌شود، ربات معاملاتی Coinrule اولین رباتی است که به ذهن بسیاری از معامله‌گران می‌رسد. راه‌اندازی یک ربات معاملاتی Coinrule ساده است، فقط کافی است به ربات بگویید if-this-tand-i و ربات این دستورات را کاملاً دنبال می‌کند.

Coinrule همچنین استراتژی های معاملاتی داخلی را ارائه می دهد. این ویژگی نه تنها برای معامله گران تازه کار خوب است، بلکه معامله گران با تجربه نیز می توانند از آن بهره مند شوند. Coinrule بیش از 150 قالب معاملاتی را ارائه می دهد که برای مؤثر بودن نیاز به تغییرات ساده دارند. همچنین، Coinrule ایمیل‌های روزانه رایگان ما را ارسال می‌کند، جایی که سیگنال‌های جالبی را که ممکن است برای راه‌اندازی کامل ربات معاملاتی شما مفید باشد، به شما اطلاع می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی که Coinrule ارائه می‌کند، فرصت‌های بک تست است.  درک و استفاده از پتانسیل کامل آن برای تازه واردان ممکن است سخت باشد، اما آزمایش پشت سر هم یکی از قطعات اساسی در ایجاد استراتژی های معاملاتی است. بک تست زمانی است که شبیه سازی ها را در شرایط بازار گذشته اجرا می کنید و می بینید که استراتژی شما در موقعیت های مختلف چگونه کار می کند. یک چیزی که ما باید درک کنیم این است که اگر چیزی در گذشته کار می کرد، تضمین نمی کند که اکنون کار می کند و فقط باید به عنوان یک پایه استفاده شود. Coinrule برنامه های اشتراک رایگان و پولی را ارائه می دهد. نسخه رایگان ربات فقط ویژگی های محدودی را ارائه می دهد و بهترین استفاده را برای آشنایی با نحوه کار ربات دارد.

KuCoin Trading Bot – ربات تجاری بومی KuCoin

گزینه دیگری که کاربران KuCoin برای معامله ربات ها دارند، استفاده از یک ربات تجاری بومی KuCoin است. این ربات تجاری اوایل سال گذشته با ویژگی های بسیار ابتدایی راه اندازی شد. پس از انتشار، KuCoin اعلام کرد که به تدریج ویژگی‌های بیشتری را به ربات اضافه می‌کند و با افزودن ویژگی‌های اولیه و بیشتر به این وعده تا حدی عمل کرده‌اند.

کلاسیک Grid Futures Grid DCA Margin Grid

این ها برخی از ویژگی هایی است که معامله گران در صورت شروع استفاده از این ربات تجاری باید انتظار داشته باشند.

وقتی صحبت از قابلیت استفاده به میان می‌آید، این ربات فقط برای تجارت موبایلی در دسترس است و نسخه دسکتاپ صرافی از این ربات پشتیبانی نمی‌کند. به راحتی می توان تشخیص داد که ربات اخیراً مراحل توسعه را ترک کرده است، زیرا هنوز فقط ویژگی های اساسی در دسترس کاربران خود دارد.

KuCoin Trading Bot یک ربات بومی بر بستر کوکوین است

KuCoin Trading Bot یک ربات بومی بر بستر کوکوین است

Quadency

اگر می‌خواهید با معاملات ارزهای دیجیتال خود سودهای خودکار بالاتری کسب کنید، باید Quadency را انتخاب کنید .

Quadency یک ربات تجاری Kucoin است که برای ساده کردن تجربه دارایی دیجیتال شما واقعاً خوب است. شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس معامله کنید و حتی می توانید یک حساب رایگان در ان باز کنید.از بیت کوین گرفته تا بایننس، اتریوم و موارد دیگر، این پلتفرم می توانند به شما کمک کنند تا بیش از 1500 دارایی ارزهای دیجیتال را کشف کنید، و شما می توانید این کار را با خیال راحت انجام دهید، به این معنی که همه دارایی های شما امن هستند.

Optimus

Optimus یک ربات تجاری KuCoin است که برای باز کردن سفارشات در بازار مسطح توسعه یافته است. به عبارت دیگر، زمانی وارد معاملات می شود که بازار کریپتو دارای نوسانات کم باشد. هر کاربر می تواند این ربات تجاری KuCoin را با توجه به اولویت خود سفارشی کند تا فرآیند معاملاتی سودآورتر و موثرتر شود.

Cyberbot

CyberBot در یک بازار رو به رشد طی روند مثبت بازار معامله می کند. این ربات تجاری KuCoin هرگز سفارشات را برخلاف روندی که فرآیند معاملات را کارآمدتر و ایمن تر می کند، باز نمی کند.

Crypto Future یک ربات تجاری KuCoin است که برای استفاده از استراتژی های معاملاتی کوتاه و بلند در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که وقتی قیمت سکه در بازار بالا و پایین می‌رود، می‌تواند معامله کند. این ربات معاملاتی کریپتو برای صرافی KuCoin به سه نوع تقسیم می‌شود که بر اساس سطح ریسک و تعداد جفت‌های ارزهای اصلی متمایز می‌شوند.

Channeler AI

Channeler AI یک ربات تجاری KuCoin است که مبتنی بر یادگیری ماشین است. این ربات معاملاتی کریپتو می تواند نوسانات جفت ارزهای دیجیتال را تعیین کند و پس از تایید روند به دلیل سیستم تحلیل شبکه عصبی وارد معاملات شود. Channeler AI مزایای بسیاری دارد، مانند تجارت در بازارهای رو به رشد و سقوط. همچنین به طور پیش‌فرض شامل Stop Loss سفارشی‌شده است که به معامله‌گران کمک می‌کند وجوه خود را در هنگام تغییر روند غیرمنتظره ذخیره کنند

آیا مجاز به استفاده از ربات های تجاری KuCoin هستید؟

پاسخ کوتاه و ساده این است که بله، می توانید از ربات های معاملاتی Kucoin استفاده کنید.

این صرافی در حال حاضر استفاده از جدیدترین فناوری‌ها را در چندین بازار ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند، بنابراین نتیجه‌گیری منطقی در مورد KuCoin به نظر می‌رسد.

مانند همتایان خود، KuCoin روش های مختلفی را برای پیوند دادن موتور خود با استفاده از API خود اجازه می دهد. به طور طبیعی، API برای توسعه دهندگان نرم افزار باز است که ربات های دیگری را ایجاد می کنند که می توانند سفارشات را انجام دهند.بنابراین، ربات‌های زیادی خواهید یافت که به تجارت ارز دیجیتال KuCoin در دارایی‌های دیجیتال آن کمک می‌کنند.

آیا نرم افزاری وجود دارد که باید دانلود کنید؟

با توجه به مزایای گزینه های مبتنی بر ایر و وب، امروزه اکثر ربات های تجاری Kucoin در رایانه یا دستگاه شما دانلود و نصب نمی شوند.

استفاده از گزینه مبتنی بر حافظه ابری و یا وب به شما امکان می دهد از طریق مرورگر وب ایمن در هر دستگاهی در هر زمان و هر کجا که می خواهید دسترسی داشته باشید.

بنابراین می توانید فعالیت های معاملاتی خود را بدون نصب اپلیکیشن انجام دهید. اگرچه، هنوز تعداد کمی وجود دارند که به دلیل ویژگی های گسترده و پیچیده، نیاز به دانلود دارند. برخی از مردم دانلود را ترجیح می دهند و برخی گزینه مبتنی بر وب و یا حافظه ابری را ترجیح می دهند.این بستگی به سطح مهارت شما در استفاده از ربات های معاملاتی ارزهای دیجیتال، کدنویسی و اقدامات امنیتی برای استفاده از آنها در سیستم شما دارد.

در مورد ایمنی چطور؟

صرف نظر از نوع پلتفرم ربات معاملاتی Kucoin که انتخاب می کنید، مهم است که توجه داشته باشید که باید درک خوبی از نحوه عملکرد آنها و نحوه استفاده از اقدامات امنیتی مختلف داشته  باشید.معتبرترین ربات‌ها امنیت درجه یک را ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر در برخی از این اقدامات فاقد هستند. 

KuCoin خود یک صرافی امن و مطمئن برای ارزهای دیجیتال است، اما استفاده از ابزارهای خودکار برای تجارت موضوع متفاوتی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که با استفاده از ربات، سطح امنیت خوبی داشته باشید.این واقعیت زمانی که در حال انتخاب ربات تجاری مورد نظر خود هستید از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که از یک پلتفرم ربات تجارت رمزنگاری امن استفاده می کنید. 

باوجود امنیت پلتفرم کوکوین تضمینی برای ایمنی استفاده از ربات ها در آن وجود ندارد.

باوجود امنیت پلتفرم کوکوین تضمینی برای ایمنی استفاده از ربات ها در آن وجود ندارد.

در مورد انتخاب یک ربات معاملاتی ایمن باید به سه نکته توجه داشت:

بر روی یک سرور امن HTTPS برای برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و مبتنی بر ابر میزبانی می شود.قبل از دانلود یک برنامه ربات معاملاتی، رایانه شما فقط توسط شما استفاده می شود و هیچ کس دیگری به آن دسترسی ندارد. ربات هرگز نباید از شما انتظار برداشت وجه از طریق API داشته باشد.

این دانش عمومی است که یک ربات هرگز نیازی به برداشت وجوه شما ندارد. آنها فقط برای استفاده از حساب صرافی برای انجام معاملات در پلتفرم شما نیاز به مجوز دارند.

آیا باید از ربات های معاملاتی کریپتو استفاده کنیم؟

بله، در صورت وجود، باید از ربات های معاملاتی استفاده کنیم. ربات های معاملاتی کریپتو می توانند برای معامله گران مبتدی و همچنین برای معامله گران با تجربه مفید باشند. برای تازه واردان، ربات های معاملاتی می توانند به حذف برخی از خطاهای انسانی که قرار است اتفاق بیفتند کمک کنند. همچنین یک ابزار عالی برای یادگیری نحوه عملکرد معاملات است زیرا می توانید مراقب نحوه عملکرد ربات ها باشید و از آن بیاموزید. برای معامله‌گران باتجربه، ربات‌ها می‌توانند برای خودکارسازی برخی از استراتژی‌های پیچیده‌تر معاملاتی استفاده شوند و با انجام این کار در زمان زیادی صرفه‌جویی کنند. همچنین یک ابزار عالی برای کسانی است که پرتفوی های بزرگی در صرافی های مختلف دارند و یک ربات معامله گر می تواند همه آنها را پیگیری کند.

بهترین ربات معاملاتی برای KuCoin چیست؟

Bitsgap بهترین ربات تجارت ارز دیجیتال برای کاربران KuCoin است. این ربات معاملاتی هم برای معامله گران با تجربه و هم برای معامله گران تازه کار خوب است. مجموعه عظیمی از ابزارها را ارائه می دهد که می توانند برای استراتژی های معاملاتی مختلف استفاده شوند. می‌توانید از آزمایش رایگان ۷ روزه آن‌ها برای آزمایش ربات قبل از تصمیم‌گیری استفاده کنید که آیا ارزش استفاده از آن را دارد یا خیر.

چه نوع سرمایه گذاری شما را شروع می کند؟

صرافی‌های معتبری مانند KuCoin هزینه‌هایی برای پرداخت دارند که این یک روش استاندارد است. شما می توانید انتظار یک کارمزد معاملاتی را داشته باشید که برای هر معامله ای لازم است و یک کارمزد برداشت هنگام انتقال یا حذف سکه ها.

چه در حال خرید و چه در حال فروش باشید، این صرافی از شما هزینه دریافت می کند. ساختار برای این از 0.1٪ در هر معامله شروع می شود. با این حال، هر چه بیشتر معامله کنید، کارمزد کمتر می شود. همچنین با استفاده از کارت اعتباری خود برای هر تراکنش، هزینه پردازشی خواهید داشت.

شما باید این را در نظر داشته باشید زیرا نمی خواهید در نهایت بیش از سودی که از معامله می کنید، کارمزد بپردازید.

چه جفت های منحصر به فردی را می توان از طریق KuCoin معامله کرد؟

KuCoin از انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال و همچنین جفت‌های معاملاتی فراوان در برابر بسیاری از این دارایی‌ها پشتیبانی می‌کند که به شکل جفت‌های USD/BTC/ETH هستند.همچنین می‌توانید با توکن معاملاتی داخلی، به نام KCS (سهام کوکوین) جفت کنید. این بورس همچنین از معاملات مشتقه با اهرم 100 برابری و معاملات نقطه ای و مارجین پشتیبانی می کند.

همه این جنبه ها به این معنی است که KuCoin یک صرافی پویا برای معامله گران تازه کار و باتجربه است.به این واقعیت توجه داشته باشید که این ویژگی ها فقط از طریق تجارت دستی در دسترس هستند. همه ربات ها از این عملکرد پشتیبانی نمی کنند. 

چگونه از ربات DCA در KuCoin استفاده کنیم؟

KuCoin همچنین یک ربات DCA (دلار-هزینه-متوسط) ارائه می دهد. این مورد به شما امکان می دهد یک بازه زمانی و همچنین مبلغ فرضی را برای هر خرید از قبل تنظیم کنید. به عنوان مثال، هر سه شنبه صبح ساعت 9 صبح، 250 دلار بیت کوین بخرید. این ربات پس از تبدیل شدن روند نزولی قوی بازار نزولی به دوره انباشتگی، کاملاً مفید به نظر می رسد. ربات مطمئن می شود که چمدان های شما پر شده است، در حالی که می توانید روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

چگونه از این استراتژی ها استفاده کنیم؟

این ربات‌های تجاری می‌توانند ابزاری عالی برای حذف برخی از فعالیت‌های اساسی از دست شما باشند. با این حال، هنوز امکان رها کردن همه کارها در دامان ربات ها وجود ندارد. به خصوص استراتژی های شبکه به منظور قرار دادن شبکه به طور موثر نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. همچنین، هنگامی که بازارها حرکت می کنند، باید شبکه را جایگزین کنید.

اجازه دادن به ربات‌ها برای انجام وظایف آسان در حالی که شما روی کار روزانه تمرکز می‌کنید، حرکت خوبی به نظر می‌رسد. 

اجازه دادن به ربات‌ها برای انجام وظایف آسان در حالی که شما روی کار روزانه تمرکز می‌کنید، حرکت خوبی به نظر می‌رسد. 

سوالات متداول

آیا هنگام اتصال ربات های معاملاتی به KuCoin باید پول پرداخت کنم؟ 

خیر، اتصال ربات‌های تجارت رمزنگاری شخص ثالث به حساب KuCoin شما کاملاً رایگان است. تنها هزینه‌هایی که با این فرآیند مرتبط است، قیمت‌های خود ربات‌ها و هزینه‌های معاملاتی استانداردی است که KuCoin از مشتریان خود دریافت می‌کند.

ربات رمزنگاری چیست؟

اگر می‌خواهید دارایی‌های ارز دیجیتال خود را سرمایه‌گذاری کنید، یک ربات ارز دیجیتال زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

این به این دلیل است که می تواند به شما کمک کند معاملات خود را خودکار کنید، به طوری که بتوانید از سرمایه گذاری های رمزنگاری خود سود ببرید، بدون اینکه مجبور باشید تمام روز را تمام روز را پشت رایانه خود بنشینید.

آیا استفاده از ربات رمزنگاری غیرقانونی است؟

خبر خوب این است که استفاده از ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال غیرقانونی نیست، اما قوانین خاصی بر اساس جایی که شما در جهان قرار دارید وجود دارد که باید به آنها پایبند باشید، بنابراین قبل از اینکه از آنها اطلاع داشته باشید، مطمئن شوید. شیرجه رفتن در هر چیزی

افکار نهایی

به طور کلی، ربات‌های معاملاتی KuCoin گاهی اوقات راه‌حل خوبی هستند زمانی که شما ربات‌هایی را انتخاب می‌کنید که نه تنها با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها بارگیری می‌شوند، بلکه یک سیستم معتبرو ایمن هستند.اگر کاربر فعلی KuCoin هستید، توصیه می‌کنیم همانطور که به استفاده از ربات برای معاملات خود می پردازید از تحلیل های کانال سیگنال دیجیتال پرشین الیت نیز استفاده کنید تا با عضویت در آن بتوانید از سیگنال ارز های دیجیتال این کانال بهره مند شوید. همچنین توصیه می کنیم برای یافتن موردی که با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد، تحقیق کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.